- Μηνύματα
- 47,842
- Πόντοι
- 2,368
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
που διαμόρφωσα γιατί πραγματικά δεν επέμενα σε τίποτα και μακάρι να κάνω λάθος να την αλλάξω αμέσως.
Όπου δηλαδή τα plugins τα κάνουν μπουρδέλο.
Μάλλον δεν γίνομαι κατανοητός.Το hybrid το αναφέρω και εγώ στο πρώτο μου post.Ξέρεις γιατί αυτοί οι άνθρωποι είναι κορυφαίοι?Γιατί ανήκουν σε ένα κλειστό στην πραγματικότητα επάγγελμα και λέγοντας αρκετές αλήθειες παραλείπουν κάποιες "λεπτομέρειες" που κάνουν τεράστιες διαφορές.Ακουσα τα δείγματα σου και πες μου σε παρακαλώ,αν έχεις τον θεό σου,έχεις ακούσει αυτό το μπάσο και αυτήν την μπότα(που έχω παρατηρήσει και σε άλλες σου παράγωγες να είναι αρκετά ψηλά),σε κομμάτια του είδους που αγαπάς?Με το που πάτησα το 2 δείγμα και φορούσα ακουστικά,μίκρυνε το κρανίο μου 2 πόντους και όταν την έβγαλα στα monitor την κατέγραψε σεισμογράφος.Αυτά έκανες και με το hardware?Βάλε ένα σημείο μόνο ντραμς και μπάσο από μια επαγγελματική παραγωγή που σου αρέσει και σύγκρινε την με το δικό σου.Βάλε και ένα eq και κοίτα το στο AB test.Τι να πω,αν δεν βλέπεις και ακούς διαφορές,πάω πάσο και ναι,έχεις δίκιο.Δεν φταίει κανένα plugin εδώ.Το ότι δεν ασχολήθηκες με το τένις φταίει και ότι δεν πήρα και εγώ ένα Nintendo να πάει στο διάολο για μουσική,να μην ταλαιπωρούμαστε κιόλας.
Εγώ ειδικός δεν είμαι πάνω στο θέμα αλλά η ανά καιρούς έρευνά μου μου υποδεικνύει ότι και στην επεξεργασία ήχου αλλά ακόμα και στην απόδοση φυσικών οργάνων εδώ και πολλά χρόνια το θέμα hardware-software δεν έχει ποιοτικές διαφορές, έτσι όπως εννοείται στο topic.Μάλλον δεν γίνομαι κατανοητός.Το hybrid το αναφέρω και εγώ στο πρώτο μου post.Ξέρεις γιατί αυτοί οι άνθρωποι είναι κορυφαίοι?Γιατί ανήκουν σε ένα κλειστό στην πραγματικότητα επάγγελμα και λέγοντας αρκετές αλήθειες παραλείπουν κάποιες "λεπτομέρειες" που κάνουν τεράστιες διαφορές.
Υπάρχει λύση?
Ναι.
Τα μιξαρεις ξανά.
Και τα μαστεραρεις ξανά.
Και τα ηχογραφείς ξανά...
Αν το ηχητικό αποτέλεσμα είναι ικανοποιητικό δεν βρίσκω τον λόγο να θες να ομοιογένεια αφού μιλάμε για εντελώς διαφορετικες περιόδους της ζωής σου και της τέχνης σου ,που αντικατοπτρίζει τη ζωή σου στην τελική.
θεωρώ ότι είναι άσχημο για έναν ακροατή να υπάρχει διαφοροποίηση από κομμάτι σε κομμάτι...
έχεις ακούσει αυτό το μπάσο και αυτήν την μπότα(που έχω παρατηρήσει και σε άλλες σου παράγωγες να είναι αρκετά ψηλά),σε κομμάτια του είδους που αγαπάς?
Εχω ήδη στη συλλογή μου υλικο για 2 ή 3 δίσκους, ή τουλάχιστον 1 συν 1 διπλό και το πρόβλημά μου είναι ότι τα κομμάτια αυτά τα ηχογράφησα, μαθαίνοντας και φτάνοντάς τα εδώ που έφτασαν, με ικανοποιούν από το αποτέλεσμα, αλλά υποφέρουν στο εξής: δεν έχουν ομοιογένεια (όχι συνθετικά ή εκτελεστικά) αλλά καθαρά ηχητικά. Και αυτό που θα ήθελα θα είναι να μπορούν να φαίνονται ότι προέρχονται από μια γενική οντότητα σε όλους τους τομείς.
Υπάρχει λύση?
Το mastering είναι η διαδικασία για να αποκτήσει ομοιογένεια σε ένα άλμπουμ όλο αυτο το υλικό.
Αγαπητε φίλε Δημήτρη ο τρόπος που έθεσες το θεμα οδήγησε να γινει η κουβέντα flame για analog funboys.
Το mastering είναι η διαδικασία για να αποκτήσει ομοιογένεια σε ένα άλμπουμ όλο αυτο το υλικό.
Να μην φαινεται δηλαδή πως καθε τραγούδι έγινε μια άλλη μέρα.
Μήπως σου κάνει πιο ξεκάθαρό το νόημα ύπαρξης του δεύτερου και έμπειρου αυτιού τώρα; Εσυ σαν ηχολήπτης μείξεις τελείωσες την δουλειά σου κι όμως αναγνωρίζεις το πρόβλημα.
Το mastering είναι η διαδικασία για να αποκτήσει ομοιογένεια σε ένα άλμπουμ όλο αυτο το υλικό.