Τωρα γύρισα και κάτω με περίμενε ένας που του δίνω αντιβίωση,μου έχει κάνει τα χέρια ακορντεόν βέβαια αλλά σήμερα στο τελευταίο χάπι έκατσε και τον χαίδευα.
Πιάσε να ανοίξεις τις κούτες στα πλήκτρα,να πάρουν αέρα,να αρχίσουν να συνηθίζουν το σπίτι και βάλε απαλή μουσική σήμερα να τα καλοσορίσεις,οχι τίποτα βιρτουόζους και απόκοσμους ήχους να τα τρομάξεις.
...........αυτήν την στιγμή.....είναι ανάμεσα σε κούτες και φελιζόλ.....τυλιγμένος με μεμβράνες.....μισό γιατί τον έχασα.....α να τον..... και ψάχνει να βρεί ελεύθερες πρίζες και jack καλώδια.....
Και το χρειάζεται και ως μίντι πληκτρολόγιο και ως όργανο. Πως θα κάνεις το leakage αλλιώς, θα αρχίσεις να το σουβλίζεις όπως ο Έμερσον ή θα το ταρακαουνάς όπως ο Τζόνις Λόρντ;;
Οι άνθρωποι είναι ΣΟb#@RΟΙ. Όχι σαν τους Σουηδούς τους ερυθρούς που στα electro δεν έχουν βάλει ρόδα, ροδέλα, γκρόβερ...
Και το χρειάζεται και ως μίντι πληκτρολόγιο και ως όργανο. Πως θα κάνεις το leakage αλλιώς, θα αρχίσεις να το σουβλίζεις όπως ο Έμερσον ή θα το ταρακαουνάς όπως ο Τζόνις Λόρντ;;
Η συγκεκριμένη sound engine είναι η πιο καινούργια engine της Hammond, full virtual tech χωρίς χρήση samples όπως σε όλα τα άλλα μοντέλα, και βρίσκεται προς το παρόν μόνο στο ΧΚ4.
H οθόνη είναι έγχρωμη και γραφική και σε γλυτώνει από αρκετό menu diving. Οι "ρόδες" λέγονται Pitch και Mod(ulation) Wheels, και τουλάχιστον το Mod. wheel μπορεί να προγραμματιστεί να κάνει διάφορα πράγματα, να επηρεάζει το Leslie speed πχ. Καλή προσθήκη τέλος πάντων τα wheels μια και το όργανο μπορεί φυσικά να χρησιμοποιηθεί και σαν controller για άλλα synths. Επίσης, η προσθήκη των wheels δίνει στο όργανο μεγαλύτερο μέγεθος, κάτι που -σε εμένα τουλάχιστον- μετράει στο συνολικό look του οργάνου.
Το είχα συνηθίσει έτσι στο XK1 που είχα, το έχασα και πραγματικά μου έλειψε στο XK1c, και τώρα ξανά πίσω στο XK4. Το θέμα δεν είναι μόνο πως ακούγεται ένα Hammond, είναι και το πως φαίνεται και αν ικανοποιεί το μάτι σου (ή και το μάτι του κόσμου που σε βλέπει live). Αυτό συμβαίνει με όλα τα όργανα, φανταστείτε κακάσχημα ή όργανα με "περίεργο" design να έχουν μεν ηχάρα, αλλά με το που τα βλέπεις να σε πιάνει το παράπονο.
Συγκρίνετε οπτικά τα Hammond M-Solo, ΧΚ1c και XK4. Το χειρότερο look (και μέγεθος) το έχει αναμφίβολα το M-Solo, και ακολουθεί το XK1c. Και τα τρία μοντέλα έχουν ηχάρα, τα ακούς χωρίς να τα βλέπεις και σκέφτεσαι κατευθείαν "B3", αλλά όταν βλέπεις το M-Solo σού έρχεται κάπως.??
Έχω έναν γνωστό μου Ιταλό που παίζει σε Deep Purple cover band, και ως και πριν λίγους μήνες έπαιζε με ένα Hammond clone, ένα δίσκαλο Viscount. Φοβερό clone χωρίς αμφιβολία, αλλά Hammond δεν είναι, και ο τύπος πήγε και αγόρασε πρόσφατα το M-Solo (€1,200 κάνει το σκασμένο?) και το βγάζει σε lives συνδεδεμένο σε πραγματικό Leslie. Όταν το ακούς πάνω στα κομμάτια των DP δεν παίρνεις χαμπάρι, όταν το βλέπεις όμως πάνω στη σκηνή σχεδόν χάνεται από το οπτικό σου πεδίο.?
Ναι, δυστυχώς. Η Hammond βγάζει lower manual μόνο για το XK5. Αν βγάλει και για το XK4 θα γίνει best seller άμεσα, αλλά θα κόψει πάρα πολύ τις πωλήσεις του XK5 και του lower manual του, και αυτό προς το παρόν δεν το θέλουν. Ελπίζω σύντομα η Hammond να μας κάνει τη χάρη για ένα dedicated lower manual για το XK4, απ'ότι διαβάζω το ζητάνε πάρα πολλοί XK4 κάτοχοι.
Και το χρειάζεται και ως μίντι πληκτρολόγιο και ως όργανο. Πως θα κάνεις το leakage αλλιώς, θα αρχίσεις να το σουβλίζεις όπως ο Έμερσον ή θα το ταρακαουνάς όπως ο Τζόνις Λόρντ;;
Τo γενικό leakage level μπορεί να ανατεθεί πλέον σε ένα assigned pot στο XK4 για real time αλλαγή. Παραμένει φυσικά και στο XK4 η δυνατότητα για βαθύ editing των virtual tonewheels, ένα προς ένα, αυτό χοντρικά σημαίνει ότι μπορεί κανείς να αλλάξει -μεταξύ άλλων- το leakage level για κάθε tonewheel ξεχωριστά (96 tonewheels) και να φτιαξει θεωρητικά -και αν ξέρει τι του γίνεται- σχεδόν οποιοδήποτε Hammond tonewheel ήχο, από τον εργοστασιακό ήχο ενός brand new B3 μέχρι τον out-of-order ήχο ενός vintage Hammond που πνέει τα λοίσθια.???
Για το "κούνημα" που αναφέρεις που έκανε ο Lord (και ο Emerson και πολλοί άλλοι), κούναγαν δυνατά το όργανο όταν ήταν σε πλήρη overdriven ήχο, και με το κούνημα κουνιόταν και το ελατήριο της ενσωματωμένης μονάδας spring reverb που είχαν κάποια console μοντέλα (πχ B3/C3), και το αποτέλεσμα ήταν ένας πολύ δυνατός κρότος να βγαίνει από τα Leslie.
O Τεράστιος Jon Lord παρακάτω στο τέλος ενός 6λεπτου solo, χτυπάει το C3 σαν χταπόδι και το καημένο το spring reverb αναστενάζει.? Ο ήχος του είναι επίσης τίγκα στο ring modulator (φαίνεται η μονάδα κολλημένη πάνω στο C3 και δίπλα στο επίσης κολλημένο Minimoog).
Ο ήχος του κρότου αυτού μπορεί να αναπαραχθεί στα σύγχρονα Hammond μοντέλα, υπάρχει μια λειτουργία που μπορεί να τριγκάρει έναν sampled ήχο τέτοιου κρότου μέσω, πχ, ενός foot switch. Καθώς όμως ο sampled αυτός ήχος είναι στατικός και ακούγεται πάντα το ίδιο, σπάνια -έως ποτέ- χρησιμοποιείται από τους οργανίστες. Έχει πλάκα πάντως και μπορεί πραγματικά να τρομάξει σοβαρά το κοινό όταν χρησιμοποιηθεί.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας βοηθήσει να εξατομικεύσετε το περιεχόμενο, να προσαρμόσετε την εμπειρία σας και να σας κρατήσει συνδεδεμένους εάν εγγραφείτε.
Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε αυτόν τον ιστότοπο, συναινείτε στη χρήση των cookies από εμάς.