review Ampster by Carl Martin (amp-in-a-box) - Mini review

gkourmoul1

Amateur Musician
Μηνύματα
10,332
Λύσεις
1
Πόντοι
2,493
Πάνω στο ταξίδι της αναζήτησης ήχου, έπεσε στην αντίληψή μου το παραπάνω προϊόν. Στην ουσία είναι ένας προενισχυτής με λάμπα, ο οποίος έχει ενσωματωμένη προσομοίωση καμπίνας. Η βασική του δουλειά είναι να του βάζεις πετάλια μπροστά, και από το di out να δίδεις το σήμα στην κάρτα ήχου ή στο PA. Μοιάζει σαν έναν μονοκάναλο low output ενισχυτή, με στρογγυλό ήχο και πλήρες eq section. Κοστίζει περί τα 300 ευρώ.

17211148_800.jpg

Εκτός από την απευθείας σύνδεση σε κάρτα ήχου, υπάρχουν άλλοι δύο τρόποι για να το χρησιμοποιήσει κάποιος. Μπορεί να το χρησιμοποιήσει ως overdrive/προενισχυση βάζοντας το μπροστά από έναν ενισχυτή (μέσω της link εξόδου), είτε μπορεί να χρησιμοποιήσει το SEND και να στείλει την προενίσχυση στο RETURN ενός ενισχυτή. Προσωπικά, έστειλα το SEND στο input του Multicab, ώστε να έχω έξτρα επιλογές σε προσομοιώσεις τελικού/μικροφώνων/καμπίνας, αλλά δεν μου άρεσε το αποτέλεσμα.

Απευθείας στην κάρτα ήχου, και τέλος....

carlmartin_ampster_4.webp

Στιγμιότυπο οθόνης (50).png

Ηχητικά είναι εξαιρετικό. Είναι πολύ οργανικό, πλήρως αναλογικό, και δίδει την αίσθηση ότι παίζει κάποιος με πραγματικό ενισχυτή. Έχει δύο προσομοιώσεις καμπίνας, μια open back 2x12 (κόκκινο λαμπάκι), και μια closed back 4x12 (πράσινο λαμπάκι). Στο πίσω μέρος έχει έναν 3-way διακόπτη, ο οποίος αλλάζει το voicing σε κάθε θέση του (κυρίως χαμηλομεσαία και μπάσα). Η ιδανική ρύθμιση που έχω βρει για μένα είναι η καμπίνα 2x12 (έχει πιο πολλά μεσαία και presence), και η αριστερή θέση στον 3-way διακόπτη. Τα knobs έχουν πολύ ποιοτική και γραμμική λειτουργία και κάνουν ακριβώς ό,τι θα περίμενε κάποιος από αυτά. Είναι εύκολο να βρεις καλό ήχο από τα πρώτα λεπτά συνύπαρξης, και όλα τα πετάλια μου ακούγονται πολύ καλά.

Ampster, χωρίς πετάλια, με gain σε 25%, 50% και 100%. Καμπίνα 4x12 με τελεκαστερ

ampstergreen.mp3

 




Ampster, χωρίς πετάλια, με gain σε 25%, 50% και 100%. Καμπίνα 2x12 με τελεκαστερ

ampsterred.mp3

 






Αmpster με κάποια πετάλια, και τελεκαστερ

ampsterpedals.mp3

 






Ampster με πετάλια στο μιξ, με sg. Στο τέλος ακούτε τι συμβαίνει όταν σπάει μια χορδή υπό έντονες συνθήκες bending...?

ampstersgmix.mp3

 



 

Attachments

Ωραια παρουσιαση Γκουρμουλη. Ωραιοι ηχοι ειδικα αυτοι που ειναι προς την καθαρη ακρη του φασματος.

Οι πιο βρωμικοι ηχοι δεν ηταν τοσο του γουστου μου ετσι οπως τους ακουσα. Βεβαια δεν ξερω πως τους αισθανεσαι στο χερι κ αν σου αρεσουν εσενα, δε μου πεφτει λογος. Τα καθαρα παντως ομως ηταν πολυ καλα

Εχω καποιες αποριες σχετικα με το εγχειρημα σου να κινηθεις προς αυτη την κατευθυνση για portable ηχο με οσο πιο εντονο το αναλογικο στοιχειο

1. Αφου εχεις ηδη το cab simulation πεταλι γιατι πηρες κ αυτο κ δεν πηγες σε ενα preamp λαμπατο χωρις cab sim

2. Αφου το lead παιξιμο σου ειναι hi gain τελειως (βιντατζ hi gain οχι αυτο που εννοουν σημερα με την εννοια) πως κ δε σκεφτηκες την all time classic λαμπατη preamp λυση το mesa boogie v twin? 

3. Αφου ειναι τσιμπημενες οι τιμες αυτων που αγοραζεις εχεις σκαφτει να πας σε καποια λυση Ελληνα κατασκευαστη που σε αυτη την περιπτωση εχουμε 2 που κατασκευαζουν καποια απο τα καλυτερα προιοντα που εχω δει (μπορει να ειναι κ αλλοι, αλλα λεω γι'αυτους που ειτε ειχα στη κατοχη μου, ειτε ειχα παιξει με αυτο το προιον).

Το fat foot του telegun ειναι πολεμος. Δε συγκρινεται για hi gain. Μεταμορφωνει ακομα κ ενα μετριο τραντζιστορα Μαρσαλ σ'ενα κτηνος ανευ συγκρισεως (αν το ηχειο ειναι καλο). Με το αλλο σου πεταλι (cab sim) θα κανεις παπαδες.

Ακομα πιο ταιριαστα, επειδη πιστευω πως προς Γκαρυ κοιταν οι hi gain ηχοι που φτιαχνεις, καποιο απο τα 2 λαμπατα Μαρσαλ preamps του Κουρμπη, θα σε απογειωσουν. Ειδικα το jcm800 στυλ του.

Κ οι δυο αυτοι κατασκευαστες απο ποιοτητα κατασκευης ειναι κορυφη

Δεν τα λεω για κριτικη κακοπροαιρετη. Εχεις ξεκινησει σε ενα μονοπατι που οσο συνεχιζεις μαλλον προς κατι τετοιο θα καταληξεις καποια στιγμη οποτε το προτεινω μια ωρα αρχιτερα

 
Ωραια παρουσιαση Γκουρμουλη. Ωραιοι ηχοι ειδικα αυτοι που ειναι προς την καθαρη ακρη του φασματος.

Οι πιο βρωμικοι ηχοι δεν ηταν τοσο του γουστου μου ετσι οπως τους ακουσα. Βεβαια δεν ξερω πως τους αισθανεσαι στο χερι κ αν σου αρεσουν εσενα, δε μου πεφτει λογος. Τα καθαρα παντως ομως ηταν πολυ καλα


Τα καθαρα είναι όντως καλά και αυτό είναι το κλειδί για να πάρω έναν καλό βρώμικο ήχο. Τα πετάλια που ειχα διαθέσιμο είναι κατά βαση μαρσαλοπέταλα, και δεν "λυπήθηκα" το gain knob, είναι η αλήθεια. 

Σιγουρα πρόκειται περί γούστου, αλλά στείλε μου (με την πρώτη ευκαιρία) ένα κλιπακι με βρώμικο ήχο που σου αρέσει, ώστε να προσπαθήσω να τον "μαγειρέψω", να αποκτήσουμε αποψη και για κάτι διαφορετικό.

Εχω καποιες αποριες σχετικα με το εγχειρημα σου να κινηθεις προς αυτη την κατευθυνση για portable ηχο με οσο πιο εντονο το αναλογικο στοιχειο

1. Αφου εχεις ηδη το cab simulation πεταλι γιατι πηρες κ αυτο κ δεν πηγες σε ενα preamp λαμπατο χωρις cab sim
Έψαχνα πετάλι preamp, με ανάλογα χαρακτηριστικά (low gain, στρογγυλος/οργανικός ήχο κλπ), και έτυχε αυτό να έχει και di out. Υποτίθεται θα το χρησιμοποιούσα μέσα από το multicab, αλλά δεν είχε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Τα χρησιμοποιώ στερεο, βέβαια, ή παράλληλα.

2. Αφου το lead παιξιμο σου ειναι hi gain τελειως (βιντατζ hi gain οχι αυτο που εννοουν σημερα με την εννοια) πως κ δε σκεφτηκες την all time classic λαμπατη preamp λυση το mesa boogie v twin? 
Φαντάζομαι είναι πιο ακριβή και πολύπλοκη. Εγώ θελω μια καθαρή πλατφόρμα για τα πετάλια μου. Θέλω και να έχει και καλό καθαρό ήχο όταν τον χρειάζομαι. Ο ήχος που του ampster σα να είναι μιξη plexi με tweed.

3. Αφου ειναι τσιμπημενες οι τιμες αυτων που αγοραζεις εχεις σκαφτει να πας σε καποια λυση Ελληνα κατασκευαστη που σε αυτη την περιπτωση εχουμε 2 που κατασκευαζουν καποια απο τα καλυτερα προιοντα που εχω δει (μπορει να ειναι κ αλλοι, αλλα λεω γι'αυτους που ειτε ειχα στη κατοχη μου, ειτε ειχα παιξει με αυτο το προιον).
Δεν το έχω ακόμα σκεφτεί αυτό. Έχω ίδια εμπειρία από Έλληνες κατασκευαστές και όντως είναι κορυφαίοι σε αυτό που κάνουν.

Το fat foot του telegun ειναι πολεμος. Δε συγκρινεται για hi gain. Μεταμορφωνει ακομα κ ενα μετριο τραντζιστορα Μαρσαλ σ'ενα κτηνος ανευ συγκρισεως (αν το ηχειο ειναι καλο). Με το αλλο σου πεταλι (cab sim) θα κανεις παπαδες.


Δεν το γνωρίζω, αλλά θα το ψάξω...

Ακομα πιο ταιριαστα, επειδη πιστευω πως προς Γκαρυ κοιταν οι hi gain ηχοι που φτιαχνεις, καποιο απο τα 2 λαμπατα Μαρσαλ preamps του Κουρμπη, θα σε απογειωσουν. Ειδικα το jcm800 στυλ του.


Και αυτό θα το ψάξω.

Δεν τα λεω για κριτικη κακοπροαιρετη. Εχεις ξεκινησει σε ενα μονοπατι που οσο συνεχιζεις μαλλον προς κατι τετοιο θα καταληξεις καποια στιγμη οποτε το προτεινω μια ωρα αρχιτερα


Δεν θα μπορούσα να εκλαβω την κριτική σου κακοπροαίρετα, έτσι και αλλιώς...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σορρυ, ένα γράμμα έκανε όλη τη διαφορά.

Κακοπροαίρετα εννοώ, εννοείται.

Το διόρθωσε ο αυτόματος....

 
Σορρυ, ένα γράμμα έκανε όλη τη διαφορά.

Κακοπροαίρετα εννοώ, εννοείται.

Το διόρθωσε ο αυτόματος....
Για ενα λεπτο ανησυχησα..

Το fat foot (που ειναι το πιο παλιο απο τα Ελληνικα) παραειναι hi gain για το τι θες να κανεις. Φυσικα παιζει κ εκπληκτικα στο ευρος που θες, αλλα εχει τοσο φημη για τελη 80's early 90's hi gain ηχο που δε θα πετυχεις νομιζω στο γιουτιουμπι παραδειγμα που να δειχνει αυτο που εσυ ψαχνεις.

Τα πεταλια του Κουρμπη ειναι για gain. Κατευθειαν σε cab sim χωρις να "πατανε" σε καθαρο preamp. Ειναι τοσο καταλληλα γι'αυτο που θες (ολη η γκαμα british blues rock μεχρι πολεμο κι αυτα) που ουσιαστικα αυτο που λεω ειναι πως ισως καποια στιγμη καταλληξεις εκει κ αντικαταστησεις τα drive σου. Εγω προς τα εκει θελω να παω για hi gain ηχους (φυσικα παντα υπαρχει κ η επιλογη ρακ πρηαμπ οπως ο slo αλλα αυτο δεν ειναι portable).

Τωρα για καθαρο δεν υπαρχει απ'οσο ξερω κατι απο Κουρμπη, αλλα αν του τηλεφωνουσες να ρωτησεις πληροφοριες για blackface style preamp σε πεταλι, απο τη στιγμη που φτιαχνει blackface κυκλωματα σ'ενισχυτες, μπορει κ να γινοτανε. Η αν εκανες τηλ σε colorsound για το ιδιο προτζεκτ.

 
Εγώ δεν τα καταφέρνω με ένα. Σε πολλά σημεία είχα 3 πετάλια μαζί.

 
Κάποιοι οκ. Κάποιοι άλλοι είναι δυσκολο. Για παράδειγμα, σε έναν συγκεκριμένο ηχο ένα πετάλι δίδει τον ογκo, ένα τα μεσαία, και ένα δίδει presence και definition.

 
Ρε συ Γκουρμουλη ειναι πολυ ωραιο το παιξιμο.

Τι ηχους κ κουραφεξαλα μου λες εσυ τωρα..

Πως μπορεις πανω απο ενα μπακινγκ που δε παει πουθενα κ κελαηδας ετσι για 3 λεπτα ρε φιλε?

Στο εχω ξαναπει κ θα το ξαναπω κ ας βγαινω οφτοπικ

Οντοπικ τωρα 

Οσο λιγοτερο γκεην εχει ο ηχος που φτιαχνεις τοσο πιο πολυ μ'αρεσει

Δεν εχει διορθωθει το "προβλημα" τελειως. Απλα ειναι λιγοτερο pronounced κ κρυβεται κ πολυ καλυτερα στη μιξη με το συγκεκριμενο μπακινγκ. Αλλα το ακουω ελαφρως κ θα προσπαθησω να το περιγραψω. Υπ οψιν πως ειναι κατι καθαρα προσωπικο γουστο το θεμα οποτε αν θες... δε μ'ακους κ καθολου ?

Εχει κατι στις ψηλες που μου φαινεται "αφυσικο", ενα πολυ περιεργο bite ο ηχος. Οταν ανεβαινει το γκεην μου φαινεται πως φαζιζει παρα πολυ. Δε ξερω αν χρησιμοποιεις κ fuzz στο signal chain. Βασικα στα δειγματα που ανεβασες κ το ampster μονο του, χωρις αλλα πεταλια, οσο ανεβαζες το gain ακριβως τα ιδια χαρακτηριστικα ακουγα. Ενω στα καθαρα μ'αρεσε πολυ. (θα ελεγα πως τα ψιλοακουγα αυτα κ τα χαρακτηριστικα στο live που ανεβασες τις προαλλες, αλλα κ με τα γιαουρτια θα μ'επαιρνες κ το ζητουμενο εκει ηταν καθαρα το παιξιμο που σκοτωνε, οποτε δεν το ανεφερα)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ρε συ Γκουρμουλη ειναι πολυ ωραιο το παιξιμο.

Τι ηχους κ κουραφεξαλα μου λες εσυ τωρα..

Πως μπορεις πανω απο ενα μπακινγκ που δε παει πουθενα κ κελαηδας ετσι για 3 λεπτα ρε φιλε?

Στο εχω ξαναπει κ θα το ξαναπω κ ας βγαινω οφτοπικ
Με σκλαβώνεις...

Οντοπικ τωρα 

Οσο λιγοτερο γκεην εχει ο ηχος που φτιαχνεις τοσο πιο πολυ μ'αρεσει

Δεν εχει διορθωθει το "προβλημα" τελειως. Απλα ειναι λιγοτερο pronounced κ κρυβεται κ πολυ καλυτερα στη μιξη με το συγκεκριμενο μπακινγκ. Αλλα το ακουω ελαφρως κ θα προσπαθησω να το περιγραψω. Υπ οψιν πως ειναι κατι καθαρα προσωπικο γουστο το θεμα οποτε αν θες... δε μ'ακους κ καθολου ?


Ίσως έχει να κάνει με τις ρυθμίσεις που κάνω, και ενώ εμένα μου "κάθεται" στο αυτί ο ηχος, εσένα να σου χτυπά καμπανακι σε κάποια σημεία. Έχει να κάνει με το χέρι που τα ρυθμιζει και λιγότερο με τον εξοπλισμό, θεωρώ.

Εχει κατι στις ψηλες που μου φαινεται "αφυσικο", ενα πολυ περιεργο bite ο ηχος. Οταν ανεβαινει το γκεην μου φαινεται πως φαζιζει παρα πολυ. Δε ξερω αν χρησιμοποιεις κ fuzz στο signal chain. Βασικα στα δειγματα που ανεβασες κ το ampster μονο του, χωρις αλλα πεταλια, οσο ανεβαζες το gain ακριβως τα ιδια χαρακτηριστικα ακουγα. Ενα στα καθαρα μ'αρεσε πολυ. (θα ελεγα πως τα ψιλοακουγα αυτα κ τα χαρακτηριστικα στο live που ανεβασες τις προαλλες, αλλα κ με τα γιαουρτια θα μ'επαιρνες κ το ζητουμενο εκει ηταν καθαρα το παιξιμο που σκοτωνε, οποτε δεν το ανεφερα)


Ίσως φταίει που όταν ανεβάζω gain, δε ρίχνω τα πρίμα. Σε πολλές περιπτώσεις τα ανεβαζω, μάλιστα. Επίσης, παίζω και με κιθάρες που "δαγκώνουν" πολύ τα πρίμα τους. BTW στο μισό backing είχα φατ φαζ.

 
Ίσως έχει να κάνει με τις ρυθμίσεις που κάνω, και ενώ εμένα μου "κάθεται" στο αυτί ο ηχος, εσένα να σου χτυπά καμπανακι σε κάποια σημεία. Έχει να κάνει με το χέρι που τα ρυθμιζει και λιγότερο με τον εξοπλισμό, θεωρώ.

Ίσως φταίει που όταν ανεβάζω gain, δε ρίχνω τα πρίμα. Σε πολλές περιπτώσεις τα ανεβαζω, μάλιστα. Επίσης, παίζω και με κιθάρες που "δαγκώνουν" πολύ τα πρίμα τους. BTW στο μισό backing είχα φατ φαζ.
Μαλλον ειναι συνδυασμος αφτιου/γουστου κ αγνοια απο την μερια μου πως καθεται στο χερι ο ηχος.

Τι εννοω? Αυτο που περιγραφω εγω ως "μη του γουστου μου" εσενα δε σε ενοχλει καθολου. Λογικοτατο. Ειδικα αν σκεφτεις πως δε μιλαω για τον ηχο στο συνολο του αλλα καναδυο χαρακτηριστικα του. Επισης εγω μονο ακουω. Αν εχεις τονισει ολα αυτα τα χαρακτηριστικα, γιατι κατι σου δινει κ στο χερι ετσι, αυτο δε το ξερω. Οποτε διπλο πασο

Παντως οπως ειπα, αυτα τα χαρακτηριστικα τα ακουγα κ στο ampster μονο του στα πιο βρωμικα δειγματα

Δε μου απαντησες ομως αν στο τελευταιο live που ανεβασες ηταν κ το ampster μερος του chain σου

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Στο τελευταίο λάιβ ειχε στημένο ένα παλιό μονοκαναλο λαμπάτο που δεν γνώριζα (μάλιστα είχε attenuator εξωτερικό), είχα ένα βασικό drive που πρώτη φορά βγάζω έξω από το σπίτι, και μια κιθάρα που δεν την είχα πάρει ούτε σε πρόβα... Θεωρώ πως είχα καλό ήχο (πολύ ποιοτικός ενισχυτής), αλλά έπρεπε να είχα πάρει πιο κομπρεσαρισμενο πετάλι. Το στακαρα με άλλο ένα και έβγαζα high gain ήχο.

Χθες είχα πάλι λάιβ, και πήρα μεγαλύτερη πεταλιερα, με περισσότερα drive. Είχα όμως έναν vox vt100 και δεν μπορούσα να πετύχω ήχο να μου αρέσει. Ξυριζε και είχε παράξενο eq. Αυτά συμβαίνουν...

Παντως οπως ειπα, αυτα τα χαρακτηριστικα τα ακουγα κ στο ampster μονο του στα πιο βρωμικα δειγματα


Θα το ακούς αυτό, πιθανότατα, σε κάθε διαφορετικό rig που ρυθμίζω. Είναι το χέρι.

 
Στο τελευταίο λάιβ ειχε στημένο ένα παλιό μονοκαναλο λαμπάτο που δεν γνώριζα (μάλιστα είχε attenuator εξωτερικό), είχα ένα βασικό drive που πρώτη φορά βγάζω έξω από το σπίτι, και μια κιθάρα που δεν την είχα πάρει ούτε σε πρόβα... Θεωρώ πως είχα καλό ήχο (πολύ ποιοτικός ενισχυτής), αλλά έπρεπε να είχα πάρει πιο κομπρεσαρισμενο πετάλι. Το στακαρα με άλλο ένα και έβγαζα high gain ήχο.

Χθες είχα πάλι λάιβ, και πήρα μεγαλύτερη πεταλιερα, με περισσότερα drive. Είχα όμως έναν vox vt100 και δεν μπορούσα να πετύχω ήχο να μου αρέσει. Ξυριζε και είχε παράξενο eq. Αυτά συμβαίνουν...

Θα το ακούς αυτό, πιθανότατα, σε κάθε διαφορετικό rig που ρυθμίζω. Είναι το χέρι.
Το χερι το ακουμε καιρο τωρα κ μας αρεσει πολυ.

Κατι αλλο ειναι μαλλον στις ρυθμισεις σε πεταλια. Αλλα δεν εχει νοημα να το πολυσυζηταμε απο τη στιγμη που ειναι εσκεμμενο. Ουτως ή αλλως ο τελικος λογος σε αυτα δεν ειναι του κιθαριστα αλλα του ηχοληπτη ?

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top