YJM ή Bad Monkey.

Tι ειν' το YJM ρε φίλος; Πες και για εμας τους αμύητους.

Επίσης δεν μας είπες ποιο είναι ποιό. Υποθέτουμε.

Ο πρώτος ήχος είναι classic Les Paul sound με τα ούλα του. 

Αν βαλεις και treble booster θα σκοτώσει ότι περνάει δίπλα του και θα "κόβει" μεσα στη μπάντα.

Ο δεύτερος έχει άκρες. Μεταγενέστερος ήχος ιστορικά.

ΥΓ - Η κάλτσα πσηφιακή;
Το Treble Booster δεν σπρώχνει πρίμα. Λανθασμένη άποψη. Υψηλομεσαία. Πηγαίνει πολύ ωραία με το παλιό Guv’nor. Όταν βρω ευκαιρία θα κάνω  ένα κλιπάκι. . 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Το 1ο ωραίο-γεμάτο για solo playing στο σαλόνι. 

Το 2ο πιο ισσοροπημένο, θα δείξει τα κάλη του και την αξία του μόλις βάλεις backing track ή παίξεις με μπάντα!

 
Το 1ο ωραίο-γεμάτο για solo playing στο σαλόνι. 

Το 2ο πιο ισσοροπημένο, θα δείξει τα κάλη του και την αξία του μόλις βάλεις backing track ή παίξεις με μπάντα!
Το 1ο το έχω παίξει live με SG. Ήταν πολύ ωραίο και καθαρό. Το 2ο με Strat που ήταν σκοτεινή. Και αυτό μ’ άρεσε. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εμένα μπορώ να πω ότι μου άρεσε οριακά περισσότερο το 2ο.

Στα αυτιά μου:

  • Το 1ο ήταν "στρογγυλο" και ζεστο", αλλά ακουγόταν λίγο "μπουκωμένο".
  • Το 2ο είχε περισσότερη ευκρίνεια και σαν άκουσμα εν τέλει με κέρδισε.
Εσύ παίζοντας με ποιο από τα 2 ένιωθες καλύτερα;

 
Εμένα μπορώ να πω ότι μου άρεσε οριακά περισσότερο το 2ο.

Στα αυτιά μου:

  • Το 1ο ήταν "στρογγυλο" και ζεστο", αλλά ακουγόταν λίγο "μπουκωμένο".
  • Το 2ο είχε περισσότερη ευκρίνεια και σαν άκουσμα εν τέλει με κέρδισε.
Εσύ παίζοντας με ποιο από τα 2 ένιωθες καλύτερα;
Μ’ αρέσουν οι mid-heavy ήχοι. 

 
Το Treble Booster δεν σπρώχνει πρίμα. Λανθασμένη άποψη. Υψηλομεσαία. Πηγαίνει πολύ ωραία με το παλιό Guv’rior. Όταν βρω ευκαιρία θα κάνω  ένα κλιπάκι. . 


Είμαι σίγουρος πως υπερθεματίζω αλλά το treble booster γνωστό και ως Beano booster (επειδή έγινε γνωστό απ' αλμπουμ του Κλάπτον) βοηθούσε όσους είχαν/είχαμε βρετανικούς ενισχυτές στα 70'ς να αλλάξουν τη σκοτεινή χροιά τους (βλέπε Vox και Brian May π.χ.). Είχα κι εγω ένα Screaming Bird που έμπαινε στην είσοδο του ενισχυτή.

Το treble στην κιθάρα μπορεί να είναι πριμομεσαία στους ηχολήπτες που η περιοχή των υψηλών ξεκινάει πάνω απο τα 5khz αλλά το μεγάφωνο ενισχυτή κιθάρας εκεί παύει να λειτουργεί.

Όπως το Greenback παρακάτω. Οι έγχρωμες καμπύλες είναι off axis δηλαδή πλάγια απο το μεγάφωνο, όπως ακούμε συνήθως δηλαδή. Εδω βλέπει κανείς πόσο κομμένα είναι τα πριμα.

Test Bench Celestion G12H.jpg

Η κιθάρα παίζει στις μεσαίες συχνότητες. Απο χαμηλο εως υψηλό - μεσαία δηλαδή.

Οπότε το treble στους ενισχυτές κιθάρας ή ότι προορίζεται για κιθάρα είναι πριμομεσαία και αυτά αποκαλούμε treble. Γιατί αν ρύθμιζε πρίμα στα 10khz δεν θα ακουγόταν καμία διαφορά.

Το ίδιο κάνει και το treble booster επίσης. Υπεροδηγεί μόνο τα πρίμα της κιθάρας.

Ενδεικτικά οι περιοχές του ακουστικού φάσματος.

audio_spectrum.jpg

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Είμαι σίγουρος πως υπερθεματίζω αλλά το treble booster γνωστό και ως Beano booster (επειδή έγινε γνωστό απ' αλμπουμ του Κλάπτον) βοηθούσε όσους είχαν/είχαμε βρετανικούς ενισχυτές στα 70'ς να αλλάξουν τη σκοτεινή χροιά τους (βλέπε Vox και Brian May π.χ.). Είχα κι εγω ένα Screaming Bird που έμπαινε στην είσοδο του ενισχυτή.

Το treble στην κιθάρα μπορεί να είναι πριμομεσαία στους ηχολήπτες που η περιοχή των υψηλών ξεκινάει πάνω απο τα 5khz αλλά το μεγάφωνο ενισχυτή κιθάρας εκεί παύει να λειτουργεί.

Όπως το Greenback παρακάτω. Οι έγχρωμες καμπύλες είναι off axis δηλαδή πλάγια απο το μεγάφωνο, όπως ακούμε συνήθως δηλαδή. Εδω βλέπει κανείς πόσο κομμένα είναι τα πριμα.

Προβολή συνημμένου 42120

Η κιθάρα παίζει στις μεσαίες συχνότητες. Απο χαμηλο εως υψηλό - μεσαία δηλαδή.

Οπότε το treble στους ενισχυτές κιθάρας ή ότι προορίζεται για κιθάρα είναι πριμομεσαία και αυτά αποκαλούμε treble. Γιατί αν ρύθμιζε πρίμα στα 10khz δεν θα ακουγόταν καμία διαφορά.

Το ίδιο κάνει και το treble booster επίσης. Υπεροδηγεί μόνο τα πρίμα της κιθάρας.

Ενδεικτικά οι περιοχές του ακουστικού φάσματος.

Προβολή συνημμένου 42119
Έχω 2. Υπόσχομαι ν' ανεβάσω δείγματα. Υπ' όψιν δεν τα χρησιμοποιώ ποτέ πάνω σε καθαρό ενισχυτή. Πάντα πάνω σε βρώμικο κανάλι ή σε πετάλι που το μιμείται.

 
Έχω 2. Υπόσχομαι ν' ανεβάσω δείγματα. Υπ' όψιν δεν τα χρησιμοποιώ ποτέ πάνω σε καθαρό ενισχυτή. Πάντα πάνω σε βρώμικο κανάλι ή σε πετάλι που το μιμείται.
image.jpg

 
Είμαι σίγουρος πως υπερθεματίζω αλλά το treble booster γνωστό και ως Beano booster (επειδή έγινε γνωστό απ' αλμπουμ του Κλάπτον) βοηθούσε όσους είχαν/είχαμε βρετανικούς ενισχυτές στα 70'ς να αλλάξουν τη σκοτεινή χροιά τους (βλέπε Vox και Brian May π.χ.).
Το οποίο επίσης δεν ισχύει καθότι:

Clapton's tone is simpler than you may think. He rarely used much more than a wah, and contrary to speculation, he never used a treble booster or a fuzz.

 
Clapton's tone is simpler than you may think. He rarely used much more than a wah, and contrary to speculation, he never used a treble booster or a fuzz.


Said who and why is he right? Το είπε ο Clapton μήπως;

Αλλά τι σημασία έχει, δεν συζητάμε αν το Beano boost είναι φαντασία ή υποψία. Μπορεί να είναι θρύλος αλλα μάλλον όχι γιατι έτσι έβγαινε τότε ο ήχος αυτός. Δεν υπήρχαν άλλες επιλογές. Αν νομίζεις πως έβγαινε με wah και Les Paul προσπάθησε το και πες μας. Ο βρετανικός ενισχυτής ήταν σκοτεινός και μπάσος. Με ένα υψηπερατό φίλτρο υπεροδηγούσε τις πρίμες συχνότητες και βουαλά. Έχω προσωπική άποψη, λόγω πουρότητας.

Το οποίο επίσης δεν ισχύει καθότι:
Και επίσης... τι εννοείς επίσης δεν ισχύει?.

Δηλαδή δεν εξήγησα τι είναι treble στην κιθάρα; Έχεις αντίθετο επιχείρημα μήπως;?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Το οποίο επίσης δεν ισχύει καθότι:

Clapton's tone is simpler than you may think. He rarely used much more than a wah, and contrary to speculation, he never used a treble booster or a fuzz.
Αποκλειεται στην εισαγωγη του Crossroads να μην εχει Fuzz

 
Clapton worked his amps by pushing them to their limits. In John Mayall & the Blues Breakers, he was using a Marshall Bluesbreaker — a JTM-45 combo amp. The JTM-45 uses KT66 output tubes and a GZ34 rectifier tube, giving the amp about 35 watts of power. The combo version of the JTM-45 (Bluesbreaker) had an open-back cab with two 12” speakers. Closed-back cabs have more low end. Open-back cabs have a little more high-end.

The distortion you hear on the “Beano” record and Clapton’s other 1960s recordings is from the amp being cranked. The humbuckers on the various Gibson guitars he used in the Bluesbreakers/Cream era pushed the amp harder than single coils could — pushing it into more overdrive. This particular overdrive from the Bluesbreaker combo is often mistakenly attributed to a Dallas Arbiter Rangemaster treble booster. Despite rumors on the internet about Clapton using a Rangemaster, he says that he never did. This is confirmed by the recording engineer.


Mike Vernon [producer of the Bluesbreaker session] has stated many times that NO pedals were used.


I think Clapton had a Rangemaster in the studio during the Beano sessions. He plugged it in right as the picture was taken, played it for a minute, and then looked over at John Mayall and said,

“I’ve really gotten over pedals. I can’t keep up with this craze of boutique pedals that make you sound like everything but your guitar. I can’t get my head around it. So you don’t want to play a guitar [properly] so you buy a box that makes it sound like an algorithm, like you just fired up your computer and you can spend the night staring at your ****in’ shoes? C’mon man…

“I know I’ll get **** for saying this, but it’s ****ing lazy. It’s insulting to people who spent 35 years playing and learning, like a lot of players. And we continue to work at it! These guys can barely play a chord but call themselves soundscapists. Get the **** outta here! It’s ********. There’s so much masking and spin going on there. Can we get real for a minute? What do you actually play? Pick up an acoustic guitar… try that!”


Here is a quote from page 72-73 from his autobiography:

“Because the album was recorded so quickly, it had a raw edgy quality that made it special. It was almost like a live performance. I insisted on having the mike exactly where I wanted it to be during the recording, which was not too close to my amplifier, so that I could play through it and get the same sound that I had onstage. The result was the sound that came to be associated with me. It had really come about accidentally, when I was trying to emulate the sharp, thin sound that Freddy King got out of his Gibson Les Paul, and I ended up with something quite different, a sound that was a lot fatter than Freddy’s. The Les Paul has two pickups, one at the end of the neck, giving the guitar a kind of round jazz sound, and the other next to the bridge, giving you the treble, most often used for the thin, typically rock ‘n’ roll sound.

What I would do was use the bridge pickup with all of the bass turned up, so the sound was very thick and on the edge of distortion. I also always used amps that would overload. I would have the amp on full, with the volume on the guitar also turned up full, so everything was on full volume and overloading. I would hit a note, hold it, and give it some vibrato with my fingers, until it sustained, and then the distortion would turn into feedback. It was all of these things, plus the distortion, that created what I suppose you could call my sound.”

 
Πρεπει να ηταν πολυ μπροστα ο EC το 1966 για να παραπονιεται στον Mayall καθως γραφανε το αλμπουμ οτι εχει μπουχτησει με τα "boutique" και δε θελει να ακουγεται σαν "αλγοριθμος", "λες και μολις ανοιξε το pc του". ?


(Οχι οτι εχει καμια σημασια, αλλα αυτο το quote φαινεται να ειναι του Μποναμασα, συνεχιστε).

 
Απο το στόμα μου το πήρες!? Αστειότητες.

 
(Οχι οτι εχει καμια σημασια, αλλα αυτο το quote φαινεται να ειναι του Μποναμασα, συνεχιστε).


Απο το στόμα μου το πήρες!? Αστειότητες.
Eίναι σύνηθες οι άνθρωποι να στέκονται μόνο σε ότι τους βολεύει και να αγνοούν όλα τα υπόλοιπα.

 
Απο το στόμα μου το πήρες!? Αστειότητες.
Κάτσε να φτιάξουμε το βίντεο που λέγαμε και θα πέσει το γιουτιούμπι. Θέλω φωνή μόρτικη να λέει όμως το "he has the box".

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top