Διαφανεια στο διαγωνισμο Lockdown

Σαφως δημοκρατια εχουμε και ο καθενας μας μπορει να λεει την αποψη του
Δημοκρατία δεν σημαίνει να προσβάλλεις.

Η δε δημοκρατία έχει δικαιώματα και υποχρεώσεις, όπως κανόνες.

Κάτι που εσυ σαν ανακόλουθος στο τι συνυπέγραψες, δεν δικαιούσαι να διαρρηγνύεις τα ιμάτια σου επικαλούμενος την δημοκρατία.

Ασε δε που "σου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι"...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δημοκρατία δεν σημαίνει να προσβάλλεις.

Η δε δημοκρατία έχει δικαιώματα και υποχρεώσεις, όπως κανόνες.

Κάτι που εσυ σαν ανακόλουθος στο τι συνυπέγραψες, δεν δικαιούσαι να διαρρηγνύεις τα ιμάτια σου επικαλούμενος την δημοκρατία.

Ασε δε που "σου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι"...
Ποιον προσεβαλα?Επηδει ειπα την αποψη μου οτι η διαφανεια στο διαγωνισμο δεν υπαρχει?Μηπως υπαρχει και δεν το καταλαβα?

 
Νομίζω οτι οφείλω να γράψω 5 κουβέντες.

Διότι έχω το κουσούρι να μην είμαι διπλωμάτης. Αυτά που με ενοχλούν τα λέω.

Θα ξεκινήσω λέγοντας ότι ανήκω σ αυτούς που (οκ δεν θα θέσω θέματα διαφάνειας) δυσαρεστήθηκαν με τα αποτελέσματα του διαγωνισμού. Και για να μην πάει αλλού το μυαλό κανενός, βγάζω τον εαυτό μου απ έξω.

Στην μουσική, αυτή που λέμε σύνθεση ή εκτέλεση ή ακόμα και στο τί μου αρέσει να ακούω μειοψηφία ήμουν πάντα στο περιθώριο του αποκαλούμενου mainstream. Από τα 20 μου που παίζω συνειδητά μουσική και την κοινωνώ προς τα έξω ήξερα ότι ήμουν για πολύ λίγους και αυτούς τους λίγους ακόμα, κάθε φορά ήθελα να τους δυσκολέψω περισσότερο. Εδω σε μια παρέα που γνωρίστηκα και εντάχθηκα σε ενα διάστημα έξι χρόνων έκανα προσπάθειες και κάνω να φτιάχνω κομμάτια και παραγωγές. 10 likes ήταν πάντα το μέγιστο. Και μάλιστα συνήθως περισσότερα παίρνω από αγνώστους και στο soundcloud και ενδεχομένως θα πάρω στο youtube. Αλλωστε ουδείς προφητης στον τόπο του.

Και μια και θίχτηκε το θέμα της παρουσίας, ο χώρος του νοιζ είναι κάτι στο οποίο δίνω βάρος, καθώς εδώ μέσα έμαθα πάρα πολλά πράγματα και κυρίως έκανα 5 ίσως λιγους παραπάνω φίλους. Όταν λέμε φίλους δεν εννοώ αυτούς από το φβ.

Πάμε παρακάτω λοιπόν:

Τι μου χτύπησε άσχημα.

1.    Όπως και πέρσι 3 από το πουθενά με post count όσες οι συμμετοχές τους με κομμάτια, πήραν τις πρώτες θέσεις. Και με την περσινή εμπειρία από τους 3 μόνο ο ένας έχει συμμετάσχει, περιστασιακά και συνήθως με αναρτήσεις μουσικών κομματιών. Ετσι και φέτος είμαι σίγουρος ότι κανείς από τους 3 διακριθέντες δεν θα γίνει ενεργό μέλος της κοινότητας που λέγεται νοιζ. Τι θα κερδίσω εγώ ή κάποιο Χ μέλος του νοιζ, από τον Υ παραγωγό (όπως δηλώθηκε) που διακρίθηκε? Τίποτα. Την όποια του εμπειρία που του φάνηκε χρήσιμη για την διάκρισή του θα την κρατήσει για τον εαυτό του. Και μη μου πείτε το γεγονός ότι ανέβηκαν ένα δυο ποστ «γνωριμίας» εκ των υστέρων είναι ή θα είναι δείγμα παρουσίας. Εδώ είσαστε και εδώ είμαι. Συνεπώς αν ο διαγωνισμός έγινε για την κοινότητα, αυτή δεν (θα) έχει κάνενα κέρδος απο αυτόν. Διότι ούτε γνώση μοιράζεται ούτε η κοινότητα μεγαλώνει. Τι να το κάνω που δηλώνεται ότι οι διακριθέντες είναι από παλιά μέλη του νοιζ αλλά δεν γράφουν? Γιατί δεν γράφουν, παρά μόνο εαν υπάρχει το δέλεαρ κάποιου κέρδους?

2.    Στα χρόνια αυτά της παρουσίας μου εδώ, κατάλαβα ότι το νοιζ είναι σίγουρα guitar oriented και σίγουρα blues/rock guitar oriented. Κανένα πρόβλημα. Κατάλαβα ότι στο νοιζ υπάρχει κόσμος που τουλάχιστον στην πλειοψηφία των καθημερινών θαμώνων δεν χειροκροτάει την σημερινή εικόνα της σύγχρονης προωθούμενης από τα media ξένης και ελληνικής μουσικής. Πχ εύκολα τραγούδια, τραγούδια της τηλεόρασης, τραγούδια του youtube, ή να το κάνω πιό συγκεκριμένο τραγούδια τύπου «...μαμα» ή γενικότερα ραπ και μουσικής αποστερημένης από τα βασικά της συστατικά. Και ενώ υπήρχε μια επιτροπή με περγαμηνές, το αποτέλεσμα ήταν να διακριθούν τελικα  σε ποσοστό 2/3 τραγούδια-κομμάτια στο στυλ αυτό, το ένα 100% σαμπλαρισμένο με δικαιολογία ότι ήταν «έτοιμες παραγωγές για κυκλοφορία». Και δηλωνεται ότι οι συμμετοχές κρίθηκαν για την συνολική προσπάθεια σύνθεσης - εκτέλεσης - παραγωγής χωρίς περιορισμό σε μουσικό ύφος". Και σίγουρα τα κομμάτια που διακρίθηκαν τα είχαν όλα αυτά. Εκτός ...από το γεγονός ότι υπήρχαν ακόμα 20 σίγουρα καλύτερα από αυτά, τουλάχιστον συνθετικά. Το θέμα της παραγωγής (και διόλου παράξενο αν ληφθούν υπόψη τα βιογραφικά της επιτροπής) έλαβε προφανώς δυσανάλογα μεγάλη βαρύτητα, υποσκελίζοντας το συνθετικό και εκτελεστικό μέρος. Και αν ήταν στόχος η άρτια παραγωγή και δεν προκρίθηκαν καλές συνθέσεις επειδή «χαντακώθηκαν» στην παραγωγή, μπορούσε να γίνει γνωστό εξ αρχής, ώστε οι ενδιαφερόμενοι σοβαρά να απευθυνθούν σε κάποιον επαγγελματία παραγωγό, (όπως πχ δηλώθηκαν οι διακριθέντες). Όπως επίσης θα μπορούσε να έχει ξεκαθαριστεί εξ αρχής (αντι του χωρίς περιορισμό σε μουσικό ύφος) ότι θα προτιμηθούν κομμάτια που δεν είναι heavy metal, thrash, fusion, jazz rock, latin, μπαλάντες  ή ειδών των 70ς-90ς αλλά της σύγχρονης μουσικής σκηνής.

3.    Είναι ξεκάθαρο ότι θέμα διαφάνειας δεν υπήρξε. Αυτό που πιστεύω είναι οτι εξ αρχής τέθηκαν λάθος γραμμές. Προφανώς δεν μου αρέσει το «πρώτος στο χωριό και δεύτερος στην πόλη», αλλά όταν γίνεται διαγωνισμός για το νοιζ εγώ καταλαβαίνω ότι γίνεται γι αυτούς που είναι μέλη του νόιζ και όχι γι αυτούς που γράφτηκαν και το post count=η συμμετοχή τους. Προφανώς δεν είναι λύση το 090, ουτε τα youtube ή τα fb likes και σίγουρα το άνοιγμα του διαγωνισμού προς τα έξω ήταν καλό για τους δωροθέτες κλπ, αλλά τελικά για όσους κόπιασαν «έχοντας ελπίδες»... άδικα κόπιασαν και ίσως δεν θα ξανακοπιάσουν υπό αυτές τις συνθήκες. Συνεπώς για πολλούς συμμετέχοντες είναι προτιμητέο το πρώτος στο χωριό.

Κλείνοντας θα επανέλθω λίγο στα αρχικά. Δεν με νοιάζει όπως είπα για το δικό μου κομμάτι. Με νοιάζει μόνο στο ότι όντως αφιέρωσα πολύ περισσότερο χρόνο εν όψει του διαγωνισμού και με δεδομένη την εμπειρία της επιτροπής. Και καλώς ή κακώς έχω την πολυτέλεια του χρόνου πλέον, αλλά άλλοι δεν την είχαν. Με την παρούσα εμπειρία του τελευταίου διαγωνισμού, προσωπικά δεν θα ασχοληθώ ξανά. Ξεχώρισα τουλάχιστον 5 κομμάτια καλύτερα από τα δυο δικά μου, που δεν διακρίθηκαν. Στην ηλικία που έφτασα και με αντάλλαγμα τα ήδη γκρίζα μου μαλλιά μπορώ να ξέρω τι είναι καλό και τι δεν είναι. Τα διακριθέντα για μένα κατατάσσονται κάτω από την πρώτη 20άδα - ναι, με εξαιρετική παραγωγή. Θα μου πεις, υποκειμενική άποψη. Το δέχομαι. Όπως θα μου πείτε βγήκαν καλύτερα τα τριπ χοπ και τα samples και οι άρτιες παραγωγές. Δηλαδή μια παραγωγή 5 σύνθεση 3, κέρδισε μια παραγωγή 3 σύνθεση 4. Θα το δεχτώ. Υποκειμενική άποψη. Τουλάχιστον του χρόνου θα ξέρω τι να μην κάνω, διότι προφανώς είμαι εκτός του όλου πλαισίου του διαγωνισμού.

 
Βρε παλουκάρια,ένα σάιτ έκανε έναν διαγωνισμό.Δεν πληρώσαμε κάτι,δεν χάσαμε τίποτες.

Ούτε τον χρόνο που ασχοληθήκαμε δεν σπαταλήσαμε μιας και θα ασχολούμασταν ούτως η άλλως να γράψουμε μουσική και να την ανεβάσουμε.

Να συμφωνήσουμε όλοι με τα αποτελέσματα δεν πρόκειται και ούτε πρέπει.

Αν πρέπει κάτι να μας χαλάσει είναι ότι δεν δημιουργήσαμε κάτι τόσο φοβερό που ακόμα και στημένο να ήταν το μάτς να μην μπορούσε κανείς να μας ρίξει απο την 1η θέση.

Τα λέω εκ του ασφαλούς βεβαίως,βεβαίως μιας και δεν συμμετείχα ?

 
Αν πρέπει κάτι να μας χαλάσει είναι ότι δεν δημιουργήσαμε κάτι τόσο φοβερό που ακόμα και στημένο να ήταν το μάτς να μην μπορούσε κανείς να μας ρίξει απο την 1η θέση.


τι να πω κι εγώ που λάδωσα τους κριτές, και δεν πήγα πουθενά. :classic_tongue:

Τα λέω εκ του ασφαλούς βεβαίως,βεβαίως μιας και δεν συμμετείχα ?


Με πρόλαβες, πήγα να σου γράψω "τι κομματάρα ανέβασες". :classic_biggrin:

Δεν πληρώσαμε κάτι,δεν χάσαμε τίποτες.


Μου έδωκες ιδέα.

Θα φτιάξουμε δικό μας διαγωνισμό με κόστος συμμετοχής ένα δεκάρικο.

Με τα χρήματα που θα μαζέψουμε, θα δικαιούνται τα τρια πρώτα κομμάτια όποια δώρα επιλέξουν μέχρι το ποσό που θα αντιστοιχεί σε κάθε θέση (πρώτη, δεύτερη, τρίτη).

Εκεί να δεις καντήλια που θα πέσουν ....

Επίσης βρήκα τρόπο να βγάλω λ7.

Θα φτιάξω κλαμπ δυσαρεστημένων από τον διαγωνισμό lockdown.

Θα κάνουμε ακτιβιστικές δράσεις (πχ κλείδωμα οργάνων, βγάλσιμο λυχνιών από ενισχυτές, κλπ) για διαμαρτυρία.

Με ... μια μικρή συνδρομή όποιος θέλει γίνεται μέλος.

 
Εγώ πάντως σκέφτομαι να προσφύγω νομικά και θα ζητήσω και αποζημίωση τουλάχιστο 300.000 ευρώ για ηθική βλάβη και μια γυναίκα που να μοιάζει στη Σια Κοσιώνη. Και να μην τολμήσουν να βάλουν περιβαλλοντικό τέλος στα παλαιά αυτοκίνητα που λένε.

 Να τα ξεχάσουν αυτά! Αρκετά!

 χαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

 
Εγώ πάντως σκέφτομαι να προσφύγω νομικά και θα ζητήσω και αποζημίωση τουλάχιστο 300.000 ευρώ για ηθική βλάβη


Χρειάζεσαι τον LK.

Μην πάρεις άλλον, να μείνουν εντός του noiz τα λεφτά.

 
Χρειάζεσαι τον LK.

Μην πάρεις άλλον, να μείνουν εντός του noiz τα λεφτά.
Θα βάλω δύο τρεις.

 
Θα βάλω δύο τρεις.


Εγώ λέω να προσφύγεις κατευθείαν στο ευρωπαϊκό δικαστήριο.

Εδώ είμαστε της πλάκας.

Αλλά την Κοσιώνη ρε συ?

Πώς ξέπεσες έτσι?

 
Παίδες μην το κάνουμε γιουροβύζιον και εκπομπές παρασκηνίου. Έγινε ένας διαγωνισμός με όρους καθαρά αναρτημένους από την αρχή. Σε κανέναν καλλιτεχνικό διαγωνισμό δεν υποχρεούνται οι κριτές να βγουν μετά δημοσίως και να δικαιολογήσουν τις επιλογές τους. Ούτε φυσικά υπάρχει περίπτωση να συμφωνούν όλοι με το αποτέλεσμα.

Τα events ωφελούν τη σελίδα η οποία μας παρέχεται free. Ναι προφανώς και χρειάζεται επισκεψιμότητα και εν μέρει εμπορική αντιμετώπιση για να συντηρείται και να βελτιώνεται ένα site που μας έχει χαρίσει γνωριμίες εκ των οποίων κάποιες έγιναν και φιλίες, γνώση, εμπειρία, πολύτιμη κριτική πάνω στη δουλειά μας ακόμα και ευκαιρίες για σοβαρές μουσικές συνευρέσεις και ένα σωρό άλλα πράγματα γύρω από τη μουσική αλλά και όχι μόνο.

Έγινε λοιπόν κι άλλος ένας διαγωνισμός. 3 κομμάτια κέρδισαν και πήραν τα δώρα. Συμφωνούμε ή όχι, δεν ήμασταν εμείς οι κριτές. Δεν το αφήνουμε να πάει στο καλό;

Δημήτρη, σε εκτιμώ και σε σέβομαι αλλά αυτά που λες περί "εξωτερικών" συμμετοχών και νικητών που δεν έχουν posts, δεν έχουν καμία βάση. Ουδέποτε υπήρξε όρος συμμετοχής τα posts και καλώς δεν υπήρξε. Όπως γράφω και παραπάνω, το noiz ωφελήθηκε από το event και καλώς ωφελήθηκε γιατί αυτό σημαίνει ότι θα έχουμε χώρο κι εσύ κι εγώ, να ανεβάζουμε και να συζητάμε από το πρωί ως το βράδυ, την κάθε παραξενιά μας.

 
Εγώ λέω να προσφύγεις κατευθείαν στο ευρωπαϊκό δικαστήριο.

Εδώ είμαστε της πλάκας.

Αλλά την Κοσιώνη ρε συ?

Πώς ξέπεσες έτσι?
Ε όχι και ξέπεσα.

 αυτη θέλω από το 2007 που την είδα για πρώτη φορά στην τηλεόραση, αλλά πιο πιθανό είναι να κερδίσω τον διαγωνισμό στο noiz παρά να με παντρευτεί αυτή.

 χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

 
Ε όχι και ξέπεσα.

 αυτη θέλω από το 2007 που την είδα για πρώτη φορά στην τηλεόραση,




Με συγχωρείς, αλλά το γούστο σου πάσχει, ευτυχώς που δεν ήσουν κριτής στον διαγωνισμό.

Εσύ ήσουν ικανός να βγάλεις πρώτο κανένα κομμάτι με samples. :classic_tongue:

 
αυτη θέλω από το 2007 που την είδα για πρώτη φορά στην τηλεόραση


Αυτή;;;

kosioni_copy_7.jpg

 
Κύριε cos μου, σου έχω τις καλύτερες.

Διάλεξε από αυτή την λίστα ....

https://www.google.com/search?q=ugly+woman&client=firefox-b&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiZ2vaLn7bpAhXSyKQKHWAiDCsQ_AUoAXoECAwQAw


Θα φάμε καραμπινάτο ban και θα γελάνε και οι πέτρες :classic_biggrin:

@cos_dr @fusiongtr gmoukou, έξω και στο γραφείο του διευθυντή!

Μα κύριε ο φουζιον το ξεκίνησε!!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εγώ λέω όποιος θέλει μιας και στο πλαίσιο του forum είναι να συζητάμε για........ θέματα του φόρουμ, να γράψει ποια θα επέλεγε αυτός άμα ήταν στη θέση των κριτών.

 Και εγώ θα ήθελα αν και δεν είχα από την αρχή καμία αξίωση γιατί δεν έδωσα και ιδιαίτερη σημασία προσωπικά στο θέμα της διάκρισης, ασχολήθηκα εκεί 3-4 ώρες για πλάκα, σαν να παίζω ένα παιχνίδι, να περάσει η ώρα, ως fan του noiz, να δω π.χ. μια κατάταξη, που είναι το δικό μου, αλλά νομίζω θα ήταν κουραστικό και για τους κριτές και για αυτόν που διοργάνωσε τον διαγωνισμό, που στο κάτω κάτω εθελοντικά το έκαναν, ιδιαίτερα οι κριτές που αφιέρωσαν τον χρόνο τους.

 Για εμένα πάντως το ένα από τα τρία που βγήκαν ήταν από τα αγαπημένα μου, θα το είχα σίγουρα μέσα στην τριάδα μαζί με άλλα δυο.

 Για τα δικά μου...........................

 Εγώ ο ίδιος σε σχέση με άλλα θα τα απέρριπτα.

 Τα κατατάσσω στην 48η με 56η θέση στις εκατό τόσες συμμετοχές που άκουσα, ως μουσικές παραγωγές.

 Εκεί περίπου.

 χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ

 
να γράψει ποια θα επέλεγε αυτός άμα ήταν στη θέση των κριτών.


Εκεί να δεις μακελιό.
Το κουτί της πανδώρας....

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top