Για αγανακτησμενους φοιτητες..

Εγώ πάντως κατάλαβα πρόσφατα πόσο πολλά μένουν στο μυαλό των αποφοίτων των πανεπιστημίων (τουλάχιστον σε κάποιους εξ' αυτών). Ακολουθεί real-life σκηνικό που έγινε πριν κάποιες μέρες στην εταιρία που εργάζομαι:

Το τμήμα μου ασχολείται με τον προγραμματισμό και θέλαμε ένα νέο μέλος για να αντικαταστήσει έναν συνάδελφο που πήγε σε άλλη εταιρία.

Ακολούθησαν τα κλασσικά, δημοσίευση αγγελίας σε διάφορα μέρη, έφτασαν βιογραφικά από μπόλικο κόσμο και άρχισε μια διαδικασία συνεντεύξεων με όσους ήταν κοντά σε αυτό που έψαχνε η εταιρία.

Κάποια στιγμή έρχεται για συνέντευξη μια κοπέλα η οποία ήταν απόφοιτος ΑΕΙ στον τομέα της Πληροφορικής και πρόσφατα είχε πάρει MSc πάνω στα Πληροφοριακά Συστήματα. Για την ιστορία, και οι δύο σχολές στις οποίες είχε φοιτήσει θεωρούνται υψηλού επιπέδου και με κύρος σε ό,τι αφορά τους τίτλους σπουδών που παρέχουν.

Για να μην το κουράζω (άλλο), όταν η κοπέλα ήρθε για συνέντευξη, διαπιστώσαμε με λύπη ότι δεν ήξερε ούτε καν τα στοιχειώδη, πράγματα που θεωρητικά έπρεπε να της είναι από πανεύκολα έως βαρετά.

Μιλάμε για έναν άνθρωπο με πτυχίο και master πάνω στο αντικείμενο με το οποίο θα ασχοληθεί στη ζωή του και για το οποίο γινόταν η συνέντευξη!

Μετά από αυτό δεν μου προξενούν καμία εντύπωση τα πτυχία και τα συναφή και πόσο λίγα σημαίνουν για τις γνώσεις του κατόχου τους.

Να είμαι και απολύτως ειλικρινής, σε αυτή την κατηγορία εντάσσω και τον εαυτό μου. Θεωρώ δε ότι αν δεν είχα κάποια χρόνια εργασιακής εμπειρίας (τα λίγα που έχω τέλος πάντων), σχεδόν σίγουρα θα είχα και μηδαμινές πραγματικές γνώσεις.

 
Είναι πολύ σωστό το ποστ του Harilatron.

(Σημ:Τα ίδια περίπου λέει και ο πατέρας μου, χρόνια καθηγητής ΕΜΠ στη σχολή του thanasis b  :P :P ). Η κατασταση είναι γενικά περίεργη στο ίδρυμα (εγώ είμαι στη ΣΗΜΜΥ) αλλού περισσότερο (ΣΗΜΜΥ) και αλλού λιγότερο (ΣΑΤΜ απ'όσο είμαι σε θεση να γνωριζω). Είναι δυστυχώς δύσκολο να περιγραφεί ακριβως σε κάποιον που είναι απ'έξω ακριβώς γιατί η κοινη λογική κάπου σταματαει --> Γεγονός: τα θέματα εξετάσεων σε (κυριως φυσικομαθηματικά) μαθήματα κορμου πρωτων εξαμηνων (κοινα σε όλες σχεδόν τις σχολές) είναι σαφεστατα πολυ πιο δυσκολα σε κάποιες σχολες (ΣΗΜΜΥ, πολιτικούς νομίζω, ισως κ αλλου) απ ότι σε άλλες (ΣΕΜΦΕ (!!!!), ΣΑΤΜ)). Γεγονός (που κατα την άποψη του γραφοντος ευθυνεται εν μερει για τη συνεχιση της καταστασης): Στις σχολες αυτες υπαρχει αρκετα μεγαλύτερο ποσοστο φοιτητων που έχουν ασχοληθει απο μονοι τους στα σχολικα τους χρονια (με διαγωνισμους και τετοια) καθως και φοιτητες που εχουν μαθει να δουλευουν τοσο ωστε να ανταπεξερχονται σε σχεδόν οτιδήποτε. Δε βγαζω την ουρα μου απ'εξω, εγω ήμουν έτσι στον προγραμματισμό και έτσι στο 1ο εξ. ήμουν πιο χαλαρα απο τους άλλους, όμως πρέπει επιτέλους τα μαθήματα ειδικά στα πρώτα εξαμηνα να απευθυνονται σε ΟΛΟΥΣ τους αποφοίτους ΛΥΚΕΙΟΥ και όχι να παρακολουθούμε 2 αμφιθεατρα μαθ/κα και φυσικη 1ο  μαθημα και το 70% να μην καταλαβαινει χριστό. Μαθητες που γραψαμε 19++ (εγω δεν περηφανευομαι, γιατι δεν κοπιασα ιδιαιτερα και δε θυσιασα πραγματα γι αυτη την επιδοση, άλλοι όμως θυσιασαν πολλα οι ίδιοι και οι οικογενειες τους για να νιώθουν μ@λ@κες απο τη στιγμη που παταν το ποδι τους στη σχολη που με κοπο μπηκαν)) είναι αν μη τι άλλο ξεφτιλα να νιωθουμε ετσι (είμαι 4ο ετος πια αλλά το θυμαμαι το αισθημα πολυ εντονα) και είναι ο πρωτος λόγος της απογοητευσης, σε όσες σχολες ξερω από φιλους αλλά κυριως από εμενα.

Εσκεμμενα ασχοληθηκα στο ποστ αυτό μόνο με αυτο το ζητημα σε αυτη μονο την εκφανση, διοτι όπως είπα πιστευω ότι είναι το σημαντικοτερο και η απαρχη για τα υπερβολικα και παραλογα δυσκολα μαθηματα που ακολουθουν και υπάρχουν λίγο-πολύ παντού, που κόβει το ενδιαφερον του φοιτητη για καλυτερο πανεπιστημιο και για καλυτερη προσωπικη του γνωση και ενασχοληση. Και επισης διοτι όσες φορες πας να πεις πολλα σημαντικα μαζι κατι σου ξεφευγει μεχρι να το τελειωσεις και ειναι αδυνατον να δωσεις τη σωστη εικονα...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Διαβάστε καλά το post του Alchemist και μετά ας αναρωτηθούμε (ακόμα και για τους εαυτούς μας και μόνο, όχι κατ'ανάγκη σε κουβέντα εδώ) ποιά είναι η πρακτική χρησιμότητα της απόκτησης ενός μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών...Με πόσα επιπλέον "όπλα" εφοδιάζει τον ευτυχή κάτοχο...πόσες ευκαιρίες θα του δώσει για ευκολότερη και καλύτερα αμοιβόμενη εργασία...και μετά ας θαυμάσουμε ώλτουγκέδερ την υπέροχη τρύπα που θα έχει δημιουργηθεί στο νερό.

Η κατάσταση των προπτυχιακών φοιτητών είναι ούτε λίγο ούτε πολύ αυτή που γλαφυρά (αν και ίσως όχι επαρκώς...απελπιστικά) περιγράφει ο Harilatron.

Εγώ όμως δε μπορώ να καταπιώ αυτό βρε παιδιά:

-Τελείωσες παιδί μου τη ρημάδα τη σχολή;

-Μάλιστα μπαμπά.

-Τί σκέφτεσαι να κάνεις τώρα;

-Μεταπτυχιακό μπαμπά

-Βέβαια, πολύ λογικό. Σε ποιό θέμα παιδί μου;

-Στις κοινωνικοπολιτικές συνθήκες στην Ιαπωνία του Μεσοπόλεμου μπαμπά.

::) ??? :o :'( :-\

Και βγαίνω και λέω, κι ας μην είμαι πατέρας: Βρες μου το εργασιακό περιβάλλον που θα επιτρέψει στην εξειδικευμένη σου γνώση να αστράψει και να βροντήξει, και επίσης δώσε μου κι ένα πολύ χοντρικό ποσοστό των δυνάμει εργοδοτών σου (για σένα ψάχνουν μέσω των αγγελιών, σωστά?) που διατίθενται να πληρώσουν το νόμιμο ποσοστό επί του μισθού σου για το ΠΤΥΧΙΟ σου...όχι για μάστερ και δε συμμαζεύεται.

Εννοείται, ελπίζω, πως όλα τα παραπάνω δε αφορούν σε περιπτώσεις φοιτητών αποφασισμένων για ακαδημαϊκή καριέρα ή/και εχόντων την ευχέρια να ασχοληθούν με έρευνα/ συγγραφή επιστημονικών βιβλίων/ (και σε ακραίες περιπτώσεις) ξύλινο λογιοτατισμό.

 
Earendil: Έχω μεταπτυχιακό στη σύνθεση και κοντεύω το διδακτορικό (ελπίζω μέσα στο μήνα να παραδώσω).

Εεε λοιπόν, δουλειά δεν έχω βρει λόγω των χαρτιών. Δεν τα έχω δείξει κάν σε κανέναν!

ΑΛΛΑ

ΑΛΛΑ

ΑΛΛΑ

Ξέρεις πόσες πόρτες έχει ανοίξει το γεγονός του διδακτορικού; Όταν στέλνω ένα e-mail και αναφέρω ότι έχω (καταχρηστικά το κάνω...  ;D) διδακτορικό τίτλο κερδίζω τουλάχιστον 1 επιπλέον λεπτό, για να διαβάσει ο άλλος το mail. αλλίως δεν θα το είχα ούτε αυτό!

Να μη μιλήσω για μπατζανάκι και την αδερφή της γυναίκας μου που ευθής μετά το μεταπτυχιακό στο marketing πήγαν σε εταιρίες με ΚΑΛΑ λεφτά (για αυτό τους κάνω παρέα! ΧΑΧΑΧΑ!  ;D ;D) Και ο αδερφός μου το ίδιο.

Το μεταπτυχιακό σε πρακτικούς τομείς στην Ελλάδα είναι η είσοδος στην αγορά ταυτόχρονα. Οι κυνηγοι κεφαλιών (όχι κεφαλών) καραδοκούν και χτυπάνε ΠΡΙΝ τελειώσει το μεταπτυχιακό! ;)

Τώρα να αναφέρω φυσικά ότι ο αδερφός μου έχει και μεταπτυχιακο στη ρομποτική (απο Εδιβούργο) και το έχει βάλει... να μην πω που. Τσάμπα το έκανε, τσάμπα έχασε το χρόνο του, τσάμπα πληρώνανε οι δικοί μου. Και όμως πιο χαρούμενος δε θα μπορούσε να ήταν. Και ακόμη σχεδιάζει να καταλάβει τον κόσμο με τα ρομπότ του!  ;D

 
Nikolas είπε:
ώρα να αναφέρω φυσικά ότι ο αδερφός μου έχει και μεταπτυχιακο στη ρομποτική (απο Εδιβούργο) και το έχει βάλει... να μην πω που. Τσάμπα το έκανε, τσάμπα έχασε το χρόνο του, τσάμπα πληρώνανε οι δικοί μου. Και όμως πιο χαρούμενος δε θα μπορούσε να ήταν. Και ακόμη σχεδιάζει να καταλάβει τον κόσμο με τα ρομπότ του!  ;D
...και χαίρομαι ειλικρινά που παιδεύτηκε σε κάτι που ήθελε. Ας μην κάνει τίποτα το χαρτί, ποτέ. Νομίζω βάσιμα πάντως πως ο αδερφός σου ανήκει στους λίγους αποφασισμένους/τρελούς/μερακλήδες/you name it.

Οι λοιποί πάνε για μαστερ φυτευτοί από μαμά και μπαμπά, γιατί αυτός είναι πλέον ο "αυτόματος πιλότος" της εκπαιδευτικής ιεραρχίας. Το απλό πτυχίο, στο κους-κους μεταξύ espresso και μπιρίμπας, είναι δυστυχώς για πολλούς "ανεπαρκές". Κοινωνικά.

 
Earendil είπε:
Οι λοιποί πάνε για μαστερ φυτευτοί από μαμά και μπαμπά, γιατί αυτός είναι πλέον ο "αυτόματος πιλότος" της εκπαιδευτικής ιεραρχίας. Το απλό πτυχίο, στο κους-κους μεταξύ espresso και μπιρίμπας, είναι δυστυχώς για πολλούς "ανεπαρκές". Κοινωνικά.
Αν κοινωνικά εννοείς και επαγγελματικά, νομίζω ότι έχεις δίκιο. Αλλά τέλος πάντων οι φοιτητές (άντε πάλι, τα ίδια λέω μου φάινεται... Πολύ μπαμπάς έχω γίνει) πρέπει να αποσυνδέσουν στο μυαλό τους το χαρτί με τη δουλειά. Για το χαρτί θέλει δουλειά, για τη δουλειά δεν θέλει (μόνο) χαρτί!
 
τωρα το θεμα εγινε κατα ποσο αντιστοιχουν οι γνωσεις πανεπιστημιακου επιπεδου στην αγορα εργασιας?

Η κοπελα που ανεφερε ο Alchemist εγω καταλαβα οτι ηταν ΑΣΧΕΤΗ σε πραματα που θα επρεπε να γνωριζει, σαν τον φυσικο που δεν ηξερε τη συναρτηση δελτα του harilatron (ξερω κι εγω απειρα τετοια παραδειγματα).Το θεμα δεν ειναι ποσο "καλο" ειναι ενα πτυχιο αλλα γιατι εχουν πτυχιο τετοια ατομα.

Και αυτο επειδη, πρακτικα στο προπτυχιακο επιπεδο μιας σχολης που διδασκεσαι μια επιστημη και οχι παρωχημενες μπουρδες, αυτο που αποδεικνυεις ειναι οτι εισαι εκπαιδεύσιμος και τιποτα παραπανω.Αυτο θα αγορασουν οι εργοδοτες σου.

 
blue είπε:
Και αυτο επειδη, πρακτικα στο προπτυχιακο επιπεδο μιας σχολης που διδασκεσαι μια επιστημη και οχι παρωχημενες μπουρδες, αυτο που αποδεικνυεις ειναι οτι εισαι εκπαιδεύσιμος και τιποτα παραπανω.Αυτο θα αγορασουν οι εργοδοτες σου.
Πέτρο μου, συμφωνώ ότι είναι χαζό να περιμένεις από κάποιον να μπορεί να μπει στην παραγωγή από την πρώτη στιγμή. Όχι, το λογικό είναι ότι θα πρέπει να τριφτεί κανείς πάνω στη δουλειά προκειμένου να μπορεί να ανταπεξέλθει πλήρως στις απαιτήσεις της.

Όμως το μεταπτυχιακό υποτίθεται ότι σε εφοδιάζει με κάποιες γνώσεις που αν μη τι άλλο σε φέρνουν ένα βήμα μπροστά όταν πρόκειται να μπεις σε μια δουλειά (με την προϋπόθεση ότι αυτή η δουλειά σχετίζεται με το αντικείμενο του μεταπτυχιακού φυσικά). Εγώ καταλαβαίνω ότι ένα τέτοιο χαρτί σημαίνει ότι ξέρεις κάποια πράγματα σε θεωρητικό (τουλάχιστον) επίπεδο και μπορείς να τα αναπτύξεις ώστε να έρθεις στο επιθυμητό σημείο γνώσεων πιο γρήγορα και πιο εύκολα.

Δεν μπορώ να δεχτώ λοιπόν κανέναν να έχει τόσα ακαδημαϊκά προσόντα και να μην μπορεί να κάνει ούτε καν ένα μικρό μέρος της δουλειάς που κάνει ένας απόφοιτος ΙΕΚ με 3 χρόνια εργασιακής προϋπηρεσίας (όπως είναι ο προϊστάμενός μου).

 
Alchemist είπε:
Εγώ πάντως κατάλαβα πρόσφατα πόσο πολλά μένουν στο μυαλό των αποφοίτων των πανεπιστημίων (τουλάχιστον σε κάποιους εξ' αυτών). Ακολουθεί real-life σκηνικό που έγινε πριν κάποιες μέρες στην εταιρία που εργάζομαι:

Το τμήμα μου ασχολείται με τον προγραμματισμό και θέλαμε ένα νέο μέλος για να αντικαταστήσει έναν συνάδελφο που πήγε σε άλλη εταιρία.

Ακολούθησαν τα κλασσικά, δημοσίευση αγγελίας σε διάφορα μέρη, έφτασαν βιογραφικά από μπόλικο κόσμο και άρχισε μια διαδικασία συνεντεύξεων με όσους ήταν κοντά σε αυτό που έψαχνε η εταιρία.

Κάποια στιγμή έρχεται για συνέντευξη μια κοπέλα η οποία ήταν απόφοιτος ΑΕΙ στον τομέα της Πληροφορικής και πρόσφατα είχε πάρει MSc πάνω στα Πληροφοριακά Συστήματα. Για την ιστορία, και οι δύο σχολές στις οποίες είχε φοιτήσει θεωρούνται υψηλού επιπέδου και με κύρος σε ό,τι αφορά τους τίτλους σπουδών που παρέχουν.

Για να μην το κουράζω (άλλο), όταν η κοπέλα ήρθε για συνέντευξη, διαπιστώσαμε με λύπη ότι δεν ήξερε ούτε καν τα στοιχειώδη, πράγματα που θεωρητικά έπρεπε να της είναι από πανεύκολα έως βαρετά.

Μιλάμε για έναν άνθρωπο με πτυχίο και master πάνω στο αντικείμενο με το οποίο θα ασχοληθεί στη ζωή του και για το οποίο γινόταν η συνέντευξη
Εδώ ήρθε μία τύπισσα που στο βιογραφικό της έλεγε Πληροφοριακά Συστήματα, Αλγόριθμοι, Θεωρητική Πληροφορική, Cobol, Pascal, κ.λ.π. και μόλις πήρα το βιογραφικό με μία συνάδελφο είπα από μέσα μου "έ, τι διάολο, θα ξέρει..."

Μετά από μερικές φορές με ζήτουσε απεγνωσμένα γιατί δεν μπορούσε να στείλει το ίδιο email σε πολλαπλούς αποδέκτες. Κυριλέ.

:o

Από την άλλη έχω ζήσει την διαδικασία αποστολής βιογραφικών, συνενετεύξεων και γνωρίζω ότι οι μεν απόφοιτοι θέλουν να μπουν στην παραγωγική διαδικασία και για να γίνει αυτό από κάπου πρέπει να ξεκινήσουν. Είναι λογικό να φρικάρουν όταν αντιλαμβάνονται ότι οι εργοδότες θέλουν όλα τα παραπάνω (σε άψογο βαθμό, ήτοι προυπηρεσία - όπερ άτοπο) και να φρικάρουν και αυτοί με την σειρά τους όταν έρχονται κάποιοι που δεν ξέρουν ούτε καν τα στοιχειώδη.

Λίγο offtopic αλλά σε πρόσφατο διαγωνισμό που έγινε για μία θέση στο Δημόσιο, για την οποία την μοριοδότηση την έκανα εγώ με μία συνάδελφο, διαπίστωσα ότι ο πήχυς έχει ανέβει ΠΑΡΑ πολύ. Έρχονται παιδιά με πτυχία πανεπιστημίου, με 2-3 ξένες γλώσσες και μεταπτυχιακά και δεν μπορούν να βρουν δουλειά... :(

 
Last edited:
OurDarkness είπε:
Μετά από μερικές φορές με ζήτουσε απεγνωσμένα γιατί δεν μπορούσε να στείλει το ίδιο email σε πολλαπλούς αποδέκτες. Κυριλέ.
Pure metal, τίποτε άλλο... ;D 8)

 
mscmkr είπε:
Οι Έλληνες φοιτητές έχουν ακριβώς τους Έλληνες καθηγητές που τους ταιριάζουν...
Εγώ θα διαφωνήσω και θα το θέσω αλλιώς: Οι Έλληνες καθηγητές έχουν ακριβώς τους Έλληνες φοιτητές που τους ταιριάζουν...

Είμαι 2οετής φοιτητής πληροφορικής με αρκετή όρεξη να μάθω καινούρια πράγματα από την σχολή μου. Αλλά όταν ρε παιδιά παω στο μάθημα και βλέπω απέναντι μου έναν άνθρωπο που δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στις βασικές κοινωνικές του υποχρεώσεις τότε δεν μου μένει άλλη επιλογή. Δηλαδή τι νόημα έχει αν αυτός έχει βγάλει 125415 σχολές και έχει κάνει διδακτορικό στην Αμερική όταν εμένα δεν μου προκαλεί καν ενδιαφέρον? Να το χέσω! Όλες οι σπουδές του πάνε στράφι μόνο και μόνο από αυτό.

Στην δικιά μου σχολή(ίσως φταίει και η σχολή, ναι είμαστε καμένοι!) ανα εξάμηνο το πολύ 2-3 καθηγητές να την παλεύουν(και καλά να λες, από αυτά που ακούω για άλλες). Οι υπόλοιποι είναι ένα μάτσο κομπλεξαρισμένοι weirdos που η ομιλία τους, η επικοινωνικότητα τους, ακόμα και η ίδια τους η ύπαρξη είναι βαρετή! Και δεν υπερβάλλω! Είναι απλώς άνθρωποι αδιάφοροι που έχουν αφιερώσει όλη τους την ζωή στην καριέρα τους και το επάγγελμα τους, και έχουν χάσει όλη την ουσιά απο τα υπόλοιπα. Άνθρωποι που δεν μπορώ να τους φανταστώ να διασκεδάζουν σε ένα νυχτερινό κέντρο, ή να πηγαίνουν για καφέ. Προσωπικά με όλη την καλή διάθεση που έχω, καταλήγω να πηγαίνω στα μισά το πολύ μαθήματα ανα εξάμηνο...

Για μένα η λύση είναι μια: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ. Από τους φοιτητές, απο επιθεωρητές, απο τους υπεύθυνους καθηγήτες, από δεν ξέρω γω τι. Αυτή μου φαινόταν η καλύτερη λύση και στα λυκειακά μου χρόνια, αυτή και τώρα στο πανεπιστήμιο. Γιατί δεν μπορεί να βλέπεις ότι σε ένα βασικό μάθημα καταλήγει ο καθηγητής μετα τις πρώτες 2 βδομάδες να κάνει ιδιαίτερα με αμφιθέατρο 4 φοιτητών και να τον αφήνεις άρχοντα στον θρόνο του!!! π.χ. στην σχολή μου στην αρχιτεκτονική υπολογιστών,που θεωρείται από τα πιο βασικά, πήγαιναν μετα τον 1ο μήνα 6 άτομα συνολικά...

Οι καλοπερασάκηδες φοιτητές υπάρχουν παντού και πάντοτε. Δεν μιλαώ για αυτούς, μιλάω για όλους τους υπόλοιπους, στους οποίους ανήκω και εγώ. Δώστε μας καλό επίπεδο και ανάλογα θα ανταποκριθούμε και μεις. Για αυτά που βλέπω τώρα η πλειονότητα των Ελλήνων φοιτητών κάνει το καλύτερο που μπορεί...

 
koraxprs είπε:
(Σημ:Τα ίδια περίπου λέει και ο πατέρας μου, χρόνια καθηγητής ΕΜΠ στη σχολή του thanasis b  :P :P ). Η κατασταση είναι γενικά περίεργη στο ίδρυμα (εγώ είμαι στη ΣΗΜΜΥ) αλλού περισσότερο (ΣΗΜΜΥ) και αλλού λιγότερο (ΣΑΤΜ απ'όσο είμαι σε θεση να γνωριζω).
και απο οτι καταλαβα θες να γινουμε κολητοι?! ;D ;D ;D χα00χα

Μιας και κατηγορησα μονοπλευρα καθηγητες και συστημα θελω να σημπληρωσω κατι πανω στο θεμα και την αποψη μου.

Ειναι πολυ κακο και στεναχωρο οτι κανεις μα κανεις απο τους φοιτητες δεν κανει κατι. Δεν ασχολειται ,μπορει να διαμαρτυρεται με αλλους συμφοιτητες του οταν πινουν καφε, αλλα δεν κανει τιποτα ουσιαστικο για να αλλαξει αυτη η κατασταση. Τι μπορει να ειναι αυτο το ουσιαστικο??

Θα μπορουσαν να οργανωθουν σε ομαδες* φοιτητες που ενδιαφερονται για τις σπουδες τους και να πηγαινουν στον καθηγητη που εχουν προβλημα και μεσα απο μια συζητηση(εαν πραγματοποιηθει) να λυθουν καποια προβληματα.

*ας μην αναφερει καποιος οτι υπαρχουν οι παραταξεις γιαυτο γιατι θα μου φανει τραγικα αστειο!!!

Θα προσπαθησω και στην σχολη μου να το κανω εχω ηδη επικοινωνησει με αρκετα ατομα και οι ενδειξεις ειναι ενθαρυντικες.

 
thanasis b είπε:
Θα μπορουσαν να οργανωθουν σε ομαδες* φοιτητες που ενδιαφερονται για τις σπουδες τους και να πηγαινουν στον καθηγητη που εχουν προβλημα και μεσα απο μια συζητηση(εαν πραγματοποιηθει) να λυθουν καποια προβληματα.
Θα σου πω ενα περιστατικο για ενα καθηγητη μου.Που συνεβη στην εξεταστικη του φεεβρουαριου.Ειχαμε δωσει ενα μαθημα(για οσους ειναι σε πολυτεχνικες σχολες θα το ξερουν Γραμμικη Αλγεβρα) και τελικα με εκοψε.Εμενα και 2 αλλους φιλους μου(δεν θα σταθω στο γεγονος οτι κοπηκα γτ θα με πειτε προκατηλειμενο.Αλλα πηγαμε λοιπον σοτ γραφειο του καθηγητη και του λεμε θα μπορουσαμε να αναλυσουμε λιγο τα θεματα για να δουμε τι λαθη καναμε για να μπορεσουμε να τα διορθωσουμε.Ολα ωραια

Ξεκιναμε βγαζει τα γραπτα μας μπροστα και ξεκιναμε και μας αναλυει τα θεματα.

Αφου περασαμε τα πρωτα 6,φτασαμε στο οπως αποδειχτηκε επιμαχο θεμα!!!

Για οσους ξερουν απο μαθηματικα,οταν η οριζουσα ενος πινακα 2χ2 βγαινει 0 τοτε οπως ειναι απολυτα φυσικο στην nxn μορφη της παλι μηδεν θα βγαινει.Ο καθηγητης ομως τι μας λεει...Η οριζουσα για 2χ2 βγαινει 0 και και για nxn -n(επι κατι δεν το θυμαμαι ακριβως)..και με το που τυ λεμε οτι οταν ειναι 0 στην απλη μορφη δεν γινεται να αλλαζει μετα.Αρπαζει τα γραπτα τα πεταει στο συρταρι του και αρχιζει να "Διαμαρτυρηθειτε στον προδερο.Πειτε του οτι σας αδικησα"

Και σηκωνετε και φευγει απο το γραφειο του και μας αφηνει εκει... :o :o

 
το συγκεκριμενο μαθημα το εχω περασει με την πρωτη (αναμεσα σε αλλους 15 στους 223 αν θυμαμαι καλα!!!!! :o :o :o) δεν ειχα παει ποτε για παρακολουθηση και ειχα διαβασει απλα απο τον γνωστο σε ολους μας γκαρουτσο..ο Καθηγητης ειναι ο Τσ....ος. Για τον οποιο μια παραταξη σε εμας εχει βγαλει και πλαισιο για να τον διωξουν απο την σχολη.

Αυτο που αναφερεις ομως ειναι το μετα ..το θεμα ειναι να βελτιωθει το πριν (οι παραδοσεις) μονο τοτε θα αντιληφθει και ο καθηγητης οτι ενδιαφερεσαι για το μαθημα του ..αν πας μετα απο την εξεταση και αρχισεις και τον πιεζεις ειναι λιγο διαφορετικο και ισως τοτε ειναι και πιο ευκολο για αυτον να αντιδρασει ετσι.

Σε καμια περιπτωση ακομα και ετσι να αντιδρασει δεν τον δικαιολογω καθως εχει υποχρεωση να λυνει αποριες..

 
Εγω κοπηκα με 4,4........ >:(

και με αυτο το θεμα που λεω πηγαινα 6.....

Αλλα δεν θα σταθω σε αυτο...αλλα στην σταση του καθηγητη.Καταλαβε το λαθος κ την μεγαλη παπαρια που εκανε με την οριζουσα και αντι να μας πει εχετε δικιο και ναμας περασει.....Παιρνει τα γραπτα και το παιζει μαγκας!!!

Εκεινη την ωρα δεν πρεπει να αρπαξεις το γραφειο και να τουτο φερεις καπελο???

Αλλα εχε χαρη που τον εχω και διαφορικες τωρα...... ::)

 
blue είπε:
Λυση : ολοι οι φοιτητες να αξιολογουν καθε καθηγητη , αφοτου εχουν παρακολουθησει και ΠΕΡΑΣΕΙ το μαθημά του.Τοτε δεν θα υπαρχει ουτε 70% αποτυχια, ουτε ο χειροτερος καφρος στη ισχυροτερη θεση.
Το εξηγείς αυτό; Δεν βλέπω πως θα μπορούσε να αποτελέσει αυτό βιώσιμη λύση έστω και βραχυπρόθεσμα.

 
Ακούστε λοιπόν και την άποψη ενός ανθρώπου που τελείωσε το πανεπιστήμιο Πειραιά το 2004, πήρε master από εκεί και κάνει διδακτορικό τώρα (τμήμα Πληροφορικής). Υπάρχουν τρία είδη καθηγητών. 1) Οι τρελαμένες ιδιοφυίες που βρίσκονται στον κόσμο τους, 2)τα καλομαθημένα ψώνια που τους τάιζαν οι γωνείς τους μέχρι τα 40 και τους πλήρωναν όλα εκείνα τα ελιτιστικά πανεπιστήμια του εξωτερικού και 3)οι άνθρωποι που αγαπάν την επιστήμη και έκαναν ένα σωρό θυσίες για να τα καταφέρουν. Με τις δύο πρώτες κατηγορίες δεν πρόκειται ποτέ να βγάλετε άκρη, ειδικά με την δευτερη κατηγορία η οποία συγκεντρώνει συνήθως την πιο κατάπτυστη συμπεριφορά. Η τρίτη κατηγορία είναι η πιο ελπιδοφόρα αλλά παντού υπάρχουν εξαιρέσεις. Πρέπει να έχετε στο μυαλό σας όμως ότι σύμφωνα με το ελεεινό διδακτικό σύστημα των ελληνικών πανεπιστημίων, ένας ακαδημαικός (ειδικά οι νεότεροι) πρέπει να ασχολείται και με ένα σωρό άλλα άχρηστα πράγματα, για να μην ξεχάσω αυτό το αέναο κυνήγι αύξησης των σελίδων του βιογραφικού (συμμετοχή σε επιτροπές, συγγραφή βιβλίων, πρόεδροι συμβουλίων και οργανισμών κ.α.) Όλη αυτή η ιστορία αποστασιοποιεί τον καθηγητή από τους μαθητές του, την διδασκαλία (η οποία μετατρέπεται σε αγγαρεία) και το κυριότερο, νεκρώνει την έρευνα (α ρε Ψαροκώσταινα).

Λύσεις; Απολύτως καμία, όσο κανείς (και το τονίζω κανείς) από τους εμπλεκόμενους δεν έχει όρεξη να ασχοληθεί.

Έδω κάποιες επιτηρήσεις ήταν να κάνω σε μαθήματα μιάς συγκεκριμένης μέρας, αναβλήθηκαν οι εξετάσεις για την μέρα αυτή, δεν με είχε ειδοποιήσει κανείς, είχα ζητήσει άδεια από την δουλειά μου (άνευ αποδοχών μάλιστα), διαμαρτύρομαι για το αυτονόητο και μου την λένε και από πάνω. Τέτοιο παραλογισμό ούτε στον στρατό δεν έχω δεί.

Γι'αυτό υπομονή και επιμονή. Αν είστε λίγο επιμελείς όλα θα πάνε καλά. Και να σας πώ και κάτι, εγώ σταμάτησα να παρακολουθώ μαθήματα μη-επιλογής από το τρίτο εξάμηνο. Ήταν παντελώς περιττό.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top