Κάτι σαν το δημόσιο γενικά στην Ελλάδα.infectme247 είπε:Για μένα, το όλο πρόβλημα ξεκινάει απ'το αυτοδιοίκητο των πανεπιστημίων και την απουσία ελεγκτικού μηχανισμού σε όλα τα επίπεδα.
Το αυτοδιοίκητο δημιουργεί σχέσεις συντεχνίας ανάμεσα σε διάφορα κλιμάκια του πανεπιστημίου (κυρίως για τοπικιστικούς λόγους) ενώ προφανώς η απουσία ανεξάρτητου ελεγκτικού φορέα τους δίνει τη δυνατότητα να κάνουν κυριολεκτικά Ο,ΤΙ θέλουν. Δεν είναι δυνατόν ένα καθηγητής να περνάει σταθερά ένα ποσοστό 10%-15% επί χρόνια στο μάθημά του και να μην ενδιαφέρεται κανείς! Στο εξωτερικό κάποια αρμόδια επιτροπή αξιολόγησης θα τον θεωρούσε "ανεπαρκή" και θα τον έστελνε σπίτι του χωρίς πολλά πολλά.
Δεν είναι απαραίτητο αυτό γιατί εμείς πχ είχαμε και μια χαρά μαθήματα (όχι όλα αλλά αρκετά) με εργασίες με παρακολουθήσεις εργαστήρια, και σε μερικά προόδους, καθηγητές να ασχολούνται και παρ' αυτά το, άραξε και δε βαρίεσαι, και οι φιλότιμες αντιδράσεις ορισμένων γνωστών άγνωστων παρατακιακών μπαχαλάκηδων, μια χαρά έπαιζαν.Αυτά περί φοιτητών που ****βαράνε ισχύουν σε μεγάλο βαθμό, αλλά αυτό είναι περισσότερο απόρροια της σημερινής κατάστασης, παρά αιτία της. Αν θες να κάνεις τον φοιτητή να πάρει στα σοβαρά το μάθημά σου και να ασχοληθεί όπως πρέπει, μπορείς να χρησιμοποιήσεις πιο αποδοτικές μεθόδους διδασκαλίας, να βάλεις ενδιάμεσες προαιρετικές εξετάσεις (τις λεγόμενες "προόδους") με ασκήσεις κατανόησεις ή εργασίες που να δίνουν κίνητρο στον φοιτητή να ασχοληθεί εντατικά όλο το εξάμηνο... (πχ να δίνουν ένα ποσοστό επί της τελικής βαθμολογίας)
Έτσι κάνεις έναν φοιτητή να ασχοληθεί. Του δείχνεις πρώτα ότι σε ενδιαφέρει να περάσει το μάθημά σου. Αλλά άμα βαριέσαι... άσ'το να πάει.
Χμ θα διαφωνήσω εν μέρει γιατί οι αιώνιοι φοιτητές μια χαρά ξαναπέρνοουν καινούρια βιβλία όταν χάσουν μάθημα και πάσο δικαιούνται για κάποιο χ καιρο αφου περάσει η διορία τους να είχαν τελιώσει. Ε και τέλοσπάντων νομίζω είναι υπερβολή να λέμε πως ΟΛΟΙ οι φοιτητές χρειάζονται 100 χρόνια να τελιώσουν διότι όλοι εργάζονται παράλληλα με τις σπουδές τους. Οι περιπτώσεις αυτές είναι ελάχιστες.Και μετά έχεις και τον μέσο Έλληνα, που του έχουν καλλιεργήσει τεχνηέντως την γνώμη ότι για την σημερινή κατάσταση των πανεπιστημίων φταίνε οι αιώνιοι φοιτητές... Βέβαια, οι αιώνιοι φοιτητές δεν κοστίζουν τίποτα στο κράτος, καθώς δεν δικαιούνται γραφική ύλη (έχουν πάρει ό,τι βιβλία ήταν να πάρουν), δεν δικαιούνται έκπτωση σε μεταφορές, δεν δικαιούνται σίτιση στις λέσχες, δεν δικαιούνται δωμάτιο στις εστίες, ούτε κόβουν κάποια θέση από πιθανούς νεοεισακτέους. Αλλά έτσι είναι ο μέσος Έλληνας. Άκουσε κάπου στην tv μια στομφώδη δήλωση πολιτικού ότι αναβαθμίζεται το πανεπιστήμιο διώχνοντας τους αιώνιους φοιτητές, και πλέον κοιμάται ήσυχος γιατί νομίζει ότι κάποιος κάνει κάτι σε αυτή την χώρα... Αυτή είναι η αντίληψή μας σαν λαός για την αναβάθμιση του πανεπιστημίου...
Αυτό θα το κάνεις ίσως καναδυο φορές στο πρώτο-δεύτερο έτος όταν δεν έχεις καταλάβει ακόμα τι παίζει. Όταν όμως κοπείς αρκετές φορές και καταλάβεις ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο εύκολα στη σχολή, τότε θα στρωθείς και -θα πρέπει να αρχίσεις- να περνάς αυτά τα μαθήματα. Το πρόβλημα στο οποίο αναφερόμουν, δυστυχώς "χτυπάει" μεγαλύτερα έτη, και γενικά άτομα που έχουν "στρωθεί".Evilnye είπε:Δεν είναι απαραίτητο αυτό γιατί εμείς πχ είχαμε και μια χαρά μαθήματα (όχι όλα αλλά αρκετά) με εργασίες με παρακολουθήσεις εργαστήρια, και σε μερικά προόδους, καθηγητές να ασχολούνται και παρ' αυτά το, άραξε και δε βαρίεσαι, και οι φιλότιμες αντιδράσεις ορισμένων γνωστών άγνωστων παρατακιακών μπαχαλάκηδων, μια χαρά έπαιζαν.
Στη σχολή μου τουλάχιστον δεν έπαιζε να πάρεις βιβλίο δεύτερη φορά. Δεν ξέρω αν συμβαίνει οπουδήποτε αλλού. Όσο για φοιτητικά προνόμια, δικαιούσαι για δύο χρόνια επιπλέον των προβλεπόμενων της σχολής. Δεν νομίζω ότι είναι πολλά, ειδικά όταν βλέπω την αισχροκέρδεια σε βάρος των φοιτητών με τα εισητήρια των αστικών, ή πχ. όταν ελάχιστοι τρώνε στις λέσχες και όλο το φαγητό πετιέται.Χμ θα διαφωνήσω εν μέρει γιατί οι αιώνιοι φοιτητές μια χαρά ξαναπέρνοουν καινούρια βιβλία όταν χάσουν μάθημα και πάσο δικαιούνται για κάποιο χ καιρο αφου περάσει η διορία τους να είχαν τελιώσει.
Αυτό είναι μία πολύ λογική κίνηση αλλά πρέπει να γίνει σε στενή παρακολούθηση με την αγορά εργασίας. Γεγονός το οποίο απαιτεί προγραμματισμό και συντονισμό, λέξεις άγνωστες στην νεο-Ελλάδα. Όσο για την νοοτροπία ότι όλοι πρέπει να σπουδάσουν, αυτό πιστέυω είναι απόρροια της παντελούς έλλειψης επαγγελματικού προσανατολισμού στο σχολείο και της λανθασμένης εντύπωσης των γονιών παλιότερα, οι οποίοι έχουν ταυτίσει τις σπουδές στο πανεπιστήμιο με το ότι κάνουν το καλύτερο δυνατό για το παιδί τους. Δυστυχώς οι καιροί έχουν αλλάξει.Μια ουσιαστική αναβάθμιση θα ήταν να μειωθεί ο αριθμός εισακτέων σε κάθε σχολή, αλλά εκεί να δεις γέλιο, που πως είναι δυνατόν να μη σπουδάσουν όλοι. Χαλάει την αλυσίδα μπαίνω σε σχολή, μου περνάν μαθήματα, μπαίνω στη θεσούλα...
Διόρθωσή μου σ αυτό, έπαιρνες καινούρια βιβλία, εάν άλλαζαν τα βιβλία. Εάν ήταν τα ίδια με πέρυσι, ε δε βλέπω γιατί να πάρεις καινούρια.infectme247 είπε:Στη σχολή μου τουλάχιστον δεν έπαιζε να πάρεις βιβλίο δεύτερη φορά. Δεν ξέρω αν συμβαίνει οπουδήποτε αλλού.
Ποιά αισχροκέρδια στα εισιτήρια των αστικών; Τι μου διαφεύγει εδώ;Όσο για φοιτητικά προνόμια, δικαιούσαι για δύο χρόνια επιπλέον των προβλεπόμενων της σχολής. Δεν νομίζω ότι είναι πολλά, ειδικά όταν βλέπω την αισχροκέρδεια σε βάρος των φοιτητών με τα εισητήρια των αστικών, ή πχ. όταν ελάχιστοι τρώνε στις λέσχες και όλο το φαγητό πετιέται.
Δεν παρεξηγησα ουτε κατα διανοια αυτο που ειπεςNikolas είπε:Βλέπω τώρα 10 ποστ (όχι του Evilnye) που λένε τα ίδια και τα ίδια. Μιας και την έχω ζήσει την ιστορία και απο τις δύο μερίες (απο τις τρείς μάλιστα), ως φοιτητής, ώς γιός καθηγητή και ως καθηγητής ο ίδιος (Αγγλία όμως), ομολογώ ότι το 70% αυτών που λέγονται για τους "κομπλεξικούς" καθηγητές κλπ, αποκλείνουν απο την αλήθεια τελικά!
Αυτή η δουλειά με τους φοιτητές που ****βαράνε 5 μήνες και έρχετε το καλοκαίρι (και ο Γενάρης) και ξαφνικά όλοι νομίζουν ότι έχοντας χάσει 13 βδομάδες στις καταλήψεις θα μπορέσουν να περάσουν το μάθημα. Και μετά γεμίζουν τα αμφιθέατρα, πέφτουν τα παράπονα βροχή, είναι ο καθηγητής τρελός, τα ποσοστα ανεβαίνουν κι εγώ δε ξέρω τι.
Κάποια στιγμή ο φοιτητής, που του πουλάγανε (κακώς) ότι "μπες στο πανεπιστήμιο και όλα θα είναι καλά", ενώ εννοούσανε "μπες στο πανεπιστήμιο να τελειώνουμε κι εμείς. Αρκετά περάσαμε", πρέπει να καταλάβει το μέρος των ευθηνών ΤΟΥ,.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Το Θανάση δεν το ξέρω, το ΕΜΠ το έχω δεί μία φορά (με την σύζυγο που είναι αρχιτέκτων), και ο καθηγητής μπορεί πράγματι να είναι καθίκη. Αν υπάρχουν στην Ελλάδα, υπάρχουν και στους ακαδημαικούς χώρους, σιγά μην δεν υπήρχαν. Τα παραπάνω ΔΕΝ είναι προσωπικά προς κάποιον εδώ μέσα.
________________________
Θανάση, στην Αγγλία τουλάχιστον, για να διδάξεις, περνάς μαθήματα επιπέδου μάστερ, που περιλαμβάνει πρακτική κλπ. Δηλ, εκπαιδεύεσαι στην... εκπέδευση. Εδώ έχω την εντύπωση ότι υπάρχουν αντίστοιχα μαθήματα, παρακολουθήσεις, επιτηρήσεις κοκ, αλλά δε παίρνω όρκο.
Δεν νομιζεις οτι ειναι μια γενικοτητα και σε μεγαλο βαθμο αφοριστικο αυτο που ειπες?mscmkr είπε:Οι Έλληνες φοιτητές έχουν ακριβώς τους Έλληνες καθηγητές που τους ταιριάζουν..
+1Το προβλημα ειναι οτι εχουμε κανει το σχολειο καταναγκαστικα εργα το φροντηστηριο τροπο διαφυγης απο το σχολειο και το πανεπιστημιο χωρο ξεκουρασης απο την μαχη των παννελληνιων..!
Ρε ευη δηλαδη αν εισουν εσυ αυτη που τελικα εμενες εξω απο το πανεπιστημιο, θα ελεγες το ιδιο? Οτι δεν πειραζει, ειναι για το καλο της εκπαιδευσης?(οποιος ειναι εξω απο τον χορο πολλα τραγουδια ξερει..)Μια ουσιαστική αναβάθμιση θα ήταν να μειωθεί ο αριθμός εισακτέων σε κάθε σχολή, αλλά εκεί να δεις γέλιο, που πως είναι δυνατόν να μη σπουδάσουν όλοι. Χαλάει την αλυσίδα μπαίνω σε σχολή, μου περνάν μαθήματα, μπαίνω στη θεσούλα...
Δεκτόν. Και τελικά με όποιον δάσκαλο καθήσεις, τέτοια γράμματα θα μάθεις.thanasis b είπε:Δεχομαι οτι υπαρχουν φοιτητες που δεν πανε σχολη ψηφιζουν καταληψη ερχονται τελευταια μερα με σκονακια και αλλα πολλα που ολοι τα ξερουμε. Γιατι εχει αναρωτηθει κανεις? Ειναι κακοι χαρακτηρες ? Εχουν γεννηθει ρεμπελοι?! Για μενα η αιτια του κακου βρισκεται πολυ βαθυτερα απο το να πουμε οτι φταινε οι φοιτητες που δεν πανε στις παρακολουθησεις .Το προβλημα ειναι οτι εχουμε κανει το σχολειο καταναγκαστικα εργα το φροντηστηριο τροπο διαφυγης απο το σχολειο και το πανεπιστημιο χωρο ξεκουρασης απο την μαχη των παννελληνιων..!
Επίσης δεκτον. Αν και πέραν απο ένα καθηγητή, οι υπόλοιποι στο φυσικό ήταν εντάξει. Μέχρι που τα παράτησα για τη μουσική (!!!)Και σα να μην φτανουν αυτα μπαινει καποιος σε μια σχολη και παει την πρωτη βδομαδα στα μαθηματα οπου εκει ειναι και το κρισιμο σημειο(αφου εχει ακουσει τα φοβερα και τρομερα για τα πανεπιστημια). Αντι να νιωσει οτι ειναι σε εναν χωρο που πλεον δεν θα τον αντιμετωπιζουν σαν μαθητουδι βλεπει καθηγητακους να αραδιαζουν πινακες να μην δεχονται στο γραφειο τους φοιτητες για αποριες τα βιβλια τους να ειναι χειροτερα και απο του σχολειου, κακογραμμενες μεταφρασεις ..
Μα εδώ είναι το λεπτό σημείο.Πειτε μου εναν φοιτητη ο οποιος αν ειναι και λιγο αρνητικος δεν θα πει ''καλα τα λεμε στην εξεταστικη.. θα παρω σημειωσεις απο αλλους''.
Μα ακριβώς: Το πανεπιστήμιο είναι ένας ανεξάρτητος φορέας (καλώς ή κακώς), που έχει ένα εκτεταμένο σύστημα, υλικοτεχνικές εγκαταστάσεις, κλπ. Και αυτό σνομπάρετε απο μεγάλο ποσοστό. Και να είναι ο καθηγητής κακός, υπάρχουν οι μεταπτυχιακοί που θα σε βοηθήσουν σε κάτι αν χρειαστεί (ντάξει όχι να αρχίσει κανείς πάλι τα ιδιαίτερα, αλλά πάντως οι διδακτορικοί στο φυσικό ήταν εξαιρετικοί το 1996-8 ή όποτε ήμουν τέλος πάντων), υπάρχουν οι βιβλιοθήκες, και φυσικά οι διευθυντές τις κάθε σχολής, ο πρύτανης, κλπ.Λαθος μου που δεν το ειπα απο την αρχη οτι ενας φοιτητης που δεν ασχολειται γενικως με την σχολη και παει και δινει απλα μαθηματα δεν ασχολειται και με το αν η σχολη του εχει προβληματα .. αυτο ως αναφορα το αν γραφουμε εδω ρεμπελοι η οχι φοιτητες
Αυτό, για να το λες (λέει) κάτι θα ξέρω. Κρίμα...Νικολα σε μια προσωπικη μου συζητηση με εναν καθηγητη μου ειπε οτι στην Ελλαδα δεν υπαρχει κατι στο οποιο περνας σαν διαδικασια πριν διδαξεις ωστε να αποκτησεις το λιγοτερο μια εφραδια λογου και ανεση επικοινωνιας με τους φοιτητες. Και μου ανεφερε οτι εχει προσπαθησει μονος του διαβαζοντας διαφορα βιβλια να βελτιωθει ο τροπος διδασκαλιας του.
OK το έβγαλα εγώ. ;DNikolas είπε:Απαιτώ ένας απο τους δύο σας να αλλάξει avatar! Αυτό το πράγμα δε λέει!
Κατ' αρχήν Γιώργο, εννοείται καμία παρεξήγηση κουβέντα να γίνεται!astraxan19 είπε:Δεν νομιζεις οτι ειναι μια γενικοτητα και σε μεγαλο βαθμο αφοριστικο αυτο που ειπες?
Δηλαδη για την υπαρξη και συντηρηση ενος απαραδεκτου εκπαιδευτικου συστηματος αυτοι που φταινε ειναι οι εκπαιδευομενοι? Προφανως αυτος που ξυνεται ολο το εξαμηνο, παει να δωσει με 2 μερες διαβασμα, κοβεται, και παραπονιεται ειναι τουλαχιστον γελοιος, αλλα μπορεις να σκεφτεις λιγο ποιοι λογοι τον κανουν να αποστρεφεται απο τα μαθηματα? Μηπως το οτι αντιμετωπιζει καθηγητες που θεωρουν διαγαλαξιακη συγκηρια οτι δεν βρεθηκαν στην νασα? Οτι αντιμετωπιζει ενα πανεπιστημιο παρατημενο και ανοργανωτο (τουλαχιστον στο 70% των μαθηματων μου τα βιβλια απλα ΔΕΝ διαβαζονται κ αναγκαζομαι να αγοραζω βοηθηματα), οτι δεν βλεπει τον λογο να διαβασει γιατι υπαρχει μεγαλη περιπτωση να μεινει ανεργος ή να βρει δουλεια αναντιστοιχη του πτυχιου κ των γνωσεων του..Τα παραπανω αναφερονται στον μεσο ελληνα φοιτητη γιατι αυτος που εχει γεννηθει για να γινει επιστημονας, θα γινει οσο εμποδια κ αν αντιμετωπισει..Απο την αλλη εχω δει κ καθηγητες που μεσα σε αυτον τον χαμο προσπαθουν σε βοηθησουν και σου δειχνουν οτι πραγματικα νοιαζονται αλλα δυστυχως αυτοι ειναι οι μειοψηφια.
Τώρα για τη μείωση των εισακτέων, κατ αρχάς και χωρίς να θέλω να ακουστώ (πολύ) ψώνιο, το ότι πέρασα σε μια σχολή δεν έγινε κατα τύχη, έγινε σίγουρα κατα τύχη το σε ποια πέρασα, αλλά ήταν κάπως δεδομένο ότι ένα Πολυτεχνείο το χτύπαγα. Οπότε να σου πω την αλήθεια δεν είναι να πεις πως εγώ ήμουν η τυχερή που πέρασε, αλλά μάλλον διάβασα έστω το ελάχιστο συστηματικά και ασχολήθηκα.Αντι να ζηταμε το αντιθετο, να διοριστουν κι αλλοι καθηγητες με ορθοτερα κριτιρια, να αναβαθμιστουν οι υπαρχουσες σχολες και να δημιουργηθουν κι αλλες να αυξηθει ο αριθμος των εισακτεων να οργανωθει καλυτερα και να μεγαλωσει η αγορα εργασιας ωστε να βρισκεις ευκολα δουλεια (και να μην χρειαζεται να εχεις 3 μαστερ και 3 διαδακτορικα για γινεις υπαλληλακος της χψ εταιριας και τελικα να δουλευεις 10ωρα με ενα μισθο της πεινας) λεμε να μειωθει ο αριθμος τους επειδη ετσι κι αλλιως οι μισοι θα μεινουν ανεργοι?
Υ.Γ Ας προσπαθουμε να βλεπουμε το δασος και οχι το δεντρο
Υ.Γ.2 Ευη σορρυ για το κραξιμο , δεν ειναι κατι προσωπικο
Που να δεις τι γινεται στα ΤΕΙ... Επιπεδο και συμπεριφορα μαθητων 1ης λυκειου.harilatron είπε:Ναι, υπάρχουν αδιάφοροι διδάσκοντες (και κομπλεξικοί υπάρχουν) αλλά δυστυχώς ο κύριος όγκος των φοιτητών είναι σε απελπιστική κατάσταση. I repeat: Απελπιστική κατάσταση. (π.χ. Απόφοιτος του Φυσικού, δεν ξέρει τι είναι η συνάρτηση Δέλτα και ΔΕΝ ντρέπεται γι αυτό).
1oν) Κοιτα, το να βγαλεις αρκετα μορια κ να εχεις περισσοτερες επιλογες δεν μου λεει κατι, την κανω εγω την "καλη σχολη" γενικως (αν εχασα αυτη που ηθελα) οταν δεν με τρελενει το αντικειμενο της (στην περιπτωση μου πχ θα το παρω το πτυχιο σε λογικο χρονο αλλα θα γινω μετριος φυσικος, και αυτη η μετριοτητα ειναι η αρρωστια της ελληνικης κοινωνιας), γτ οπως ειπα υπαρχουν ατομα τα οποια εχουν πραγματικα κλιση αλλα ορισμενα απο αυτα μπορει να μην περνανε στην σχολη που θελουν για τους χψ λογους, και να τους παιρνω εγω την θεση.. Θα μου πεις οτι αν θελεις να γινεις κατι, θα γινεις και ξαναδινεις πανελληνιες, αλλα απο την αλλη αν καποιος δεν θελει να ξαναπερασει των ψυχοσωματικο βιασμο των πανελληνιων θα με βρει συμφωνο. Γενικα αυτο εχει να κανει με την καταντια του εκπαιδευτικου συστηματος γενικοτερα. Απο την αλλη υπαρχει η λογικη του οτι αν δεν εισαι επιστημονας γιατρος ή δικηγορος δεν εχεις πετυχει στην ζωη σου και αυτη η λογικη περναει υποσυνειδητα απο τους γονεις στα παιδια. Εγω πχ ηθελα να γινω μαραγκος (δεν κανω πλακα) αλλα ποιος μου εγγυαται οτι θα μπορεσω να ζησω οταν υπαρχουν τα ΙΚΕΑ?? Ενω με το πτυχιου του φυσικου ολο κ καπου θα διοριστω θα κανω κ κανενα ιδιαιτερο, θα την βρουμε την ακρη.. ετσι παει..Evilnye είπε:Τώρα για τη μείωση των εισακτέων, κατ αρχάς και χωρίς να θέλω να ακουστώ (πολύ) ψώνιο, το ότι πέρασα σε μια σχολή δεν έγινε κατα τύχη, έγινε σίγουρα κατα τύχη το σε ποια πέρασα, αλλά ήταν κάπως δεδομένο ότι ένα Πολυτεχνείο το χτύπαγα. Οπότε να σου πω την αλήθεια δεν είναι να πεις πως εγώ ήμουν η τυχερή που πέρασε, αλλά μάλλον διάβασα έστω το ελάχιστο συστηματικά και ασχολήθηκα.
Όπως είπε και ο infectme πολύ σωστά για να αυξηθούν οι θέσεις κάπου, σε μια δουλεία, σχολή ή οτιδήποτε πρέπει να αυξηθεί η παραγωγική ανάγκη ζήτησης πρακτικά και όχι θεωρητικά. Δηλαδή πχ το να ανοίξεις ένα πανεπιστήμιο ή να κάνεις διάφορα εκπαιδευτικά προγράμματα άνευ αντικειμένου (που ουκ ολίγα υπάρχουν σε όλη την επαρχία) και Αθήνα δεν ανεβάζει το επίπεδο, αντιθέτως καταστρέφει και τους αξιολογότερους των φοιτητών.
Και τέλος πάντων τους ήδη υπάρχοντες μπάζα καθηγητές ποιος θα τους διώξει από το σύστημα; Ή θα τους κρατήσουμε κ αυτούς να πάρουν σύνταξη οι καυμένοι και να βγάλουν τη δουλεία οι υπόλοιποι οι καινούριοι;
Το προσλαμβάνω/ διορίζω επιπλέον οπουδήποτε σε Ελληνικό δημόσιο είναι ότι χειρότερο. Αυτοί επιβαρύνουν αλήθεια το κράτος και δεν προσφέρουν και κάτι. Πόσο μάλλον συγκριτικά με τους αιώνιους φοιτητές (για να θίξω και στο ελάχιστο αυτό το θέμα)
Γι αυτούς πχ, ναι μεν δεν επιβαρύνουν πολύ οικονομικά, αλλά δεν έιπε κανείς ακόμα ενα σοβαρό κριτήριο γιατί να μπορεί κάποιος να κάνει τη σχολή του σε 100 χρόνια και να ενισχύεται το ε ντάξει μπορώ να δίνω το μάθημα επ' άπειρον.
Και επαναλαμβάνω από προηγούμενο σχολιό μου, είναι ελάχιστοι αυτοί που δουλεύουν και σπουδάζουν παράλληλα ώστε να χρειάζονται αυτή τη ρύθμιση.
Τώρα ο μέσος φοιτητής αποστρέφεται τα μαθήματα, όπως θυμάμαι εγώ (γιατί δεν είναι και τόσος καιρός που έφυγα από τον εκπαιδευτικό χώρο) ήταν όχι επειδή ο χώρος ήταν μπουρδέλο αλλά επειδή ήθελε να πάει για καφέ και μπάνιο. Με εξαιρέσεις δεκτές εννοείται, απλά όχι τόσες πολλές.
Υ.Γ. Και το χειρότερο είναι πως δεν ήθελα να εμπλακώ πολύ σ αυτό το θέμα!
+1Γιατί είναι πολύ-πολύ πιο εύκολο να τους κόψεις επειδή δεν έγραψαν από το να περάσουν επειδή πράγματι έμαθαν.
Ανοίγεις άλλο θέμα εδώ, ως προς τις επιλογές που μπορεί να έχει ο νέος τελιώνοντας το σχολείο. Δυστυχώς για πολλούς λόγους από την οικογέννεια ως την κοινωνία παίρνεις διάφορες κατευθύνσεις οι οποίες μπορεί και να μη σε εκφράζουν. Και εδώ τίθεται το ερώτημα τι να την κάνει ο άλλος τη σχολή Διαχείρισης Εκλησιαστικών Οργάνων, και να περάσεις σε μια σχολή οκ αλλά τι σχολή είναι αυτή;astraxan19 είπε:1oν) Κοιτα, το να βγαλεις αρκετα μορια κ να εχεις περισσοτερες επιλογες δεν μου λεει κατι, την κανω εγω την "καλη σχολη" γενικως (αν εχασα αυτη που ηθελα) οταν δεν με τρελενει το αντικειμενο της (στην περιπτωση μου πχ θα το παρω το πτυχιο σε λογικο χρονο αλλα θα γινω μετριος φυσικος, και αυτη η μετριοτητα ειναι η αρρωστια της ελληνικης κοινωνιας), γτ οπως ειπα υπαρχουν ατομα τα οποια εχουν πραγματικα κλιση αλλα ορισμενα απο αυτα μπορει να μην περνανε στην σχολη που θελουν για τους χψ λογους, και να τους παιρνω εγω την θεση.. Θα μου πεις οτι αν θελεις να γινεις κατι, θα γινεις και ξαναδινεις πανελληνιες, αλλα απο την αλλη αν καποιος δεν θελει να ξαναπερασει των ψυχοσωματικο βιασμο των πανελληνιων θα με βρει συμφωνο. Γενικα αυτο εχει να κανει με την καταντια του εκπαιδευτικου συστηματος γενικοτερα.
Άλλο τεράστιο θέμα... όρεξη έχεις θαρρώ!2ον) Θεσεις εργασιας υπαρχουν, τοσα σχολεια εχουν κενες θεσεις καθηγητων,τοσα σχολεια ΔΕΝ υπαρχουν( ας χτιστουν), ερευνα στο πανεπιστημιο δεν υπαρχει, ας γινει, ερευνιτικα κεντρα περιβαλλοντολογικα κεντρα δεν υπαρχουν.. θελω να πω οτι θεσεις θεσεις εργασιας υπαρχουν (κ αναφερθηκα μονο για τους φυσικους) και μπορουν να δημιουργηθουν καινουργιες που θα εχουν λογο υπαρξης, αλλα με τετοια διαχειρηση των οικονομικων απο το κρατος, ποιος θα τους πληρωνει??