Yamaha Montage VS Korg Kronos

Κουφη Λεοπαρδαλη

Ενεργό μέλος
Μηνύματα
2,168
Πόντοι
63
Ιδιότητα
  1. Κιθάρα
Μαζευω λεφτα για ενα πανισχυρο synth και εχω καταληξει σε εναν απο αυτους τους δυο γιγαντες. Το Montage εχει το πιο δυνατο FM engine ever αλλα εχει μονο δυο engines ενω το Kronos πανω απο 5. Το πιανο και των δυο πολυ καλο αλλα του Korg λιγο πιο αυθεντικο, αν και μπορει να ηταν και ο παικτης που το επαιζε. Στα συν για το Montage συντασω σιγουρα τα presets που για τα γουστα μου ειναι λιγο καλυτερα/ πιο χρησιμα απ'του Korg και το super knob που μπορει να κανει στρατοσφαιρικους ηχους ευκολα. Απ'τα μεγαλα ατου του Montage θεωρειται το καινουριο motion control synthesis. Αλλα παρα το διαβαζε-διαβαζε δεν πολυκαταλαβα τι ειναι.  :-X  Μπορει κανεις με λιγα λογια να εξηγησει πως λειτουργει? Στα υπερ του Kronos σκεφτομαι μηπως προσφερει πιο βαθυ τελικα synthesis με τα παραπανω engines. Με ενδιαφερει πολυ το synthesis και sound design ("παιζοντας" και με το Syntorial) και ετσι δεν μου αρκουν μονο τα presets. Και εχει και μεγαλυτερη και, συμφωνα με τα reviews, καλυτερη οθονη. Αλλα γενικα τα reviews λενε πως προκειται για μεγαλυτερη καινοτομια το Montage.

Οι γνωστες του noiz τι αποψη εχουν?

 
Κουφη Λεοπαρδαλη είπε:
Μαζευω λεφτα για ενα πανισχυρο synth και εχω καταληξει σε εναν απο αυτους τους δυο γιγαντες. Το Montage εχει το πιο δυνατο FM engine ever αλλα εχει μονο δυο engines ενω το Kronos πανω απο 5. Το πιανο και των δυο πολυ καλο αλλα του Korg λιγο πιο αυθεντικο, αν και μπορει να ηταν και ο παικτης που το επαιζε. Στα συν για το Montage συντασω σιγουρα τα presets που για τα γουστα μου ειναι λιγο καλυτερα/ πιο χρησιμα απ'του Korg και το super knob που μπορει να κανει στρατοσφαιρικους ηχους ευκολα. Απ'τα μεγαλα ατου του Montage θεωρειται το καινουριο motion control synthesis. Αλλα παρα το διαβαζε-διαβαζε δεν πολυκαταλαβα τι ειναι.  :-X  Μπορει κανεις με λιγα λογια να εξηγησει πως λειτουργει? Στα υπερ του Kronos σκεφτομαι μηπως προσφερει πιο βαθυ τελικα synthesis με τα παραπανω engines. Με ενδιαφερει πολυ το synthesis και sound design ("παιζοντας" και με το Syntorial) και ετσι δεν μου αρκουν μονο τα presets. Και εχει και μεγαλυτερη και, συμφωνα με τα reviews, καλυτερη οθονη. Αλλα γενικα τα reviews λενε πως προκειται για μεγαλυτερη καινοτομια το Montage.

Οι γνωστες του noiz τι αποψη εχουν?
Προσωπική μου άποψη είναι πως δεν μπορεί να υπάρξει μια αντικειμενική overall συγκριση στα δύο αυτά όργανα. Σε κάποια σημεία ο προσανατολισμός τους είναι διαφορετικός.

π.χ. στο αυτόνομο sequencing, στό dynamic performance, στίς δυνατότητες sampling επεξεργασίας, λογική του interface μεταξύ των δύο εταιρειών. Είναι μεγάλη κουβέντα και βαριέμαι να αναλύσω την σκέψη μου αυτή τη στιγμή.

Επειδή έχεις βάλει κάποια στοιχεία που σε ενδιαφέρουν μπορώ να πώ μερικές σκέψεις.

Δεν ξέρω τι εμπειρία έχεις απο workstations και τελικά αν χρειάζεσαι ενα αυτόνομο με πλήρεις δυνατότητες workstation αλλά δεν θα στεκόμουν στη θέση σου στο πόσα engines εχουν.

Και τα δύο έχουν υπέραρκετές δυνατότητες για να δουλέψεις στον σχεδιασμό, την επεξεργασία, το φιλτράρισμα και την προσθήκη εφφέ σε ήχους με τρομερές δυνατότητες παραμετροποίησης.

Άμα επίσης σε εμπνέουν σε αυτό που θέλεις τα preset καποιου απο τα δύο, τα preset δινουν καλές βάσεις και σε σχεδιασμό ήχων σε συνδυασμό με φίλτρα και εφφε για να βάλεις τις προσωπικές σου πινελιές και να δημιουργήσεις νέα πράγματα ή αυτά που ακριβώς θέλεις.

Άρα αυτό είναι κινητρο για να επιλέξεις το yamaha.

Tωρα το motion control είναι μια χρήσιμη λειτουργία πλήρως παραμετροποιήσιμη με τον αντίστοιχο προγραμματισμό που δινει την δυνατότητα να ελέγχονται και να διαφοροποιούνται σε πραγματικό χρόνο ταυτόχρονα ή και ξεχωριστά παράμετροι που αφορούν την διαμόρφωση ήχων, εφφε, sequences κλπ και έτσι κάνουν το performance................ να στο πώ λαϊκα , σε ενα patch η combination που θα παιζεις, θα μπορείς να κανεις διαφορες παραλλαγές σε ρυθμικά γεμισματα και εφφε την ώρα που παίζεις και αυτό θα δίνει εντυπωσιακά εκφραστικά αποτελέσματα που δεν χρειάζεται να τα προγραμματήσεις ή να τα εκτελέσεις βήμα βήμα.

Και το kronos έχει αυτή τη δυνατότητα μέσω του karma. Έχουν διαφορές στην λογική αλλά και ομοιότητες.

Γενικά το montage δίνει μια ποιό φρέσκια άποψη για το θέμα και εφόσων σου αρέσουν περισσότερο τα preset ηχοχρώματα, στην συγκεκριμένη περίπτωση θα κολλήσει και αυτή η δυνατότητα που θα σου δινει και εκφραστικότητα και ιδέες για να καταγράψεις ένα πιο ενδιαφέρον σε εναλλαγές αποτέλεσμα χωρίς να παιδεύεσαι με πιο παραδοσιακούς τροπους.

Τέλος το montage αν θελεις να κάνεις ολοκληρωμένη παραγωγή σε σύγκριση με το korg, χρειάζεται την συνδρομή του εξαιρετικού παρεχόμενου software.

Το korg είναι πιο αυτόνομο σε αυτό τον τομέα και όχι τόσο άμεσα αναγκαία συνεργάσιμο με software.

Είναι και άλλα που θα μπορούσα να πώ, αλλά έτσι όπως τα θέτεις, το yamaha ειναι για εσένα.

Απο εκεί και περα ειναι και τι σου αρέσει, τι σε εμπνέει εργονομικά, αισθητικά.

Τα λεφτά δεν ειναι λιγα.

Το βασικό είναι τι ανάγκες άμεσες θέλεις να καλυψεις εσύ.

Οπως σου είπα για εμένα είναι δυό διαφορετικές κατηγορίες οργάνων αμα τα δούμε ξερά.

Εξαιρετικά όμως και τα δύο. Για να τα εκμεταλλευτεις στο έπαρκον πρέπει να είσαι προχωρημένος χρήστης στο άθλημα των synthesizer-worksations. Σαν εμένα χαχαχαχαχχαχαχαχαχχ Δώστα μου εμένα και τα δύο να στα κάνω ρεμπέτες, θα τα ζαλίσω.

Θα λές τι κάνει ο άνθρωπας ρε................................ χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

 
Πώ ρε φίλε...........................

3000 ευρω  :o :o :o :o :o :o :o

Πάρτο τώρα πρίν πάμε στη Δραχμή.

Τα αξίζουν τα λεφτά τους αλλά είναι δύσκολες εποχές.

Προσωπικά πιστεύω οτι το yamaha είναι άξιο, αλλά όποιος τα κατέχει αυτά,  θα το βρίσκει ακριβό για αυτά που δίνει στη σημερινή εποχή. Μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια, τουλάχιστο αυτό πιστεύω.

Ενα 500ρικάκι κάτω έπρεπε να το δίνουν τουλαχιστο.

 
cos_dr είπε:
Προσωπική μου άποψη είναι πως δεν μπορεί να υπάρξει μια αντικειμενική overall συγκριση στα δύο αυτά όργανα. Σε κάποια σημεία ο προσανατολισμός τους είναι διαφορετικός.

π.χ. στο αυτόνομο sequencing, στό dynamic performance, στίς δυνατότητες sampling επεξεργασίας, λογική του interface μεταξύ των δύο εταιρειών. Είναι μεγάλη κουβέντα και βαριέμαι να αναλύσω την σκέψη μου αυτή τη στιγμή.

Επειδή έχεις βάλει κάποια στοιχεία που σε ενδιαφέρουν μπορώ να πώ μερικές σκέψεις.

Δεν ξέρω τι εμπειρία έχεις απο workstations και τελικά αν χρειάζεσαι ενα αυτόνομο με πλήρεις δυνατότητες workstation αλλά δεν θα στεκόμουν στη θέση σου στο πόσα engines εχουν.

Και τα δύο έχουν υπέραρκετές δυνατότητες για να δουλέψεις στον σχεδιασμό, την επεξεργασία, το φιλτράρισμα και την προσθήκη εφφέ σε ήχους με τρομερές δυνατότητες παραμετροποίησης.

Άμα επίσης σε εμπνέουν σε αυτό που θέλεις τα preset καποιου απο τα δύο, τα preset δινουν καλές βάσεις και σε σχεδιασμό ήχων σε συνδυασμό με φίλτρα και εφφε για να βάλεις τις προσωπικές σου πινελιές και να δημιουργήσεις νέα πράγματα ή αυτά που ακριβώς θέλεις.

Άρα αυτό είναι κινητρο για να επιλέξεις το yamaha.

Tωρα το motion control είναι μια χρήσιμη λειτουργία πλήρως παραμετροποιήσιμη με τον αντίστοιχο προγραμματισμό που δινει την δυνατότητα να ελέγχονται και να διαφοροποιούνται σε πραγματικό χρόνο ταυτόχρονα ή και ξεχωριστά παράμετροι που αφορούν την διαμόρφωση ήχων, εφφε, sequences κλπ και έτσι κάνουν το performance................ να στο πώ λαϊκα , σε ενα patch η combination που θα παιζεις, θα μπορείς να κανεις διαφορες παραλλαγές σε ρυθμικά γεμισματα και εφφε την ώρα που παίζεις και αυτό θα δίνει εντυπωσιακά εκφραστικά αποτελέσματα που δεν χρειάζεται να τα προγραμματήσεις ή να τα εκτελέσεις βήμα βήμα.

Και το kronos έχει αυτή τη δυνατότητα μέσω του karma. Έχουν διαφορές στην λογική αλλά και ομοιότητες.

Γενικά το montage δίνει μια ποιό φρέσκια άποψη για το θέμα και εφόσων σου αρέσουν περισσότερο τα preset ηχοχρώματα, στην συγκεκριμένη περίπτωση θα κολλήσει και αυτή η δυνατότητα που θα σου δινει και εκφραστικότητα και ιδέες για να καταγράψεις ένα πιο ενδιαφέρον σε εναλλαγές αποτέλεσμα χωρίς να παιδεύεσαι με πιο παραδοσιακούς τροπους.

Τέλος το montage αν θελεις να κάνεις ολοκληρωμένη παραγωγή σε σύγκριση με το korg, χρειάζεται την συνδρομή του εξαιρετικού παρεχόμενου software.

Το korg είναι πιο αυτόνομο σε αυτό τον τομέα και όχι τόσο άμεσα αναγκαία συνεργάσιμο με software.

Είναι και άλλα που θα μπορούσα να πώ, αλλά έτσι όπως τα θέτεις, το yamaha ειναι για εσένα.

Απο εκεί και περα ειναι και τι σου αρέσει, τι σε εμπνέει εργονομικά, αισθητικά.

Τα λεφτά δεν ειναι λιγα.

Το βασικό είναι τι ανάγκες άμεσες θέλεις να καλυψεις εσύ.

Οπως σου είπα για εμένα είναι δυό διαφορετικές κατηγορίες οργάνων αμα τα δούμε ξερά.

Εξαιρετικά όμως και τα δύο. Για να τα εκμεταλλευτεις στο έπαρκον πρέπει να είσαι προχωρημένος χρήστης στο άθλημα των synthesizer-worksations. Σαν εμένα χαχαχαχαχχαχαχαχαχχ Δώστα μου εμένα και τα δύο να στα κάνω ρεμπέτες, θα τα ζαλίσω.

Θα λές τι κάνει ο άνθρωπας ρε................................ χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Δεν ειμαι προχωρημενος αλλα δεν με πειραζει να μπω στα βαθια, με ορεξη να μαθω.  :D Αλλα εχω ορεξη και να παιξω συγχορδιες... πως γινεται ενα Moog που ειδα γυρω στα €5000 να ειναι μονοφωνικο.. ποιος τα αγοραζει αυτα? :o
Και εγω Montage βλεπω πιο πολυ γιατι δεν καιγομαι για workstation, προτιμω να ηχογραφω τα μερη. Μακρετινγιστικα ομως το Kronos το εφαγε λαχανο. Korg, Kronos, Karma... ksylo στα πλαϊνα.  :D

 
Κουφη Λεοπαρδαλη είπε:
πως γινεται ενα Moog που ειδα γυρω στα €5000 να ειναι μονοφωνικο..
συγκρίνεις ανόμοια πράγματα. Δεν πάει έτσι.

Παντως συγχορδίες με τα συγκεκριμένα δύο θα παίζεις σίγουρα.

Και 20 δακτυλα να ειχες και να πάταγες ταυτόχρονα δυο πλήκτρα με το καθένα, θα τις βγάζουν. χαχαχαχαχαχαχ

 
Αν δουλεύεις με PC, το Montage είναι πιο λογική επιλογή διότι συνδέεται πολύ καλύτερα με τα PC περνώντας εσωτερικά τα κανάλια του. Επίσης οι ελλείψεις που έχει στις μηχανές σύνθεσης ( ειδικά μια αφαιρετική θα έπρεπε να υπάρχει), αυτές καλύπτονται άνετα με vsti ( ρίχνεις στο cubase κάνα diva και ξεσάλωσες  ;D ). Παρομοίως καθαρίζεις από άποψη MIDI προγραμματισμού, audio recording κλπ. Επίσης σαν κατασκευές τα ΥΑΜΑΗΑ είναι και πιο αντρικά  ;D ;D ;D

Αν όμως, παρότι πλέον τα PC έχουν ξεσαλώσει εντελώς και δεν πρέπει να λείπουν από κανένα σπίτι  ;D ;D, αν όμως παρόλα αυτά  εσύ θέλεις να δουλέψεις με το workstation αυτόνομα κομπλέ και για την πάρτη σου  ;D ;D , τότε δεν υπάρχει άλλη επιλογή από το Korg, με το πλήρες sequencer, με τις audio track δυνατότητες, το sampling και τις πολλαπλές μηχανές σύνθεσης.  ;)

 
Κουφη Λεοπαρδαλη είπε:
Σαν εμπειρος πως θα χρησιμοποιουσες το Moog?
εεεεεε... για deep house, για trance, electro γενικώς.

DEEP HOUSE. Τρελαίνονται τα κοριτσάκια.

 
Κουφη Λεοπαρδαλη είπε:
Δεν ειμαι προχωρημενος αλλα δεν με πειραζει να μπω στα βαθια, με ορεξη να μαθω.  :D Αλλα εχω ορεξη και να παιξω συγχορδιες... πως γινεται ενα Moog που ειδα γυρω στα €5000 να ειναι μονοφωνικο.. ποιος τα αγοραζει αυτα? :o

Και εγω Montage βλεπω πιο πολυ γιατι δεν καιγομαι για workstation, προτιμω να ηχογραφω τα μερη. Μακρετινγιστικα ομως το Kronos το εφαγε λαχανο. Korg, Kronos, Karma... ksylo στα πλαϊνα.  :D


Και εγω Montage βλεπω πιο πολυ γιατι δεν καιγομαι για workstation, προτιμω να ηχογραφω τα μερη.


προτιμω να ηχογραφω τα μερη.

Και μόλις κατάλαβες πως χρησιμοποιείται το moog  ;D ;D ;D Το moog έχει πολύ χαρακτηριστικά μπάσα και lead, που μάντεψε... αυτά είναι ΜΟΝΟΦΩΝΙΚΑ  ;D ;D ;D ακόμα και στα trisatanic digital worklikeaslavestation  ;D σε MONO LEGATO MODE είναι κατά κανόνα  ;D ;D ;D Αν σου αρέσει λοιπόν το μπάσο moog βάζεις moog, όπως αν σου αρέσει το σόλο σαξόφωνο βάζεις σαξόφωνο και αν σου αρέσει το σόλο όμποε βάζεις όμποε, δεν λες "μου αρέσει το σαξόφωνο αλλά θα βάλω τσέμπαλο γιατί παίζει συγχορδίες  ;D ;D ;D"

Τα άλλα όλα είναι καμμενιές, και βγάλτες από το κεφάλι σου  ;)

 
manosx είπε:
Αν δουλεύεις με PC, το Montage είναι πιο λογική επιλογή διότι συνδέεται πολύ καλύτερα με τα PC περνώντας εσωτερικά τα κανάλια του. Επίσης οι ελλείψεις που έχει στις μηχανές σύνθεσης ( ειδικά μια αφαιρετική θα έπρεπε να υπάρχει), αυτές καλύπτονται άνετα με vsti ( ρίχνεις στο cubase κάνα diva και ξεσάλωσες  ;D ). Παρομοίως καθαρίζεις από άποψη MIDI προγραμματισμού, audio recording κλπ. Επίσης σαν κατασκευές τα ΥΑΜΑΗΑ είναι και πιο αντρικά  ;D ;D ;D

Αν όμως, παρότι πλέον τα PC έχουν ξεσαλώσει εντελώς και δεν πρέπει να λείπουν από κανένα σπίτι  ;D ;D, αν όμως παρόλα αυτά  εσύ θέλεις να δουλέψεις με το workstation αυτόνομα κομπλέ και για την πάρτη σου  ;D ;D , τότε δεν υπάρχει άλλη επιλογή από το Korg, με το πλήρες sequencer, με τις audio track δυνατότητες, το sampling και τις πολλαπλές μηχανές σύνθεσης.  ;)
Επειδη ειμαι αλεργικος λιγο στο ποντικι-way με τα softsynths αυτο ειναι στα συν του Korg. Στο μελλον που θα εχουμε και ολογραφηματα στον αερα εκει θα γινει το ελα να δεις με τα συνθς. Θα εμφανιστει και ενας πρωτοπορος Jean Michel Psar, θα βλεπεις τι κανεις και θα ψαρωνεις.  ;D

 
cos_dr είπε:
εεεεεε... για deep house, για trance, electro γενικώς.

DEEP HOUSE. Τρελαίνονται τα κοριτσάκια.
Εεεενταξει, και για βαθυ σπιτι αλλα κυριως για βαθυ τσεπη. ;D

Ανθρωπε, αλλο ρωτουσα, πιο αμεσο. Πες πως θες συγχορδιες, πως την βρισκεις την ακρη με το Moog? Ή το αγοραζεις καθαρα για μπασο/μελωδιες?

EDIT: Με καλυψε ο Μανος. Αλλα δημιουργειται ενα αλλο ερωτημα. Τι κανεις οταν θες αυτα τα ξεχωριστα ηχοχρωματα του Moog σε συγχορδια?

 
Κουφη Λεοπαρδαλη είπε:
Εεεενταξει, και για βαθυ σπιτι αλλα κυριως για βαθυ τσεπη. ;D

Ανθρωπε, αλλο ρωτουσα, πιο αμεσο. Πες πως θες συγχορδιες, πως την βρισκεις την ακρη με το Moog? Ή το αγοραζεις καθαρα για μπασο/μελωδιες?
την λογική στην εξήγησε ο manosx

Ψάξε στο φόρουμ, εχουν γραφτεί πολλά για αυτό το θέμα και έχει πέσει και ξύλο.

 
Κουφη Λεοπαρδαλη είπε:
Επειδη ειμαι αλεργικος λιγο στο ποντικι-way με τα softsynths αυτο ειναι στα συν του Korg. Στο μελλον που θα εχουμε και ολογραφηματα στον αερα εκει θα γινει το ελα να δεις με τα συνθς. Θα εμφανιστει και ενας πρωτοπορος Jean Michel Psar, θα βλεπεις τι κανεις και θα ψαρωνεις.  ;D
  ;D ;D

Όλοι είμαστε αλλεργικοί στο ποντίκι  ;D ;D ;D Ποιός δηλαδή το προτιμάει από τα faders και τα knobs;

Να σου πω όμως πως σε αναλυτικό- λεπτομερειακό- είμαι-ψείρας-και-ψυχαναγκαστικός midi και audio editing  ;D είναι πολύ  ΠΟΛΥ μα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ καλύτερο π.χ. από τη μικρή touch του Kronos. Επίσης είναι πολύ καλύτερο ένα ποντίκι με ένα καλοφτιαγμένο UI σε VST synth, από το να κάνεις edit σε synth που έχει πολλά υπομενού και κλίκικλίκι κλίκικλίκι στη σελίδα 327 παράμετρος 3 βρίσκεται το LFO sync ;D  ;D  ;D.

 
manosx είπε:
  ;D ;D

Όλοι είμαστε αλλεργικοί στο ποντίκι  ;D ;D ;D Ποιός δηλαδή το προτιμάει από τα faders και τα knobs;

Να σου πω όμως πως σε αναλυτικό- λεπτομερειακό- είμαι-ψείρας-και-ψυχαναγκαστικός midi και audio editing  ;D είναι πολύ  ΠΟΛΥ μα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ καλύτερο π.χ. από τη μικρή touch του Kronos. Επίσης είναι πολύ καλύτερο ένα ποντίκι με ένα καλοφτιαγμένο UI σε VST synth, από το να κάνεις edit σε synth που έχει πολλά υπομενού και κλίκικλίκι κλίκικλίκι στη σελίδα 327 παράμετρος 3 βρίσκεται το LFO sync ;D  ;D  ;D.
Εγώ γι αυτό κυρίως παράτησα τα worksations χροοοοοοονια τώρα.

Ιδιαίτερα όταν τα δημοφιλή daw's έγιναν πλήρεις σουϊτες που περιλαμβάνουν τα πάντα.

να, παρεμφερές με αυτό που κάνει το motion του yamaha.......... (περίπου έτσι, έχει κάποιες διαφορές αλλά μέσες άκρες το αποτέλεσμα ίδιο είναι)  το κάνει ενα εξαιρετικό vst , to turnado με 120 ευρώπουλα.

Και ανοίγεις και πολλαπλά instances και εκεί να δείς εκφραστικότητα σε πραγματικό χρόνο.

Με 3000 σε software και ενα καλό pc και ένα controller κάνεις πρακτικότερη και πιο επαγγελματική δουλειά από ενα keyboard-music workstation και σε πραγματικό χρόνο.

Το hardware οργανο υπερτερει λόγω οτι είναι ενα κομπακτ συστημα σε αξιοπιστία στη λειτουργικότητα (αν και ένας που χρησιμοποιεί pc και software και τα έχει στησει σωστά, την έχει πλέον την σημερον ημέρα δεδομένη)  και σε φορητότητα για live π.χ.  κλπ.

Πάντα με τις ανάγκες, τις γνώσεις και την αισθητική του καθενός γιατί και το να έχεις αυτά που σου αρέσουν και σε εμπνέουν ΕΣΕΝΑ ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ, θα σε βοηθήσει να βγάλεις τη μουσική που έχεις μέσα σου περισσότερο απο τα  ξερά specs και την γνώμη του καθενός. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Αλλά βγήκα off topic, συνεχίζω το battlefield που παίζω τώρα.  Τέλος το διάλειμμα. λολ

 
cos_dr είπε:
ΕΣΕΝΑ ΦΙΛΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ
Περιμενα ΑΜΑΝ Teleshopping:

ΠΑΡΤΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΩΡΑ ΣΤΟ 12345654321, ΦΤΟΥ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΩ, ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΣΥΝΘΕΣΑΪΖΕΡ ΤΗΣ ΓΙΆΜΑΧΑ ΜΕ •ΓΙΟΥ ΕΣ ΜΠΙ  •ΤΖΙ ΕΣ ΜΠΙ  •ΝΤΙ ΒΙ ΝΤΙ  •ΕΦ ΜΠΙ ΑΪ  •ΣΙ ΕΣ ΑΪ, ΜΕ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΗ ΠΟΝΤΙΟΥΜ 007. ΣΤΗΝ ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΗ ΤΙΜΗ ΤΩΝ 999999999,99. ΔΩΡΟ ΠΙΣΤΟΝΤΟΥΖΙΕΡΑ.

 
cos_dr είπε:
Προσωπική μου άποψη είναι πως δεν μπορεί να υπάρξει μια αντικειμενική overall συγκριση στα δύο αυτά όργανα. Σε κάποια σημεία ο προσανατολισμός τους είναι διαφορετικός.

π.χ. στο αυτόνομο sequencing, στό dynamic performance, στίς δυνατότητες sampling επεξεργασίας, λογική του interface μεταξύ των δύο εταιρειών. Είναι μεγάλη κουβέντα και βαριέμαι να αναλύσω την σκέψη μου αυτή τη στιγμή.

Επειδή έχεις βάλει κάποια στοιχεία που σε ενδιαφέρουν μπορώ να πώ μερικές σκέψεις.

Δεν ξέρω τι εμπειρία έχεις απο workstations και τελικά αν χρειάζεσαι ενα αυτόνομο με πλήρεις δυνατότητες workstation αλλά δεν θα στεκόμουν στη θέση σου στο πόσα engines εχουν.

Και τα δύο έχουν υπέραρκετές δυνατότητες για να δουλέψεις στον σχεδιασμό, την επεξεργασία, το φιλτράρισμα και την προσθήκη εφφέ σε ήχους με τρομερές δυνατότητες παραμετροποίησης.

Άμα επίσης σε εμπνέουν σε αυτό που θέλεις τα preset καποιου απο τα δύο, τα preset δινουν καλές βάσεις και σε σχεδιασμό ήχων σε συνδυασμό με φίλτρα και εφφε για να βάλεις τις προσωπικές σου πινελιές και να δημιουργήσεις νέα πράγματα ή αυτά που ακριβώς θέλεις.

Άρα αυτό είναι κινητρο για να επιλέξεις το yamaha.

Tωρα το motion control είναι μια χρήσιμη λειτουργία πλήρως παραμετροποιήσιμη με τον αντίστοιχο προγραμματισμό που δινει την δυνατότητα να ελέγχονται και να διαφοροποιούνται σε πραγματικό χρόνο ταυτόχρονα ή και ξεχωριστά παράμετροι που αφορούν την διαμόρφωση ήχων, εφφε, sequences κλπ και έτσι κάνουν το performance................ να στο πώ λαϊκα , σε ενα patch η combination που θα παιζεις, θα μπορείς να κανεις διαφορες παραλλαγές σε ρυθμικά γεμισματα και εφφε την ώρα που παίζεις και αυτό θα δίνει εντυπωσιακά εκφραστικά αποτελέσματα που δεν χρειάζεται να τα προγραμματήσεις ή να τα εκτελέσεις βήμα βήμα.

Και το kronos έχει αυτή τη δυνατότητα μέσω του karma. Έχουν διαφορές στην λογική αλλά και ομοιότητες.

Γενικά το montage δίνει μια ποιό φρέσκια άποψη για το θέμα και εφόσων σου αρέσουν περισσότερο τα preset ηχοχρώματα, στην συγκεκριμένη περίπτωση θα κολλήσει και αυτή η δυνατότητα που θα σου δινει και εκφραστικότητα και ιδέες για να καταγράψεις ένα πιο ενδιαφέρον σε εναλλαγές αποτέλεσμα χωρίς να παιδεύεσαι με πιο παραδοσιακούς τροπους.

Τέλος το montage αν θελεις να κάνεις ολοκληρωμένη παραγωγή σε σύγκριση με το korg, χρειάζεται την συνδρομή του εξαιρετικού παρεχόμενου software.

Το korg είναι πιο αυτόνομο σε αυτό τον τομέα και όχι τόσο άμεσα αναγκαία συνεργάσιμο με software.

Είναι και άλλα που θα μπορούσα να πώ, αλλά έτσι όπως τα θέτεις, το yamaha ειναι για εσένα.

Απο εκεί και περα ειναι και τι σου αρέσει, τι σε εμπνέει εργονομικά, αισθητικά.

Τα λεφτά δεν ειναι λιγα.

Το βασικό είναι τι ανάγκες άμεσες θέλεις να καλυψεις εσύ.

Οπως σου είπα για εμένα είναι δυό διαφορετικές κατηγορίες οργάνων αμα τα δούμε ξερά.

Εξαιρετικά όμως και τα δύο. Για να τα εκμεταλλευτεις στο έπαρκον πρέπει να είσαι προχωρημένος χρήστης στο άθλημα των synthesizer-worksations. Σαν εμένα χαχαχαχαχχαχαχαχαχχ Δώστα μου εμένα και τα δύο να στα κάνω ρεμπέτες, θα τα ζαλίσω.

Θα λές τι κάνει ο άνθρωπας ρε................................ χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Με θάμπωσες άλλη μια φορά, άνθρωπε με την μοναδική λάμψη !!!

 
cos_dr είπε:
την λογική στην εξήγησε ο manosx

Ψάξε στο φόρουμ, εχουν γραφτεί πολλά για αυτό το θέμα και έχει πέσει και ξύλο.
μου κεντρισες το ενδιαφερον και αναζητησα το συγκεκριμενο θεμα χαχαχαχα ;D δν μ πηρε κ ωρα να το βρω

περα απο την πλακα παντως το Moog χρησιμοποιειται και απο μερικους με εξαιρετικο τροπο οπως ο παρακατω κυριος (σκιπαρετε στο 58 λεπτο αν θελετε, εχει κ αλλα βιντεο του οπου στο moog παιζει λαιβ τα σολο πανω απο τα κομματια του)

τωρα αν θες moog chords γραφε μια μια νοτα κ στοκαρε τες σε καποιο daw!  O0


 
Βοσκός είπε:
μου κεντρισες το ενδιαφερον και αναζητησα το συγκεκριμενο θεμα χαχαχαχα ;D δν μ πηρε κ ωρα να το βρω

περα απο την πλακα παντως το Moog χρησιμοποιειται και απο μερικους με εξαιρετικο τροπο οπως ο παρακατω κυριος (σκιπαρετε στο 58 λεπτο αν θελετε, εχει κ αλλα βιντεο του οπου στο moog παιζει λαιβ τα σολο πανω απο τα κομματια του)

τωρα αν θες moog chords γραφε μια μια νοτα κ στοκαρε τες σε καποιο daw!  O0


Λοιπόν, να πω κάτι πάνω σε αυτό. (Ψιλοτρολιά)

Ακούστε, το KRONOS 2 θα έπαιρνα εγώ για τις δικές μου ανάγκες και το δικό μου στυλ.

Και τα έχω τα λεφτά. Δεν έχω πρόβλημα. Αλήθεια. 2700 περίπου το δίνουν?

Πάω άμα γούσταρα την Δευτέρα το πρωί και του λέω του μάγκα στο μαγαζί.

"2500 έχω. Τα θέλεις? Δεν δίνω παραπάνω. Πες μου άμα είναι που θες να στα καταθέσω να πάρω το όργανο και να φύγω αλλιώς πάω, πάρε το τηλέφωνό μου και σκέψου το."

θα μου το έδινε.

Τι να το κάνω προσωπικά? Έξω δεν παίζω. Και άμα τύχει καμιά φορά πάω και με το triton μου το μικρό. Γιατί, άσχημο είναι? Μια χαρά παιζει.

Mέσα στο σπίτι?

Όταν έχω το retro machines mkII και μια tribute moog library στο omnisphere  και το sonar plus ότι άλλο έχει το komplete (που μου το έστειλε ο Θεός της Τύχης στην παλιά κλήρωση του noiz) και ένα τουμπανόπισο τι άλλο να θέλω?

Τι να το κάνω και το moog? το ΚRONOS και όλα τα άλλα.

Γιατί το retro machines δεν βγάζει καλούς αναλογικούς ηχους, ή το omnisphere?

Να φάνε και οι κότες.

Για τσεκάρετέ τα.

Και ούτε χώρο πιάνουν, ούτε περιορισμούς έχουν, συνδυάζονται. Ότι θέλεις κάνεις, χρόνο να έχεις και όρεξη και να ξέρεις και πέντε πράγματα και να σκαμπάζεις κάπως και απο μουσική (βασικό το τελευταίο χαχαχαχαχαχα)

Τι να μου πει λοιπόν πια και το KRONOS, το MONTAGE, το ΜΟΟG των 5000 ευρώ?

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

 

Trending...

Νέα θέματα