Γιατί υπάρχει τέτοια πτώση στην κατηγορία Music ???

ε σχεδόν όλα στημένα , μου πήρε μιση ώρα (να στήσω και μικρόφωνα κ.λ.π , και παίξε ντραμς και παρε τη μια κιθαρα και μετα το μπάσο...πφφφγφφ)/.
Πάρε VST?

 
Πάρε VST?
Gay....?

Το whole point είναι ότι διασκέδασα μια ώρα στο studio παίζοντας.

Η ηχογράφηση είναι μια εντελώς άλλη διαδκκασία.

Η ηχογράφηση μις ολοκληρωμένης δουλειάς είναι κάτι ακόμα πιο διαφορετικό.

Η ακόμα πιο ολοκληρωμένη παρουσίαση με video μιας ολοκληρωμένης ηχογράφισης είναι full time job (μια εβδομάδα από 10 ώρες μου έπαιρνε εμένα).

Δεν βρίσκω πια τον λόγο να το κάνω.....αν και τώρα είναι όλα πιο εύκολα για εμένα (μεγάλος χώρος- studio στη θέση του και χωρις να ενοχλεί το όλον οίκημα κ.λ.π).

Πέρασα τελεια παίζοντας; Ναι.

Αν πάω τωρα και χαζεύω π.χ. τις κιθαρες μου, πάλι τέλεια θα περάσω.

Δεν βρίσκω τον λόγο να βασανίζομαι στην παρούσα φάση. ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Gay....?

Το whole point είναι ότυι διασκέδασα μια ώρα στο studio παίζοντας.

Η ηχογράφηση είναι μια εντελώς άλλη διαδκκασία.

Η ηχογράφηση μις ολοκληρωμένης δουλειάς είναι κάτι ακόμα πιο διαφορετικό.

Η ακόμα πιο ολοκληρωμένη παρουσίαση με video μιας ολοκληρωμένης ηχογράφισης είναι full time job (μια εβδομάδα από 10 ώρες μου έπαιρνε εμένα).

Δεν βρίσκω πια τον λόγο να το κάνω.....αν και τώρα είναι όλα πιο εύκολα για εμένα (μεγάλος χώρος- studio στη θέση του και χωρις να ενοχλεί το όλον οίκημα κ.λ.π).

Πέρασα τελεια παίζοντας; Ναι.

Αν πάω τωρα και χαζεύω π.χ. τις κιθαρες μου, πάλι τέλεια θα περάσω.

Δεν βρίσκω τον λόγο να βασανίζομαι στην παρούσα φάση. ?
Ε, αν είσαι σε φάση που το βλέπεις σαν βάσανο λογικό είναι.

 Όλοι περνάμε τις φάσεις μας. Εμένα συνήθως το να φτιάξω κάτι ολοκληρωμένο μου βγαίνει σαν άσκηση για τον εαυτό μου, σαν να παίζω ένα παιχνίδι ή να γυμνάζομαι. Όπως έλεγε παλιά ένας που είχαν βάλει σε μια συνέντευξη, δεν τον θυμάμαι και έλεγε, το να γράφω μουσική μου βγαίνει σαν να λύνω ένα πρόβλημα.

 Αν βιοπορίζεσαι μάλιστα από κάτι άλλο είναι λογικό να περνάς φάσεις που να μη βρίσκεις νόημα να γράψεις κάτι και οι φάσεις αυτές επηρεάζουν και το θέμα του γιατί ανά καιρούς πέφτει η συμμετοχή στο Music στο ανέβασμα κομματιών.

VST και άγιος ο Θεός. ?

 
το να παίζεις μουσική για να ευχαριστιέσαι είναι κάτι που όλοι μπορει να θελουμε να κάνουμε.

Το να παίζεις και να φτιάχνεις όμως μουσική είναι κάτι άλλο. Σημαίνει χρόνος που αφιερώνεις, σε νοιάζει αν γίνει λάθος, σε νοιάζει αν δεν είναι παρουσιασμένο σωστά, γενικά σε νοιάζει τι θα πει κάποιος που θα το ακούσει.

Και στην εξίσωση μπαίνει ο παράγων "κάποιος που θα το ακούσει"

Σε πρώτη φάση μια ηθική αμοιβή είναι να βρεθεί κάποιος να το ακούσει και να πει "οκ ασχολήθηκες 3 ώρες (μπορεί 200 δεν με ενδιαφέρει), το έτρεξα σε φαστ 1.5 λεπτό, μου φάνηκε έτσι και έτσι".

Από τη φάση αυτή μέχρι τη 2η φάση "φιλε είναι εξαιρετικό μπράβο, δώσε κι άλλα" μέχρι την άλλη φάση "φίλε που το βρίσκω να το αγοράσω" υπάρχει ένας ωκεανός.

Το ερώτημα παραμένει, η πτώση υπάρχει.

Φαίνεται ότι σήμερα είμαστε στη φάση "δεν βρίσκουμε τον κάποιον να το ακούσει" οπότε λογική η πτώση.

 
Φαίνεται ότι σήμερα είμαστε στη φάση "δεν βρίσκουμε τον κάποιον να το ακούσει"


Αυτό που δεν καταλαβαίνουν οι περισσότεροι μουσικοί (μέχρι να βρεθεί κάποιος "κακός" σαν εμένα και να το πει) είναι πως οτιδήποτε κάνουν, στην εποχή μας, συγκρίνεται με ολόκληρη την ιστορία της Μουσικής, όχι μόνο με την εποχή τους. Εφ' όσον έχω πρόσβαση σε οτιδήποτε έχει γραφτεί και καταγραφεί στο παρελθόν, για να παίξει κάποιος κάτι στις μέρες μας και να με ενδιαφέρει, πρέπει πραγματικά να έχει "κάτι", και τις πιο πολλές φορές δεν υπάρχει αυτό το "κάτι".

Οπότε, αφού μάθουν τις κλίμακες που πρέπει, κάνουν το κομμάτι τους στους φίλους τους, πιούνε καμιά μπύρα και βγάλουν καμιά γκόμενα, οι πιο πολλοί δεν έχουν τίποτε απολύτως να πουν. Γι' αυτό υπάρχει η "πτώση".

 
το να παίζεις μουσική για να ευχαριστιέσαι είναι κάτι που όλοι μπορει να θελουμε να κάνουμε.

Το να παίζεις και να φτιάχνεις όμως μουσική είναι κάτι άλλο. Σημαίνει χρόνος που αφιερώνεις, σε νοιάζει αν γίνει λάθος, σε νοιάζει αν δεν είναι παρουσιασμένο σωστά, γενικά σε νοιάζει τι θα πει κάποιος που θα το ακούσει.

Και στην εξίσωση μπαίνει ο παράγων "κάποιος που θα το ακούσει"

Σε πρώτη φάση μια ηθική αμοιβή είναι να βρεθεί κάποιος να το ακούσει και να πει "οκ ασχολήθηκες 3 ώρες (μπορεί 200 δεν με ενδιαφέρει), το έτρεξα σε φαστ 1.5 λεπτό, μου φάνηκε έτσι και έτσι".

Από τη φάση αυτή μέχρι τη 2η φάση "φιλε είναι εξαιρετικό μπράβο, δώσε κι άλλα" μέχρι την άλλη φάση "φίλε που το βρίσκω να το αγοράσω" υπάρχει ένας ωκεανός.

Το ερώτημα παραμένει, η πτώση υπάρχει.

Φαίνεται ότι σήμερα είμαστε στη φάση "δεν βρίσκουμε τον κάποιον να το ακούσει" οπότε λογική η πτώση.
Tα ίδια λέμε νομίζω με άλλα λόγια.

Εγώ , απαντώντας πάντα προσωπικά στο ερώτημα σου,  συνοψίζω:

Για να ηχογραφήσω πλέον ή θα πρέπει να είναι με αμοιβή ή να είναι κάτι εξαιρετικό που να με οδηγήσει να το κάνω.

Αν δεν συμβαίνει( διαζευκτικά  και όχι αθροιστικά)  κάτι από τα δύο, δύσκολα θα το κάνω.

 
Tα ίδια λέμε νομίζω με άλλα λόγια.

Εγώ , απαντώντας πάντα προσωπικά στο ερώτημα σου,  συνοψίζω:

Για να ηχογραφήσω πλέον ή θα πρέπει να είναι με αμοιβή ή να είναι κάτι εξαιρετικό που να με οδηγήσει να το κάνω.

Αν δεν συμβαίνει( διαζευκτικά  και όχι αθροιστικά)  κάτι από τα δύο, δύσκολα θα το κάνω.
Νομιζω οτι τα ιδια λεμε 

 
Απλα ισως πριν κανα χρονο υπηρχε και ακροατηριο τουλάχιστον 
Και τώρα υπάρχει ακροατήριο. Το ότι δε σχολιάζουν π.χ. δε σημαίνει πως δεν ακούνε.

 
Οπότε, αφού μάθουν τις κλίμακες που πρέπει, κάνουν το κομμάτι τους στους φίλους τους, πιούνε καμιά μπύρα και βγάλουν καμιά γκόμενα, οι πιο πολλοί δεν έχουν τίποτε απολύτως να πουν. Γι' αυτό υπάρχει η "πτώση".
Δέν ξέρουμε όλες τις κλιμακες,οι φίλοι μας θα είναι πάντα αυτοί,που ότι και να κάνουμε στην ζωή μας,θα μας αναγνωρίσουν τελευταίοι,για τις μπύρες και τις γκόμενες ξεκινήσαμε να παίζουμε και να γράφουμε μουσική,η μουσική μιλάει μόνο σε αυτούς που έχουν τα αυτία τους ανοικτά και φυσικά θέλει όπως και παλιότερα ψάξιμο,γράφουμε στο σπίτι και όχι σε κάποιο επαγγελματικό στούντιο με εξειδικευμένο κλιματισμό,είναι καλοκαίρι,αν τα κλείσουμε όλα για να μην έχουμε θόρυβο στα μικρόφωνα θα μας βρουν ανάποδα σαν τις κατσαρίδες,πάμε και καμια θάλασσα η ότι βόλτα μπορεί να κάνει ο καθε ένας,έρχονται φίλοι,πάμε σε φίλους,είναι καλοκαίρι,δέν έχουμε και πολύ όρεξη,κάνει ζέστη,τί δέν καταλαβαίνετε?

Οσο για τα 280 track περασμένης χρονιάς,σε σχέση με τα 80 π.χ που έχει μέχρι φέτος,μέτρησα ανάμεσα στα 280 μόνο 8 σε μια σελίδα απο 10 track,οπου ένα και μόνο μέλος ανέβαζε τίς "ιδέες" του.Και καλά το έκανε αλλά δέν τα λές tracks.

Απο τα τελευταία 20 που υπάρχουν στο music αυτήν την στιγμή που μιλάμε,εκτος τα 2/3 live τα υπόλοιπα 15 είναι ολοκληρωμένες συνθέσεις με αρχή/μέση/τέλος.Τελειωμένα tracks δηλαδή.

Με βαράει και εμένα η ζέστη,αλλά δέν βγαίνω να τα βάζω με τσι αθρώπους.?

 
Επίσης υπάρχει ηχογράφηση και ηχογράφηση. Το να ηχογραφήσω για ένα άλλο πρότζεκτ τις κιθάρες και να τις δώσω, είναι ευκολότερο και κάπως ωραίος παιδεμός. Μια ιδέα όμως για να γίνει τραγούδι και μετά να γίνει μίξη και μαστερινγκ κλπ, χωρίς να βγει μια πρόχειρη σαχλαμάρα είναι δύσκολο. Αν συνυπολογίσεις και το ότι θα γίνει μόνο για την πλάκα, αφού δε θα βγάλεις φράγκο, αξίζει να γίνεται μόνο για χαβαλέ

 
Από δικής μου πλευράς πάντως, επειδή ανέβαζα αρκετά κάποια στιγμή, ναι μεν έχω γράψει καμια 10αριά κομμάτια, αλλά επειδή είναι για video games δεν έχουν ανέβει κάπου ακόμα και δεν μπορώ να τα μοιραστώ. Σιγά σιγά κάτι θα γίνει.

 
κομμάτια για video games 
Πάντα μου έκανε εντύπωση αυτή η μουσική κατηγορία. Όχι απαραίτητα για FPS ή RPG παιχνίδια, γιατί εκεί πέρα συνήθως παίζει πιο σκληρό είδος μουσικής (εκτός αν είναι WW2 όπου έχουν γραφτεί κομματάρες epic τύπου), αλλά πάντα μου έκαναν εντύπωση τα κομμάτια που γραφόταν για ποδοσφαιράκια (FIFA, PES). Εκεί νομίζω προσφέρεται η alternative σκηνή, και κατά καιρούς τα soundtracks ήταν κορυφαία 

 
Πάντα μου έκανε εντύπωση αυτή η μουσική κατηγορία. Όχι απαραίτητα για FPS ή RPG παιχνίδια, γιατί εκεί πέρα συνήθως παίζει πιο σκληρό είδος μουσικής (εκτός αν είναι WW2 όπου έχουν γραφτεί κομματάρες epic τύπου), αλλά πάντα μου έκαναν εντύπωση τα κομμάτια που γραφόταν για ποδοσφαιράκια (FIFA, PES). Εκεί νομίζω προσφέρεται η alternative σκηνή, και κατά καιρούς τα soundtracks ήταν κορυφαία 
Αριστούργημα η μουσική των VIDEO GAMES.

 Ακόμα και από την 8bit εποχή. Η μελέτη της μουσικής των video games για εμένα είναι ο καλύτερος δρόμος για να γίνει κάποιος πολύ καλός και εμπορικός μουσικός. Η ακρόαση και η μελέτη της μουσικής των video games, έπαιξε σημαντικότατο ρόλο στο να γίνω αυτή η μουσική εκτελεστική μηχανή και μηχανή σύνθεσης και ενορχήστρωσης που είμαι σήμερα?

 
είναι καλοκαίρι,αν τα κλείσουμε όλα για να μην έχουμε θόρυβο στα μικρόφωνα θα μας βρουν ανάποδα σαν τις κατσαρίδες,πάμε και καμια θάλασσα η ότι βόλτα μπορεί να κάνει ο καθε ένας,έρχονται φίλοι,πάμε σε φίλους,είναι καλοκαίρι,δέν έχουμε και πολύ όρεξη,κάνει ζέστη,τί δέν καταλαβαίνετε?

Οσο για τα 280 track περασμένης χρονιάς,σε σχέση με τα 80 π.χ που έχει μέχρι φέτος,μέτρησα ανάμεσα στα 280 μόνο 8 σε μια σελίδα απο 10 track,οπου ένα και μόνο μέλος ανέβαζε τίς "ιδέες" του.Και καλά το έκανε αλλά δέν τα λές tracks.

Απο τα τελευταία 20 που υπάρχουν στο music αυτήν την στιγμή που μιλάμε,εκτος τα 2/3 live τα υπόλοιπα 15 είναι ολοκληρωμένες συνθέσεις με αρχή/μέση/τέλος.Τελειωμένα tracks δηλαδή.

Με βαράει και εμένα η ζέστη,αλλά δέν βγαίνω να τα βάζω με τσι αθρώπους.?
Φιλος χωρις να θέλω να σε κακοκαρδισω, τα 80 και τα 280 ειναι απο Γενάρη σε Γενάρη και οχι απο Ιούλιο σε Αύγουστο.

 
Φαίνεται ότι σήμερα είμαστε στη φάση "δεν βρίσκουμε τον κάποιον να το ακούσει" οπότε λογική η πτώση.
Καμία σχέση. Μουσική δεν φτιάχνουμε με αρχικό σκοπό να την ακούσει κάποιος άλλος. Το κάνουμε για τη πάρτη μας, σαν εσωτερική ανάγκη. Εάν αρέσει και σε κάνα δυο άλλους, είναι μπόνους.

Τα πράγματα είναι απλά. Η γενική πτώση που έχει το φόρουμ σε όλες τις κατηγορίες (ειδικά σε κιθαριστικα θέματα, που ήταν και η ραχοκοκκαλιά του φόρουμ) έχει πάρει μπάλα και την κατηγορία music. Απο τους 30 «μόνιμους» που είχαμε, ανέβαζαν μουσική οι 10. Τώρα που μείναμε 5 όλοι κι όλοι, αντιλαμβάνεσαι τι υλικό θα ανεβαίνει…

 
Καμία σχέση. Μουσική δεν φτιάχνουμε με αρχικό σκοπό να την ακούσει κάποιος άλλος. Το κάνουμε για τη πάρτη μας, σαν εσωτερική ανάγκη. Εάν αρέσει και σε κάνα δυο άλλους, είναι μπόνους.
Ααααακριβώς αυτό.

 
Επίσης να προσθέσω και έναν ακόμα λόγο,  που δεν ξέρω αν κάνει apply σε όλους,  αλλά σε εμένα ισχύει κατά κόρον. 

Όταν πατάω το "rec" , αρχίζουν να χτυπάνε τηλέφωνα,  κουδούνια,  e-mail και messenger...  ?

Πλάκα πλάκα,  σε βγάζει από το mood.

Όταν μπεις studio δεν θες αντιπερισπασμους....

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top