Άρα λοιπόν και τους πιτσιρικάδες τους έχει φάει λάχανο η βαρεμάρα, γι' αυτό δεν κάνουν μπάντες...
Άρα λοιπόν, δεν είναι ότι οι πιτσιρικάδες δεν έχουν ταλέντο ή δεν τους νοιάζει η μουσική. Τους έχει φάει λάχανο η βαρεμάρα και το πνίξιμο από όλα αυτά που τους σερβίρουν. Μιλάμε για μια γενιά που μεγαλώνει με θέματα low IQ να προβάλλονται παντού, από τηλεόραση μέχρι TikTok. Το ενδιαφέρον και η φαντασία τους κλείνονται μέσα σε πρότυπα που είναι άφταστα, φτιαγμένα με φίλτρα, photoshop και influencers που παίζουν τον ρόλο μέντορα, αλλά στην πραγματικότητα πουλάνε προϊόντα και στήνουν lifestyle που κανείς δεν μπορεί να ακολουθήσει χωρίς να γίνει ρομπότ καταναλωτής.

Και στις γενιές μας υπήρχαν αυτά αλλά σε άλλα μεγέθη, με άλλη συχνότητα, αμεσότητα κλπ. Πέρασα από πολλά στάδια δοκιμάζοντας και έχω προσωπική πείρα.
Οι έφηβοι δε και οι νέοι έως 24, αντί να αράζουν σε μια πρόβα με κιθάρες και ντραμς, παλεύουν με την ανασφάλεια για το μέλλον:. Αν θα βρουν δουλειά που δεν ήταν σαν εμένα που είχα ΜΠΑΡΜΑΔΕΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΩΝΗ

, πώς θα ζήσουν μόνοι τους, πώς θα βγάλουν λεφτά σε έναν κόσμο όπου οι πολυεθνικές και οι μεγάλες πλατφόρμες έχουν ρουφήξει την αγορά. Κι αν μπλέξουν με τη μουσική, τους τραβάει αμέσως το TikTok, το Instagram, το Spotify δηλαδή μια διαπλοκή που σε κάνει να μετράς τα likes και τα views, όχι το αν η μπάντα σου έβγαλε κάτι αυθεντικό που αρέσει πρώτα σε εσένα.
Το γιατί δε συμμετέχουν στη μπάντα και τα παρελκόμενά της έχει να κάνει λιγότερο με την έμπνευση και περισσότερο με το κλίμα που τους πλασάρουν. Εύκολα πρότυπα, γρήγορη φήμη, ατομικότητα αντί για συλλογικότητα. Μουσική χωρίς παρέα, χωρίς παρέες να στήσουν κάτι μαζί. Και αυτό, δυστυχώς, το έχουν καταφέρει οι πολυεθνικές και το μοντέλο του influencing, που πουλάει συνεχώς το να γίνεις κάτι μόνος σου, φιλτραρισμένος, αψεγάδιαστος και δήθεν επιτυχημένος. Που προσωπικά πάλι δεν το βρίσκω κακό. Το influencing όμως είναι.... regulated, σαν τις δισκογραφικές.