Καταρχας δεν χαλανε ποτε (στη μαχη steel με brass ,ειδικα αν δεν ειναι chromed , παντα νικαει το ατσαλι ,με τα χρονια στα brass saddles ειδικα στις ατυλιχτες χορδες εμφανιζονται χαρακιες που αν δεν.... υαλοχαρτιστουν .... οδηγουν σε sitar effect...ηταν και ο κυριος λογος που απο το 1954 και μετα ο Leo το γυρισε σε steel saddles και κατήργησε τα brass saddles ) , ηχητικα ,αν εισαι Batman ,εχουν λιγο περισσοτερα πριμα & twang ειδικα στις wound χορδες.
Και επειδή είμαι ψείρας πάντα το ψάχνω. Ακόμα και στις πιό πετυχημένες στο intonation κιθάρες μου πάντα κουρδίζω (ή έστω φέρνω) τοπικά εκεί που είναι το κομμάτι, ιδίως αν ηχογραφώ.
το κουρδιστήρι μου είναι πάντα on και το φέρνω όσο μπορώ σχεδόν στο 1%
εχεις λοιπον Intonated saddles (αυτα ντε που κυκλοφορουν απο το 1980 και δεν τα ξερει ο @Nestoras ) οποτε ολες οι χορδες σου μπορουν να ιντοναρουν στο 99% μιας 6αρας γεφυρας.
τα ιδια σε steel χρησιμοποιω και εγω χρονια χωρις κανενα απολυτως προβλημα ...αρα ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΧΟΡΔΕΣ ?
Γερνάς, διότι δεν θυμάσαι στην tele (road worn) που είχα και σου έφερα, είχα βάλει compensated vintage saddles. Είχα τέλειο intonation παντού εκτός της μπάσας Ε σε συνδυασμό με τη Α.
Απο τα saddles της strat (αυτης ντε που αγαπα ο @Nestoras ) που ξεκινας να παιζεις στις 10.00 και στις 10.00.01.01 εχουν παει ολες οι plain steel χορδες στην αλλη ακρη του....γυαλου καλυτερα ειναι ΕΙΔΙΚΑ αυτα επειδη ειναι "μυτερα" κρατανε τις χορδες καλυτερα στο κεντρο,ποτε μου δεν ειχα προβλημα slippage
αν και σαφως προτιμω τα παραδοσιaκα non intonated 70s tele saddles που ειναι βραχος (και δεν ειμαι και ο Batman σαν τον @Nestoras να ακουω το 1/100 του cent στο ΝτονατΙΟν ?)
Απο συγκριτικό που κυκλοφόρησε κάποια χρόνια πριν κάπου εδώ μέσα, προτιμώ τα βαγονάκια αλουμινίου σαν πιο μουσικά, σε ήχο. Μετά τα ατσάλινα πιο bright και τελευταία τα brass.
Εν τω μεταξύ αναρωτιόμουν τι χορδές κάνουν 14 ευρώ. Ναι, οι Dogal είναι χειροποίητες.
Δύσκολα καταπίνεις αστοχία υλικού. Πάντως με D' Adario των 6 ευρώ δεν μου έτυχε απ' όσο θυμάμαι.
Κάνουν 14,40 για την ακρίβεια. Ακριβές έχω πάρει επίσης τις thomastik Power Brights που δε μου άρεσαν.
Τελικά πιο σταθερές ποιοτικά νομίζω ότι μου ήταν οι pyramid performance(στα 9 ευρώ) θα δώσω όμως ευκαιρία στο φτηνό σετ d addario 110 που όλοι λένε τα καλυτερα, ως all around χορδές.
Σε σχέση με d addario και pyramid πως τις βρίσκεις?
Επίσης με τις d addario και ghs υπάρχουν ένα σωρό κωδικοί. Οι διαφορές τους έχουν να κάνουν μόνο με την αντοχή; πχ d addario 3d γύρω στο 10ευρο έναντι των exl 110 γύρω στα 6 ευρώ.
Προτιμώ τις GHS boomers για roundwound αλλά και τις GHS flatwound που αποτέλεσαν μεγάλη έκπληξη, ειδικά το πανέξυπνο 011-046 σετ που επιτρέπει twang στην low E μια και δεν είναι γκουμουτσα.
Οι DA 3d είναι απλά 3 πακέτα σε μια συσκευασία οπότε πωλούνται φθηνότερα.
Δεν έχουν διαφορές από τις μόνες συσκευασίες.
Btw δεν κάνουν 10 ευρώ οι 3d κάνουν 15,30 όταν η μόνη συσκευασία κάνει 6,30
Οι φθηνές Pyramid roundwound pure nickel του Θωμά παραμένουν τρελό value ,αν και hex core, ειδικά αν τις αγοράζεις μια μια και φτιάχνεις σετ και έχουν τρομερή ποιότητα, απλά ως pure nickel δεν έχουν το τρελό twang που εγώ ζητάω, για κανονικούς ανθρώπους είναι μια χαρά.
Τέλος οι fw της Pyramid είναι κορυφή...στο μπασο μου έχουν κλείσει 15ετια για κιθάρα αν πας για κλασσικό fw ήχο προτιμώ τις TI γιατί είναι πιο μαλακές....από την άλλη αν θες τον κλασσικό Beatles ήχο στα ανοιχτά ακόρντα είναι μονόδρομος (οι Beatles χρησιμοποιουσαν Light gauge fw Pyramid, μάλλον 11αρες)
Προτιμώ τις GHS boomers για roundwound αλλά και τις GHS flatwound που αποτέλεσαν μεγάλη έκπληξη, ειδικά το πανέξυπνο 011-046 σετ που επιτρέπει twang στην low E μια και δεν είναι γκουμουτσα.
Έβαλα 11 46 flatwound άλλης μάρκας και το ευχαριστιομουν κάθε φορά που επαιζα, όπως και τις thomastik 10 44(εξαιρετικες, νομίζω ήταν πιο ωραίες από τις dogal). Ομως δεν μου έπαιρνε καλά τα Drive, είχαν έναν μπασοβομβο με τις flat και τις άλλαξα. Αλλά μου λείπει η αίσθηση πολύ. Γενικότερα και σε flat και σε round είμαι μπερδεμένος γιατί ενώ στα χέρια μου ταιριάζουν οι 11αρες(πιο στακατο παίξιμο, δεν αλλάζει εύκολα το pitch με δυνατό παίξιμο), τα αυτιά μου προτιμούν τις 10αρες. Το ίδιο και με flat. Είναι η πιο υπέροχη αίσθηση στα χέρια, αλλά σε οδηγεί να παίζεις μόνο καθαρά. Κάποια στιγμή πάντως θα πάρω ένα φτηνοκιθαρο, θα το σεταρω μόνο για flat και μόνο για σπίτι.
Δοκίμασα τις performance και τις πορτοκαλί. Απλά οι πορτοκαλί παραθαβουν τα πριμα. Οι performance αν εξαιρέσεις τις 2 πρώτες μέρες χρήσης είναι πολύ ωραίες. Θέλω να δοκιμάσω και τις d addario και τις GHS και να μη ξανασχοληθω. Έχω φάει κόλλημα να δοκιμάζω χορδές και πρέπει να ξεκολλήσω γιατί είναι χωρίς νόημα και ψυχοφθορο, ειδικά αν είσαι αμπαλος στο σεταπ όπως εγώ. Τώρα οι δοκιμές γίνονται με ίδιο νούμερο 10 46 στο οποίο και κατέληξα στις κιθάρες, με σκοπό να το συνηθίσω.
Λογικο μια και δεν εχουν το sustain των roundwound (οι wound χορδες φυσικα ,οι plain ειναι ιδιες) και φυσικα "χανεις" και την σολ που ειναι wound οποτε μειωνει τη βαβουρα ? απο την αλλη εχει κατι το "ενδιαφερον" ο βρωμικος ηχος με fw.
ε καλα αυτο συνεβει γιατι δεν ξερΣ να σεταρεις την κιθαρα ? (εξω απο την πλακα φυσικα και δεν υπαρχει κιθαρα που ΟΛΕΣ οι νοτες να ειναι 100% σε ΟΛΑ τα ταστα οτι γεφυρα και να εχει και στις μπασες παντα ειναι πιο off ειδικα αν εχεις μεγαλα ταστα και πατας πολυ ,η RW ειχε jumbos με τα vintage frets ειναι καλυτερα ,αν βαλεις EARVANA nut καπως ερχεται προς την "τελειοτητα" στα πρωτα 4-5 ταστα παντως ,πολλες φορες το "ξεκουρδισμα" συμβαινει και επειδη ειναι ψηλα κομμένο το nut κατι που πολλες φορες κανουν για ασφαλεια στο εργοστασιο ειδικα στις μπασες χορδες γενικα αν η κιθαρα χανει πολυ στα πρωτα 5 ταστα φταιει το nut οχι η γεφυρα )
Στο 12ο παντως ΟΛΕΣ οι tele μου εχουν τελειο intonation σε ΟΛΕΣ τις χορδες (και Ε & Α) με την απλη 3αρα γεφυρα....και εχοντας σεταρει εκατονταδες tele ποτε δεν παρατηρησα καποιο σοβαρο προβλημα χρησιμοποιώντας intonated saddles, φυσικα με 6αρα γεφυρα οι tele συμπεριφερονται ΑΚΡΙΒΩΣ οπως ολες οι κιθαρες που εχουν την δυνατοτητα ξεχωριστης ρυθμισης καθε.... σελακιου)
Παντως το 010-038 set (ακριβως επειδη ειναι εντελως balanced) ιντοναρει καλυτερα σε ολο το μηκος του μπρατσου ?
Λογικο μια και δεν εχουν το sustain των roundwound (οι wound χορδες φυσικα ,οι plain ειναι ιδιες) και φυσικα "χανεις" και την σολ που ειναι wound οποτε μειωνει τη βαβουρα ? απο την αλλη εχει κατι το "ενδιαφερον" ο βρωμικος ηχος με fw.
Συμφωνώ με όλα, έχω δει και το βίντεο. Έχει κτ ενδιαφέρον ο ήχος όντως, αλλά δεν σε βγαζει σε όλα. Νοιώθω με τις flat σαν να μαι μόνιμα ερωτευμενος, αλλά χωρίς να μπορώ να χω σχέση. Σαν να ναι αναγκαίο να τις αφήσω, αλλά χωρίς να θέλω κιόλας. Τώρα μου τις ξαναθυμησες και τις πεθυμησα???
Συμφωνώ με όλα, έχω δει και το βίντεο. Έχει κτ ενδιαφέρον ο ήχος όντως, αλλά δεν σε βγαζει σε όλα. Νοιώθω με τις flat σαν να μαι μόνιμα ερωτευμενος, αλλά χωρίς να μπορώ να χω σχέση. Σαν να ναι αναγκαίο να τις αφήσω, αλλά χωρίς να θέλω κιόλας. Τώρα μου τις ξαναθυμησες και τις πεθυμησα???
έχω thomastik 10-44 στην epiphone και σε μια τελε.
Εχω επίσης ένα υβριδικό σετ daddario φλατ στην στρατο. Πολύ καλό.
Όσο καλά έκατσαν στην epi δεν έκατσαν στην τέλε. Όχι ότι δεν παίζουν καλά, απλά μου έλειψε εκεί η αίσθηση της συγκεκριμένης με τις daddario 9-42. Αν και αυτό που ήθελα να ηχογραφήσω τότε που εκανα την αλλαγή το πήρα.
Γενικά η αίσθησή τους στις μπάσες χορδές είναι για μένα επιθυμητή στο 80% των περιπτώσεων. Δεν υπάρχει η φασαρία και η βρωμίλα.
Αυτό είναι το πιο ελκυστικό. Πχ με delay οι επαναλήψεις ακούγονται πολύ ωραία ορισμένες φορές. Από την άλλη δεν υπάρχει και twang στις μπασες όπως θα το ήθελα.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας βοηθήσει να εξατομικεύσετε το περιεχόμενο, να προσαρμόσετε την εμπειρία σας και να σας κρατήσει συνδεδεμένους εάν εγγραφείτε.
Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, συναινείτε στη χρήση των cookies από εμάς.