- Μηνύματα
- 12,522
- Λύσεις
- 2
- Πόντοι
- 1,003
Ήξερα κάποτε ένα μοντέλο πολύ γλωσσικό αλλά είχε δικαιώματα. Και νοημοσύνη είχε (αφού με παράτησε).Το γλωσσικό μοντέλο δεν έχει ούτε δικαιώματα, ούτε νοημοσύνη.
Ήξερα κάποτε ένα μοντέλο πολύ γλωσσικό αλλά είχε δικαιώματα. Και νοημοσύνη είχε (αφού με παράτησε).Το γλωσσικό μοντέλο δεν έχει ούτε δικαιώματα, ούτε νοημοσύνη.
Άρα το input που δίνουμε δεν μπορεί να θεωρηθεί μοναδικό. Και επιπλέον, η χαρά της αναζήτησης και της δημιουργίας νομίζω ότι είναι όλη η φασούλα που αξίζει, και τα δικαιώματα είναι η αναγνώριση κάποιας εργασίας, έστω διανοητικής.
Φυσικά Γιώργη κ θα αλλάξεις. Όπως κ τώρα πχ με το ez keys σου γράφει κορντ προγκρεσιονς κ βοισινγκζ κ παιξίματα διαφορετικά. Μετά διαλέγεις εσύ ποιο από αυτά θα κρατήσεις κ ποια λούπα θα επιλέξεις κ ποια μπάσογραμμή απο το ez bass αφού του δώσεις το προγκρεσιο κ το στυλ.Σύμφωνοι, όμως: Δε νομίζω ότι η έξοδος είναι ντετερμινιστική. Αν ζητήσουμε 2 κόκκινα γατιά, δεν μας επιστρέφει το ίδιο αποτέλεσμα. Άρα το input που δίνουμε δεν μπορεί να θεωρηθεί μοναδικό. Και επιπλέον, η χαρά της αναζήτησης και της δημιουργίας νομίζω ότι είναι όλη η φασούλα που αξίζει, και τα δικαιώματα είναι η αναγνώριση κάποιας εργασίας, έστω διανοητικής.
Κοίτα, ΑΝ το γράψει, κι ΑΝ σου αρέσει, κι ΑΝ το παίξεις με όργανα ακριβώς ίδιο, αν δεν το δηλώσεις δεν θα το μάθει κανείς. Όμως μου φαίνεται κάπως δύσκολο όπου μπαίνει ο ανθρώπινος παράγοντας να έχουμε 100% αναπαράξιμη ακρίβεια. Μα μια νότα θα πειράξεις, μα μια νότα θα την παίξεις 1/64 κοντύτερη, δεν θα είναι ίδιο. Από τη στιγμή που παίζεις, καταβάλεις έργο. Κι αν δώσω εγώ ένα lead sheet βαρύ, υπερβολικό, δεσμευτικό, και το εκτελέσουν όλοι καρμπόν κατά τις οδηγίες, μέχρι και τι πένα θα κρατάνε, δεν έχει δικαιώματα ο session μετά; Φυσικά και έχει. Ο άνθρωπος έχει δικαιώματα, και νοημοσύνη. Το γλωσσικό μοντέλο δεν έχει ούτε δικαιώματα, ούτε νοημοσύνη.
Μη σκάσει όμως όπως στη σκηνή στο τερμινεητορ με τη Σάρα στο πλεηγκραουντ ?Όπως έσκασε η φούσκα του crypto έτσι θα σκάσει και αυτή της τεχνητής νοημοσύνης.
Με στατιστικές τεχνικές δεν μπορείς να παράγεις την πραγματική ανθρώπινη νοημοσύνη, την ανθρώπινη αντίληψη, την ανθρώπινη φαντασία. .Μη σκάσει όμως όπως στη σκηνή στο τερμινεητορ με τη Σάρα στο πλεηγκραουντ ?
Ναι, ο χρήστης. Αν η άδεια χρήσης του λέει ότι έχει δικαίωμα να χρησιμοποιήσει εμπορικά το αποτέλεσμα ναι.τι είδους μουσική θες
πόσα όργανα κ ποια
άντρα θες φωνή ή γυναίκα ή κ τα δυο
Κ Τέλος το κρατάμε το σημείο/κομμάτι ή να κάνω generate άλλο
τότε ποιος έχει τα δικαιώματα?
αυτός που πλήρωσε το πλαγκιν?
Κοίτα, αυτό τώρα δεν έχει απάντηση. Αν αυτό θέλουμε, εκεί θα πάμε. Μπορεί σε 30 χρόνια να κρεμάμε τίποτα ξεκοιλιασμένα κοράκια από την πόρτα του σπιτιού για να μας ξεχωρίζουνε (ότι ξέρουμε νότες π.χ.). Αλλά από την άλλη ρε Πιλάρα, πόσο ezkeyz να αντέξεις; Πόσο ορθόν voice leading; Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα, κι αμφιβάλλω ποτέ αν θα φτάσουμε ποτέ σε επίπεδο να πατάω το κουμπί του AI assistant και να μου λέει "Λοιπόν, μετά από μια γρήγορη ανάλυση, εκτός ότι το μισό αυτό που έχεις γράψει είναι σαν φθηνή απομίμηση του Χ, είναι και χάλια μαύρα από μόνο του. Λοιπόν, σβήστο με το καλό, ή θα στο σβήσω εγώ." που θα είχε και μια πλάκα.Κ αναρωτιέμαι εκεί πάμε? Στο κομπλητ ραντομνες κ ωτομεησιον συνθετικα? Γιατί είμαστε 50% εκεί. Αποκλείεται σε 10 να μην έχει βγει καλή βερσιόν τέτοιας μηχανής συνθεσης σε πλαγκιν. Άκυρο. Βασικά θα είναι standard feature, integrated σε όλα τα daw
Γιώργη πιστευω ακράδαντα πως δεν έχει να κάνει με το ποσο καλά θα τα κάνει αυτά ο ΑΙ.Γιατί ακόμα και στο είδος μουσικής που λες, υπάρχουν θεματάκια. Αν δηλαδή ζητήσουμε να μας φτιάξει κλαριτζήδικο παίξιμο που να προσομοιάζει την σχολή του Κομποτίου, και το κάνει, κάτι βρωμάει. Πόσους κλαριτζήδες έχει βγάλει το Κομπότι. Πήραν κανα φράγκο για να "εκπαιδευτεί" η ΑΙ ή όχι; Θα μου πεις το ίδιο δεν κάνουμε κι εμείς; Κλέψε από δω, κλέψε από κει μαθαίνεις. Οκ. Όμως. Ένα. Δεν μπορείς να κλέψεις 100% από κανέναν. Δύο. Δεν μπορείς να τα κλέψεις όλα από όλους σε μια ζωή.
Κοίτα, αυτό τώρα δεν έχει απάντηση. Αν αυτό θέλουμε, εκεί θα πάμε. Μπορεί σε 30 χρόνια να κρεμάμε τίποτα ξεκοιλιασμένα κοράκια από την πόρτα του σπιτιού για να μας ξεχωρίζουνε (ότι ξέρουμε νότες π.χ.). Αλλά από την άλλη ρε Πιλάρα, πόσο ezkeyz να αντέξεις; Πόσο ορθόν voice leading; Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα, κι αμφιβάλλω ποτέ αν θα φτάσουμε ποτέ σε επίπεδο να πατάω το κουμπί του AI assistant και να μου λέει "Λοιπόν, μετά από μια γρήγορη ανάλυση, εκτός ότι το μισό αυτό που έχεις γράψει είναι σαν φθηνή απομίμηση του Χ, είναι και χάλια μαύρα από μόνο του. Λοιπόν, σβήστο με το καλό, ή θα στο σβήσω εγώ." που θα είχε και μια πλάκα.
Αχ είχα γράψει παπάδες και τα έχασα. Θεωρείς κυρ φιουζιονάρα μου ότι η συνδιαλλαγή με το μοντέλο προς επίτευξη ενός έργου είναι εξ ίσου δημιουργική με την ίδια τη δημιουργία του έργου ιδιοχείρως; (κι ας χρησιμοποιούνται ΑΙ εργαλεία κατά τη σύνθεσηΑκριβώς αυτό λέω.
Ακριβώς όμως.
Ναι οκ. Αυτό λέω κι εγώ. Κάποια στιγμή αν το πράγμα πάει τέλεια, θα έχουμε το θάνατο της δημιουργικότητας.Εκθετικά αυξάνονται αυτοί που έχουν μάθει πως αποκλειστικά αυτός είναι ο ήχος της μουσικής, δε τους φαίνεται περιεργο
Αχ είχα γράψει παπάδες και τα έχασα. Θεωρείς κυρ φιουζιονάρα μου ότι η συνδιαλλαγή με το μοντέλο προς επίτευξη ενός έργου είναι εξ ίσου δημιουργική με την ίδια τη δημιουργία του έργου ιδιοχείρως; (κι ας χρησιμοποιούνται ΑΙ εργαλεία κατά τη σύνθεση![]()
Το διάβασα προσεκτικά, αλλά και κατάλαβα λάθος. Σόρρυ!Φυσικά και όχι, αυτό είπα βρε Αλή μου, μήπως δεν διάβασες προσεκτικά τι έγραψα?
Το διάβασα προσεκτικά, αλλά και κατάλαβα λάθος. Σόρρυ!
Από αυτό, εγώ κατάλαβα ότι στην ουσία δίνεται αξία στην "είσοδο" που προσφέρουμε σαν διαδικασία, στο νταραβέρι με το μοντέλο. Το αποτέλεσμα που δίνει το μοντέλο, είναι μεν η πραγματωμένη βούλησή μας, αλλά εγώ θεωρώ ότι αυτό το αποτέλεσμα είναι τόσο φιλτραρισμένο που απέχει πάαααρα πολύ για να μας αποδοθεί πατρότητα του αποτελέσματος αυτού. Γι' αυτό ρώτησα. Συγγνώμη που αμφέβαλλα. Αφού τα ίδια σκεφτόμαστε στο 99%, αηδία έχουμε καταντήσει!Πχ λέγαμε στον καταρράκτη για βάλε αυτό κι αυτό να δούμε τι θα βγάλει.
Το θέμα δεν είναι τι θα βγάλει αυτό, αλλά τι θα έβγαζε ο καθένας από εμάς.
Γιατί πιθανότατα άλλο πράγμα θα έβγαζε ο καθένας.
Αυτό θα το έκανε είδος τέχνης/έκφρασης.
ΩΩΩΩ ρε Γίωργαρε ιδέα! Όταν θα γίνουν πολύ της μόδας, θα αλλάξω, θα γίνω AI Barout, να είμαι in!Ρε παιδιά, τελικά άλλος είναι ο ΑΙ και άλλος ο Ali???
Από αυτό, εγώ κατάλαβα ότι στην ουσία δίνεται αξία στην "είσοδο" που προσφέρουμε σαν διαδικασία, στο νταραβέρι με το μοντέλο. Το αποτέλεσμα που δίνει το μοντέλο, είναι μεν η πραγματωμένη βούλησή μας, αλλά εγώ θεωρώ ότι αυτό το αποτέλεσμα είναι τόσο φιλτραρισμένο που απέχει πάαααρα πολύ για να μας αποδοθεί πατρότητα του αποτελέσματος αυτού. Γι' αυτό ρώτησα.