Ήρθε το καινούργιο Prophet. Και κάνει μόνο 399€ !!!

Παντως οντως ειναι υπερβολικη υπερβολη 6 χηνες για το moog, αλλα 6 χηνες ζητανε και για κιθαρες που ειναι δυο ταβλες με χορδες, και για κατι τσαντες, και πανε και περνουν 15 κιθαρες, και 40 τσαντες, και δυο ντουλαπες μικροφωνα, τι να κανουμε τωρα, οπως τη βρισκει ο καθενας.
Μα δεν κρατάμε κανέναν με το ζόρι να μην πάει να σκάσει 6? για ένα Μόουγκ (να κρατάμε και τη σωστή προφορά?), απλά σχολιάζω(ουμε) το παλαβό της συγκεκριμένης τιμής. Ας πάνε να δώσουν και ένα μύριο, μακριά απ'την τσέπη μας μόνο.? Υπάρχουν workstations σήμερα που κάνουν μόνα τους περισσότερη δουλειά απ'οτι synth setups με 10-15 synths κάθε τύπου πίσω στα '80s, αυτή είναι η πραγματικότητα. Δεν χρειάζεται πλέον -και ευτυχώς-  να ξηλωθεί κάποιος άσχημα για να φτιάξει ένα dream setup. Και μην αναφερθούμε και στην εναλλακτική των PC/VST που εκεί κι αν γίνεται χαμός. 
Ολίγη κοινή λογική λοιπόν για τις αγορές μας, όχι ανούσιες "άπλες", εκτός αν το net worth σας παίζει κάπου στα 250 μύρια, όπως του παρακάτω κυρίου, οπότε αγοράστε άφοβα οτιδήποτε κινείται στον synth χώρο.

(Behringer DeepMind 12, CS80 & Moog One στον ίδιο χώρο? Φυσικά...)
image.png image.png

 
Γιατί ρε παιδιά δεν παίρνουμε ένα andromeda, ένα τρομερό πολυφωνικο αναλογικό ΣΥΝΘΕΣΑΪΖΕΡ μεταχειρισμένο όσοι θέλουμε να ζούμε στο παρελθόν τόσο πολύ? Για να γλυτώσουμε και κανα φράγκο από τα αυθεντικά πρωτοπόρα? 

 Εγω γι αυτό πήρα ενα V-synth που είναι και VA και digital και μάλιστα RAMpler και εφφεδιερα με εξαιρετικό ήχο και moog και prophet ήχους να βγάλεις και να παντρεψεις τις τεχνολογίες και 10.000 και 20.000 ευρώ να μου έδιναν δεν θα το πουλούσα. Αμα πεθάνω θα αφήσω ορο στη διαθήκη μου να με θάψουν μαζί του Χαχαχαχαχαχα?

 Πάντως αν ήμουν πλούσιος πραγματικά γιατί ήμουν εύπορος και πείνασα με τα μνημόνια? δεν θα με χαλούσε καθόλου να είχα μια αίθουσα με synths και να είχα και 2-3 ακριβά vintage και ένα ακριβό πιάνο με ουρά και ένα αυθαίρετο στο λοφο που να βλέπει στο Αιγαίο και να καλώ άλλους πλούσιους φίλους μου και να καπνίζουμε πούρα και να πίνουμε μπραντι και να σηκωθώ να παίζω και όπως παίζω να μπαίνουν μέσα τα call girls και τα μπωλ με τα σταφύλια και να τους βλέπω να οργιάζουν στους καναπέδες και εγω να παίζω και για μια φαση να σηκωθώ και να την βγάλω και να την........... 

 Αυτη είναι ζωή, αμα τα έχεις αγοράζεις ότι γουσταρεις, απλά γιατί γουστάρεις να το έχεις. 

 Χαχαχαχαχαχαχα ?

 
Γιατί ρε παιδιά δεν παίρνουμε ένα andromeda, ένα τρομερό πολυφωνικο αναλογικό ΣΥΝΘΕΣΑΪΖΕΡ μεταχειρισμένο όσοι θέλουμε να ζούμε στο παρελθόν τόσο πολύ?
Γι αυτό: image.png

Αν δε σου πάθει κάτι (είναι 23ών χρονών πλέον) άντε να βρεις κάποιον να στο φτιάξει. Στην σημερινή Alesis πάντως χλωμό το βλέπω να βρεις άκρη. Προσέξτε πάντως πως πριν 23 χρόνια η 16φωνία στα αναλογικά ήταν κάτι το σύνηθες. Βλέπουμε επίσης μεγάλη γραφική οθόνη, διπλά αναλογικά φίλτρα, 3 LFOs, 3 (7-stage) EGs, arpeggiator, sequencer, εφέ και ribbon controller. Σήμερα σου χρεώνουν έναν σκασμό λεφτά για μονοφωνικά αστεία με ADSR EGs (λες και ζούμε στο 1970) και νομίζουν ότι σου κάνουν και χάρη.?

Ρε Ουστ...?

 
Γι αυτό:Προβολή συνημμένου 35563

Αν δε σου πάθει κάτι (είναι 23ών χρονών πλέον) άντε να βρεις κάποιον να στο φτιάξει. Στην σημερινή Alesis πάντως χλωμό το βλέπω να βρεις άκρη. Προσέξτε πάντως πως πριν 23 χρόνια η 16φωνία στα αναλογικά ήταν κάτι το σύνηθες. Βλέπουμε επίσης μεγάλη γραφική οθόνη, διπλά αναλογικά φίλτρα, 3 LFOs, 3 (7-stage) EGs, arpeggiator, sequencer, εφέ και ribbon controller. Σήμερα σου χρεώνουν έναν σκασμό λεφτά για μονοφωνικά αστεία με ADSR EGs (λες και ζούμε στο 1970) και νομίζουν ότι σου κάνουν και χάρη.?

Ρε Ουστ...?
Πολύ τα δίνουν. Πιο παλιά τα έδιναν κάτω από τα μισά ή δεν θυμάμαι γιατί παίζει και λανθάνουσα μνήμη. 

 Ε όχι και 4000. Καλύτερα να κλείσω εισιτήριο στον Musk να πάω στην Ανδρομέδα μαζί με τη Σάρα Μπραϊτμαν ??

 Με 4000 χιλιάδες ευρώ πάντως σε 4-5 χρόνια ούτε συη Σέριφο δεν θα μπορείς να πας με τον πληθωρισμό. Θα τρέχουμε να βγάλουμε από το συρτάρι το σχέδιο ΔΉΜΗΤΡΑ ????ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ 

 
Είχα ζητήσει μήπως βάζαμε το ουαου? στα emoticons του post. 

 Ταιριάζει σε κάποια για reaction 

 Τι υα γίνει ?

 Κυριε Ευαγγελατο! Να μεριμνήσει η πολιτεία! ???

 
εκτός αν το net worth σας παίζει κάπου στα 250 μύρια, όπως του παρακάτω κυρίου, οπότε αγοράστε άφοβα οτιδήποτε κινείται στον synth χώρο.

(Behringer DeepMind 12, CS80 & Moog One στον ίδιο χώρο? Φυσικά...)
Ε, πήρε και ένα Behringer ο μακαρίτης... κάπου έπρεπε να ακουμπάει το τήλιο του.

EDIT: To Ούντερμπέργκ του εννοούσα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πολύ τα δίνουν. Πιο παλιά τα έδιναν κάτω από τα μισά...
Πιο παλιά τα έδιναν σε λογικές τιμές, μετά την έκρηξη του ενδιαφέροντος για τα vintage αναλογικά οι τιμές ξέφυγαν. Το έγραψα και πιο πριν, στα μέσα των '90s αγόραζες CS80 με $800-900. Και μάλιστα θυμάμαι σε κάποιο review του SOS της εποχής που ο αρθρογράφος έγραφε ότι πρέπει πραγματικά να γουστάρει κανείς τον ήχο του CS80 και τα χαρακτηριστικά του για να δικαιολογήσει τα $800 που θα δώσει για ένα μεταχειρισμένο. Σήμερα κάτω από τα €20Κ δεν βρίσκεις CS80.

Ε, πήρε και ένα Behringer ο μακαρίτης
Ο μακαρίτης αγόραζε πάντα σχεδόν ότι κυκλοφορούσε από synth κάθε τύπου. Η συλλογή που υπάρχει είναι πραγματικά τεράστια. Ας ελπίσουμε κάποτε όλα αυτά (και άλλα πολλά custom) να αξιοποιηθούν σε κάποιο μουσείο αφιερωμένο στο έργο του.

 
Συνέχεια μετά το ΠΣΚ στο οποίο προτίμησα να βγω καμιά βόλτα και προτού ξαναπλακώσει φουλ δουλειά...

Κατ' αρχάς @trolley ανέφερες ένα άρθρο του SOS του 2018, με θεματα που σαφώς λύνονται μ' ένα firmware. Μου προκαλεί επίσης μια μικρή απορία το ότι διάλεξες αυτό το άρθρο, μιας και υπάρχουν εκεί έξω βίντεο σαν κι αυτό που τα βγάζει και πρώτα πρώτα με το που θα γκουγκλάρεις behringer vs moog:
 



Και δηλαδή αν το Moog είναι τόσο καλύτερο απ' το Model D εξαιτίας όσων αναφέρεις, τότε αν συγκρίνεις το Poly D με το Moog με τους ίδιους όρους τί πρέπει να πεις; Αναλογικά πρέπει να πεις ότι το Poly D πατάει κάτω το Moog και το βάζει να του δέσει τα κορδόνια έτσι;

@dataentry1968 περί οικονομικών θεωριών ένα γκουκλαρισμα labour value theory vs subjective value theory θα καλύψει νομίζω τις όποιες απορίες, γιατί η πλήρης επεξήγηση ξεφεύγει από τα ενδιαφέροντα αυτού του φόρουμ. 

Τώρα όσον αφορά την υπόλοιπη συζήτηση στο γιατί πχ να θέλει κάποιος ένα μονοφωνικό synth του '70 ενώ υπάρχουν τέρατα στις μέρες μας και μάλιστα σε μορφή vst που είναι πολύ πιο χρηστικά....

Θα απαντήσω για το creative process. Είναι διαφορετικό εντελώς να έχεις εκει μπροστά hands on τα πάντα, είναι διαφορετικό να περιορίζεσαι και προσπαθείς να ξεζουμίσεις ένα μηχάνημα μέχρι να καταλήξεις σε αυτό που θέλεις με το να σκρολάρεις presets. Δεν είναι καλύτερο ή χειρότερο από μόνο του αλλά καθώς η τεράστια πλειοψηφία ασχολείται με presets, το vintage approach του δίνει μια ιδιαίτερότητα κατ' εμέ. Σίγουρα όσες φορές κι αν το έχω προσπαθήσει δίνει πολύ διαφορετικό τελικό αποτέλεσμα και για μένα πιο ενδιαφέρον.

Δημιουργεί βέβαια αυτο το vintage approach τεράστια ζητήματα: η επαναληψιμότητα στον ήχο και το πώς βγαίνεις live σούρνοντάς τα όλα αυτά είναι τα δύο μεγαλύτερα που μπορώ να σκεφτώ. 

Τέλος για το αν αξίζει ή δεν αξίζει τo Moog σε σχέση με το Behringer ας μπούμε και λίγο και στην φιλοσοφία και την ωφελιμιστική θεωρία: Τα πάντα είναι θέμα κόστους/οφέλους. Αν πχ κάποιος έχει αρκετούς λόγους (άνεση χρημάτων, λατρεία για τα συγκεκριμένα synths, είναι επαγγελματίας και τα χρησιμοποιεί συνέχεια) τότε καλά κάνει και τα ξοδεύει στην Moog. Αν είναι ερασιτέχνης, θέλει να έχει δέκα αναλογικά synths με πιστό ήχο ή δεν έχει την άνεση των χρημάτων καλά κάνει και πάει στο Behringer.

Σε τελική ανάλυση το κάθε ένα έχει το κοινό του, τα πάντα είναι θέμα αγοραστών και η Moog υπάρχει και θα συνεχίσει να υπάρχει όπως και η Behringer, πράγμα που από μόνο του αποδεικνύει τα πάντα.


 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 Ενταξει, δεν ηταν η 16 πολυφωνια στα αναλογικα κατι το συνηθες, ουτε τοτε ουτε τωρα. Θηριο ηταν το Andromeda, αλλα αυτο και αν ηταν απο εταιρια αναξιοπιστη, τα horror stories ειναι φοβερα, παμπολα εχουν γινει τουβλα πολυτελειας, δεν ειναι να σκας λεφτα για αυτο το πραγμα. 

 Γενικα η μεγαλη πολυφωνια δεν ειναι συνηθισμενη στα αναλογικα, ανεβαζει δραματικα το κοστος και οδηγει σε προβληματα, το βλεπουμε και με το moog one, τραβανε τα μαλλια τους οι τρελοι που πηγαν και τα εχωσαν για το moogone 16, το πιο απλο: Βγαζει τη ζεστη της χιροσιμα, και τα ανεμιστηρακια βουιζουν σα σμαρι απο μελισσες, ενω ας πουμε η οκταφωνικη εκδοση του moogone δεν εχει αυτο το προβλημα.

 Δεν ειναι τυχαιο οτι τα πιο πετυχημενα κλασσικα αναλογικα ειναι οκταφωνικα, jupiter, cs80, ob8, ειναι προφανες οτι εκει ειναι το sweetspot κοστους/ αποδοσης.

 Αλλα ειναι κερασακια στην τουρτα ρε παιδια αυτα τα μηχανηματα, πως να το κανουμε. Δεν μπορεις να βασισεις ολη την ενορχηστρωση σε κατι τετοιο, ουτε ολη η τουρτα ειναι κερασακια, αλλωστε και χωρις κερασακια κανεις μια χαρα τουρτα. Ειναι να εχεις για παντεσπανι κανα montage και κανα virus, για να βαλεις για κερασακι και κανα ob6 η κανα moog matriarch.

 Πιστευω οτι η ζητηση για αναλογικα εχει αυξηθει, γιατι με τα pc εχεις ενα πολυ ωραιο παντεσπανι, οποτε πας μονο για τα κερασακια. Και εκει στοχευει και η behringer, διοτι ενας με χαμηλο budget που θελει ενα κερασακι για το pc του, ε δε θα δωσει και 6 χιλιαρικα. Ε, τρια χρονια εγγυηση εχει το pro 800, και τοσο μονο να κρατησει παλι best buy το λες ?

 
@manosx Συμφωνώ σχεδόν σε όλα όσα έχεις γράψει έως τώρα με τον αστερίσκο του ότι δεν είναι απαραίτητο να κάνουν όλοι μουσικές που χρειάζονται τέρατα πολυφωνίας και συνθετικών δυνατοτήτων. Ειδικά με είδη όπως είναι το hip-hop και η neosoul, το synthwave/synthpop και τα παράγωγά τους, o χαρακτήρας και οι περιορισμοί έχουν τη δική τους αξία. 

Εδώ υπάρχει πλέον τεράστιο trend με τα modulars και βλέπω κάτι μονοφωνικά synths που πιάνουν ένα δωμάτιο...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Κατ' αρχάς @trolley ανέφερες ένα άρθρο του SOS του 2018, με θεματα που σαφώς λύνονται μ' ένα firmware. Μου προκαλεί επίσης μια μικρή απορία το ότι διάλεξες αυτό το άρθρο, μιας και υπάρχουν εκεί έξω βίντεο σαν κι αυτό που τα βγάζει και πρώτα πρώτα με το που θα γκουγκλάρεις behringer vs moog:
Χαίρε.

Δεν έκανα καμία βαθειά έρευνα, και ούτε εμπιστεύομαι τον κάθε βιντεο-δημιουργό, όπως εμπιστεύομαι το SOS. Το παιγχνίδι "πάρτε το τώρα, και όλα θα διορθωθούν σε κάποιο firmware update", το απορρίπτω ως καταναλωτής, διότι για να ισχύει, θα έπρεπε και εγώ να μπορώ να αγοράσω τώρα, αλλά να πληρώσω σε κάποιο μελλοντικό update του μισθού μου.

Βλέπω όμως ότι και εσύ αναφέρεσαι σε χαρακτηριστικά, θα επιμείνω να γράφω πως εγώ αναφέρομαι σε ποιότητα (ήχου και κατασκευής, βασικά) οπότε μάλλον δεν είμαστε στην ίδια συζήτηση. Η συζήτηση αφορά ΗΧΟ, όχι τεχνικές προδιαγραφές, δεν ομιλούμε ως ηλεκτρονικοί (sic). Κάποιος, ακούει τη διαφορά στον ήχο (εγώ π.χ.) και κάποιος δεν την ακούει ή θεωρεί ότι μπορεί να την αγνοήσει, ή δεν δικαιολογεί το όποιο επιπλέον κόστος της.

Ακόμα και ένα απλό sine wave, μπορεί να ακούγεται (και όντως ακούγεται) διαφορετικά ανάλογα με διάφορες παραμέτρους, τα φίλτρα επίσης ακούγονται διαφορετικά (ακόμη και αν έχουν το ίδιο όνομα) κ.ο.κ.

Αν είχα ένα κατοστάρικο για κάθε φορά που κάποιος σύστησε ένα synthesizer ως άξιο αντικαταστάτη ενός ακριβότερου synthesizer, θα αγόραζα όντως το ακριβό Moog, μην το γελάς. Μέχρι σήμερα, έχω δει ότι είναι wishful thinking κυρίως, παρά πραγματικότητα. Γενικώς, δεν συμπαθώ την ιδέα του υποκατάστατου, είναι πιο απλό να πει κάποιος ότι ας δω τι μπορώ να κάνω με τα πρα-πρα που έχω παρά να λέει "έχω και Moog, έχω και Prophet, αλλά περιέργως ακούγομαι σα να μην έχω".

 
Μα @trolley δεν ξέρω αν είδες το βίντεο γιατί κι εγώ στον ήχο αναφέρομαι, ο τύπος τα βάζει σε πολλούς διαφορετικούς ήχους με φασματογράφο δίπλα και τα πάντα. Αλλά δεν είναι μόνο το Moog. Σχεδόν όλοι οι κλώνοι της Behringer έχουν παρόμοια συγκριτικά αν το ψάξεις και ο ήχους τους είναι εκεί, δεν είναι στο περίπου. Μόνο σε μια περίπτωση είδα ένα Monopoly που ήθελε calibration για να φτάσει το original γιατί είχε φύγει λάθος απ το εργοστάσιο. Επίσης βέβαια εντελώς doable φάση.  

Οκ, δεν είμαι τρελός να θεωρήσω την ποιότητα κατασκευής του Boog ισάξια ούτε και ισχυρίστηκα ποτέ κάτι τέτοιο. Ούτε και πιστεύω και το έγραψα και πιο πάνω ότι ένας επαγγελματίας που βγάζει το ψωμί του από αυτό και το παίρνει περιοδείες θα προτιμήσει το Boog. Αλλά και πόσοι είναι αυτοί; Αυτό που είπα είναι ότι δεν έχει τη διαφορά ήχου που μπορεί να περιμένει κανείς. Βασικά δε φαίνεται να έχει καμία διαφορά ήχου. 

 
Τώρα όσον αφορά την υπόλοιπη συζήτηση στο γιατί πχ να θέλει κάποιος ένα μονοφωνικό synth του '70 ενώ υπάρχουν τέρατα στις μέρες μας και μάλιστα σε μορφή vst που είναι πολύ πιο χρηστικά....
Γνωστά όλα αυτά και απόλυτα κατανοητά. Κλείνω σχεδόν 40 χρόνια πλέον ενασχόλησης με τα synths, και έχω περάσει και από αρκετά αναλογικά. Δεν αναρωτιέμαι καθόλου γιατί κάποιος εν έτει 2023 θέλει να παίζει με αναλογικά synths, αυτό που αναρωτιέμαι είναι γιατί κάποιος κάνει το σκατό του παξιμάδι για να αγοράσει οποιοδήποτε monosynth σε τέτοιες εξωφρενικές τιμές, ενώ οι εφάμιλλες ή και καλύτερες εναλλακτικές ουρλιάζουν δίπλα του.

Anyway...Για το Pro 800 θα πει κανείς κάτι, που είναι και το θέμα του θρεντ?? Εγώ σχολίασα ήδη απ'την πρώτη σελίδα, το  "Εύγε" μου στη Behringer παραμένει.?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Έχω να πω για το Pro800 ότι μόλις χτυπήσει τα ράφια του Thomann θα το αγοράσω. Επίσης κάποια στιγμή θα χτυπήσω κι ένα PolyD, αλλά δεν είναι μες τις άμεσες προτεραιότητές μου γιατί δεν έχω ακόμη κάτι στο μυαλό μου στο οποίο θα το χρησιμοποιούσα, αντίθετα με το Prophet. Ψηλά στις προτεραιότητες μου είναι και το 808. Επίσης δεν το έχω πάρει ακόμη για τους ίδιους λόγους με το PolyD.

Επίσης έχω και ένα System-1 της Roland αλλιώς θα σκεφτόμουν και τους μονοφωνικούς Roland κλώνους. Όχι ότι είναι καλύτερο το System-1 αλλά είναι διαφορετικό και σκέφτομαι να κρατήσω κι αυτό το flavour.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
δεν θα με χαλούσε καθόλου να είχα μια αίθουσα με synths και να είχα και 2-3 ακριβά vintage και ένα ακριβό πιάνο με ουρά και ένα αυθαίρετο στο λοφο που να βλέπει στο Αιγαίο και να καλώ άλλους πλούσιους φίλους μου και να καπνίζουμε πούρα και να πίνουμε μπραντι και να σηκωθώ να παίζω και όπως παίζω να μπαίνουν μέσα τα call girls και τα μπωλ με τα σταφύλια και να τους βλέπω να οργιάζουν στους καναπέδες και εγω να παίζω και για μια φαση να σηκωθώ και να την βγάλω και να την........... 
Δεν είμαι σίγουρος, αλλά κάτι μου λέει οτι δεν τα θες τα λεφτά για τη μουσική.?

 
Όλα αυτά τα vintage μηχανήματα απευθύνονται σε συλλέκτες που λογικά το μεγαλύτερο ποσοστό τους είναι ΚΑΙ μουσικοί, διότι είναι κομματάκι δύσκολο να συλλέγεις vintage synths και να είσαι κτηνοτρόφος, όπως και να τα κάνουμε.

Τώρα ως μουσικός , ο συλλέκτης, μπορεί να τα χρησιμοποιήσει αν θέλει και σε κάποιο πρότζεκτ.

 
 Οντως εχεις δικιο kpeyos για τα περι πολυφωνιας, αλλωστε οταν βγηκε το m1 χοροπηδουσαμε σα κατσικια γιατι " κοιτα, κανεις ενορχηστρωση, κοιτα, ενορχηστρωση κανεις, κοιτα, κοιτα" και δωστου χοροπηδημα, και η πολυφωνια ηταν 16 ?

 Και αυτο που ειπες πριν για το hands on, εκει εμενα μου μπηκαν ψυλλοι στα αυτια πρωτη φορα, γιατι ειχα μπει με τα μουτρα στα ψηφιακα με τις οθονιτσες και τους editors, και σκαει καποια φαση στο στουντιο ο ( κορυφαιος για μενα ) μπλιμπλικοπαραγωγος του τοτε, με μια παλιατζουρα ( νομιζω korg polysix η κατι τετοιο), και αρχισε να κουναει τα κουμπακια με το πολυκαναλο να γραφει, και ΑΧΑΑΑ, χμμμμ, μουμπλε μουμπλε και τετοια στο κεφαλι μου, και ετσι μπηκε  eventually και το nord lead στην παρεα, γιατι ειχε κυκλοφορισει μολις, πηγα στην αντιπροσωπεια, το εβαλε τερμα στα ηχεια με εναν αποκοσμο μπασο ηχο χωρις προειδοποιηση, νομιζα οτι εγινε σεισμος και πηγα να κρυφτω κατω απο το τραπεζι ( true story ? ) οποτε αγορασθει ατακα και επιτοπου, αυτο ειναι μαρκετινγκ πετυχημενο φιλοι μου ?

 Ειδικα στην εποχη μας, που πλεον με το pc εχουμε ολοι πολυκαναλο βαρβατο στο σπιτι, πραγματι ο ηχος και το hands on ισως να ειναι σημαντικοτερα απο την πολυφωνια. Δε θα παρω παντως ? διοτι απο ηχο τα συγχρονα vst ΜΑΜΑΝΕ, και με τα macros και εναν απλο controller με knobs εχεις τρομερα ευχρηστο hands on δυναμικο. Αλλα οπως και να εχει ειναι κατι που μετραει, και αν η μουσικη σου απαιτει 100% αναλογικο ηχοχρωμα, εκει μετραει η φαση οντως πολυ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δε θα παρω παντως ? διοτι απο ηχο τα συγχρονα vst ΜΑΜΑΝΕ, και με τα macros και εναν απλο controller με knobs εχεις τρομερα ευχρηστο hands on δυναμικο. Αλλα οπως και να εχει ειναι κατι που μετραει, και αν η μουσικη σου απαιτει 100% αναλογικο ηχοχρωμα, εκει μετραει η φαση οντως πολυ.
Τα σύγχρονα vst είναι όντως πολύ καλά. Κι εγώ ενώ είχα κρατήσει ένα SY77 για τους FM ήχους και τις βιβλιοθήκες του DX7, τελικά το έδωσα. Χώρο έπιανε και στο τέλος κατέληγα 9 φορές στις 10 να ανοίγω το FM8. Tώρα στα αναλογικά ακόμη τα VST μου κάνουν λίγο soft. Έχω και το System-1 πχ, καλά τα emulations της Roland αλλά άλλος χαρακτήρας. 

Επίσης επειδή δεν είμαι επαγγελματίας να είμαι συνεχώς από πάνω και να θυμάμαι το workflow, όλα αυτά με τις μακροεντολές και τα controllers δεν είναι για μένα.

 
 Οχι, πραγματικα δεν ειναι τιποτα τα macros. Απλα τα προγραμματιζεις ανα preset. Εχεις αναθεσει ας πουμε τεσσερα macros στα τεσερρα πρωτα knobs του controller. Εκει θα ειναι μονιμα, δε θα αλλαξουν θεση. Το τι θα κανουν απο εκει και περα, θα το προγραμματιζεις εσυ.

 Θα γυριζεις δηλαδη το πρωτο knob, και θα πεφτει το decay, θα ανεβαινει το LFO rate και θα αυξανεται το reverb time ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ. Με το δευτερο κουμπι θα πειραζεις τα cutoff, θα αυξανεις το feedback του chorus και θα δινεις και overdrive παλι ταυτοχρονα.

 Θα ειναι δηλαδη σα να εχεις εξι χερια ?  Αλλη φαση, αλλος ηχος, πολυ πιο παρανοικο αποτελεσμα. Αξιζει να ασχοληθεις με αυτο.

 
Κι εγώ ενώ είχα κρατήσει ένα SY77 για τους FM ήχους και τις βιβλιοθήκες του DX7, τελικά το έδωσα.
Εγώ είχα δύο SY77 σε κάποιο φάση, και τα έδωσα και τα δύο. Κορυφαία synths, ακόμα και για τα σημερινά δεδομένα (χάρη στην FM τους), αλλά όποιος τα έχει κουβαλήσει έστω και σε ένα live καταλαβαίνει τον πόνο. Τον κυριολεκτικό πόνο να κουβαλάς 18 κιλά synth μέσα σε μια hardcase 13 κιλών.☠️ Ποτέ ξανά.? Ευτυχώς υπάρχουν πλέον πολύ καλύτερες και πολύ ελαφρύτερες εναλλακτικές, για όσους ανώμαλους (κι εγώ μέσα) γουστάρουν να σπαταλάνε τον πολίτιμο χρόνο τους με operators και algorithms.?

...κάποια στιγμή θα χτυπήσω κι ένα PolyD...
Ήμουν πολύ κοντά πέρσι το καλοκαίρι να το χτυπήσω κι εγώ, αλλά τελικά μετά από ώριμη σκέψη αγόρασα κάποιο(α) digital.?  Ίσως την επόμενη φορά.
@trolley Τα Specs είναι το Α και το Ω σε ένα synth. Τα υπόλοιπα -hardware φύσεως- είναι ανθυπολεπτομέρειες. Δεν αγοράζουμε έπιπλα, ηλεκτρονικές συσκευές δημιουργίας ήχου αγοράζουμε, κι αυτό οι περισσοτεροι το ξεχνάνε. Τι να την κάνω την καμπίνα από μάρμαρο Πεντέλης, πλήκτρα από ελεφαντοστό και pots από πλατίνα, όταν στο εσωτερικό υπάρχει μια μονοφωνικη sound engine για τα πανηγύρια??

Ο δε ήχος είναι κάτι το υποκειμενικό. Εγώ ας πούμε δεν βρίσκω τίποτα το ενδιαφέρον στον Moog ήχο, αλλά και στον ήχο άλλων αναλογικών, ενώ εσύ το ακριβώς αντίθετο. Για την sine wave, μια και την ανέφερες, αποκλείεται να την ακούσεις σωστά από οποιοδήποτε αναλογικό synth, κι όσο για τα αναλογικά φίλτρα, δεν είναι πανάκεια. Προσωπικά προτιμώ να έχω καμιά 20ρια digital φίλτρα σε κάποιο απ'τα synths μου και τις πολλαπλές δυνατότητες που μου δίνουν παρά ένα αναλογικό.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top