Είναι πολύ σωστό το ποστ του Harilatron.
(Σημ:Τα ίδια περίπου λέει και ο πατέρας μου, χρόνια καθηγητής ΕΜΠ στη σχολή του thanasis b
). Η κατασταση είναι γενικά περίεργη στο ίδρυμα (εγώ είμαι στη ΣΗΜΜΥ) αλλού περισσότερο (ΣΗΜΜΥ) και αλλού λιγότερο (ΣΑΤΜ απ'όσο είμαι σε θεση να γνωριζω). Είναι δυστυχώς δύσκολο να περιγραφεί ακριβως σε κάποιον που είναι απ'έξω ακριβώς γιατί η κοινη λογική κάπου σταματαει --> Γεγονός: τα θέματα εξετάσεων σε (κυριως φυσικομαθηματικά) μαθήματα κορμου πρωτων εξαμηνων (κοινα σε όλες σχεδόν τις σχολές) είναι σαφεστατα πολυ πιο δυσκολα σε κάποιες σχολες (ΣΗΜΜΥ, πολιτικούς νομίζω, ισως κ αλλου) απ ότι σε άλλες (ΣΕΜΦΕ (!!!!), ΣΑΤΜ)). Γεγονός (που κατα την άποψη του γραφοντος ευθυνεται εν μερει για τη συνεχιση της καταστασης): Στις σχολες αυτες υπαρχει αρκετα μεγαλύτερο ποσοστο φοιτητων που έχουν ασχοληθει απο μονοι τους στα σχολικα τους χρονια (με διαγωνισμους και τετοια) καθως και φοιτητες που εχουν μαθει να δουλευουν τοσο ωστε να ανταπεξερχονται σε σχεδόν οτιδήποτε. Δε βγαζω την ουρα μου απ'εξω, εγω ήμουν έτσι στον προγραμματισμό και έτσι στο 1ο εξ. ήμουν πιο χαλαρα απο τους άλλους, όμως πρέπει επιτέλους τα μαθήματα ειδικά στα πρώτα εξαμηνα να απευθυνονται σε ΟΛΟΥΣ τους αποφοίτους ΛΥΚΕΙΟΥ και όχι να παρακολουθούμε 2 αμφιθεατρα μαθ/κα και φυσικη 1ο μαθημα και το 70% να μην καταλαβαινει χριστό. Μαθητες που γραψαμε 19++ (εγω δεν περηφανευομαι, γιατι δεν κοπιασα ιδιαιτερα και δε θυσιασα πραγματα γι αυτη την επιδοση, άλλοι όμως θυσιασαν πολλα οι ίδιοι και οι οικογενειες τους για να νιώθουν μ@λ@κες απο τη στιγμη που παταν το ποδι τους στη σχολη που με κοπο μπηκαν)) είναι αν μη τι άλλο ξεφτιλα να νιωθουμε ετσι (είμαι 4ο ετος πια αλλά το θυμαμαι το αισθημα πολυ εντονα) και είναι ο πρωτος λόγος της απογοητευσης, σε όσες σχολες ξερω από φιλους αλλά κυριως από εμενα.
Εσκεμμενα ασχοληθηκα στο ποστ αυτό μόνο με αυτο το ζητημα σε αυτη μονο την εκφανση, διοτι όπως είπα πιστευω ότι είναι το σημαντικοτερο και η απαρχη για τα υπερβολικα και παραλογα δυσκολα μαθηματα που ακολουθουν και υπάρχουν λίγο-πολύ παντού, που κόβει το ενδιαφερον του φοιτητη για καλυτερο πανεπιστημιο και για καλυτερη προσωπικη του γνωση και ενασχοληση. Και επισης διοτι όσες φορες πας να πεις πολλα σημαντικα μαζι κατι σου ξεφευγει μεχρι να το τελειωσεις και ειναι αδυνατον να δωσεις τη σωστη εικονα...
(Σημ:Τα ίδια περίπου λέει και ο πατέρας μου, χρόνια καθηγητής ΕΜΠ στη σχολή του thanasis b


Εσκεμμενα ασχοληθηκα στο ποστ αυτό μόνο με αυτο το ζητημα σε αυτη μονο την εκφανση, διοτι όπως είπα πιστευω ότι είναι το σημαντικοτερο και η απαρχη για τα υπερβολικα και παραλογα δυσκολα μαθηματα που ακολουθουν και υπάρχουν λίγο-πολύ παντού, που κόβει το ενδιαφερον του φοιτητη για καλυτερο πανεπιστημιο και για καλυτερη προσωπικη του γνωση και ενασχοληση. Και επισης διοτι όσες φορες πας να πεις πολλα σημαντικα μαζι κατι σου ξεφευγει μεχρι να το τελειωσεις και ειναι αδυνατον να δωσεις τη σωστη εικονα...
Τελευταία επεξεργασία από moderator: