Διαφανεια στο διαγωνισμο Lockdown

Εκεί να δεις μακελιό.
Το κουτί της πανδώρας....
ε, εντάξει, συζητάμε.

 Τι μακελειό. Γνώμες ανταλλάσσουμε σε μια μουσική κοινότητα.

 Πρέπει να πλακωνόμαστε σώνει και καλά άμα διαφωνούμε?

 Τέλος πάντων.

 Στο ένα το δικό μου μάλιστα βρήκα αφού το έβαλα πως είχα βάλει κάτι brass πολυ δυνατά στη μίξη.

 Το διόρθωσα και το κομμάτι μου παρόλο που δεν διακρίθηκε και όπως είπα και εγώ το κατατάσσω εκεί που το κατατάσσω σε σχέση με τα άλλα, μου ψιλοαρέσει και το διόρθωσα να το ακούω για πάρτη μου. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

 Στον επόμενο διαγωνισμό τώρα.

 Τώρα πάει, βγήκαν οι νικητές.

 Next time.

 Αλλά δεν είναι και ταμπού. Μπορούμε να τον συζητήσουμε.

 Για να κρατάμε ζεστό το ενδιαφέρον για τον επόμενο.

 
Ούτε στην Adam υπήρξε ποτέ αιτιολόγηση.
Στην adam υπάρχει μια μικρή αναφορά στο σκεπτικό της επιλογής.

 Έτσι θυμάμαι.

 
OK guys.

Εγραψα 5 πράγματα συγκεκριμένα, διότι το συζήτησα με 5 ανθρώπους που είχαν την ίδια γνωμη με μένα.

Επειδή δεν μου αρέσει όμως να λένε "κοίτα αυτός τα λέει πίσω από την πλάτη μας" τα έγραψα και εδώ.

Νομίζω τα έγραψα πολύ ξεκάθαρα.

Δεν αλλάζω γνώμη, και συγνώμη κι όλας, οι απαντήσεις που παίρνω είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε και η μπάλα στην κερκίδα.

Το δέχομαι, διότι προφανώς δεν πρέπει να χαλάμε τις καρδιές μας, αλλά όταν πράγματα που μας ενοχλούν τα κρύβουμε μέσα μας και δεν είμαστε εντάξει με τον εαυτό μας και με τους άλλους, αύριο μπορει να τα βρούμε μπροστά μας.

Συνεπώς σας τα είπα, με την καμμία δεν λέω "κακώς άνοιξα την κουβέντα", αυτή είναι η άποψή μου και επιμένω.

Είμαι εντάξει με τον εαυτό μου και με την παρέα μου εδώ. Και φυσικά για πολλοστή φορά (θα) σας απολαμβάνω από το περιθώριο.

 
Και φυσικά για πολλοστή φορά (θα) σας απολαμβάνω από το περιθώριο.


Κάτσε βρε dim, για ποιο περιθώριο μιλάς?

Σε ποια δραστηριότητα/τομέα θεωρείς ότι είσαι σε κάποιο περιθώριο?

Διαφωνώ εντός εκτός και επί τα αυτά δηλαδή.

Το ανάποδο θα έλεγα.

 
Ήξερα ότι κάνοντας αυτό το θέμα θα διχασω.Ηξερα επίσης ότι πολύ πιθανό να γυρίσει μπούμερανγκ πάνω μου μα πιο πολύ ήξερα ότι ότι και να γίνει θα γίνω ράκος στο τέλος.Δεν περιγράφεται το ψυχοπλακομα που έχω αλλά πάλι άμα νιώθω αδικία ανθρώπινο είναι νομίζω να αντιδράσω.Ας μην το συνεχίσουμε άλλο. Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.

 
Εγώ λέω να πάρουμε όλη μια... ΒΑΘΙΑ ΑΝΑΠΝΟΗ και να συνεχίσουμε ήρεμοι και ωραίοι ?

Ένας διαγωνισμός ήταν μΠρε παιδιά ,ούτε τις ... μουσικές μας ικανότητες έκριναν οι άνθρωποι,ούτε μας πρόσβαλαν... απλά δεν ΤΟΥΣ ΆΡΕΣΑΝ αυτά που άρεσαν σε εμάς ?

Τόσο απλό.... Το συναντάμε κάθε μέρα ΚΑΙ μέσα στο ΝΟΙΖ ,εδώ ΤΟΛΜΗΣΕ ο Σιαχαμης να πει σε ΕΜΕΝΑ ότι δεν του άρεσε η ενορχήστρωση μου (όχι στο κομμάτι του διαγωνισμού,σε ένα άλλο) και ΤΟΥ ΜΙΛΑΩ ΑΚΟΜΑ  ? στον διαγωνισμό θα κολλήσουμε ?

Μη στεναχωριέστε και να είστε μεγαλοψυχοι σαν και εμένα ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ήξερα ότι κάνοντας αυτό το θέμα θα διχασω.Ηξερα επίσης ότι πολύ πιθανό να γυρίσει μπούμερανγκ πάνω μου μα πιο πολύ ήξερα ότι ότι και να γίνει θα γίνω ράκος στο τέλος.Δεν περιγράφεται το ψυχοπλακομα που έχω αλλά πάλι άμα νιώθω αδικία ανθρώπινο είναι νομίζω να αντιδράσω.Ας μην το συνεχίσουμε άλλο. Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.




Καλα κανεις και αντιδρας σε κατι που θεωρεις αδικο. Και εγω αντιδρω, χωρις να υπολογιζω τις συνεπειες.

Μη σκας. Τα ειπες. Δεν διχασες κανεναν. Τωρα προχωρα παρακατω. Χαλαρωσε.

 
 ,εδώ ΤΟΛΜΗΣΕ ο Σιαχαμης να πει σε ΕΜΕΝΑ ότι δεν του άρεσε η ενορχήστρωση μου
???

 Και νόμιζα πως εγώ είμαι ο πιο θαρραλέος και ατρόμητος που υπάρχει.

 
Κάτσε βρε dim, για ποιο περιθώριο μιλάς?




όταν λέω ότι αυτά που βγήκαν ΔΕΝ μου αρέσουν (και δεν έπρεπε να είχαν βγει) ενώ για την πλειοψηφία (όπως βλέπω) ήταν μια χαρά και δεν τρέχει τίποτα είμαι στο περιθώριο.

Και σημειώστε: για τα περσινά δεν είχα κανένα θέμα. Είχαν βγει φοβερά κομμάτια. (το ότι δεν είδαμε τους συνθέτες να γράφουν μεταξύ μας, ναι δεν τους είδαμε)

 
Φαντάζεστε......................

 Και να βγουν οι κριτές και να γράψουν.

 - Ρε παιδιά, εμάς δεν μας ήρθε τίποτα. Και δεν είχαμε ιδέα πως είμαστε κριτές στο διαγωνισμό.

 χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

 
όταν λέω ότι αυτά που βγήκαν ΔΕΝ μου αρέσουν (και δεν έπρεπε να είχαν βγει)


Μα κι εγώ (και όχι μόνο εγώ) διαφώνησα με τα αποτελέσματα (φυσικό το θεωρώ).

Αλλά δεν με ενόχλησε η διαδικασία.

Φαντάζεστε......................

 Και να βγουν οι κριτές και να γράψουν.

 - Ρε παιδιά, εμάς δεν μας ήρθε τίποτα. Και δεν είχαμε ιδέα πως είμαστε κριτές στο διαγωνισμό.

 χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα


Δηλαδή .... τσάμπα πήγε το χαρτζιλίκι που τους έδωσα?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Έγινε πέρυσι διαγωνισμός και δεν έλαβα μέρος;Δεν με ενημέρωσε κανείς;


ναι και είχα φτιάξει και καλό τεμάχιο.

Χειρότερο βεβαια απο τα φετεινά, αλλά είπαμε. Δικαίως.

 
Πάντως όταν αφορμή για κομμάτι είναι samples (και μάλιστα samples που απηχούν περισσότερο σύγχρονο ήχο), λογικό είναι να "προηγείται" η σαμπλαρισμένη μουσική στις προτιμήσεις.

Το να φτιάξεις ένα κομμάτι και να προσπαθείς να χώσεις και κανένα sample μέσα .... χωλαίνει.

Ίσως θα έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε άλλον τρόπο στο μέλλον, αλλά δεν ξέρω ποιόν.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πάντως όταν αφορμή για κομμάτι είναι samples, λογικό είναι να "προηγείται" η σαμπλαρισμένη μουσική στις προτιμήσεις.

Το να φτιάξεις ένα κομμάτι και να προσπαθείς να χώσεις και κανένα sample μέσα .... χωλαίνει.

Ίσως θα έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε άλλον τρόπο στο μέλλον, αλλά δεν ξέρω ποιόν.


και εδώ θα έλεγα ότι δεν συμφωνώ.

Δεν υπήρχε γραμμή να χρησιμοποιηθούν και να συνδυαστούν εποικοδομητικά τα samples. Υπήρχε η απλή προϋπόθεση χρησης ενός και μόνο τουλάχιστον.

Το ότι κάποιος samplaρησε τα πάντα, μαζί με άλλα πράγματα δεν με βρίσκει σύμφωνο ιδίως στο να διακριθεί. Δεν ήταν το αντικείμενο του διαγωνισμού. Όπως θα το ξαναπώ, δόθηκε βάρος στην παραγωγή αντί στη σύνθεση..

Πχ ο άλλος διαγωνισμός στον οποίο έλαβε μέρος ο Kostagiannis ήταν remix. Είχε μια βάση και έπρεπε να κάνεις δικά σου. Εδώ δεν υπήρχε τέτοιο θέμα. τουλάχιστον δεν ζητήθηκε αυτό.

Πιστεύω για πολλούς τα samples ήταν δεσμευτικά. Τα πιό ανώδυνα ήταν οι φράσεις, αλλά κι αυτές ήταν ...

δεν ήξερες πως να τις κρύψεις. Εγω πχ έκανα ένα σωρό τεχνάσματα.

3-4 ώρες είπε ο cos?

μπορεί να έφαγα μια δυό μέρες για κάθε φράση μέχρι να καταλήξω...

 
Δεν υπήρχε γραμμή να χρησιμοποιηθούν και να συνδυαστούν εποικοδομητικά τα samples. Υπήρχε η απλή προϋπόθεση χρησης ενός και μόνο τουλάχιστον.


Σωστά, αλλά αυτό ενέχει δύο θέματα.

Πρώτον ότι αν φτιάξεις ένα κομμάτι και χρησιμοποιήσεις απλά ένα sample , κατά την γνώμη μου σε φέρνει σε δυσχερέστερη θέση με έναν που συνθέτει και στήνει τα κομμάτια του με βάση samples (τα χρησιμοποιεί δημιουργικά).

Δεύτερον και χειρότερον, τα samples να χρησιμοποιούνται ως τσόντα σε ένα έτοιμο/φτιαγμένο από πριν κομμάτι, και να είναι τελείως άσχετα με αυτό (που επαναλαμβάνω το είδα να συμβαίνει αρκετές φορές σ' αυτό τον διαγωνισμό).

Από την άλλη βέβαια, τα samples μπορούν να σπρώξουν κάποιον μη συνηθισμένο σ' αυτά σε νέα δημιουργικά μονοπάτια.

Edit: Τέσπα, αν ήμουν εγώ κριτής, σας δηλώνω ευθαρσώς ότι θα έβγαζα τον Bob Katsioni, και την Penny Sakellariou, στις δύο πρώτες θέσεις (κατά την γνώμη μου είχαν μεγάλη διαφορά από τα άλλα κομμάτια).

Την τρίτη θέση καλύψτε την εσείς.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Από το να δεσμευτώ και να φτιάξω κάτι με τα samples που δεν ήταν τα καλύτερα (παλι περσι ήταν πιό βολικά) προτίμησα την δεύτερη λύση. Ούτε έτοιμο κομμάτι είχα ούτε τίποτα.

Μάλλον ναι, είχα 1 ακόρντο. 

Τα samples ηχητικά μου ήταν όλα άχρηστα. Ετσι χρησιμοποίησα μια φράση και έναν μηχανικό ήχο περιβάλλοντος αλλά και πάλι όπως είπα η όλη υπόθεση δεν ήταν καθόλου τσόντα. Εφαγα σχεδόν μια μέρα για την επιλογή και ενσωμάτωση του κάθε προαπαιτούμενου το δε ένα κομμάτι συντέθηκε με βάση τη λέξη κλειδί. Αλλά αυτά αν κάποια στιγμή επιστρέψω στα κομμάτια και το πως φτιάχτηκαν.

Και εδώ δεν είναι ο κατάλληλος χώρος. Εδώ έγραψα ενστάσεις χωρίς να λάβω υπόψη μου τι έκανα για τα δικά μου, αλλά για το τι κατάλαβα ότι έφτιαξαν οι άλλοι που διακρίθηκαν ή όχι.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
3-4 ώρες είπε ο cos?
εγώ χρειάστηκα τόσο γιατί είμαι καθαρόαιμος συνθεσαϊζεριάρης και σαμπλερδιάρης. χαχαχαχαχαχαχα

 Και επέλεξα να χρησιμοποιήσω όσα περισσότερα μπορώ και να γράψω πάνω σε αυτά ότι μου κατέβει.

 Χωρίς πολλή σκέψη.

 Πάραυτα πήρα τ @@ μου

 Κέρδισα όμως την εμπειρία της συμμετοχής και την ευκαιρία να ακούσω 100 τόσα κομμάτια που στην συντριπτική τους πλειοψηφία ήταν σε εξαιρετικά υψηλό επίπεδο, θεαματικό θα έλεγα. Και πως να το πούμε, αληθινά. Κανένα δεν μου φάνηκε ιδιαίτερα στοχευμένο εμπορικό. Που πολλά από αυτά χωρίς να είμαι ειδικός, από το άκουσμα μου τα βρίσκω πολύ εμπορεύσιμα και στην υπάρχουσα μορφή που κατατέθηκαν αλλά και με ελάχιστες τροποποιήσεις.

 Και απορώ για άλλη μια φορά, πως ενώ θεωρώ (και νομίζω πως επιβεβαιώνεται πανηγυρικά μέσω και αυτού του διαγωνισμού) πως είμαστε μια χώρα με τόσα ταλέντα και πολλή θέληση, είμαστε σε τόσο χάλια οικονομικό και αναπτυξιακό επίπεδο.

 Ξέρω ποιοι φταίνε βέβαια γι αυτό.

 Το επίθετο αυτού που ρίχνω συνολικά το φταίξιμο γιατί στο πρόσωπό του διακρίνω αυτούς που τον πλαισιώνουν αέναα στην εγχώρια διαφθορά και την διαπλοκή, αρχίζει από Μ, κατέχει υψηλότατο πολιτικό αξίωμα και είναι προϊόν νεποτισμού.

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

 
Πάραυτα πήρα τ @@ μου


Σε καλή μεριά ... :classic_tongue:

Πάντως για τα γούστα μου έγραψες πολύ ωραία πράγματα, ειλικρινά.

 
Για μενα ηταν πολυ ευχαριστη εμπειρια. Ειχα ετοιμο κομματι, αλλα μετα εμαθα οτι πρεπει γινει χρηση samples και εγραψα κατι νεο. Πρωτη φορα εκανα κατι παρομοιο και ειχε ενδιαφερον. Εκανα και εγω αρκετα τρικ ωστε να τα φερω (τα samples) στα μετρα μου και να κολλησουν στον ηχο μου.

Πρωτη εμπειρια σε διαγωνισμο, δεν περιμενα και πολλα με 3-4 μηνες εμπειρια σε γραψιμο και παραγωγη. Παρολ' αυτα μου αρεσε το αποτελεσμα. Για μενα ειμαι νικητης και μονο που συμμετειχα αναμεσα σε τοσους εκλεκτους μουσικους. 

Του χρονου, εαν ξαναγινει με τους ιδιους ορους αντιστοιχος διαγωνισμος, θα δηλωσω και παλι συμμετοχη.

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top