Ξύλα. Τελικα μηπως τρωμε το παραμυθι?

Dinosp είπε:
Παρομοίως, Φαζιε

Ξερω τι λέω... Μελετημένα πράματα  ;D  ;D ;D
Βάλε τασάκι φίλοους, στη χειρότερη, δεν θα σε πέφτει η στάχτη Κάτωνας λαίμαι.

  Δεν με ακούνε οι άπειροι μπουθαρίσται, δεν με ακούνε λαίμαι

 
freerock1974 είπε:
Διαφωνω ΡΙΖΙΚΑ  με το  οτι ενας καλος  κιθαριστας δε μπορει  να  κρινει την αξια του  ξυλου.

Δεν ειναι αναγκη να σου  πει αν  ειναι μαονι,ash,αλδερ θα  σου πει ομως οτι  

ΔΕΝ ΚΟΥΔΟΥΝΑΕΙ-ΔΕ ΒΟΗΘΑΕΙ.

Και  το  αστειο..

Θα  στο  πει  ακουγοντας το οργανο και  σ εναν SAMICK  10W.
This is SO true!

Μαη του σεντς
Μωρέ και Ιούνιο και Ιούλιο και Αύγουστο!!  :D ;D ;D

 
nick_ls είπε:
(...)

Δεν έχω το υπόβαθρο να κρίνω αν ισχύει ή όχι, πάντως έχω την εντύπωση (και με διορθώνετε αν κάνω λάθος) ότι ακόμη και όσοι τάσσονται υπέρ της άποψης που θέλει τα ξύλα να μην παίζουν κανένα ρόλο, δεν τάσσονται και υπέρ της άποψης ότι μία squier ή μία epiphone θα γίνει deluxe ή les paul custom με την αντικατάσταση hardware αντίστοιχου των ακριβών προαναφερθέντων κιθάρων. Σημειωτέον ότι όσες φορές έχω παρακολουθήσει τέτοιες συζητήσεις, κανείς δεν είναι ταυτόχρονα και ιδιοκτήτης φθηνών κιθάρων.

Το ζήτημα παρεμπιπτόντως που εγείρεται, είναι ότι όλα αυτά τα βιντεάκια (και οι απόψεις που τα υπερθεματίζουν) που μιλάνε για την απάτη των εταιρειών*, προκαλούν εύλογα την εντύπωση ότι πράγματι μία squier θα γίνει deluxe (ή όποιο τέλος πάντων θεωρείται κορυφαίο μοντέλο καθώς δεν γνωρίζω) με την αλλαγή του αντίστοιχου hardware. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι καλό θα ήταν να ξεκαθάριζαν καλύτερα και πιο ολοκληρωμένα τη γνώμη τους.

*Φυσικά και ελπίζω σαν καταναλωτής να ίσχυε κάτι τέτοιο, δεν τάσσομαι υπέρ κάποιας άποψης καθώς όπως προείπα δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω
Με την καμια δε θα ειναι deluxe. Με την καμια δε θα φταινε τα ξυλα ομως. Ειναι προφανες οτι ενα ακριβο οργανο δεν περιοριζεται στα καλα ξυλα και εξαρτηματα. Ολα ειναι καλυτερα. Η κατασκευη, το βαψιμο, οι συνδεσμολογιες, το fret dressing κλπ κλπ κλπ. Το ρωτας; Τα ξυλα θα κανουν τη διαφορα κατ´ εσε;

Υπαρχουν απειρες κινεζικες κοπιες λες πολ. Μαονι ολες. Μαπλε καπακι ολες. Οι διαφορα ειναι στα περιφερειακα; Δηλαδη ιδια κατασκευη εχουν και φταιει το μαονι;

 
Γιατι να μην ειναι deluxe?

Παιρνουμε ενα μανικι deluxe με ολα τα συμπραγκαλα,απο κομπλε pickguard με ηλεκτρικα,υποδοχη,κλειδια μεχρι γεφυρα,και τα βιδωνουμε προσεκτικα και με στοργη σε ενα οποιοδηποτε καδρονι.

Δεν εχει καμια απολυτως σημασια τι καδρονι θα ειναι,ας ειναι squier bullet ή ας ειναι κοντραπλακε του praktiker.

Εχουμε μια deluxe που ακουγεται 100% σαν deluxe.

Αφου το μονο που αλλαξαμε ειναι το αχρηστο κομματι της κιθαρας.

 
georgekz750 είπε:
Γιατι να μην ειναι deluxe?

Παιρνουμε ενα μανικι deluxe με ολα τα συμπραγκαλα,απο κομπλε pickguard με ηλεκτρικα,υποδοχη,κλειδια μεχρι γεφυρα,και τα βιδωνουμε προσεκτικα και με στοργη σε ενα οποιοδηποτε καδρονι.

Δεν εχει καμια απολυτως σημασια τι καδρονι θα ειναι,ας ειναι squier bullet ή ας ειναι κοντραπλακε του praktiker.

Εχουμε μια deluxe που ακουγεται 100% σαν deluxe.

Αφου το μονο που αλλαξαμε ειναι το αχρηστο κομματι της κιθαρας.
Συγχαρητηρια εφτιαξες μια deluxe. Αυτο κανουν και στις πλαστικες, μεταλλικες, 3d printed κλπ κιθαρες.

 
otto## είπε:
Με την καμια δε θα ειναι deluxe. Με την καμια δε θα φταινε τα ξυλα ομως. Ειναι προφανες οτι ενα ακριβο οργανο δεν περιοριζεται στα καλα ξυλα και εξαρτηματα. Ολα ειναι καλυτερα. Η κατασκευη, το βαψιμο, οι συνδεσμολογιες, το fret dressing κλπ κλπ κλπ. Το ρωτας; Τα ξυλα θα κανουν τη διαφορα κατ´ εσε;

Υπαρχουν απειρες κινεζικες κοπιες λες πολ. Μαονι ολες. Μαπλε καπακι ολες. Οι διαφορα ειναι στα περιφερειακα; Δηλαδη ιδια κατασκευη εχουν και φταιει το μαονι;
Μα θα ήταν αφελής (το λιγότερο) να πίστευε κανείς ότι θα προβαίναμε σε μία τέτοια σύγκριση/απορία/ερώτηση/σκέψη (όπως θες ονόμασε το) ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ότι μιλάμε για ίδιο hardware (pickups, fret dressing, wiring etc.) που θα έχει τοποθετηθεί πάνω στην υποθετική αυτή κιθάρα.

 
Είχα σπίτι μια Gibson SG φίλου που ήθελε να του αλλάξω μαγνήτες, βγάζω τους 498 - 490 και βάζω ένα σετ Bare Knuckle, φυσικά άλλαξε τελείως η κιθάρα ήχο.... Βάζω λοιπόν τους Gibson πάνω σε μια Epiphone SG αλλά δεν ακούστηκε σαν την Gibson πρό της αλλαγής. Πέφτει κάτω η κιθάρα και ξεκολλάει στο setneck, την καθαρίζω και ανακαλύπτω εκεί ένα καπλαμαδάκι το οποίο και αφαίρεσα. Την ξανακολλάω και ως εκ θαύματος ο ήχος ήταν σαν την Gibson (πρό αλλαγής) αλλά είχε ακόμα απίστευτα καλύτερο sustain !!!

Τα συμπεράσματα δικά σας.

Εδώ μέσα πάντως διάβασα κάποτε μια συνέντευξη του τεχνικού ήχου του J.Hendrix που άκουγε διαφορές.... στα καλώδια (μαύρο - γκρι)

 
studio54GR είπε:
Εδώ μέσα πάντως διάβασα κάποτε μια συνέντευξη του τεχνικού ήχου του J.Hendrix που άκουγε διαφορές.... στα καλώδια (μαύρο - γκρι)
Κι εγώ, και όταν αλλάζω τζακ επίσης.

μπάφος.jpeg

 
Φίλως τω Jack ίνε Ταιράστηα αλαγεί. Ιδηκά αν πας απω ασιμοί σε κρισώ.... ;)

 
studio54GR είπε:
Φίλως τω Jack ίνε Ταιράστηα αλαγεί. Ιδηκά αν πας απω ασιμοί σε κρισώ.... ;)
Nα μη σου πω ότι ακούω και το καλάι.  :D

 
studio54GR είπε:
Εδώ μέσα πάντως διάβασα κάποτε μια συνέντευξη του τεχνικού ήχου του J.Hendrix που άκουγε διαφορές.... στα καλώδια (μαύρο - γκρι)
Όλα είναι στο μυαλό. Το μυαλό "ακουει" πιο πολύ απ' τα αυτιά.

Πάντως και στα "καλά" μουσικά όργανα μην νομίζετε πως κάνουν και κανά φοβερό ποιοτικό έλεγχο για το ξύλο που θα χρησιμοποιηθεί. Αυτό το βρίσκεις στα πραγματικά high end όργανα. Έτσι ναι, μια κιθάρα φτηνή π.χ. 300 ευρώ στην οποία δεν έχουν γίνει τίποτα κραυγαλέα κατασκευαστικά λάθη, αν της αλλαχθούν τα πάντα όλα και της γίνει προσεκτικό setup άνετα ακούγεται σαν μια των π.χ. 2000. Των 10000 μάλλον όχι. Βέβαια τα 300 τα κάνεις 1000 με τις αλλαγές οπότε κάπου ακυρώνεται το "φθηνή κιθάρα" αλλά πάλι είσαι σε χαμηλότερη τιμή.

Πάντως το έχω σκεφτεί αρκετές φορές να πάρω κάτι τέτοιο

http://www.thomann.de/gr/harley_benton_eguitar_kit.htm

http://www.thomann.de/gr/harley_benton_electric_guitar_kit_vstyle.htm

http://www.thomann.de/gr/harley_benton_eguitar_kit_tstyle.htm

να πετάξω το hardware που δίνουν, να αγοράσω άλλο, να βάλω και προσωπική δουλειά και να δω τι θηρίο θα βγεί.

 
@ theoctapus: εγώ το έχω όλο αυτό στα νιάτα μου  :D, ξεκινώντας βέβαια από ελαφρώς "καλύτερη" αφετηρία: η Epiphone G-400 μου δεν έχει πια τίποτα μαμίσιο εκτός από τα τάστα.

Εννοείται ότι έχει προ πολλού πάψει να είναι φτηνή κιθάρα, όπως και αν το ορίσουμε. Επίσης, α) είναι δική μου, οπότε η αντικειμενικότητά μου ελέγχεται και β) δεν έχει αντιπαρατεθεί συχνά με άλλες LP/SG.

It boils down to this: ηχητικά, την προτιμώ από τις περισσότερες παρόμοιες που έχω παίξει αρκετά. Στο χέρι, οι κιθάρες που ήταν εξαρχής ακριβότερες, λίγο ή πολύ, ήταν κατά κανόνα αισθητά πιο ευχάριστες - προσεγμένες.

Όποτε με ρωτάει κανείς, προτείνω να πάρει την "καλύτερη" για τα γούστα του και τα λεφτά που μπορεί να δώσει... επειδή όταν αυτό γίνει σωστά, σημαίνει λιγότερο (ή καθόλου) κατσαβίδι και καλάϊ.

Και τα ξύλα; θα μου πεις. Αν μη τί άλλο είναι η πλατφόρμα που ταλαντώνεται καθώς βροντάμε τη Λα. Τα δομικά του οργάνου (τύπος ένωσης σώματος - μπράτσου, βάρος, τυχόν weight relief) σίγουρα συμμετέχουν. Εκεί όμως δε μπορώ να παρέμβω, και γι' αυτό δε χάνω τον ύπνο μου αναλογιζόμενος το ποσοστό της συνεισφοράς.

Οι δύο τσίγκοι μου.  :D

Ας μην αρπαζόμαστε, κι ας μη χαλάμε τη ζαχαρένια μας με τους αφορισμούς. Noiz είσαι, κι αυτά στο πρόγραμμα είναι ;)

 
Το τι ακούμε έχει σημασία όταν ακούμε σε blind test. ΜΟΝΟ τότε. Διαφορετικά ακούμε ό,τι θέλουμε. Γι' αυτό και οι οπαδοί των "μεγάλων διαφορών" μεταξύ του οποιουδήποτε Χ και Ψ συστηματικά αποφεύγουν τα blind tests.

 
Για μένα το να συγκρίνεις Gibson SG με Epiphone SG ή LP κτλ είναι τελείως λάθος γιατί είναι διαφορετικές κιθάρες και σχεδιαστικά! Όσοι έχουν ασχοληθεί θα ξέρουν οτι δεν ταιριάζουν τα parts από την μια εταιρία στην άλλη με κυριότερο το pickguard, που σημαίνει οτι οι μαγνήτες βρίσκονται σε διαφορετική θέση (έστω και λίγο), το σώμα σε Gibson LP είναι πιο παχύ ενώ σε Gibson SG πιο λεπτό από ότι σε μια Epiphone, άλλα τάστα κτλ. Οπότε το να βάλεις ένα σετ Gibson μαγνήτες σε μια Epiphone δεν πρόκειται να την κάνει πότε ίδια ηχητικά, θα είναι πάντα έστω και μηδαμινά διαφορετική (όχι χειρότερη αλλά διαφορετική). Δεν νομίζω ότι φταίει η ποικιλία του μαονίου σε τέτοιες συγκρίσεις!

 
G400 Gothic και SG είναι σχεδόν ίδιες κιθάρες με ίδια γέφυρα κλπ. όπως έγραψα παραπάνω μετά την επισκευή και την αλλαγή ακουγότανε σχεδόν ίδια!!!

Το βάρος ήταν σχεδόν ίδιο, τα ξύλα ίδια επίσης.

 
studio54GR είπε:
Είχα σπίτι μια Gibson SG φίλου που ήθελε να του αλλάξω μαγνήτες, βγάζω τους 498 - 490 και βάζω ένα σετ Bare Knuckle, φυσικά άλλαξε τελείως η κιθάρα ήχο.... Βάζω λοιπόν τους Gibson πάνω σε μια Epiphone SG αλλά δεν ακούστηκε σαν την Gibson πρό της αλλαγής. Πέφτει κάτω η κιθάρα και ξεκολλάει στο setneck, την καθαρίζω και ανακαλύπτω εκεί ένα καπλαμαδάκι το οποίο και αφαίρεσα. Την ξανακολλάω και ως εκ θαύματος ο ήχος ήταν σαν την Gibson (πρό αλλαγής) αλλά είχε ακόμα απίστευτα καλύτερο sustain !!!

Τα συμπεράσματα δικά σας.
Aυτό είναι πολύ ενδιαφέρον που λες. Το καπλαμαδάκι δηλαδή γιατί υπήρχε; Στήριζε ας πούμε το μπράτσο;

 
Μάλλον για καλύτερο setup, όμως δε χρειαζόταν, μάλιστα κατέβηκε και το action παρακάτω και με την γέφυρα χαμηλότερα ήρθε στην σωστή θέση.

 
studio54GR είπε:
Μάλλον για καλύτερο setup, όμως δε χρειαζόταν, μάλιστα κατέβηκε και το action παρακάτω και με την γέφυρα χαμηλότερα ήρθε στην σωστή θέση.
Έχω κ εγώ πάντως μία ξεχασμένη epiphone που κάποια στιγμή μελλοντικά είχα σκεφτεί να της αλλάξω μαγνήτες (αν και οι stock της είναι αρκετά καλοί). Λες να την ανοίξω/ρίξω κάτω κι εγώ;;  :P :P

Πέρα από την πλάκα, δύσκολο να συμπεράνεις πού έγκειτο η διαφορά για ένα μικρό καπλαμαδάκι.

 
nick_ls είπε:
Πέρα από την πλάκα, δύσκολο να συμπεράνεις πού έγκειτο η διαφορά για ένα μικρό καπλαμαδάκι.
"..Παίζουν τα καπλαμαδάκια..."

                                            Χρηστάκης (1924-1981)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top