- Μηνύματα
- 6,931
- Πόντοι
- 898
Άρχισαν... τα όργανα ?
Άρχισαν... τα όργανα ?
Άρχισαν... τα όργανα ?
Ο τομέας της ηθικής και της νομοθεσίας στον τομέα της ΑΙ, είναι τα νέα πεδία δόξης λαμπρής στον κλάδο των ακαδημαϊκών σπουδών.Όπως το βλέπω το πράγμα, σε λίγο ο χρήστης θα έχει μόνο δικαιώματα χρήσης του παραγόμενου αποτελέσματος από την χρήση της AI.
Όχι ιδιοκτησίας.
Η AI θα μπορεί δηλαδή να χρησιμοποιήσει τουλάχιστον μέρος του παραγόμενου αποτελέσματος και αλλού.
Θα το βάλουν κάπου στους όρους χρήσης, για να μην μπλέκουν με αγωγές χρηστών.
Από το παραπάνω άρθρο εγώ κατάλαβα ότι θα σέρνονται πίσω από τις εξελίξεις, ως συνήθως.
Τι θα πει "generative/random patch"?Απο καθαρή περιέργεια, αν εγώ έχω ένα sythesizer με ένα generative/random patch (εργοστασιακό π.χ.) και πατήσω play και γράψω ένα chart track τι διαφορά έχει από το AI?
Τι θα πει "generative/random patch"?
Αυτό μπορεί να γίνει με πείραγμα στο LFO, επιλογή sample & hold/random wave, πολύ αργό speed του LFO και επίδραση του LFO στο amplitude του ήχου. Αλλά τότε μιλάμε για πολύ random νότες που μόνο ως εφέ μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε κάποια σύνθεση,Προφανώς εννοεί ένα εργοστασιακά ρυθμισμένο patch, που όταν πατάς ένα πλήκτρο να γεννάει μια "τυχαία" ακολουθία από νότες.
Δεν βλέπω όλα αυτά τι σχέση έχουν με το ΑΙ.
εμ πες το ετσι, και χρόνια τώρα αναρωτιώμουν τι σκεφτόταν ο Μπουγάς και έγραψε το στίχο "χασίσι ήπιε κ ο Θεός", κάποια προσευχή θα ήταν φαίνεταιη μουσική και η τέχνη γενικά είναι ένα είδος προσευχής
Αποτυχία το ΑΙ. Εγω είμαι πιο ωραίος χαχαχαχα ???Κωστή, πήγα στο AI Image Creator της Bing και έγραψα cos_dr. Οι εικόνες που δημιούργησε είναι οι παρακάτω.?
Προβολή συνημμένου 37129
Αυτό μπορεί να γίνει με πείραγμα στο LFO, επιλογή sample & hold/random wave, πολύ αργό speed του LFO και επίδραση του LFO στο amplitude του ήχου. Αλλά τότε μιλάμε για πολύ random νότες που μόνο ως εφέ μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε κάποια σύνθεση,
Για πιο μουσικά & τυχαία αποτελέσματα πάμε στους arpeggiators, που πρέπει να διαθέτουν τα κατάλληλα settings, και αυτά δεν τα βρίσκεις στους περισσότερους. Στα Yamaha synths πχ οι arpeggiators ξεφεύγουν απ'την απλή λειτουργία ενός arpeggiator και μπαίνουν στα χωράφια άλλης κατηγορίας οργάνων, των arrangers πχ.
Πάντα υπήρχαν κάποιοι τρόποι παραγωγής "τυχαίας" ακολουθίας νοτών, είτε με διάφορους arpeggiators είτε με custom συσκευές είτε με πιο πολύπλοκες κατασκευές που πήγαιναν το θέμα σε άλλα μονοπάτια, βλέπε πχ το περιβόητο Zyklus Midi Performance System που χρησιμοποιούσε ο Παπαθανασίου στα τέλη των '80s. Το "The Motion Of Stars" του "Direct" άλμπουμ του 1988 είναι ένα κλασικό παράδειγμα χρήσης του.
Δεν βλέπω όλα αυτά τι σχέση έχουν με το ΑΙ.
Προβολή συνημμένου 36949