Και ερωτώ! Αν ήταν σε έντυπη μορφή, δεν θα ήταν πιο εύκολο για τον εκδότη να βρει διαφημιζόμενους?gdevelek είπε:ναι έχει διαφημίσεις, σαφώς λιγώτερες από ένα "συμβατικό" έντυπο (δυστυχώς αφού μόνο από αυτές περιμένει στήριξη)
Το είχαμε ξανασυζητήσει αυτό πριν απο κανένα χρόνο (πάλι εγώ είχα ανοίξει το θέμα ;D). Θα βρω το λινκ και θα το ποστάρω, έχει την άποψη του αφεντικού εκεί.Διαβάζω με μεγάλο ενδιαφέρον το θέμα και τις απόψεις που εκφράζονται, μιάς και προέρχομαι απο μιά γενιά που είχε, αγόραζε και διάβαζε περιοδικά μέχρι που αυτά πέθαναν
είτε στα χέρια μας είτε στις ψυχές μας.
Καθώς λοιπόν διάβαζα, ξάφνου αντιλήφθηκα το προφανές, όπως προκύπτει απο τις τοποθετήσεις σας: Ναι, υπάρχει έδαφος για τη δημιουργία τέτοιου περιοδικού (ηλεκτρονικής ή όχι μορφής) και το σπουδαιότερο, θα έπρεπε να είναι παιδί του ΝΟΙΖ και των ανθρώπων του!
Για σκεφτείτε το λίγο και διρθώστε με αν κάνω λάθος, συνήθως βλέπουμε μια έκδοση η οποία μαζί με τα υπόλοιπα κοτσάρει κι ένα φόρουμ ως συμπληρωματικό στοιχείο, εδώ μιλάμε για κίνηση vice versa! Έτσι ή αλλιώς πολλοί εκλεκτοί αφιερώνουν σεβαστό κομμάτι του χρόνου τους για να γράψουν κείμενα εδώ, δε βλέπω γιατι δε θα μπορούσαν να μοιράσουν λίγο την πίττα, ξέρουν σίγουρα πως να το κάνουν.
Εδιτ: η στήριξη του εγχειρήματος νομίζω απλοποιείται όταν οι γεννήτορες του προέρχονται απο το ίδιο το ΝΟΙΖ...
Αχ βρε Ηλία........ :-\ez είπε:Εδιτ: η στήριξη του εγχειρήματος νομίζω απλοποιείται όταν οι γεννήτορες του προέρχονται απο το ίδιο το ΝΟΙΖ...
Οχι απαραίτητα.Και ερωτώ! Αν ήταν σε έντυπη μορφή, δεν θα ήταν πιο εύκολο για τον εκδότη να βρει διαφημιζόμενους?
Μάλλον όχι...οι μετρήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο δείχνουν άνοδο της online διαφήμισης και μεγάλη πτώση της παραδοσιακής.WilliamSats είπε:Και ερωτώ! Αν ήταν σε έντυπη μορφή, δεν θα ήταν πιο εύκολο για τον εκδότη να βρει διαφημιζόμενους?
Δηλ, για να το παραφράσω λίγο...το Noiz (και κατ επέκτασην ο Yam)...βγάζει τις (την) Gibson του, από τη διαφήμιση...Ναι, υπάρχει έδαφος για τη δημιουργία τέτοιου περιοδικού (ηλεκτρονικής ή όχι μορφής) και το σπουδαιότερο, θα έπρεπε να είναι παιδί του ΝΟΙΖ και των ανθρώπων του!
Η άποψη (που κατ εμέ τα λέει όλα) από κάποιον άνθρωπο που πραγματικά έχει πρωτοπορήσει με τη δημιουργία του Νoiz. Και σίγουρα το έχει ψάξει πάρα πολύ.Δεν υπάρχουν τετοια σχέδια καθώς είναι σαν να πηγαίνουμε προς τα πίσω, όταν τα έντυπα προσπαθουν να μπουν στο ίντερνετ.
Να σας πω όμως ότι χώρος για βιώσιμα ειδικά περιοδικά στον τομέα δεν υπάρχει. Η αγορά δεν μπορεί να τα υποστηρίξει και αυτά ακόμη που υπάρχουν σήμερα είναι απομεινάρια μιας εποχής προ ίντερνετ.
αν είχε μεγαλύτερο τυράζ, ναιWilliamSats είπε:Και ερωτώ! Αν ήταν σε έντυπη μορφή, δεν θα ήταν πιο εύκολο για τον εκδότη να βρει διαφημιζόμενους?
...και το προφίλ των αναγνωστών...και το clutter του ανταγωνισμού...και η εποχικότητα...gdevelek είπε:αν είχε μεγαλύτερο τυράζ, ναι
το τυράζ μετράει για τον επιχειρηματία που ενδιαφέρεται να διαφημιστεί
αυτά είναι δεδομένα σε ένα συγκεκριμένο χώρο (μοτό ή μουσική ή πλέξιμο)marathon είπε:...και το προφίλ των αναγνωστών...και το clutter του ανταγωνισμού...και η εποχικότητα...
Είναι δεδομένα σε οποιοδήποτε διαφημιστικό πλάνο για οποιοδήποτε προϊόν...δύσκολα θα διαφημίσουμε ουίσκι στην...Μανίνα, κι ας έχει το μεγαλύτερο τιράζ στην Ελλάδα. Ούτε Κοκακόλα...κοκακόλα light ναι...για να καταλαβαίνουμε και τη διαφορά.gdevelek είπε:αυτά είναι δεδομένα σε ένα συγκεκριμένο χώρο (μοτό ή μουσική ή πλέξιμο)
Και εδώ όμως, έχουμε διαφορετικά εργαλεία μέτρησης αποτελεσματικότητας που δεν είναι ο όγκος (τιράζ).το σχόλιο αφορά στη σύγκριση μεταξύ e-magazine και έντυπου περιοδικού, με δεδομένο το χώρο
Αχ βρε Ηλία........ :-\
Ή είσαι λίγο καιρό στο Νοιζ ή δεν διαβάζεις αρκετά το Νοιζ είτε είσαι αθεράπευτα οπτιμιστής.
Αλλά για να παίζεις βιοποριστικά τη μουσική που σου αρέσει στην Ελλάδα, μάλλον το τρίτο ;D
Μμμμ...μάλλον το τρίτο ;D...
Συγγνώμη αλλά όντως είμαι ελαφρώς αμόρφωτος - και όχι μόνο στα περί ΝΟΙΖ...
Υπήρξα παρορμητικός εδώ...θα μάθω 8)...
είναι απαραίτητο να το παρουσιάσεις αυτό τόσο απαξιωτικά;trolley είπε:Ο "Ήχος" παλινωδούσε πάντα ανάμεσα στο Hi-Fi και τη μουσική
Δεν το εννοούσα απαξιωτικά καθόλου (παρ' ότι δε συμφωνώ ότι καλύπτει και τους δύο χώρους, αντίθετα νομίζω ότι δεν τους καλύπτει επαρκώς), άλλωστε και εγώ αυτό διάβαζα για πολλά χρόνια.gdevelek είπε:είναι απαραίτητο να το παρουσιάσεις αυτό τόσο απαξιωτικά;
τώρα είσαι σαφήςtrolley είπε:Το εννοούσα στο στυλ "ακόμη και αυτό το επιτυχημένο περιοδικό, δεν θα ήταν ίσως βιώσιμο αν αναφερόταν μόνο στη μουσική, αντίθετα χρειαζόταν πάντα και το κοινό του hi-fi για να επιβιώνει διαφημιστικά", το οποίο είναι άλλος ένας τρόπος να πεις ότι όντως δεν υπάρχουν αρκετοί μουσικόφιλοι.
Και για τα υπόλοιπα post σου..Thanks από εμένα Trolleygdevelek είπε:τώρα είσαι σαφής
Η επιθυμία σου για κάτι καλό είναι τόσο μεγάλη που... πραγματικά αισθάνομαι άσχημα να απαντώ παριστάνοντας τον ρεαλιστή... αλλά είναι δυστυχώς αλήθεια ότι τα νούμερα δε βγαίνουν.WilliamSats είπε:Άρα λέτε οτι το κοινό δεν επαρκεί για να συντηρήσει την ύπαρξη ενός περιοδικού αυτού του ειδους?
Μήπως ένας διαφορετικός τρόπος προσέγγισης του κοινού θα το έφερνε πιο ψηλά απ'τις ματαιώδοξες προσδοκίες σας?
Δηλαδή, αν ήταν πραγματικά περιοδικό απο μουσικούς για μουσικούς, με την ύπαρξη άρθρον περί τεχνικών, μουσικών κομματιών και άρθρα παρουσιάσεων και προωθούνταν πέραν των περιπτέρων, στα πιο εξειδικευμένα μέρη όπως ωδεία, μουσικά σχολεία κλπ δεν θα είχε περισσότερες πωλήσεις, απ'οτι αν το αφήνανε στο ράφι ενός περιπτέρου?
Εγώ λέω πως ναι, αλλά εκεί πλέον τίθεται και θέμα διαφορετικής στρατηγικής προώθησης του περιοδικού και αν οι υπεύθηνοι είναι διατεθιμένοι να το κάνουν.