- Μηνύματα
- 22,401
- Πόντοι
- 2,148
τώρα θα σε στεναχωρέσω αμα σε πω ότι η βασική καλωδίωση στο στέρεο ήταν και είναι ακόμα με καλώδιο ρεύματος supra lorad σε ένα σουπερ ντούπερ πολύμπριζο χταπόδι που είχα φτιάξει diy. Μετα από 20 χρόνια και λόγω έλλειψης χώρου πλέον το πολύμπριζο διακλαδωτής πήγε στην αποθήκη μαζί με το χταπόδι σε ένα τεράστιο τορβά. Εμεινε μόνο η κεντρική γραμμή.Οταν ενας καλος φιλος αλλα ΨΥΧΑΚΙΑΣ audiophile προσπαθουσε να με πεισει για τη βελτιωση που εχει ο ηχος με το ΚΑΛΩΔΙΟ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ? στο μυαλο ειχα την εικονα πισω απο την κονσολα, σε φαση αναλογικα ολα ετσι; Καθε καναλι και καημος, καθε καημος και καλωδιο, να φυγει το καλωδιο απο το live room, να παει στην κονσολα, μετα να παει στο πολυκαναλο, παλι πισω, παρε και τα send, παρε και τα δυναμικα, μιλαμε ανθρωπος ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να τα σηκωσει ολα τα καλωδια, ουτε ο ΠΥΡΡΟΣ ΔΗΜΑΣ, μονο βιντσι ?
Κανει το σημα, το ORIGINAL σημα ετσι; Κανει τετοιους μαραθωνιους ? με τα καλωδια, χωρια τις λεζες απο την επεξεργασια, χωρια τις λεζες απο την καταγραφη, και το μικροφωνο ακομα λεζα ειναι, ιδιο πραγμα να ακους στο live room το πιανο και ιδιο στο control; ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ, και ας εχεις στο control ηχεια και ηχοδιαμορφωση που ΚΑΝΕΝΑ ΣΠΙΤΙ δεν εχει.
Και μετα απο ολα αυτα, μιλανε οι τρελοι για το καλωδιο απο τη μπριζα στον ενισχυτη, και απο τον ενισχυτη στα ηχεια. Ρε δε μαμιωμαστε λεω εγω;
Τα καλώδια παίζουν ρόλο. Αλλά μέχρι ενός σημείου και μέχρι εκεί που επιτρέπει το υπόλοιπο σύστημα την "ανίχνευσή" τους.
Αλλιώς δεν θα βάζαμε belden ή παρόμοιας ποιότητας και στα μικρόφωνα και στα line in. Μην ξεχνάμε ότι στα στερεο σχεδόν πάντα δεν έχουμε balanced συνδέσεις που συγχωρούν πολλά στον επαγγελματικό κόσμο της μουσικής.