Καλησπέρα στη κοινότητα.
Αλλάζοντας μπράτσο σε μια partcaster μου (Strat style) παρατηρώ ότι η G (sol) χορδή είναι πιο αισθητά πιο χαμηλή σε ένταση (και "σκάσιμο"), περί τα 6-12db περίπου από όλες τις άλλες.
Χορδές αλλάχτηκαν, και νομίζω ότι το κάνει τόσο σε ανοιχτή όσο και fretted. Ισως fretted να μην είναι τόσο πολύ αισθητό. Ούτε μαγνήτες είναι, το κάνει και στις 5 θέσεις.
Το είχε εξ αρχής που το βίδωσα, αλλά επειδή είχε και πολύ fret buzz γενικά, σετάροντάς τη, το είχα περιορίσει πολύ (υπήρχε αλλά δεν με πολυενοχλούσε). Χτες βράδυ άλλαξα pickguard μόνο (όχι μαγνήτες) να την ομορφήνω, επανήλθε.
Δεν ξέρω αν επηρεάζει και αυτό που θα πω, αλλά είναι κ ένα 2ο θεματάκι που έχω. "Παίζοντας" με τα saddles δεν αλλάζει κάτι αισθητά στο intonation του 12ου τάστου. Δηλ κουρδίζω ανοιχτή, στο 12ο είναι 60-80% sharp, και αν πάω τέρμα πίσω ή μπρος το βαγονάκι, άντε να βελτιωθεί στο 30-40% sharp. Αυτό σε όλες τις χορδές.
Θενξ ιν αντβάνς ουάνς αγκέν ...
Αλλάζοντας μπράτσο σε μια partcaster μου (Strat style) παρατηρώ ότι η G (sol) χορδή είναι πιο αισθητά πιο χαμηλή σε ένταση (και "σκάσιμο"), περί τα 6-12db περίπου από όλες τις άλλες.
Χορδές αλλάχτηκαν, και νομίζω ότι το κάνει τόσο σε ανοιχτή όσο και fretted. Ισως fretted να μην είναι τόσο πολύ αισθητό. Ούτε μαγνήτες είναι, το κάνει και στις 5 θέσεις.
Το είχε εξ αρχής που το βίδωσα, αλλά επειδή είχε και πολύ fret buzz γενικά, σετάροντάς τη, το είχα περιορίσει πολύ (υπήρχε αλλά δεν με πολυενοχλούσε). Χτες βράδυ άλλαξα pickguard μόνο (όχι μαγνήτες) να την ομορφήνω, επανήλθε.
Δεν ξέρω αν επηρεάζει και αυτό που θα πω, αλλά είναι κ ένα 2ο θεματάκι που έχω. "Παίζοντας" με τα saddles δεν αλλάζει κάτι αισθητά στο intonation του 12ου τάστου. Δηλ κουρδίζω ανοιχτή, στο 12ο είναι 60-80% sharp, και αν πάω τέρμα πίσω ή μπρος το βαγονάκι, άντε να βελτιωθεί στο 30-40% sharp. Αυτό σε όλες τις χορδές.
Θενξ ιν αντβάνς ουάνς αγκέν ...
Τελευταία επεξεργασία από moderator: