• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Περί τεχνητής νοημοσύνης

Άρχισαν... τα όργανα ?


Όπως το βλέπω το πράγμα, σε λίγο ο χρήστης θα έχει μόνο δικαιώματα χρήσης του παραγόμενου αποτελέσματος από την χρήση της AI.

Όχι ιδιοκτησίας.

Η AI θα μπορεί δηλαδή να χρησιμοποιήσει τουλάχιστον μέρος του παραγόμενου αποτελέσματος και αλλού.

Θα το βάλουν κάπου στους όρους χρήσης, για να μην μπλέκουν με αγωγές χρηστών.

Εικασία κάνω βέβαια.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Όπως το βλέπω το πράγμα, σε λίγο ο χρήστης θα έχει μόνο δικαιώματα χρήσης του παραγόμενου αποτελέσματος από την χρήση της AI.

Όχι ιδιοκτησίας.

Η AI θα μπορεί δηλαδή να χρησιμοποιήσει τουλάχιστον μέρος του παραγόμενου αποτελέσματος και αλλού.

Θα το βάλουν κάπου στους όρους χρήσης, για να μην μπλέκουν με αγωγές χρηστών.
Ο τομέας της ηθικής και της νομοθεσίας στον τομέα της ΑΙ, είναι τα νέα πεδία δόξης λαμπρής στον κλάδο των ακαδημαϊκών σπουδών.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Απο καθαρή περιέργεια, αν εγώ έχω ένα sythesizer με ένα generative/random patch (εργοστασιακό π.χ.) και πατήσω play και γράψω ένα chart track τι διαφορά έχει από το AI?

 
Απο καθαρή περιέργεια, αν εγώ έχω ένα sythesizer με ένα generative/random patch (εργοστασιακό π.χ.) και πατήσω play και γράψω ένα chart track τι διαφορά έχει από το AI?
Τι θα πει "generative/random patch"?

 
Τι θα πει "generative/random patch"?


Προφανώς εννοεί ένα εργοστασιακά ρυθμισμένο patch, που όταν πατάς ένα πλήκτρο να γεννάει μια "τυχαία" ακολουθία από νότες.

 
Προφανώς εννοεί ένα εργοστασιακά ρυθμισμένο patch, που όταν πατάς ένα πλήκτρο να γεννάει μια "τυχαία" ακολουθία από νότες.
Αυτό μπορεί να γίνει με πείραγμα στο LFO, επιλογή sample & hold/random wave, πολύ αργό speed του LFO και επίδραση του LFO στο amplitude του ήχου. Αλλά τότε μιλάμε για πολύ random νότες που μόνο ως εφέ μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε κάποια σύνθεση,

Για πιο μουσικά & τυχαία αποτελέσματα πάμε στους arpeggiators, που πρέπει να διαθέτουν τα κατάλληλα settings, και αυτά δεν τα βρίσκεις στους περισσότερους. Στα Yamaha synths πχ οι arpeggiators ξεφεύγουν απ'την απλή λειτουργία ενός arpeggiator και μπαίνουν στα χωράφια άλλης κατηγορίας οργάνων, των arrangers πχ. 

Πάντα υπήρχαν κάποιοι τρόποι παραγωγής "τυχαίας" ακολουθίας νοτών, είτε με διάφορους arpeggiators είτε με custom συσκευές είτε με πιο πολύπλοκες κατασκευές που πήγαιναν το θέμα σε άλλα μονοπάτια, βλέπε πχ το περιβόητο Zyklus Midi Performance System που χρησιμοποιούσε ο Παπαθανασίου στα τέλη των '80s. Το "The Motion Of Stars" του "Direct" άλμπουμ του 1988 είναι ένα κλασικό παράδειγμα χρήσης του.

Δεν βλέπω όλα αυτά τι σχέση έχουν με το ΑΙ.

image.png

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν βλέπω όλα αυτά τι σχέση έχουν με το ΑΙ.


Φαντάζομαι ότι το λέει με την έννοια του μη ελέγχου της σύνθεσης.

Στην μια περίπτωση συνθέτει η AI και στην άλλη το synth.

Τέσπα σταματάω να κάνω εικασίες, ας απαντήσει ο ίδιος.

 
Όπως είπε και ο π.Νικολαος Λουδοβίκος το μόνο πράγμα που δεν θα μπορεί να κάνει η τεχνητή νοημοσύνη είναι να προσεύχεται. Και επειδή η μουσική και η τέχνη γενικά είναι ένα είδος προσευχής η μουσική και η ποίηση  της τεχνητής νοημοσύνης θα είναι άθλια.

 
η μουσική και η τέχνη γενικά είναι ένα είδος προσευχής
εμ πες το ετσι, και χρόνια τώρα αναρωτιώμουν τι σκεφτόταν ο Μπουγάς και έγραψε το στίχο "χασίσι ήπιε κ ο Θεός", κάποια προσευχή θα ήταν φαίνεται

 
Μια πολυ ωραία συζήτηση σχετικά με την επιστήμη, απο εναν επιστήμονα διεθνούς κύρους




 
Είμαι σίγουρος πως η τεχνητή νοημοσύνη δεν θα με φτάσει ποτέ στη μουσική σύνθεση και παραγωγή.

 Απολύτως! ΑΠΟΛΥΤΩΣ!?

 Αυτό τον καιρό δεν συνθέτω, όμως μου βγήκε αυτές τις μέρες και πάλεψα και έγραψα ένα ποίημα.

 "Αγκαλιά με τη φαντασία, ταξιδεύω

  στο χρόνο.

   Σε παρελθόντα ξεχασμένα,  σε μέλλον

   άγνωστο.

   Συνθέτω στιγμές, γεμάτες από θρυλικά μυστήρια

  κι εκφράζω ανείπωτα μες στης ψυχής

  μου τη γραφή"

 Μου φαίνεται, πως ούτε καν στην ποίηση δεν θα με φτάσει ποτέ η τεχνητή νοημοσύνη

 χαχαχαχαχαχαχαααχαχχααχχαχαχχα?

 
Αυτό μπορεί να γίνει με πείραγμα στο LFO, επιλογή sample & hold/random wave, πολύ αργό speed του LFO και επίδραση του LFO στο amplitude του ήχου. Αλλά τότε μιλάμε για πολύ random νότες που μόνο ως εφέ μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε κάποια σύνθεση,

Για πιο μουσικά & τυχαία αποτελέσματα πάμε στους arpeggiators, που πρέπει να διαθέτουν τα κατάλληλα settings, και αυτά δεν τα βρίσκεις στους περισσότερους. Στα Yamaha synths πχ οι arpeggiators ξεφεύγουν απ'την απλή λειτουργία ενός arpeggiator και μπαίνουν στα χωράφια άλλης κατηγορίας οργάνων, των arrangers πχ. 

Πάντα υπήρχαν κάποιοι τρόποι παραγωγής "τυχαίας" ακολουθίας νοτών, είτε με διάφορους arpeggiators είτε με custom συσκευές είτε με πιο πολύπλοκες κατασκευές που πήγαιναν το θέμα σε άλλα μονοπάτια, βλέπε πχ το περιβόητο Zyklus Midi Performance System που χρησιμοποιούσε ο Παπαθανασίου στα τέλη των '80s. Το "The Motion Of Stars" του "Direct" άλμπουμ του 1988 είναι ένα κλασικό παράδειγμα χρήσης του.

Δεν βλέπω όλα αυτά τι σχέση έχουν με το ΑΙ.

Προβολή συνημμένου 36949


[SIZE=11pt]Υπάρχουν πολλοί τρόποι να γράψεις generative μουσική, είτε με midi είτε με S&H LFO αλλά είτε και με sophisticated generative patches τα οποία έρχονται εργοστασιακά σε πολλά synthesizers (είτε softsynth είτε hardware). Διαφωνώ ότι χρησιμοποιούνται σαν effect μιας και υπάρχει ολόκληρη genre με generative music. Τα generative patches μπορεί να είναι τόσο complicated και να "υπακούν" σε πολλούς μουσικούς "κανόνες" (κλίμακες, πολυφωνία κτλ κτλ) με αποτέλεσμα να μπορούν να παράξουν πολύ ζωντανές και ολοκληρωμένες συνθέσεις.[/SIZE]

[SIZE=11pt]παράδειγμα:[/SIZE]





Το παραπάνω παράδειγμα δεν αναφέρεται σε generative music αλλά είναι μια παρόμοια τακτική που ακολουθείται εδώ και πολλά χρόνια (απλά δεν έχει τόσο στοχαστική φύση). Οι περισσότεροι χρησιμοποιούν patces αλλά εδώ ο Albarn χρησιμοποίησε όλο το demo sequence :D

Βάσει αυτών πραγματικά δεν βρίσκω κάποιο πρόβλημα με το AI και τη μουσικη! :)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top