Διαφανεια στο διαγωνισμο Lockdown

Panos Kostagiannis

Νέο μέλος
Μηνύματα
592
Πόντοι
18
Εχω παρει μερος σε πολλους online διαγωνισμους και ειτε ψηφιζαμε εμεις οι χρηστες που παιρναμε μερος ειτε αυτοι που κανανε τον διαγωνισμο.Στο τελος του καθε διαγωνισμου οταν οι νικητες βγαινανε απο τους διοργανωτες οι ιδιοι για λογους διαφανειας παντα κανανε ενα βιντεο η γραφανε καποιο αρθρο για το πως επιλεχθηκαν τα κομματια.Αυτο θα ηθελα να δω να γινεται και εδω γιατι εκτος απο μενα ξερω ειναι και αλλοι που δυσαρεστηθηκαν με τον τροπο που γινεται ο διαγωνισμος.Απλα ζηταω απο τους κριτες να γραψουν δυο λογια για τις επιλογες τους

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πάνο μου οι κριτές του διαγωνισμού έκριναν με βάση αυτό που ΟΛΟΙ οι κριτές σε ΟΛΟΥΣ τους μουσικούς διαγωνισμούς τελικά κρίνουν: την προσωπική τους αισθητική ,την προσωπική τους εμπειρία και τα προσωπικά τους ακούσματα.

Αν ήταν ΑΛΛΟΙ κριτές  τα αποτελέσματα θα  ήταν διαφορετικά ? και δεν νομίζω να υπάρχει θέμα "διαφάνειας".

ΟΛΟΙ μας γνωρίζαμε και τους όρους του διαγωνισμού αλλά και τους κριτές και συμφωνήσαμε να λάβουμε μέρος στον διαγωνισμό σε αυτή τη βάση.

Δεν νομίζω να υπάρχει νόημα και ουσία στο να μας εξηγήσουν οι κριτές ΓΙΑΤΙ έκριναν  όπως έκριναν γιατί αυτό μπορεί να οδηγήσει σε έναν ατέρμονο κύκλο "αντιπαράθεσης"...όπως συμβαίνει με οποιαδήποτε ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ κρίση που μοιραία συνοδεύει οποιαδήποτε ''κριτικη" οποιασδήποτε μορφής τέχνης.

Και στο κάτω κάτω της γραφής οι κριτές διέθεσαν τον πολύτιμο χρόνο τους για να γίνει αυτός ο διαγωνισμός..το να τους βάλουμε να "απολογηθούν" για το... γούστο τους ,που έτσι κι αλλιώς είναι υποκειμενικό,είναι λίγο... άκομψο δεν νομίζεις;

Το μόνο ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ στοιχείο που τουλάχιστον εγώ θα μπορούσα να κρίνω ως... ενδεχόμενος... κριτής είναι το PRODUCTION VALUE το οποίο όμως και αυτό είναι τελικά ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ (ας πούμε κατά τη γνώμη μου υπήρχαν καλύτερες , τεχνικά, παραγωγές που δεν διακρίθηκαν .. αλλά και αυτή η άποψη μου ... υποκειμενική ? είναι μια και αυτό που εγώ θεωρώ καλή παραγωγή ο άλλος μπορεί να το θεωρεί...μουφα ?) και δεν νομίζω να ήταν και αυτό το αντικείμενο του διαγωνισμού αλλά η... μουσική δημιουργία..

Κατά τη γνώμη μου τέτοιες συζητήσεις οδηγούν μοιραία σε παρεξηγήσεις και χαλάνε και το κλίμα..

Ένας διαγωνισμός μεταξύ των μελών μιας εξαιρετικής μουσικής κοινότητας ήταν στο κάτω κάτω της γραφής οχι τα Grammy  ? αν και πολλοί φίλοι που συμμετείχαν στον διαγωνισμό μια χαρά θα τα πήγαιναν και εκεί.

Φιλικά,

SF

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πάνο μου οι κριτές του διαγωνισμού έκριναν με βάση αυτό που ΟΛΟΙ οι κριτές σε ΟΛΟΥΣ τους μουσικούς διαγωνισμούς τελικά κρίνουν: την προσωπική τους αισθητική και τα προσωπικά τους ακούσματα.

Αν ήταν ΑΛΛΟΙ κριτές  τα αποτελέσματα θα  ήταν διαφορετικά ? και δεν νομίζω να υπάρχει θέμα "διαφάνειας".

ΟΛΟΙ μας γνωρίζαμε και τους όρους του διαγωνισμού αλλά και τους κριτές και συμφωνήσαμε να λάβουμε μέρος στον διαγωνισμό σε αυτή τη βάση.

Δεν νομίζω να υπάρχει νόημα και ουσία στο να μας εξηγήσουν οι κριτές ΓΙΑΤΙ έκριναν  όπως έκριναν γιατί αυτό μπορεί να οδηγήσει σε έναν ατέρμονο κύκλο "αντιπαράθεσης"...όπως συμβαίνει με οποιαδήποτε ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ κρίση που μοιραία συνοδεύει οποιαδήποτε ''κριτικη" οποιασδήποτε μορφής τέχνης.

Και στο κάτω κάτω της γραφής οι κριτές διέθεσαν τον πολύτιμο χρόνο τους για να γίνει αυτός ο διαγωνισμός..το να τους βάλουμε να "απολογηθούν" για το... γούστο τους ,που έτσι κι αλλιώς είναι υποκειμενικό,είναι λίγο... άκομψο δεν νομίζεις;

Το μόνο ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ στοιχείο που τουλάχιστον εγώ θα μπορούσα να κρίνω ως... ενδεχόμενος... κριτής είναι το PRODUCTION VALUE το οποίο όμως και αυτό είναι τελικά ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ (ας πούμε κατά τη γνώμη μου υπήρχαν καλύτερες , τεχνικά, παραγωγές που δεν διακρίθηκαν ΙΜΗΟ) και δεν νομίζω να ήταν και αυτό το αντικείμενο του διαγωνισμού αλλά η... μουσική δημιουργία..

Κατά τη γνώμη μου τέτοιες συζητήσεις οδηγούν μοιραία σε παρεξηγήσεις και χαλάνε και το κλίμα..

Ένας διαγωνισμός μεταξύ των μελών μιας εξαιρετικής μουσικής κοινότητας ήταν στο κάτω κάτω της γραφής οχι τα Grammy  ? αν και πολλοί φίλοι που συμμετείχαν στον διαγωνισμό μια χαρά θα τα πήγαιναν και εκεί.

Φιλικά,

SF
Οφειλουν να  το κανουν.Σε ολους σχεδον τους διαγωνισμους ετσι γινεται οι κριτες αποκαλυπτουν το σκεπτικο τους πισω απο τις αποφασεις αλλιως επικρατει η καχυποψια που δεν κανει καλο για το σαιτ  αλλα και για τους επομενους διαγωνισμους

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σε ολους σχεδον τους διαγωνισμους ετσι γινεται οι κριτες αποκαλυπτουν το σκεπτικο τους πισω απο τις αποφασεις αλλιως επικρατει η καχυποψια που δεν κανει καλο για το σαιτ  αλλα και για τους επομενους διαγωνισμους


Πάνο μου, έχω λάβει μέρος σε ανάλογους διαγωνισμούς μόνο εδώ, και στην Adam.

Ούτε στην Adam υπήρξε ποτέ αιτιολόγηση.

Αλλά σκέψου τα παρακάτω ...

- Οι κριτές είχαν να ακούσουν 126 κομμάτια από διαφορετικά μουσικά είδη. Πρέπει να μπουν πολλά στην ζυγαριά, αλλά ποτέ η προσωπική τους προτίμηση σε είδος μουσικής.

- Έπρεπε να ελεγχθούν πρώτα όλα τα κομμάτια (και τα 126) για πιθανή αντιγραφή άλλων κομματιών (καταλαβαίνεις ότι είναι αρκετή δουλίτσα).

- Κατόπιν (έχω εσωτερική πληροφόρηση και το ξέρω :classic_tongue: ), σβήστηκαν τα ονόματα των δημιουργών και παραδόθηκαν στους κριτές με την μορφή ανώνυμων mp3, έτσι ώστε κανείς να μην ξέρει τι ή ποιον ακούει.

- Όπως έγραψε και ο αφεντικός, κάθε κριτής έστειλε μια δεκάδα κομματιών και διασταυρώθηκαν οι δεκάδες, χωρίς να υπάρχει καμία άλλη επικοινωνία μεταξύ τους.

- Αν ήσουν εσύ στην θέση κάποιου κριτή, πώς θα μπορούσες να αιτιολογήσεις την επιλογή πχ ενός hip hop αντί ενός metal κομματιού που είναι σχεδόν στο ίδιο καλό επίπεδο? Δεδομένο θεωρώ ότι υπήρχαν φανταστικά κομμάτια και απίστευτες παραγωγές. Κάπως όμως θα έπρεπε να επιλέξεις. Με ποιο κριτήριο? Δεν ξέρω, προσωπικά το θεωρώ πολύ δύσκολο, κάτι να παίζει στις λεπτομέρειες των λεπτομερειών.

- Από εκεί και πέρα, εγώ δεν συμφωνώ με την επιλογή των κομματιών που "νίκησαν" ειδικά όσον αφορά στο θέμα της σύνθεσης, αλλά αυτό δεν λέει τίποτα. Έχω την εντύπωση ότι αυτό που τελικά μέτρησε περισσότερο σε τόσο δύσκολες και "στο νήμα" επιλογές ήταν το πόσο έτοιμα ήταν αυτά που επιλέχθηκαν για άμεση εμπορική επιτυχία, πόσο έτοιμα ήταν να "λαλήσουν" άμεσα στην αγορά (που σημαίνει τέλεια εκτελεστικά, τέλεια παραγωγή, και στο είδος του το καθένα να έχει κάτι που να το κάνει να ξεχωρίζει).

Αλλά αυτό είναι δική μου εικασία, βλέποντας τα τελικά αποτελέσματα.

- Όπως πολύ σωστά είπε ο SF, η αιτιολόγηση μιας τέτοιας επιλογής "στα σημεία" μόνο έριδες μπορεί να σηκώσει, γιατί ο καθένας μας έχει διαφορετικά (υποκειμενικά) κριτήρια αξιολόγησης.

Τελικά βρε Πάνο, το γκολ του Βαρέλα στο ΠΑΟΚ - ΑΕΚ στην τούμπα πρόπερσυ, ήταν offside ή όχι?

Αν μου λύσεις αυτό το "άλυτο" μέχρι στιγμής θέμα τότε .....

Αυτή βέβαια, είναι η δική μου οπτική, και μπορείς άνετα να διαφωνείς.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Τελικά βρε Πάνο, το γκολ του Βαρέλα στο ΠΑΟΚ - ΑΕΚ στην τούμπα πρόπερσυ, ήταν offside ή όχι?
Δεν ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο παρά μόνο στοιχηματίκα γιατί εκεί και αν υπάρχει διαφάνεια.Ειμαι κάθετος σε θέματα διαφάνειας γιατί 41χρονια τώρα που υπάρχω πάντα μας κρύβουν κάτι εδώ στην Ελλάδα.

 
Ούτε στην Adam υπήρξε ποτέ αιτιολόγηση.


κάποια στιγμή ίσως γράψω τις σκέψεις μου πάνω στο θέμα.

Αλλά για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους, φέτος τουλάχιστον στον διαγωνισμό της Adam υπήρξε αναλυτικότατη παρουσίαση για τον τρόπο της βαθμολόγησης και επιλογής των κομματιών γενικά, αλλά και ειδική αναφορά σε κάθε ένα από τα διακριθέντα, αλλά και μνεία σε επιλαχόντα. (Κάτι που το θίξαμε εδώ και μας έκανε πολύ καλή εντύπωση).

Εδώ θα δείτε το βασικό βίντεο του κριτή και στο επόμενο λινκ υπάρχουν τα επι μέρους λινκς για τα βίντεο που έφτιαξε για κάθε νικητή.





https://www.adam-audio.com/en/news/industry/adam-audio-soundtrack-competition-2020-the-winners/

 
Αλλά για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους, φέτος τουλάχιστον στον διαγωνισμό της Adam υπήρξε αναλυτικότατη παρουσίαση για τον τρόπο της βαθμολόγησης και επιλογής των κομματιών γενικά, αλλά και ειδική αναφορά σε κάθε ένα από τα διακριθέντα, αλλά και μνεία σε επιλαχόντα.


Φέτος δεν πήρα μέρος και δεν το ξέρω.

Αν γράφτηκε εδώ (και πολύ καλά έκανε) μου διέφυγε.

 
Όπως αναρτήθηκε στην σελίδα συμμετοχής, η κριτική επιτροπή αποτελείτο απο τον Σάμι Αμίρη (Phos Duo, NUKeLEUS, piano and current M.D. of Athens Big Band), Γιάννη Πετρογιάννη (ηχολήπτη/μουσικό και ιδιοκτήτη του Matrix studio), Σπύρο Λευκοφρύδη (ιδιοκτήτη και άνθρωπο πίσω απο τον ήχο του The Zoo). Τα στοιχεία για το ποιος είναι ο καθένας προσφέρθηκαν με λινκ για να αναζητήσει ο καθένας που ενδιαφέρεται να μάθει.
Ζητήθηκε να αξιολογήσουν ως προς:

  • Τεχνική σύνθεσης και εκτέλεσης.
  • Παραγωγή της ηχογράφησης.
  • Και αναπόφευκτα το υποκειμενικό κριτήριο


Τα κομμάτια στάλθηκαν ανώνυμα (χωρίς να γνωρίζουμε τους δημιουργούς) σε μορφή mp3, σε όλους.

Ο καθένας (και ο υπογράφων) έπρεπε να προτείνει 10 κομμάτια βαθμολογημένα με άριστα το 10.

Οι συνολικοί βαθμοί προστέθηκαν για το κάθε κομμάτι και βγήκε αυτόματα σε ένα excel, η σειρά κατάταξης.

Οι 3 πρώτοι πήραν τα δώρα, μακάρι να είχαμε να δώσουμε σε περισσότερους.

Βίντεο με το παραπάνω δημοσιευμένο κείμενο δεν αναρτήθηκε. Ίσως να ήταν πιο θεμιτό και θα μπορούσα να υπερθεματίσω βάζοντας ένα πρόσωπο να τα λέει, με εικόνες απο τα στούντιο και τις περγαμηνές των κριτών. Bad marketing.

Συνέχεια Bad marketing, που δεν ψήφισε το κοινό κατα την προσφιλή τακτική συλλογής like, (απο τους δικούς του καθενός) και που θα ήταν προς όφελος της επισκεψιμότητας της σελίδας περισσότερο, παρα της αξιοκρατίας.

Θα μπορούσα βέβαια για καλό marketing να μαγειρέψω τα αποτελέσματα για να βγάλω κάποιο απο τα "δικά μας παιδιά" εδω μέσα. Υπάρχουν πολλά αξιόλογα έτσι κι αλλιώς.

Ποιος απο εδώ μέσα το θέλει για τον εαυτό του;

Και πως εγώ θα συνέχιζα να συντονίζω το Noiz όπως έκανα 20 χρόνια τώρα;

Θα μπορούσα επίσης να περιορίσω τον διαγωνισμό σε μέλη με Χ αριθμό συμμετοχών και πάνω, ώστε να χαϊδέψω τα αυτιά όσων συμμετέχουν συχνά. Πέστε μου όμως, είναι προτιμότερο το "καλύτερα πρώτος στο χωριό παρά δεύτερος στην πόλη;"

Τώρα βέβαια, μπορεί κάποιος να μην συμφωνεί με την επιλογή των 3 κομματιών και αυτό είναι φυσικό.

Όμως δεν τα έβγαλε ένα άτομο, ούτε το βιογραφικό της επιτροπής παραπέμπει σε "εύπεπτα" ακούσματα και λιτές μελωδικές γραμμές. Αντιθέτως!

Και σε τελική ανάλυση αν κάποιος αφιέρωσε χρόνο και δημιούργησε, μήπως του έμεινε κάτι;

Μια ανάρτηση, μια προβολή απο την σελίδα; 

Ενα αξιόλογο κομμάτι για το άλμπουμ του, διασκέδαση, περισσότερη γνώση... πείρα μήπως;

Μήπως γι αυτό δεν υπάρχει αυτός ο χώρος;

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ζητήθηκε να αξιολογήσουν ως προς:

  • Τεχνική σύνθεσης και εκτέλεσης.
  • Παραγωγή της ηχογράφησης.
Τα δυο απο τα τρια κομματια δεν πιανουν στο παραμικρο καποια αλλα σε τεχνικη,εκτελεση και παραγωγη χωρις να

θελω να μειωσω την προσπαθεια τους υπαρχουν κομματια ετη φωτος μακρια σε ολα τα παραπανω ομως κανενα δεν βρεθηκε στην τριαδα.Ανοιξα το θεμα γιατι ετσι οπως εχει ο διαγωνισμος δεν ειναι δικαιος και φανηκε αυτο στην επιλογη που εγινε απο τους κριτες.Για να ειναι σωστος και διαφανης ενας διαγωνισμος θα πρεπει να βγαινουν οι νικητες μετα απο ψηφοφορια  που θα γινεται απο τους συμμετεχοντες.

 
Έχω προτείνει και στο παρελθόν, να βάλουμε στο παιγνίδι και τα τηλέφωνα.

Να παίρνει ασούμε ο άλλος 090 (ή να στέλνει sms) και δίνει username, και να ψηφάει.

Να βγάλουμε και κανένα λεφτό δηλαδής.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ανοιξα το θεμα γιατι ετσι οπως εχει ο διαγωνισμος δεν ειναι δικαιος και φανηκε αυτο στην επιλογη που εγινε απο τους κριτες.Για να ειναι σωστος και διαφανης ενας διαγωνισμος θα πρεπει να βγαινουν οι νικητες μετα απο ψηφοφορια  που θα γινεται απο τους συμμετεχοντες.
Προφανώς δεν συμφωνούσες με τους όρους που προσυπέγραψες για να συμμετάσχεις.

 
Σοβαρά τώρα, Πάνο δεν συμφωνώ σε αυτό με την ψηφοφορία από τους συμμετέχοντες.

Και να το εξηγήσω με ένα παράδειγμα.

Πχ λοιπόν ο cos, που είναι και συνθεταράς, και παιχταράς, και ωραίος και δυνατός άντρας και χαίρει εκτίμησης σχεδόν από όλους, έχει σχεδόν εξασφαλίσει αρκετές θετικές ψήφους από μέλη που συμμετέχουν κι αυτοί.

Είναι όμως χωμένος και στα facebook, twitter, insta, κλπ.

Ρε παιδιά λέει ξυπνάτε, γίνεται διαγωνισμός, γραφτείτε και γράψτε κομμάτι.

Πολλοί ακόλουθοι λοιπόν το κάνουν και τον ψηφίζουν κι αυτοί.

Αυτό δεν είναι αξιοκρατία, είναι μοριοδότηση όπως στο δημόσιο.

Και δεν λέω, κομματάρα θα γράψει όπως πάντα, αλλά οι άλλοι στο πηγάδι κατούρησαν?

Αυτό που εγώ παρατήρησα και δεν μου άρεσε, είναι ότι υπήρξαν αρκετές περιπτώσεις κομματιών που ήταν ήδη έτοιμα, και για να συμμετέχουν, απλά κόλλησαν κάποιο δείγμα στην αρχή (ή κάπου στην μέση ή στο τέλος) ξεκάρφωτο.

Κάπως θα πρέπει να φτιαχτεί αυτό το θέμα με τα δείγματα, δεν ξέρω όμως πώς.

 
Σοβαρά τώρα, Πάνο δεν συμφωνώ σε αυτό με την ψηφοφορία από τους συμμετέχοντες.

Και να το εξηγήσω με ένα παράδειγμα.

Πχ λοιπόν ο cos, που είναι και συνθεταράς, και παιχταράς, και ωραίος και δυνατός άντρας και χαίρει εκτίμησης σχεδόν από όλους, έχει σχεδόν εξασφαλίσει αρκετές θετικές ψήφους από μέλη που συμμετέχουν κι αυτοί.

Είναι όμως χωμένος και στα facebook, twitter, insta, κλπ.

Ρε παιδιά λέει ξυπνάτε, γίνεται διαγωνισμός, γραφτείτε και γράψτε κομμάτι.

Πολλοί ακόλουθοι λοιπόν το κάνουν και τον ψηφίζουν κι αυτοί.

Αυτό δεν είναι αξιοκρατία, είναι μοριοδότηση όπως στο δημόσιο.

Και δεν λέω, κομματάρα θα γράψει όπως πάντα, αλλά οι άλλοι στο πηγάδι κατούρησαν?

Αυτό που εγώ παρατήρησα και δεν μου άρεσε, είναι ότι υπήρξαν αρκετές περιπτώσεις κομματιών που ήταν ήδη έτοιμα, και για να συμμετέχουν, απλά κόλλησαν κάποιο δείγμα στην αρχή (ή κάπου στην μέση ή στο τέλος) ξεκάρφωτο.

Κάπως θα πρέπει να φτιαχτεί αυτό το θέμα με τα δείγματα, δεν ξέρω όμως πώς.
Εχεις δικιο σε αυτο που λες μπορει να γινει νοθεια ευκολα.Τελος παντον ας κανουν τουλαχιστον τον κοπο να βγαινουν να πουν γιατι και πως επελεξαν δε μπορει να εχουμε τετοια  αποτελεσματα με τετοιες κομματαρες απεξω  μου ανεβαινει το αιμα στο κεφαλι

Ας θυμηθουμε μερικα κομματια που δεν μπηκαν στην τριαδα για οσους δεν τα εχουν ακουσει ολα γιατι εγω τα ακουσα ολα.

Signs Of Time By Saturnus

https://www.noiz.gr/community/lockdown/signs-of-time-r96/

track 2 nikas_gtr

https://www.noiz.gr/community/lockdown/track-2-r83/

track 1 nikas_gtr

https://www.noiz.gr/community/lockdown/track-1-r82/

Balkan Marriage In The House  By neeq

https://www.noiz.gr/community/lockdown/balkan-marriage-in-the-house-r48/

A Madness Flow By kontoven

https://www.noiz.gr/community/lockdown/a-madness-flow-r22/

Bob Katsionis : Skoil Jam In Elikikou Minor

https://www.noiz.gr/community/lockdown/bob-katsionis-skoil-jam-in-elikikou-minor-r32/

    ΓΛΥΚΟΧΑΡΑΖΕΙ Γιάννης Μαχαίρας  https://www.noiz.gr/community/lockdown/γλυκοχαραζει-γιάννης-μαχαίραςnoizgr-r7/

Never Isn't Enough
Saturnus
By Saturnus

https://www.noiz.gr/community/lockdown/never-isnt-enough-r2/

 
Θα συμφωνήσω ότι υπάρχουν τρελές κομματάρες που είναι εκτός 3άδας.

Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι τρεις που κέρδισαν δεν ήταν άξιοι και δεν πήραν το βραβείο δίκαια.

Εάν κάποιος επιμένει να βλέπει το ποτήρι μισοάδειο, δεν μπορούν να γίνουν και πολλά. Οι όροι ήταν καθορισμένοι εξ" αρχής. Δεν μπορούμε να ζητήσουμε και τα ρέστα από τους κριτές για τις επιλογές τους. Θα μπορούσαν να υπάρχουν αναλυτικότερες πληροφορίες για την διαδικασία και τα κριτήρια. Δεν υπήρχαν.  Το γνωρίζαμε. So what? 

Δείτε το και αλλιώς. Διαγωνισμός μουσικής είναι. Μια γιορτή, χαρά και διασκέδαση. Δεν υπάρχει λόγος επειδή δεν μας άρεσε το αποτέλεσμα να φέρνουμε τα κάτω πάνω (Δεν αναφέρομαι προσωπικά σε σένα Πάνο). Γυρίζουμε σελίδα και προχωράμε. Εξάλλου, ποτέ δεν θα μείνουν όλοι ευχαριστημένοι, ανεξαρτήτως αποτελέσματος. Πάντα θα υπάρχουν "αδικημένοι". Ιστορικά αποδεδειγμένο.

 
Θα συμφωνήσω ότι υπάρχουν τρελές κομματάρες που είναι εκτός 3άδας.

Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι τρεις που κέρδισαν δεν ήταν άξιοι και δεν πήραν το βραβείο δίκαια.

Εάν κάποιος επιμένει να βλέπει το ποτήρι μισοάδειο, δεν μπορούν να γίνουν και πολλά. Οι όροι ήταν καθορισμένοι εξ" αρχής. Δεν μπορούμε να ζητήσουμε και τα ρέστα από τους κριτές για τις επιλογές τους. Θα μπορούσαν να υπάρχουν αναλυτικότερες πληροφορίες για την διαδικασία και τα κριτήρια. Δεν υπήρχαν.  Το γνωρίζαμε. So what? 

Δείτε το και αλλιώς. Διαγωνισμός μουσικής είναι. Μια γιορτή, χαρά και διασκέδαση. Δεν υπάρχει λόγος επειδή δεν μας άρεσε το αποτέλεσμα να φέρνουμε τα κάτω πάνω (Δεν αναφέρομαι προσωπικά σε σένα Πάνο). Γυρίζουμε σελίδα και προχωράμε. Εξάλλου, ποτέ δεν θα μείνουν όλοι ευχαριστημένοι, ανεξαρτήτως αποτελέσματος. Πάντα θα υπάρχουν "αδικημένοι". Ιστορικά αποδεδειγμένο.
Δεν ειπα οτι τα παιδια δεν αξιζαν ημουν σαφης στο πρωτο post που εκανα,μια απλη εξηγηση για τα κομματια που επελεξαν,λιγα λογια απο τον καθενα δε νομιζω οτι ειναι κατι κακο

Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ αυτό ...

https://www.noiz.gr/community/lockdown/homeless-in-da-house-r114/

Μπράβο Πένυ ...
Το κομματι της Πενυ ειναι ισως το πιο φρεσκο απο αλλο κοσμο σαν ιδεα και σαν εκτελεση

 
Ειπες οτι "ο διαγωνισμος δεν ειναι δικαιος και αυτο φανηκε απο την επιλογη που εκαναν οι κριτες". Αυτο σημαινει οτι δεν ηταν δικαιο το αποτελεσμα.

 
Ειπες οτι "ο διαγωνισμος δεν ειναι δικαιος και αυτο φανηκε απο την επιλογη που εκαναν οι κριτες". Αυτο σημαινει οτι δεν ηταν δικαιο το αποτελεσμα.
Απο την στιγμη που δεν βγαινουν να μιλησουν για τις επιλογες τους μπορω να νομιζω οτι θελω και ναι νομιζω οτι το αποτελεσμα δεν ειναι δικαιο ,αλλα αυτο δεν εχει να κανει με τα παιδια και την δικη τους προσπαθεια εχει να κανει με τον τροπο που κρινανε οι κριτες

 
Σεβομαι αυτο που λες. Εχεις καθε δικαιωμα να εκφραζεις την γνωμη σου. Και μπορει και οντως να εχεις δικιο.

Εγω εχω διαφορετικη αποψη, που επισης εξεφρασα.  Τιποτα παραπανω.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σεβομαι αυτο που λες. Εχεις καθε δικαιωμα να εκφραζεις την γνωμη σου. Και μπορει και οντως να εχεις δικιο.

Εγω εχω διαφορετικη αποψη, που επισης εξεφρασα.  Τιποτα παραπανω.
Σαφως δημοκρατια εχουμε και ο καθενας μας μπορει να λεει την αποψη του

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top