Για αγανακτησμενους φοιτητες..

+1000 για το από πάνω.

Έχουν ένα ναρκισσισμό.Τι νομίζουν , ότι όσο πιο πολλούς κόβουν στις εξετάσεις τόσο πιο..."λαμπροί επιστήμονες" είναι ; 

 
infectme247 είπε:
Για μένα, το όλο πρόβλημα ξεκινάει απ'το αυτοδιοίκητο των πανεπιστημίων και την απουσία ελεγκτικού μηχανισμού σε όλα τα επίπεδα.

Το αυτοδιοίκητο δημιουργεί σχέσεις συντεχνίας ανάμεσα σε διάφορα κλιμάκια του πανεπιστημίου (κυρίως για τοπικιστικούς λόγους) ενώ προφανώς η απουσία ανεξάρτητου ελεγκτικού φορέα τους δίνει τη δυνατότητα να κάνουν κυριολεκτικά Ο,ΤΙ θέλουν. Δεν είναι δυνατόν ένα καθηγητής να περνάει σταθερά ένα ποσοστό 10%-15% επί χρόνια στο μάθημά του και να μην ενδιαφέρεται κανείς! Στο εξωτερικό κάποια αρμόδια επιτροπή αξιολόγησης θα τον θεωρούσε "ανεπαρκή" και θα τον έστελνε σπίτι του χωρίς πολλά πολλά.
Κάτι σαν το δημόσιο γενικά στην Ελλάδα.

Αυτά περί φοιτητών που ****βαράνε ισχύουν σε μεγάλο βαθμό, αλλά αυτό είναι περισσότερο απόρροια της σημερινής κατάστασης, παρά αιτία της. Αν θες να κάνεις τον φοιτητή να πάρει στα σοβαρά το μάθημά σου και να ασχοληθεί όπως πρέπει, μπορείς να χρησιμοποιήσεις πιο αποδοτικές μεθόδους διδασκαλίας, να βάλεις ενδιάμεσες προαιρετικές εξετάσεις (τις λεγόμενες "προόδους") με ασκήσεις κατανόησεις ή εργασίες που να δίνουν κίνητρο στον φοιτητή να ασχοληθεί εντατικά όλο το εξάμηνο... (πχ να δίνουν ένα ποσοστό επί της τελικής βαθμολογίας)

Έτσι κάνεις έναν φοιτητή να ασχοληθεί. Του δείχνεις πρώτα ότι σε ενδιαφέρει να περάσει το μάθημά σου. Αλλά άμα βαριέσαι... άσ'το να πάει.
Δεν είναι απαραίτητο αυτό γιατί εμείς πχ είχαμε και μια χαρά μαθήματα (όχι όλα αλλά αρκετά) με εργασίες με παρακολουθήσεις εργαστήρια, και σε μερικά προόδους, καθηγητές να ασχολούνται και παρ' αυτά το, άραξε και δε βαρίεσαι, και οι φιλότιμες αντιδράσεις ορισμένων γνωστών άγνωστων παρατακιακών μπαχαλάκηδων, μια χαρά έπαιζαν.

Νοοτροπία της κοινωνίας σήμερα; Μπορεί αφού ο καθένας νομίζει πως ένα κράτος του χρωστάει τα πάντα και τα περιμένει όλα έτοιμα. Να περάσει σχολή, να τον περάσουν τα μαθήματα και να μπει και στη γνωστή και μη εξαιρεταία θεσούλα μετά.

Όχι ότι πιστεύω πως είναι ιδανικά στο εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα, αν μη τι άλλο πέρασα από όλα τα επίπεδά του, απλά πιστεύω πως ένα μεγάλο μέρος έχει ευθύνη και ο φοιτητής εκτός του κλασσικού λαμόγιου καθηγητη. ( Το γιατί είναι έτσι ο καθηγητής είνα όπως τα πες παραπάνω λόγω ελλειψης ελέγχου κτλ κτλ)

Και μετά έχεις και τον μέσο Έλληνα, που του έχουν καλλιεργήσει τεχνηέντως την γνώμη ότι για την σημερινή κατάσταση των πανεπιστημίων φταίνε οι αιώνιοι φοιτητές... Βέβαια, οι αιώνιοι φοιτητές δεν κοστίζουν τίποτα στο κράτος, καθώς δεν δικαιούνται γραφική ύλη (έχουν πάρει ό,τι βιβλία ήταν να πάρουν), δεν δικαιούνται έκπτωση σε μεταφορές, δεν δικαιούνται σίτιση στις λέσχες, δεν δικαιούνται δωμάτιο στις εστίες, ούτε κόβουν κάποια θέση από πιθανούς νεοεισακτέους. Αλλά έτσι είναι ο μέσος Έλληνας. Άκουσε κάπου στην tv μια στομφώδη δήλωση πολιτικού ότι αναβαθμίζεται το πανεπιστήμιο διώχνοντας τους αιώνιους φοιτητές, και πλέον κοιμάται ήσυχος γιατί νομίζει ότι κάποιος κάνει κάτι σε αυτή την χώρα... Αυτή είναι η αντίληψή μας σαν λαός για την αναβάθμιση του πανεπιστημίου...
Χμ θα διαφωνήσω εν μέρει γιατί οι αιώνιοι φοιτητές μια χαρά ξαναπέρνοουν καινούρια βιβλία όταν χάσουν μάθημα και πάσο δικαιούνται για κάποιο χ καιρο αφου περάσει η διορία τους να είχαν τελιώσει. Ε και τέλοσπάντων νομίζω είναι υπερβολή να λέμε πως ΟΛΟΙ οι φοιτητές χρειάζονται 100 χρόνια να τελιώσουν διότι όλοι εργάζονται παράλληλα με τις σπουδές τους. Οι περιπτώσεις αυτές είναι ελάχιστες.

Μια ουσιαστική αναβάθμιση θα ήταν να μειωθεί ο αριθμός εισακτέων σε κάθε σχολή, αλλά εκεί να δεις γέλιο, που πως είναι δυνατόν να μη σπουδάσουν όλοι. Χαλάει την αλυσίδα μπαίνω σε σχολή, μου περνάν μαθήματα, μπαίνω στη θεσούλα...

 
Evilnye είπε:
Δεν είναι απαραίτητο αυτό γιατί εμείς πχ είχαμε και μια χαρά μαθήματα (όχι όλα αλλά αρκετά) με εργασίες με παρακολουθήσεις εργαστήρια, και σε μερικά προόδους, καθηγητές να ασχολούνται και παρ' αυτά το, άραξε και δε βαρίεσαι, και οι φιλότιμες αντιδράσεις ορισμένων γνωστών άγνωστων παρατακιακών μπαχαλάκηδων, μια χαρά έπαιζαν.
Αυτό θα το κάνεις ίσως καναδυο φορές στο πρώτο-δεύτερο έτος όταν δεν έχεις καταλάβει ακόμα τι παίζει. Όταν όμως κοπείς αρκετές φορές και καταλάβεις ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο εύκολα στη σχολή, τότε θα στρωθείς και -θα πρέπει να αρχίσεις- να περνάς αυτά τα μαθήματα. Το πρόβλημα στο οποίο αναφερόμουν, δυστυχώς "χτυπάει" μεγαλύτερα έτη, και γενικά άτομα που έχουν "στρωθεί".

Πάντως γενικά δεν είμαι απόλυτος. Είπα ότι η στάση των φοιτητών *σε μεγάλο βαθμό* οφείλεται στην υπάρχουσα κατάσταση, όπως και ότι σίγουρα υπάρχουν και "τεμπελόσκυλα" (sic) όπως και καθηγητές που προσπαθούν πραγματικά να κάνουν σωστά την δουλειά τους.

Χμ θα διαφωνήσω εν μέρει γιατί οι αιώνιοι φοιτητές μια χαρά ξαναπέρνοουν καινούρια βιβλία όταν χάσουν μάθημα και πάσο δικαιούνται για κάποιο χ καιρο αφου περάσει η διορία τους να είχαν τελιώσει.
Στη σχολή μου τουλάχιστον δεν έπαιζε να πάρεις βιβλίο δεύτερη φορά. Δεν ξέρω αν συμβαίνει οπουδήποτε αλλού. Όσο για φοιτητικά προνόμια, δικαιούσαι για δύο χρόνια επιπλέον των προβλεπόμενων της σχολής. Δεν νομίζω ότι είναι πολλά, ειδικά όταν βλέπω την αισχροκέρδεια σε βάρος των φοιτητών με τα εισητήρια των αστικών, ή πχ. όταν ελάχιστοι τρώνε στις λέσχες και όλο το φαγητό πετιέται.

Μια ουσιαστική αναβάθμιση θα ήταν να μειωθεί ο αριθμός εισακτέων σε κάθε σχολή, αλλά εκεί να δεις γέλιο, που πως είναι δυνατόν να μη σπουδάσουν όλοι. Χαλάει την αλυσίδα μπαίνω σε σχολή, μου περνάν μαθήματα, μπαίνω στη θεσούλα...
Αυτό είναι μία πολύ λογική κίνηση αλλά πρέπει να γίνει σε στενή παρακολούθηση με την αγορά εργασίας. Γεγονός το οποίο απαιτεί προγραμματισμό και συντονισμό, λέξεις άγνωστες στην νεο-Ελλάδα. Όσο για την νοοτροπία ότι όλοι πρέπει να σπουδάσουν, αυτό πιστέυω είναι απόρροια της παντελούς έλλειψης επαγγελματικού προσανατολισμού στο σχολείο και της λανθασμένης εντύπωσης των γονιών παλιότερα, οι οποίοι έχουν ταυτίσει τις σπουδές στο πανεπιστήμιο με το ότι κάνουν το καλύτερο δυνατό για το παιδί τους. Δυστυχώς οι καιροί έχουν αλλάξει.

 
infectme247 είπε:
Στη σχολή μου τουλάχιστον δεν έπαιζε να πάρεις βιβλίο δεύτερη φορά. Δεν ξέρω αν συμβαίνει οπουδήποτε αλλού.
Διόρθωσή μου σ αυτό, έπαιρνες καινούρια βιβλία, εάν άλλαζαν τα βιβλία. Εάν ήταν τα ίδια με πέρυσι, ε δε βλέπω γιατί να πάρεις καινούρια.

Όσο για φοιτητικά προνόμια, δικαιούσαι για δύο χρόνια επιπλέον των προβλεπόμενων της σχολής. Δεν νομίζω ότι είναι πολλά, ειδικά όταν βλέπω την αισχροκέρδεια σε βάρος των φοιτητών με τα εισητήρια των αστικών, ή πχ. όταν ελάχιστοι τρώνε στις λέσχες και όλο το φαγητό πετιέται.
Ποιά αισχροκέρδια στα εισιτήρια των αστικών; Τι μου διαφεύγει εδώ;

Εμένα 2 χρόνια πάσο επιπλέον μια χαρά μου φαίνεται.

Θα μπορούσαν να μη δίνουν δικαίωμα επανεγγραφής πάντως σε φοιτητές που εγγράφονται σε μια σχολή μόνο για το πάσο, χωρίς να έχουν παρακολουθήσει την παραμικρή εξέταση.

Κλασσική περίπτωση φοιτητών σε ΙΕΚ, ή άλλα ιδιωτικά, που τελικά βγάζουν πάσο κατ' εξακολούθηση από την άκυρη σχολή στην οποία πέρασαν και τελικά δεν πήγαν

Και άντε πες μπορεί και να το συγχωρήσω αυτό είναι από τα λιγότερο σημαντικά...

Τώρα για τις λέσχες φταίει κάποια αισχροκέρδεια ή το ότι οι φοιτητές δεν πάνε;

Στο Ε.Μ.Π. πληροφοριακά η λέσχη μια χαρά ήταν και την τιμούσα σταθερά...

 
Nikolas είπε:
Βλέπω τώρα 10 ποστ (όχι του Evilnye) που λένε τα ίδια και τα ίδια. Μιας και την έχω ζήσει την ιστορία και απο τις δύο μερίες (απο τις τρείς μάλιστα), ως φοιτητής, ώς γιός καθηγητή και ως καθηγητής ο ίδιος (Αγγλία όμως), ομολογώ ότι το 70% αυτών που λέγονται για τους "κομπλεξικούς" καθηγητές κλπ, αποκλείνουν απο την αλήθεια τελικά!

Αυτή η δουλειά με τους φοιτητές που ****βαράνε 5 μήνες και έρχετε το καλοκαίρι (και ο Γενάρης) και ξαφνικά όλοι νομίζουν ότι έχοντας χάσει 13 βδομάδες στις καταλήψεις θα μπορέσουν να περάσουν το μάθημα. Και μετά γεμίζουν τα αμφιθέατρα, πέφτουν τα παράπονα βροχή, είναι ο καθηγητής τρελός, τα ποσοστα ανεβαίνουν κι εγώ δε ξέρω τι.

Κάποια στιγμή ο φοιτητής, που του πουλάγανε (κακώς) ότι "μπες στο πανεπιστήμιο και όλα θα είναι καλά", ενώ εννοούσανε "μπες στο πανεπιστήμιο να τελειώνουμε κι εμείς. Αρκετά περάσαμε", πρέπει να καταλάβει το μέρος των ευθηνών ΤΟΥ,.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το Θανάση δεν το ξέρω, το ΕΜΠ το έχω δεί μία φορά (με την σύζυγο που είναι αρχιτέκτων), και ο καθηγητής μπορεί πράγματι να είναι καθίκη. Αν υπάρχουν στην Ελλάδα, υπάρχουν και στους ακαδημαικούς χώρους, σιγά μην δεν υπήρχαν. Τα παραπάνω ΔΕΝ είναι προσωπικά προς κάποιον εδώ μέσα. :)

________________________

Θανάση, στην Αγγλία τουλάχιστον, για να διδάξεις, περνάς μαθήματα επιπέδου μάστερ, που περιλαμβάνει πρακτική κλπ. Δηλ, εκπαιδεύεσαι στην... εκπέδευση. Εδώ έχω την εντύπωση ότι υπάρχουν αντίστοιχα μαθήματα, παρακολουθήσεις, επιτηρήσεις κοκ, αλλά δε παίρνω όρκο.
Δεν παρεξηγησα ουτε κατα διανοια αυτο που ειπες

Αλλα θα ηθελα να σχολιασω πανω σε μερικες αποψεις που εξεφρασες.

Δεχομαι οτι υπαρχουν φοιτητες που δεν πανε σχολη ψηφιζουν καταληψη ερχονται τελευταια μερα με σκονακια και αλλα πολλα που ολοι τα ξερουμε. Γιατι εχει αναρωτηθει κανεις? Ειναι κακοι χαρακτηρες ? Εχουν γεννηθει ρεμπελοι?! Για μενα η αιτια του κακου βρισκεται πολυ βαθυτερα απο το  να πουμε οτι φταινε οι φοιτητες που δεν πανε στις παρακολουθησεις .Το προβλημα  ειναι οτι εχουμε κανει το σχολειο καταναγκαστικα εργα το φροντηστηριο τροπο διαφυγης απο το σχολειο και το πανεπιστημιο χωρο ξεκουρασης απο την μαχη των παννελληνιων..!

Και σα να μην φτανουν αυτα μπαινει καποιος σε μια σχολη και παει την πρωτη βδομαδα στα μαθηματα οπου εκει ειναι και το κρισιμο σημειο(αφου εχει ακουσει τα φοβερα και τρομερα για τα πανεπιστημια). Αντι να νιωσει οτι ειναι σε εναν χωρο που πλεον δεν θα τον αντιμετωπιζουν σαν μαθητουδι βλεπει καθηγητακους να αραδιαζουν πινακες να μην δεχονται στο γραφειο τους φοιτητες για αποριες τα βιβλια τους να ειναι χειροτερα και απο του σχολειου, κακογραμμενες μεταφρασεις ..

Πειτε μου εναν φοιτητη ο οποιος αν ειναι και λιγο αρνητικος δεν θα πει ''καλα τα λεμε στην εξεταστικη.. θα παρω σημειωσεις απο αλλους''

Λαθος μου που δεν το ειπα απο την αρχη οτι ενας φοιτητης που δεν ασχολειται γενικως με την σχολη και παει και δινει απλα μαθηματα δεν ασχολειται και με το αν η σχολη του εχει προβληματα .. αυτο ως αναφορα το αν γραφουμε εδω ρεμπελοι η οχι φοιτητες :)

Νικολα σε μια προσωπικη μου συζητηση με εναν καθηγητη μου ειπε οτι στην Ελλαδα δεν υπαρχει κατι στο οποιο περνας σαν διαδικασια πριν διδαξεις ωστε να αποκτησεις το λιγοτερο μια εφραδια λογου και ανεση επικοινωνιας με τους φοιτητες. Και μου ανεφερε οτι εχει προσπαθησει μονος του διαβαζοντας διαφορα βιβλια να βελτιωθει ο τροπος διδασκαλιας  του.

φιλε infectme247 συμφωνω σε ολα οσα ειπες.

 
@ Evilnye

Στα Γιάννενα όπου σπούδαζα η τιμή του φοιτητικού εισητηρίου για να πας στο πανεπιστήμιο ήταν 75λεπτά και άλλα τόσα για να γυρίσεις. Τώρα φαντάζομαι ότι θα έχει πάει χαλαρά στο ευρώ. Δεν ξέρω τι ίσχυε εκεί που σπούδασες, πάντως έτσι ήταν στα Γιάννενα. Το να δίνεις σε μια ιδιωτική εταιρεία μαζικής μεταφοράς, 2 ευρώ για να πας να παρακολουθήσεις το μάθημά σου, ή για να γυρίσεις στην εστία με τελευταίο λεωφορείο στις 22:30 (!) μου φαίνεται λίγο αισχροκέρδεια.  Κατά τ'άλλα, δεν διαφωνούμε σε κάτι.

@ thanasis b

Συμφωνώ με τα περισσότερα που έγραψες. Στη σχολή μου πάντως, υπήρχε μάθημα Διδακτικής, αλλά τόσο περίεργος που ήταν ο καθηγητής... δεν το ακούμπαγες.

 
mscmkr είπε:
Οι Έλληνες φοιτητές έχουν ακριβώς τους Έλληνες καθηγητές που τους ταιριάζουν..
Δεν νομιζεις οτι ειναι μια γενικοτητα και σε μεγαλο βαθμο αφοριστικο αυτο που ειπες?

Δηλαδη για την υπαρξη και συντηρηση ενος απαραδεκτου εκπαιδευτικου συστηματος αυτοι που φταινε ειναι οι εκπαιδευομενοι? Προφανως αυτος που ξυνεται ολο το εξαμηνο, παει να δωσει με 2 μερες διαβασμα, κοβεται, και παραπονιεται ειναι τουλαχιστον γελοιος, αλλα μπορεις να σκεφτεις λιγο ποιοι λογοι τον κανουν να αποστρεφεται απο τα μαθηματα? Μηπως το οτι αντιμετωπιζει καθηγητες που θεωρουν διαγαλαξιακη συγκηρια οτι δεν βρεθηκαν στην νασα? Οτι αντιμετωπιζει ενα πανεπιστημιο παρατημενο και ανοργανωτο (τουλαχιστον στο 70% των μαθηματων μου τα βιβλια απλα ΔΕΝ διαβαζονται κ αναγκαζομαι να αγοραζω βοηθηματα), οτι δεν βλεπει τον λογο να διαβασει γιατι υπαρχει μεγαλη περιπτωση να μεινει ανεργος ή να βρει δουλεια αναντιστοιχη του πτυχιου κ των γνωσεων του..Τα παραπανω αναφερονται στον μεσο ελληνα φοιτητη γιατι αυτος που εχει γεννηθει για να γινει επιστημονας, θα γινει οσο εμποδια κ αν αντιμετωπισει..Απο την αλλη εχω δει κ καθηγητες που μεσα σε αυτον τον χαμο προσπαθουν σε βοηθησουν και σου δειχνουν οτι πραγματικα νοιαζονται αλλα δυστυχως αυτοι ειναι οι μειοψηφια.

Το προβλημα  ειναι οτι εχουμε κανει το σχολειο καταναγκαστικα εργα το φροντηστηριο τροπο διαφυγης απο το σχολειο και το πανεπιστημιο χωρο ξεκουρασης απο την μαχη των παννελληνιων..!
+1

Μια ουσιαστική αναβάθμιση θα ήταν να μειωθεί ο αριθμός εισακτέων σε κάθε σχολή, αλλά εκεί να δεις γέλιο, που πως είναι δυνατόν να μη σπουδάσουν όλοι. Χαλάει την αλυσίδα μπαίνω σε σχολή, μου περνάν μαθήματα, μπαίνω στη θεσούλα...
Ρε ευη δηλαδη αν εισουν εσυ αυτη που τελικα εμενες εξω απο το πανεπιστημιο, θα ελεγες το ιδιο? Οτι δεν πειραζει, ειναι για το καλο της εκπαιδευσης?(οποιος ειναι εξω απο τον χορο πολλα τραγουδια ξερει..)

Αντι να ζηταμε το αντιθετο, να διοριστουν κι αλλοι καθηγητες με ορθοτερα κριτιρια, να αναβαθμιστουν οι υπαρχουσες σχολες και να δημιουργηθουν κι αλλες να αυξηθει ο αριθμος των εισακτεων να οργανωθει καλυτερα και να μεγαλωσει η αγορα εργασιας ωστε να βρισκεις ευκολα δουλεια (και να μην χρειαζεται να εχεις 3 μαστερ και 3 διαδακτορικα για γινεις υπαλληλακος της χψ εταιριας και τελικα να δουλευεις 10ωρα με ενα μισθο της πεινας) λεμε να μειωθει ο αριθμος τους επειδη ετσι κι αλλιως οι μισοι θα μεινουν ανεργοι?

Υ.Γ Ας προσπαθουμε να βλεπουμε το δασος και οχι το δεντρο

Υ.Γ.2 Ευη σορρυ για το κραξιμο , δεν ειναι κατι προσωπικο  ;)

 
Απαιτώ ένας απο τους δύο σας να αλλάξει avatar! Αυτό το πράγμα δε λέει!  :P

thanasis b είπε:
Δεχομαι οτι υπαρχουν φοιτητες που δεν πανε σχολη ψηφιζουν καταληψη ερχονται τελευταια μερα με σκονακια και αλλα πολλα που ολοι τα ξερουμε. Γιατι εχει αναρωτηθει κανεις? Ειναι κακοι χαρακτηρες ? Εχουν γεννηθει ρεμπελοι?! Για μενα η αιτια του κακου βρισκεται πολυ βαθυτερα απο το  να πουμε οτι φταινε οι φοιτητες που δεν πανε στις παρακολουθησεις .Το προβλημα  ειναι οτι εχουμε κανει το σχολειο καταναγκαστικα εργα το φροντηστηριο τροπο διαφυγης απο το σχολειο και το πανεπιστημιο χωρο ξεκουρασης απο την μαχη των παννελληνιων..!
Δεκτόν. Και τελικά με όποιον δάσκαλο καθήσεις, τέτοια γράμματα θα μάθεις.
Απλά πιστεύω και στην προσωπική ευθήνη. Ντάξει, δε γεννιόμαστε στο άσχετο, έχουμε γονείς, οικογένεια, σχολεία, δασκάλους, αλλά κάπου (ειδικά τώρα με το Internet) υπάρχει η ενημέρωση. Θέλει και προσωπικό κόπο. Και τουλάχιστον στο φυσικό Ιωαννίνων αυτό το τελευταίο δεν υπήρχε! Αντίθετα ένα φωτοτυπάδικο είχε παλαιότερες σημειώσεις φοιτητών και τις πουλούσε!

(infectme247 : Στην Αθήνα τώρα έχει 1 ευρώ, και 0.50 για τους φοιτητές. Δεν είναι και τεράστια η διαφορά. Να μη μιλήσω για το ότι (προσωπικά) κινούμε με ποδήλατο, ότι οι αποστάσεις στα Γιάννενα είναι αρκετά μικρές, ότι το πανεπιστήμιο έχει (είχε, αλλά τώρα), λεωφορία απο την νομαρχία, κλπ. Αν καπνίζεις κι όλας, κόφτω και γλυτώνεις και καμμιά 100αριά ευρώ. Και φυσικά δε μπορεί το πανεπιστήμιο να είναι υπεύθυνο για τις εξόδους σας και όποιο πρόβλημα προκείψει τη νύχτα. Μέχρι 22:30 μπορεί κάποιος να είναι στα εργαστήρια, κλπ... Προφανώς θα μπορούσε να είναι καλύτερα τα πράγματα, απλά μιλάω για εναλακτικές).

Και σα να μην φτανουν αυτα μπαινει καποιος σε μια σχολη και παει την πρωτη βδομαδα στα μαθηματα οπου εκει ειναι και το κρισιμο σημειο(αφου εχει ακουσει τα φοβερα και τρομερα για τα πανεπιστημια). Αντι να νιωσει οτι ειναι σε εναν χωρο που πλεον δεν θα τον αντιμετωπιζουν σαν μαθητουδι βλεπει καθηγητακους να αραδιαζουν πινακες να μην δεχονται στο γραφειο τους φοιτητες για αποριες τα βιβλια τους να ειναι χειροτερα και απο του σχολειου, κακογραμμενες μεταφρασεις ..
Επίσης δεκτον. Αν και πέραν απο ένα καθηγητή, οι υπόλοιποι στο φυσικό ήταν εντάξει. Μέχρι που τα παράτησα για τη μουσική (!!!)

Πειτε μου εναν φοιτητη ο οποιος αν ειναι και λιγο αρνητικος δεν θα πει ''καλα τα λεμε στην εξεταστικη.. θα παρω σημειωσεις απο αλλους''.
Μα εδώ είναι το λεπτό σημείο.
Η μαθησιακή διαδικασία για κάθε άνθρωπο διαφέρει. Εγώ είμαι ακουστικοπτικός τύπος. άλλοι λειτουργούν με σημειώσεις. Αν μου δώσεις εμένα σημειώσεις θα τις βάλω μαζί με τον Αρκα, στη ντουλάπα.

Υπάρχει μία προσφορά, απο κράτος, πανεπιστήμιο και καθηγητές (λες και αυτοί δε θα γούσταραν να ήταν για καφέ), και αυτή η προσφορά πάει στράφι. Φυσικά και φταίνε και αυτοί, που δεν κάνουν την δουλειά τους, αλλά λέω ότι έκατε ποτέ κανείς να εκφράσει παράπονα, με λόγικό τρόπο;

Λαθος μου που δεν το ειπα απο την αρχη οτι ενας φοιτητης που δεν ασχολειται γενικως με την σχολη και παει και δινει απλα μαθηματα δεν ασχολειται και με το αν η σχολη του εχει προβληματα .. αυτο ως αναφορα το αν γραφουμε εδω ρεμπελοι η οχι φοιτητες :)
Μα ακριβώς: Το πανεπιστήμιο είναι ένας ανεξάρτητος φορέας (καλώς ή κακώς), που έχει ένα εκτεταμένο σύστημα, υλικοτεχνικές εγκαταστάσεις, κλπ. Και αυτό σνομπάρετε απο μεγάλο ποσοστό. Και να είναι ο καθηγητής κακός, υπάρχουν οι μεταπτυχιακοί που θα σε βοηθήσουν σε κάτι αν χρειαστεί (ντάξει όχι να αρχίσει κανείς πάλι τα ιδιαίτερα, αλλά πάντως οι διδακτορικοί στο φυσικό ήταν εξαιρετικοί το 1996-8 ή όποτε ήμουν τέλος πάντων), υπάρχουν οι βιβλιοθήκες, και φυσικά οι διευθυντές τις κάθε σχολής, ο πρύτανης, κλπ.

Νικολα σε μια προσωπικη μου συζητηση με εναν καθηγητη μου ειπε οτι στην Ελλαδα δεν υπαρχει κατι στο οποιο περνας σαν διαδικασια πριν διδαξεις ωστε να αποκτησεις το λιγοτερο μια εφραδια λογου και ανεση επικοινωνιας με τους φοιτητες. Και μου ανεφερε οτι εχει προσπαθησει μονος του διαβαζοντας διαφορα βιβλια να βελτιωθει ο τροπος διδασκαλιας  του.
Αυτό, για να το λες (λέει) κάτι θα ξέρω. Κρίμα... :(
Δε νομίζω ότι διαφωνούμε ιδιαίτερα, απλά ρίχνουμε το μπαλάκι αλλού. ;)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Nikolas είπε:
Απαιτώ ένας απο τους δύο σας να αλλάξει avatar! Αυτό το πράγμα δε λέει! 
OK το έβγαλα εγώ. ;D

Συμφωνώ με αυτά που είπες για την μεταδοτικότητα.Είναι γεγονός ότι κανένας δεν τους προετοιμάζει(και εγώ έχω παρακολουθήσει 2  μαθήματα διδακτικής  αλλά με τον τρόπο που γίνανε το αποτέλεσμα ήταν μηδέν) αλλά σίγουρα θα έπρεπε να προσπαθούνε και οι ίδιοι περισσότερο να ανταπεξέλθουν εφ΄όσον επιλέξανε να γίνουν καθηγητές πανεπιστημίου.Σίγουρα θα έπρεπε να υπάρχει πρακτική εξάσκηση, σεμινάρια ,ειδικοί σύμβουλοι κλπ για όποιον σκοπεύει να διδάξει ή και για όποιον είναι ήδη καθηγητής αλλά δεν είναι και άβουλα όντα.Νομίζω ότι η ευθύνη είναι κάπου στη μέση τελικά.Και δεν υπάρχει κατάλληλη παιδεία για όποιον θα μπει στην τάξη αλλά και οι καθηγητές εφυσυχάζουν σε αυτό.Στο κάτω-κάτω γιατί να προσπαθήσουν να βελτιωθούν αφού δεν θα τους ελέγξει ποτέ κανείς?Γιατί να μην αράξουν?

 
Εγω θελω να πω κατι και οποιος θελει μπορει να το δει απο την δικη του σκοπια.

Ειμαι τωρα στο 2ο ετος στο Πολυτεχνειο(Ηλεκτρολογος Μηχανικος) που αυτο σημαινει οτι για να περασ εδω που περασα στην 3η λυκειου διαβαζα,και οχι λιγο!!!!

Τωρα που περασα στο πανεπιστημιο μπορω να πω οτι χρειαζεται να διαβαζω πολυ περισσοτερο,δεν το κανω παντα αλλα τις περισσοτερες φορες θα διαβασω παραπανω απο 20 ωρες την εβδομαδα!!

Τωρα οσον αφορα μαθηματα και καθηγητες εδω που ειμαι εγω.Υπαρχουν και οι καλοι υπαρχουν και οι κακοι και οι αδιαφοροι.Μου εχει τυχει να εχουμε καθηγητη σε ενα μαθημα οποιος να εχει 2 πτυχια,διδακτορικα,μαστερ να τον καλουν στα μεγαλυτερα συνεδρια στο ειδος του και οταν εχουμε μαθημα να μας παραδιδει 1κεφαλαιοσε καθε 2ωρο και οταν τον κανουμε μια ερωτηση που πολλοι μεσα στο αμφιθεατρο δεν καταλαβαινουν.

Σου απανταει ειναι ωραιοτατο "Η ερωτηση που κανεις ειναι για παιδακια νηπιαγωγειου" ενω εσυ εχεις κανει ερωτηση του τυπου "ποια ηταν η συνδεσμολογια στο ηλεκτρικο κυκλωμα ρομποτ".....

Μου εχει τυχει επισης να εχουμε καθηγητες αδιαφορους!!Σε εκεινον μια φορα ειχαμε μαθημα το πρωι 8 η ωρα!!Και αυτος ηρθε απο τα ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ!!!!ειχε γαρυφαλα στις τσεπες,βρομαγε ουισκι!!Αντε μετα να μ μαθει εμενα να λυνω διπλα και τριπλα ολοκληρωματα!!!!

Ενα αλλο γεγονος ειναι οτι στο πανεπιστημιο καταληγουν και διδασκουν και ασχετοι!!

Σε ενα μαθημα ειχαμε γραψει την λεγομενη προοδο,και πηρα ενα βαθμο,και πηγα ο καημενος να ρωτησω κατι που το ειχα κανει λαθος και το ειχα απορια και παω στην καθηγητρια και την ρωταω αυτο και με κοιταγε λες και μιλαγα κινεζικα.και στο τελος μου δινει ενα φυλλο και μου λεει "εδω ειναι οι λυσεις.κατσε και ψαξτο μονος σ!!!! :o :o

Υπαρχουν επισης καθηγητες οι οποιοι θα περασουν σταθερα 5-7 φοιτητες σε καθε εξεταστικη σε αυτο το μαθημα...Και αυτο δεν ξερω πως γτ δεν νομιζω να διορθωνουν ολα τα γραπτα!!Διοτι συνηθως το μαθημα το δινουν καλυτερα να μην πω ποσα ατομα.

Και στο ετος μ εμεις ειχαμε μια κοπελα που απλα ηταν η καλυτεη φοιτητρια του ετους,μπορει και της σχολης!!Στο πρωτο ετος περασε ολα τα μαθηματα με 10 εκτος απο 2 που τα περασε με 9 και 9,5 αντιστοιχα και κοπηκε σε αυτο το μαθημα!!!

Μετα απο ολα αυτα που εχω πει τι εχετε να πειτε.Οτι οι ελληνες φοιτητες εχουν τους καθηγητες που τους αξιζουν.Δλδ για να μπορεσω να εχω ενα καθηγητη που θα ενδιαφερεται για το μαθαινω απο αυτον και να προσπαθει να με κανει να ασχοληθω με το μαθημα του πρεπει να παω σε ενα απο τα πανεπιστημια του εξωτερικου που το επιπεδο ειναι σαφως μεγαλυτερο!!

 
εχω να πω πολλα επι του θεματος, αλλα επειδη δεν θελω να τα θυμαμαι θα αναφερω μονο ελαχιστα και θα προτεινω και λυσεις (που δεν θα εφαρμοστουν) ;D

1)Aρκουν 5-6 καθηγητες δυσκολων μαθηματων για να σου διαλυσουν την ψυχολογια.Ο τροπος που χειριζονται την εξουσια που κατεχουν ειναι ο χειροτερος που εχω συναντησει στη ζωη μου (ο στρατος ηταν εκκλησία του δήμου μπροστα τους).

2)Οι ιδιοι 5-6 καθηγητες ειναι αυτοι που χειραγωγουν τους πολιτικοποιημένους (προβατοποιημενους) φοιτητες να κατεβουν σε κινητοποιησεις εναντια στην αξιολόγηση.Ειναι εντυπωσιακο οτι τους εχουν πεισει (με γυαλινες χαντρες ως ανταλλαγμα) να απεχουν απο το δικαιωμα στην κριση.

Λυση : ολοι οι φοιτητες να αξιολογουν καθε καθηγητη , αφοτου εχουν παρακολουθησει και ΠΕΡΑΣΕΙ το μαθημά του.Τοτε δεν θα υπαρχει ουτε 70% αποτυχια, ουτε ο χειροτερος καφρος στη ισχυροτερη θεση.

 
κατι περι αιωνίων :

στη σχολη μου, αρνουνταν να δωσουν βιβλια μετα το 5ο ετος.Οχι τα καινουρια στην περιπτωση που ειχαν αλλαξει οι εκδοσεις.Αν καποιος δεν ειχε παει να παρει το βιβλιο που του αντιστοιχει και ειχε παρελθει καποιο χρονικο διαστημα, ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να το διεκδικησει.

Οταν το εμαθα, ετρεξα στη γραμματεια και εκανα φασαρια (ποτε δεν με ενδιεφερε μιας και το 80% των συγγραματων δεν εκαναν ουτε για κοπρολαγνεια (αλλο θεμα αυτο)).Το σκεπτικο μου ηταν οτι οι φορολογουμενοι (αυτοι που δεν ανεχονται τους αιωνιους φοιτητες,αλλα ανεχονται τους πολιτικους τους και τους προσκειμενους σε αυτους δημοσιογραφους) εχουν ΠΛΗΡΩΣΕΙ εναν αριθμο βιβλιων ισο με τον αριθμο των εισαχθεντων σε μια σχολη.Αν καποιος δεν το παρει το βιβλιο αμεσα , ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ? το πετανε?

Φυσικα ισχυριζομαι οτι το παρακρατημενο βιβλιο ΠΩΛΕΙΤΑΙ και γι' αυτο ο αιωνιος φοιτητης δεν εχει δικαιωμα πανω του.

Για την ιστορια, αφου εγινε χαμος στη γραμματεια, εμπλεχτηκαν τα κομματα, καπηλευτηκαν την πρωτοβουλία μου και την επομενη εβδομαδα 2 διαφορετικες παραταξεις εβγαλαν ΑΦΙΣΑ οτι επανα-κερδισαν το δικαιωμα ΟΛΟΙ οι φοιτητες να παιρνουν βιβλια.Αφοτου μαλωσαν μεταξύ τους για το ποιος το ξεκινησε, τελικα ΚΑΝΕΙΣ δεν πηρε βιβλιο.

ΥΓ. Δεδομενου οτι ενας φοιτητης μετα το περας καποιων ετων, χανει τη φοιτητικη του ιδιοτητα (πασο,συγκοινωνιες,συγγραματα,φορολογια), προκαλω ανοιχτα τον οποιονδηποτε να μου πει με επιχειρηματα, πως ενας αιωνιος επιβαρυνει το κοινωνικο συνολο.

 
astraxan19 είπε:
Δεν νομιζεις οτι ειναι μια γενικοτητα και σε μεγαλο βαθμο αφοριστικο αυτο που ειπες?

Δηλαδη για την υπαρξη και συντηρηση ενος απαραδεκτου εκπαιδευτικου συστηματος αυτοι που φταινε ειναι οι εκπαιδευομενοι? Προφανως αυτος που ξυνεται ολο το εξαμηνο, παει να δωσει με 2 μερες διαβασμα, κοβεται, και παραπονιεται ειναι τουλαχιστον γελοιος, αλλα μπορεις να σκεφτεις λιγο ποιοι λογοι τον κανουν να αποστρεφεται απο τα μαθηματα? Μηπως το οτι αντιμετωπιζει καθηγητες που θεωρουν διαγαλαξιακη συγκηρια οτι δεν βρεθηκαν στην νασα? Οτι αντιμετωπιζει ενα πανεπιστημιο παρατημενο και ανοργανωτο (τουλαχιστον στο 70% των μαθηματων μου τα βιβλια απλα ΔΕΝ διαβαζονται κ αναγκαζομαι να αγοραζω βοηθηματα), οτι δεν βλεπει τον λογο να διαβασει γιατι υπαρχει μεγαλη περιπτωση να μεινει ανεργος ή να βρει δουλεια αναντιστοιχη του πτυχιου κ των γνωσεων του..Τα παραπανω αναφερονται στον μεσο ελληνα φοιτητη γιατι αυτος που εχει γεννηθει για να γινει επιστημονας, θα γινει οσο εμποδια κ αν αντιμετωπισει..Απο την αλλη εχω δει κ καθηγητες που μεσα σε αυτον τον χαμο προσπαθουν σε βοηθησουν και σου δειχνουν οτι πραγματικα νοιαζονται αλλα δυστυχως αυτοι ειναι οι μειοψηφια.
Κατ' αρχήν Γιώργο, εννοείται καμία παρεξήγηση κουβέντα να γίνεται!

Για την φράση αυτή ομολογώ πως αφού την θεώρησα ωραία, το μετάνιωσα σχεδόν αμέσως, αλλά μετά πηγαίνοντας να την τροποποιήσω είχαν ήδη μπει άλλες απαντήσεις, οπότε είπα ας την για όταν την πιάσει κανείς να τη σχολιάσει. Είναι βαρύγδουπη έκφραση δε θα πεφτε έτσι.

Λοιπόν ναι είναι λάθος, αλλά όχι για τους λόγους που λες εσύ ιδιαίτερα.

Είναι λάθος γιατί ο φοιτητής δεν έχει ακριβώς επιλογή ως προς τους καθηγητές του και όχι κάποιο πολύ δυνατό εργαλείο να τους ελέγξει και στείλει στη μάνα τους αν χρειαστεί.

Ίσως μια σωστότερη παράφραση της έκφρασης θα ήταν, Η Ελληνική κοινωνία έχει το εκπαιδευτικό σύστημα που της αξίζει... αλλά και αυτό με περιορισμούς γιατί όπως είπε και ο infectme καλώς ή κακώς ο μέσος γονιός που στέλνει το παιδί του να σπουδάσει το στέλνει γιατί πιστεύει πως κάνει το καλύτερο για το παιδί του.

Αντι να ζηταμε το αντιθετο, να διοριστουν κι αλλοι καθηγητες με ορθοτερα κριτιρια, να αναβαθμιστουν οι υπαρχουσες σχολες και να δημιουργηθουν κι αλλες να αυξηθει ο αριθμος των εισακτεων να οργανωθει καλυτερα και να μεγαλωσει η αγορα εργασιας ωστε να βρισκεις ευκολα δουλεια (και να μην χρειαζεται να εχεις 3 μαστερ και 3 διαδακτορικα για γινεις υπαλληλακος της χψ εταιριας και τελικα να δουλευεις 10ωρα με ενα μισθο της πεινας) λεμε να μειωθει ο αριθμος τους επειδη ετσι κι αλλιως οι μισοι θα μεινουν ανεργοι?

Υ.Γ Ας προσπαθουμε να βλεπουμε το δασος και οχι το δεντρο

Υ.Γ.2 Ευη σορρυ για το κραξιμο , δεν ειναι κατι προσωπικο  ;)
Τώρα για τη μείωση των εισακτέων, κατ αρχάς και χωρίς να θέλω να ακουστώ (πολύ) ψώνιο, το ότι πέρασα σε μια σχολή δεν έγινε κατα τύχη, έγινε σίγουρα κατα τύχη το σε ποια πέρασα, αλλά ήταν κάπως δεδομένο ότι ένα Πολυτεχνείο το χτύπαγα. Οπότε να σου πω την αλήθεια δεν είναι να πεις πως εγώ ήμουν η τυχερή που πέρασε, αλλά μάλλον διάβασα έστω το ελάχιστο συστηματικά και ασχολήθηκα.

Όπως είπε και ο infectme πολύ σωστά για να αυξηθούν οι θέσεις κάπου, σε μια δουλεία, σχολή ή οτιδήποτε πρέπει να αυξηθεί η παραγωγική ανάγκη ζήτησης πρακτικά και όχι θεωρητικά. Δηλαδή πχ το να ανοίξεις ένα πανεπιστήμιο ή να κάνεις διάφορα εκπαιδευτικά προγράμματα άνευ αντικειμένου (που ουκ ολίγα υπάρχουν σε όλη την επαρχία) και Αθήνα δεν ανεβάζει το επίπεδο, αντιθέτως καταστρέφει και τους αξιολογότερους των φοιτητών.

Και τέλος πάντων τους ήδη υπάρχοντες μπάζα καθηγητές ποιος θα τους διώξει από το σύστημα; Ή θα τους κρατήσουμε κ αυτούς να πάρουν σύνταξη οι καυμένοι και να βγάλουν τη δουλεία οι υπόλοιποι οι καινούριοι;

Το προσλαμβάνω/ διορίζω επιπλέον οπουδήποτε σε Ελληνικό δημόσιο είναι ότι χειρότερο. Αυτοί επιβαρύνουν αλήθεια το κράτος και δεν προσφέρουν και κάτι. Πόσο μάλλον συγκριτικά με τους αιώνιους φοιτητές (για να θίξω και στο ελάχιστο αυτό το θέμα)

Γι αυτούς πχ, ναι μεν δεν επιβαρύνουν πολύ οικονομικά, αλλά δεν έιπε κανείς ακόμα ενα σοβαρό κριτήριο γιατί να μπορεί κάποιος να κάνει τη σχολή του σε 100 χρόνια και να ενισχύεται το ε ντάξει μπορώ να δίνω το μάθημα επ' άπειρον.

Και επαναλαμβάνω από προηγούμενο σχολιό μου, είναι ελάχιστοι αυτοί που δουλεύουν και σπουδάζουν παράλληλα ώστε να χρειάζονται αυτή τη ρύθμιση.

Τώρα ο μέσος φοιτητής αποστρέφεται τα μαθήματα, όπως θυμάμαι εγώ (γιατί δεν είναι και τόσος καιρός που έφυγα από τον εκπαιδευτικό χώρο) ήταν όχι επειδή ο χώρος ήταν μπουρδέλο αλλά επειδή ήθελε να πάει για καφέ και μπάνιο. Με εξαιρέσεις δεκτές εννοείται, απλά όχι τόσες πολλές.

Υ.Γ. Και το χειρότερο είναι πως δεν ήθελα να εμπλακώ πολύ σ αυτό το θέμα!

 
Σωστη ηταν η φραση αυτη εν μερει γιατι οταν βλεπεις ατομα που βγαζουν σπιθες τα ματια τους να αρκουνται στην μετριοτητα και στην στην απολαυση της υπερεκτιμημενης φοιτητικης ζωης με αποτελεσμα να γινονται "μαγκες" οι περιεργοι τυποι των πρωτων σειρων που περα απο την παπαγαλια και την αποστηθιση δεν μπορουν να σκεφτουν σε πιανει το παραπονο.

Τωρα με τους εισακτεους το μεγαλο καραγκιοζιλικι ειναι οι μετεγγραφες απο παντου.Αλλο ενα ετος να εχει 200 ατομα και αλλο 500.Για να μην παρεξηγηθω δεν εννοω τις δικαιες και αναγκαιες μεταγραφες αλλα αυτες τις υπογειες βισματομενες.

Τελος για την χρηματοδοτηση που λετε:κοψανε τισ συνδρομες στα επιστημονικα περιοδικα http://www.heal-link.gr/.Αυτοι αιωνιοι φοιτητες και οι αιωνοβιοι συνταξιουχοι μας κατεστρεψαν :-X

 
Ναι, υπάρχουν αδιάφοροι διδάσκοντες (και κομπλεξικοί υπάρχουν) αλλά δυστυχώς ο κύριος όγκος των φοιτητών είναι σε απελπιστική κατάσταση. I repeat: Απελπιστική κατάσταση. (π.χ. Απόφοιτος του Φυσικού, δεν ξέρει τι είναι η συνάρτηση Δέλτα και ΔΕΝ ντρέπεται γι αυτό).

Σαφώς και δεν φταίνε οι φοιτητές για αυτή τους την απελπιστική κατάσταση αλλά όσοι τους έχουν(-με) διδάξει όλα τα προηγούμενα χρόνια. Γιατί προφανώς αμέλησαν (ή δεν κατάφεραν) να τους δείξουν την ενδιαφέρουσα (την όμορφη) πλευρά της επιστήμης - η οποία δεν είναι πάντα εύκολα ορατή από όλους. Μπορεί και οι ίδιοι οι διδάσκοντες να μην την είχαν δει. Για την απογοήτευσή τους φταίει και η -δικαιολογημένη- έλλειψη εμπιστοσύνης στην αξία του τίτλου που θα αποκτήσουν. Φταίει το ότι κανείς δεν τους έχει καταστήσει σαφές ότι οι επιστήμονες (κατά κανόνα) πληρώνονται γι αυτό που κάνουν και όχι γι αυτό που γράφουν τα χαρτιά τους. Δεν έχουν πιστέψει στην αναγκαιότητα του να είναι επαρκείς σε αυτό που σπουδάζουν. Σκεφτείτε το ανάλογο σε ένα μουσικό πτυχίο: Αν μου στείλει εμένα κάποιος σπίτι μου ένα πτυχίο κιθάρας.... ενώ δεν ξέρω γρι θεωρία και ενώ παίζω μέτρια.... θα ήταν σκόπιμο να διεκδικήσω να με διορίσουν σε δημόσιο ωδείο? Να διδάξω άλλους? Ποιούς? Πως?

Και δεν είναι μόνο η απογοήτευση για την ίδια την επιστήμη και η απαξίωση της ενασχόλησης με αυτήν (όσοι ασχολούνται είναι "γλυφτράκια", "τσάτσοι των καθηγητών" κλπ κλπ). Ολόκληρη η γενιά που σήμερα σπουδάζει χαρακτηρίζεται από μια γενική απογοήτευση. Γιατί νομίζουν ότι αξίζουν πολύ περισσότερα από αυτά που τους προσφέρονται και γιατί νομίζουν ότι η ζωή είναι αυτή που τους υπαγορεύεται από αυτούς που (ώς επάγγελμα) στήνουν και πλασάρουν "πρότυπα".

...

Σε σχέση με την απαξίωση των φοιτητών από τους καθηγητές τους σκεφτείτε το εξής:

Είναι δύσκολο να πιστέψεις ότι μπορείς "να κάνεις τη διαφορά" διδάσκοντας ένα πολύ εξειδικευμένο τεχνικό μάθημα.  Δεν είναι εύκολο να αγγίξεις τη ρίζα του προβλήματος όταν ο προδιαγεγραμμένος ρόλος σου μπαίνοντας (για 2 ωρες) σε μια τάξη είναι να μιλήσεις (π.χ.) για το θεώρημα της συνέλιξης η για "αριθμητικές τεχνικές αποθορυβοποίησης ψηφιακών εικόνων". Οταν 3 στους 10 "ακολουθούν", και όταν 70% αποτυχία θεωρείται "αποδεκτό" αποτέλεσμα είναι εύκολο να πέσεις στην παγίδα της "εύκολης λύσης". Γιατί είναι πολύ-πολύ πιο εύκολο να τους κόψεις επειδή δεν έγραψαν από το να περάσουν επειδή πράγματι έμαθαν.

 
harilatron είπε:
Ναι, υπάρχουν αδιάφοροι διδάσκοντες (και κομπλεξικοί υπάρχουν) αλλά δυστυχώς ο κύριος όγκος των φοιτητών είναι σε απελπιστική κατάσταση. I repeat: Απελπιστική κατάσταση. (π.χ. Απόφοιτος του Φυσικού, δεν ξέρει τι είναι η συνάρτηση Δέλτα και ΔΕΝ ντρέπεται γι αυτό).
Που να δεις τι γινεται στα ΤΕΙ... Επιπεδο και συμπεριφορα μαθητων 1ης λυκειου.

 
Evilnye είπε:
Τώρα για τη μείωση των εισακτέων, κατ αρχάς και χωρίς να θέλω να ακουστώ (πολύ) ψώνιο, το ότι πέρασα σε μια σχολή δεν έγινε κατα τύχη, έγινε σίγουρα κατα τύχη το σε ποια πέρασα, αλλά ήταν κάπως δεδομένο ότι ένα Πολυτεχνείο το χτύπαγα. Οπότε να σου πω την αλήθεια δεν είναι να πεις πως εγώ ήμουν η τυχερή που πέρασε, αλλά μάλλον διάβασα έστω το ελάχιστο συστηματικά και ασχολήθηκα.

Όπως είπε και ο infectme πολύ σωστά για να αυξηθούν οι θέσεις κάπου, σε μια δουλεία, σχολή ή οτιδήποτε πρέπει να αυξηθεί η παραγωγική ανάγκη ζήτησης πρακτικά και όχι θεωρητικά. Δηλαδή πχ το να ανοίξεις ένα πανεπιστήμιο ή να κάνεις διάφορα εκπαιδευτικά προγράμματα άνευ αντικειμένου (που ουκ ολίγα υπάρχουν σε όλη την επαρχία) και Αθήνα δεν ανεβάζει το επίπεδο, αντιθέτως καταστρέφει και τους αξιολογότερους των φοιτητών.

Και τέλος πάντων τους ήδη υπάρχοντες μπάζα καθηγητές ποιος θα τους διώξει από το σύστημα; Ή θα τους κρατήσουμε κ αυτούς να πάρουν σύνταξη οι καυμένοι και να βγάλουν τη δουλεία οι υπόλοιποι οι καινούριοι;

Το προσλαμβάνω/ διορίζω επιπλέον οπουδήποτε σε Ελληνικό δημόσιο είναι ότι χειρότερο. Αυτοί επιβαρύνουν αλήθεια το κράτος και δεν προσφέρουν και κάτι. Πόσο μάλλον συγκριτικά με τους αιώνιους φοιτητές (για να θίξω και στο ελάχιστο αυτό το θέμα)

Γι αυτούς πχ, ναι μεν δεν επιβαρύνουν πολύ οικονομικά, αλλά δεν έιπε κανείς ακόμα ενα σοβαρό κριτήριο γιατί να μπορεί κάποιος να κάνει τη σχολή του σε 100 χρόνια και να ενισχύεται το ε ντάξει μπορώ να δίνω το μάθημα επ' άπειρον.

Και επαναλαμβάνω από προηγούμενο σχολιό μου, είναι ελάχιστοι αυτοί που δουλεύουν και σπουδάζουν παράλληλα ώστε να χρειάζονται αυτή τη ρύθμιση.

Τώρα ο μέσος φοιτητής αποστρέφεται τα μαθήματα, όπως θυμάμαι εγώ (γιατί δεν είναι και τόσος καιρός που έφυγα από τον εκπαιδευτικό χώρο) ήταν όχι επειδή ο χώρος ήταν μπουρδέλο αλλά επειδή ήθελε να πάει για καφέ και μπάνιο. Με εξαιρέσεις δεκτές εννοείται, απλά όχι τόσες πολλές.

Υ.Γ. Και το χειρότερο είναι πως δεν ήθελα να εμπλακώ πολύ σ αυτό το θέμα!
1oν) Κοιτα, το να βγαλεις αρκετα μορια κ να εχεις περισσοτερες επιλογες δεν μου λεει κατι, την κανω εγω την "καλη σχολη" γενικως (αν εχασα αυτη που ηθελα) οταν δεν με τρελενει το αντικειμενο της (στην περιπτωση μου πχ θα το παρω το πτυχιο σε λογικο χρονο αλλα θα γινω μετριος φυσικος, και αυτη η μετριοτητα ειναι η αρρωστια της ελληνικης κοινωνιας), γτ οπως ειπα υπαρχουν ατομα τα οποια εχουν πραγματικα κλιση αλλα ορισμενα απο αυτα μπορει να μην περνανε στην σχολη που θελουν για τους χψ λογους, και να τους παιρνω εγω την θεση.. Θα μου πεις οτι αν θελεις να γινεις κατι, θα γινεις και ξαναδινεις πανελληνιες, αλλα απο την αλλη αν καποιος δεν θελει να ξαναπερασει των ψυχοσωματικο βιασμο των πανελληνιων θα με βρει συμφωνο. Γενικα αυτο εχει να κανει με την καταντια του εκπαιδευτικου συστηματος γενικοτερα. Απο την αλλη υπαρχει η λογικη του οτι αν δεν εισαι επιστημονας γιατρος ή δικηγορος δεν εχεις πετυχει στην ζωη σου και αυτη η λογικη περναει υποσυνειδητα απο τους γονεις στα παιδια. Εγω πχ ηθελα να γινω μαραγκος (δεν κανω πλακα) αλλα ποιος μου εγγυαται οτι θα μπορεσω να ζησω οταν υπαρχουν τα ΙΚΕΑ?? Ενω με το πτυχιου του φυσικου ολο κ καπου θα διοριστω θα κανω κ κανενα ιδιαιτερο, θα την βρουμε την ακρη.. ετσι παει..

2ον) Θεσεις εργασιας υπαρχουν, τοσα σχολεια εχουν κενες θεσεις καθηγητων,τοσα σχολεια ΔΕΝ υπαρχουν( ας χτιστουν), ερευνα στο πανεπιστημιο δεν υπαρχει, ας γινει, ερευνιτικα κεντρα περιβαλλοντολογικα κεντρα δεν υπαρχουν.. θελω να πω οτι θεσεις θεσεις εργασιας υπαρχουν (κ αναφερθηκα μονο για τους φυσικους) και μπορουν να δημιουργηθουν καινουργιες που θα εχουν λογο υπαρξης, αλλα με τετοια διαχειρηση των οικονομικων απο το κρατος, ποιος θα τους πληρωνει??

3ον) Τον λογο που κανει τον μεσο ελληνα φοιτητη να αποστρεφεται απο τα μαθηματα και να πηγαινει για καφε τον εχουμε σκεφτει? Γιατι οταν δεν πεινας κ πολυ ενα ανοστο φαγητο δεν θα το φας, ενω ενα νοστιμο καλομαγειρεμενο θα σου κινησει το ενδιαφερον..  ;) that's the point!

Γιατί είναι πολύ-πολύ πιο εύκολο να τους κόψεις επειδή δεν έγραψαν από το να περάσουν επειδή πράγματι έμαθαν.
+1

 
astraxan19 είπε:
1oν) Κοιτα, το να βγαλεις αρκετα μορια κ να εχεις περισσοτερες επιλογες δεν μου λεει κατι, την κανω εγω την "καλη σχολη" γενικως (αν εχασα αυτη που ηθελα) οταν δεν με τρελενει το αντικειμενο της (στην περιπτωση μου πχ θα το παρω το πτυχιο σε λογικο χρονο αλλα θα γινω μετριος φυσικος, και αυτη η μετριοτητα ειναι η αρρωστια της ελληνικης κοινωνιας), γτ οπως ειπα υπαρχουν ατομα τα οποια εχουν πραγματικα κλιση αλλα ορισμενα απο αυτα μπορει να μην περνανε στην σχολη που θελουν για τους χψ λογους, και να τους παιρνω εγω την θεση.. Θα μου πεις οτι αν θελεις να γινεις κατι, θα γινεις και ξαναδινεις πανελληνιες, αλλα απο την αλλη αν καποιος δεν θελει να ξαναπερασει των ψυχοσωματικο βιασμο των πανελληνιων θα με βρει συμφωνο. Γενικα αυτο εχει να κανει με την καταντια του εκπαιδευτικου συστηματος γενικοτερα.
Ανοίγεις άλλο θέμα εδώ, ως προς τις επιλογές που μπορεί να έχει ο νέος τελιώνοντας το σχολείο. Δυστυχώς για πολλούς λόγους από την οικογέννεια ως την κοινωνία παίρνεις διάφορες κατευθύνσεις οι οποίες μπορεί και να μη σε εκφράζουν. Και εδώ τίθεται το ερώτημα τι να την κάνει ο άλλος τη σχολή Διαχείρισης Εκλησιαστικών Οργάνων, και να περάσεις σε μια σχολή οκ αλλά τι σχολή είναι αυτή;

Να πας να σπουδάσεις κάτι πιο πρακτικό σε ιεκ, ή άλλο ιδιωτικό και να μην αναγνωίζεται εδώ κτλ κτλ και όλη μέρα θα μιλάμε, αλλά μη με βάλεις στο τριπάκι αυτό, θα στα πω σε καφέ αμα καίγεσαι παρά να τα γράφω όλα...!!

2ον) Θεσεις εργασιας υπαρχουν, τοσα σχολεια εχουν κενες θεσεις καθηγητων,τοσα σχολεια ΔΕΝ υπαρχουν( ας χτιστουν), ερευνα στο πανεπιστημιο δεν υπαρχει, ας γινει, ερευνιτικα κεντρα περιβαλλοντολογικα κεντρα δεν υπαρχουν.. θελω να πω οτι θεσεις θεσεις εργασιας υπαρχουν (κ αναφερθηκα μονο για τους φυσικους) και μπορουν να δημιουργηθουν καινουργιες που θα εχουν λογο υπαρξης, αλλα με τετοια διαχειρηση των οικονομικων απο το κρατος, ποιος θα τους πληρωνει??
Άλλο τεράστιο θέμα... όρεξη έχεις θαρρώ!

[quote author=astraxan19 link=topic=169497.msg340168#msg340168

date=1246112977]

3ον) Τον λογο που κανει τον μεσο ελληνα φοιτητη να αποστρεφεται απο τα μαθηματα και να πηγαινει για καφε τον εχουμε σκεφτει? Γιατι οταν δεν πεινας κ πολυ ενα ανοστο φαγητο δεν θα το φας, ενω ενα νοστιμο καλομαγειρεμενο θα σου κινησει το ενδιαφερον..  ;) that's the point!

Μωρέ είναι και ο καθηγητής αν είναι μούφας, εννοείται υπάρχουν και αυτοί που απλα ΔΕΝ πας να τους ακούσεις, αλλά νομίζω είναι πολλές και οι περιπτώσεις που απλά δεν πάει ο φοιτητής γιατί δεν αγχώνεται ιδιαίτερα, αφού μπορεί να τα δώσει και στο πτυχίο και όσες φορές θέλει και να μην πατήσει ε δεν έχει και καμία άμεση επίπτωση σε κανένα κτλ κτλ κτλ

Λέω να συμπληρώσω με την σοφότατη παράθεση του κ. Jasemeister...

Ασ'το να πάει ασ'το

ασ'το πονάει ασ'το

http://www.youtube.com/watch?v=6Hyhq5iwew8
 
Χαριλατρε αν δεις το κειμενο σου αναρτημενο σε δρομους και πλατειες να ξες θα ειναι δουλεια δικια μου.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top