- Μηνύματα
- 8,854
- Πόντοι
- 1,168
Ο κύριος ρυθμός του τραγουδιού θα είναι τσιφτετέλι, ενώ θα υπάρχει και το ραπ στοιχείο. Στο ρεφρέν που θα ακούγεται το "μετά-τα-τα-τα" θα υπάρχει και ζουρνάς.
9 άτομα και θα ξεκινήσει το κομμάτι με ενα 808 kick,ένα snare,ενα hi hat που θα σέρνει 16 και 32 δεύτερα ενίοτε,μια φωνή,μιά sub μπασογραμμή και μία μελωδική γραμμή στα μεσαία.Οι συνθέτες της ελληνικής συμμετοχής είναι οι ακόλουθοι:
Palmer Jordan Richard
Stolar Jay Lewitt
Μαρίνα Σάττι
OGE
Beshkov Konstantin Plamenov
Nick Kodonas
Gino the Ghost
Vlospa
Solmeister
Αν έχει διαφορετικούς ρυθμούς μέσα τότε θα πρέπει να δώσω δίκιο στον @Waterfall-K, ότι πρόκειται περί prog κομματιούΤουρκο-Compton δηλαδή, έτσι θα φέρει την παραδοσιακή μουσική στο σήμερα? Προμηνύεται μεγάλο καραγκιοζιλίκι
5 λεπτά πριν, Άγιος είπε
Και για τον Μότσαρτ στην εποχή του τα ίδια λέγανε.Οπως και για τον Αριστοφάνη.Η λέξη "Γελοίο" είναι λίγη για να περιγράψει την παραπάνω διασκευή....
Έγραφε ο Μότσαρτ τέτοιου μεγέθους γιουροβιζιονικές υπερ-μ@λ@κίες??Και για τον Μότσαρτ στην εποχή του τα ίδια λέγανε.Οπως και για τον Αριστοφάνη.
Έγραφε ο Μότσαρτ τέτοιου μεγέθους γιουροβιζιονικές υπερ-μ@λ@κίες?
Το ακριβώς αντίθετο συμβαίνει. Πιο σοβαρά παίρνω το πανηγύρι στο χωριό μου στους Καθενούς Ευβοίας το καλοκαίρι παρά τη Eurovision.? Αντιθέτως παίρνω πολύ στα σοβαρά τοι ότι τα λεφτά του φορολογούμενου (άρα και τα δικά μου) πηγαίνουν σε τέτοιες κιτς διοργανώσεις. Αν η Eurovision έτρεχε αποκλειστικά με ιδιωτικά κεφάλαια, όπως τα Mad Awards πχ, δεν θα σχολίαζα καν. Επίσης δεν θα σχολίαζα καν αν, όπως έχω ξαναπεί, η ΕΡΤ προωθούσε και άλλα μουσικά είδη και καλλιτέχνες, πέρα των παιδιάστικων σαχλοτράγουδων και των σοβαροφανών μίζερων -τύφλα να'χει το Hypno-fix- "έντεχνων".Την παίρνεις πολύ σοβαρά
Έλα ρε Trolley τώρα, που καθόμαστε και βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι τις γιουροβιζιονικές πατάτες του Μάνου Ψαλτάκη και της Ναταλίας Γερμανού με τα έργα του Μότσαρτ. Έλεος δηλαδή...Τον "Μαγικό Αυλό" στην εποχή του, κάπως έτσι τον βλέπανε πάντως.
Έλα ρε Trolley τώρα, που καθόμαστε και βάζουμε στο ίδιο τσουβάλι τις γιουροβιζιονικές πατάτες του Μάνου Ψαλτάκη και της Ναταλίας Γερμανού με τα έργα του Μότσαρτ. Έλεος δηλαδή...
Πάντως στην ΕΡΤ είδα προχτές μια ερμηνεία του Νταλάρα στο ‘Αχ ο μπαγλαμάς στο μουσικό κουτί που ανατρίχιασα. Αρα κάτι καλό δείχνει.. Επίσης δεν θα σχολίαζα καν αν, όπως έχω ξαναπεί, η ΕΡΤ προωθούσε και άλλα μουσικά είδη και καλλιτέχνες, πέρα των παιδιάστικων σαχλοτράγουδων και των σοβαροφανών μίζερων -τύφλα να'χει το Hypno-fix- "έντεχνων".
Την εποχή του Μότσαρτ το έργο του Μπαχ ήταν παντελώς άγνωστο στον κόσμο, και έτσι ήταν αδύνατον να γίνει οποιαδήποτε σύγκριση με το έργο του ΧΨ Μότσαρτ. Το ίδιο συνέβαινε πάνω-κάτω και όσο ζούσε ο Μπαχ, στην εποχή του ήταν διάσημος σαν κορυφαίος οργανίστας, όχι σαν κορυφαίος συνθέτης. Η ανθρωπότητα άρχισε να μαθαίνει για το έργο του μέγιστου αυτού συνθέτη αρκετά μετά το 1800 (ο Μπαχ πέθανε το 1750).Απλά γράφω πως η τελική αποτίμηση της αξίας οποιουδήποτε πράγματος δεν είναι θέμα για αποκλειστική ενασχόληση από τους σύγχρονούς του, και μάλιστα από τους ψαγμένους σύγχρονούς του (όπως εσύ ή εγώ). Και εκείνοι θεωρούσαν ότι μετά τον Μπαχ, τι να κλάσει τώρα ο Μότσαρτ με Παπαγκένους και Βασίλισες της Νύχτας και διάφορα ψυχεδελικά
Η αλήθεια είναι ότι αυτή η εκπομπή ανήκει στις ευχάριστες εξαιρέσεις. Η ΕΡΤ μπροστά στα ιδιωτικά κανάλια είναι μια όαση μεν (η ΕΡΤ1 δηλαδή, γιατί η ΕΡΤ2/3...), αλλά σίγουρα στον μουσικό τομέα θα μπορούσε να κάνει πολλά πολλά παραπάνω.Πάντως στην ΕΡΤ είδα προχτές μια ερμηνεία του Νταλάρα στο ‘Αχ ο μπαγλαμάς στο μουσικό κουτί που ανατρίχιασα. Αρα κάτι καλό δείχνει.
Αφρόκρεμα...My Number One
Mουσική: Manos Psaltakis / Christos Dantis
Στίχοι: Natalia Germanou