Ο δρόμος για την ES-335 μέρος 4ο. The final chapter?

Με διπλοταινία και γυαλλόχαρτο έφερα το kerfed bracing στη σωστή καμπύλη και μετά με hot hide glue και gobar κολλήθηκε στο πίσω καπάκι….

39DBD617-7FCC-42A2-9B0D-421EDF3EDE46.jpeg

5C6DE409-E87F-44DD-B070-7FE65351C122.jpeg

3B7D45B0-FC84-43CF-BD3B-223B653868D0.jpeg

 
Μπράβο Doctor κούκλα η κιθάρα και πας για cherry ακούω 

εγώ δε ξέρω ακόμα, μία ήταν η cherry και έφυγε από τη συλλογή μου

 
μία ήταν η cherry και έφυγε από τη συλλογή μου


Η "strat".

Την "tele" (την ξανθιά) την αντάλλαξες αν δεν κάνω λάθος.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Η "strat".

Την "tele" (την ξανθιά) την αντάλλαξες αν δεν κάνω λάθος.
Cherry ειναι η 335 του 2012 μια βαριά πισωκίνητη με απίστευτο sustain 

Η tele υπάρχει ακόμα 

Start δεν έχω φτιάξει.. μόνο κάτι μπρατσάκια που περιμένουν να τελειώσουν

 
Cherry ειναι η 335 του 2012 μια βαριά πισωκίνητη με απίστευτο sustain 

Η tele υπάρχει ακόμα 

Start δεν έχω φτιάξει.. μόνο κάτι μπρατσάκια που περιμένουν να τελειώσουν


Εννοούσα αυτό που είχα πει όταν τις έπιασα.

Η cherry είναι η "strat" και η natural είναι "tele" με το σκάσιμο που έχει.

 
Μπράβο Doctor κούκλα η κιθάρα και πας για cherry ακούω 

εγώ δε ξέρω ακόμα, μία ήταν η cherry και έφυγε από τη συλλογή μου
Νομίζω ότι πρέπει να φτιάξω τρεις σε βάθος χρόνου. Μια cherry, μια sunburst και μια natural. Γεροί να μαστε , θα δείξει!

Η πρώτη θα είναι cherry για να φύγει το χονδρό gas.

Σε άλλα νέα διάβασα ότι οι vintage είχαν parchment white ABS /royalite binding το οποίο με τον καιρό κιτρίνιζε και όχι cream. Οπότε θα κάνω το ίδιο. Θα βάλω άσπρο ABS και θα το κιτρινίσω με το νίτρο/ γομολάκα. Ελπίζω να μη βγει καραγκιοζιά…

 
Νομίζω ότι πρέπει να φτιάξω τρεις σε βάθος χρόνου. Μια cherry, μια sunburst και μια natural. Γεροί να μαστε , θα δείξει!

Η πρώτη θα είναι cherry για να φύγει το χονδρό gas.

Σε άλλα νέα διάβασα ότι οι vintage είχαν parchment white ABS /royalite binding το οποίο με τον καιρό κιτρίνιζε και όχι cream. Οπότε θα κάνω το ίδιο. Θα βάλω άσπρο ABS και θα το κιτρινίσω με το νίτρο/ γομολάκα. Ελπίζω να μη βγει καραγκιοζιά…
Και μιά τέτοια.

ea4eb459a52fb2c3e09ef99b14dca5d6.jpg

 
Να κάψουμε λίγο εγκέφαλο;

Ας κάψουμε.

Είδα στην παρακάτω φωτό ότι οι αποστάσεις των αυλάκων δεν είναι ίδιες αλλά έχει δέκα αυλάκια και έντεκα πηχάκια ως προϊόν.

Οπότε με έτρωγε να βρω τις πραγματικές διαστάσεις γνωρίζοντας ότι το συνολικό μήκος είναι 10 εκατοστά.

Έκανα ζουμ στην εικόνα στο κινητό και βρήκα: Ένα κεντρικό πηχάκι στα 10 χιλιστά, οκτώ πηχάκια στα οκτώ και δύο ακραία στα έξι. Οπότε για να ανάγω στα δέκα εκατοστά υπολόγισα ως εξής:

10α+8·8·α+2·6α =10

86α=10

α=0,11627907

ΑΡΑ: Το κεντρικό πηχάκι είναι 11.6 , τα ενδιάμεσα 9.3 και τα ακραία 6.9….

Αυτά συνυπολογίζοντας και τα αυλάκια που θα υπάρξουν από το πριόνι, διότι απλά θα μαρκάρω σε αυτά που υπολόγισα και θα κόψω από πάνω. Η μέτρηση 10 8 6 ήταν βάζοντας το χάρακα στη μεσότητα του αυλακίου για να μην είναι και αυτό παράγοντας μετά.

Μπορεί να κάνω λάθος. Μπορεί σε ίντσες να βγάζει περισσότερο νόημα.

Αλλά …. Ξήλωσα τα καμάρια και θα ξανακόψω. Μη με βρίσετε , ήταν χοτ χαηντ γκλου και με θέρμανση και υγρασία βγήκανε εύκολα χωρίς να χαλάσουν το καπάκι. Να τα και τα καλά της συγκεκριμένης κόλλας, είναι αρκετά «αναστρέψιμες» οι κολλήσεις της.

Πήγαμε ένα βηματάκι πίσω αλλά προχωράμε…

1EBFB402-BF6F-48EC-95AE-A0A3D409B2D5.jpeg

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σαφώς αυτο στη φωτο που το κεντρικό πηχάκι ειναι παχύτερο και προς τα άκρα γίνονται λεπτότερα δείχνει ενα πιο ισορροπημένο σχήμα. 
Δεν ξερω αν αυτο εχει κάποιο δομικό αντίκτυπο στην κατασκευή αλλα μιας και ειναι λεπτομέρεια που εγινε αντιληπτή , γιατι να μην υλοποιηθεί κιολας.

 
Όποιος δεν έχει δισκοπρίονο έχει … επικονδυλίτιδα…

17CBF147-58BB-4AA6-B8D7-40AA6B9AB662.jpeg

 
Οχι βρε τετοιο
Λέω κι εγώ! Μάλλον εννοείς αυτό που κόβουν τα δέντρα με τις δύο λαβές!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Επιτέλους κατάφερα να το κολλήσω με χοτ χάηντ γκλου…

18E0913F-13A5-4E13-9B65-BC23FCF084B2.jpeg

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top