Ξύλα. Τελικα μηπως τρωμε το παραμυθι?

Ποναει η αληθεια πονα

κι ειναι οι μυθοι  αρνια

που ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ μας σουβλιζει

τους τρωμε μαζι με ρυζι

;D

http://en.wikipedia.org/wiki/Airline_%28guitar%29

Due to their re-emerging popularity in contemporary rock music, and their relative scarcity in the guitar-sale market, original Res-O-Glas guitars (models made with fiberglass bodies) in excellent condition are known to sell for as much as $1,500-$3,000 U.S.
http://www.friges.it/bathroom-program/toilet_seats_compression_moulded/



 
Tamtam είπε:
Ετερον εκάτερον
Το ετερον το εκατερον πολλες φορες βολευει

βολευει οταν φαινεται πως  μαλλον κανω ΛΑΘΟΣ

το θολωμενο  μου μυαλο συνεχεια το βολευει

αφου ολο παρασυρεται απο το βαθυ μου ΠΑΘΟΣ

;D 


 
Χαίρομαι που αναγνωρίζεις το λάθος σου, έστω και ποιητική αδεία σουπερφανκ.

Και επειδή πηδάς από το ένα κιθαρόνι στο άλλο (θέλοντας να αποδείξεις τι;), ανυποψίαστε αναγνώστη λάβε ένα ρεζουμέ όσων ποστάρει ο γκρανμαστερ σοουπερφανκ, αυτή τη φορά χωρίς ρίμα:

1) από τις 26 κιθάρες που έλυωσε στη ζωή του ο Jimmy Page, χρησιμοποίησε και μια φτηνή Ντανελέκτρο σε τέσσερα κομμάτια για να κάνει ήχο σιτάρ, όπως λέει ο ίδιος εξάλλου στο λινκ που παρέθεσα.

Ούτε ένα καπάκι τουαλέτας.

2) η Res-O-Glas απόκτησε αξία χρηματιστηριακή, αν και φτενή κιθάρα, επειδή τη χρησιμοποίησαν εμβληματικοί καλλιτέχνες.

Γιατί επαίρεται τώρα ο κάθε σουπερφανκ, άγνωστο. Όταν το γυρίσει στο πεζό, ρώτα τον.

Still, no toilet seat in the horizon.

 
Ο εγωισμος σου εσκασε

σαν μπομπα Χιροσιμα

και αυτα που λες φιλαρα μου

εγω τα ακουω χυμα

Τα κΣυλα και τα πλαστικα

δεν εχουνε αξια

αξια εχει η λογικη

που παντα ειναι μια

Και οταν εχεις ΛΟΓΙΚΗ

δεν χρειαζεσαι νευρακια

Τραβα και τσουγκρισε λοιπον

κοκκινα αυγουλακια

;D

 
Χα χαααχ καλό σούβλισμα σουπερφάνκη

εδώ που είμαι δεν έχει ούτε αρνιά ούτε σαχλοποιητάδες

χρονια πολλά σε όλους ρε

 
Απο αγνο κοντρα πλακε

την 335

φτιανει η Gibson & μαμει

σχεδον στο παρα πεντε

Ο μπαρμπα Λιο εφτιανε

κιθαρες με αξια

κι ολοι τον κοροϊδευανε

πηξαν στη λαλακια

Με καθισμα μοιαζουν ρε συ

ωραιας τουαλετας

και τωρα κανουν σαν κολιε

Μαριας Αντουανετας

Δεν εβαζε μαχογκανι

ουτε και τιμιο κΣυλο

μα οτι εβρισκε φτηνοτερο

τους μαυρισε στο ξυλο

;D

 
Δεν ξερω τι λενε οι διαφοροι επιστημονες και τα οργανα μετρησεων, αλλα απο τη δικη μου πειρα, οσα οργανα ειχαν "καλα" κξσυλα, υποκειμενικα για τα γουστα μου στο θεμα τονος, ακουγονταν κατα πλειοψηφεια πολυ καλυτερα απο αυτα που ηταν απο "πλαστικη αγριοπασατεμπια", με οτι ηλεκτρικα και αν ειχαν.

(αν και καποια τα θελεις μερικες φορες  απο αγριοπασατεμπια, ακριβως για τον "κακο" ηχο που βγαζουν)*

Επισης αρκετα (σημερινα) οργανα με αγριοπασατεμπια, ακουγονται πολυ καλα για τα λεφτα τους. Ιδιως αν τους κανεις καποια αναβαθμιση εκει που χωλαινουν (πχ στα ηλεκτρικα, ή και στα κλειδια ή και στη γεφυρα).

Ελαχιστα απο αυτα τα "φτηνα" μαλιστα, ακουγονται καλυτερα απο καποια με "καλα" ξυλα. (παλι με οτι ηλεκτρικα κι αν βαλεις).

Συμπερασμα μου, ολα παιζουν ρολο στη γραμμη απο το χερι μεχρι το μεγαφωνο.

Άλλα περισσοτερο, άλλα λιγοτερο.

Αλλά ΟΛΑ.

* ΥΓ1 Για μενα δεν υπαρχει "καλος" και "κακος" ηχος. (γιαυτο και οι παρενθεσεις παντα σε αυτες τι λεξεις)

Υπαρχει καταλληλος και ακαταλληλος ηχος.

Και το καταλαβα ευτυχως πολυ νωρις (γυρω στο '85 :)), οταν σε ενα κομματι ο μονος ηχος που πηγαινε σε ενα ριφ ηταν απο μια Rickenbacker, που την ειχα του πεταματού.

ΥΓ2 Ενα strat '63 που παιζω τωρα τελευταια, δεν ξερω αν εχει τιμιο κξσυλο, αλλα δεν εχω ξανακουσει τετοιο πραμα.

Με το που βγαζεις το βισμα απο μια οποιαδηποτε κιθαρα και το βαζεις σε αυτη, λες χριστος ανεστη.

Παω να δω το αρνι. Κοντευει :)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Spyros Delta είπε:
Δεν ξερω τι λενε οι διαφοροι επιστημονες και τα οργανα μετρησεων, αλλα απο τη δικη μου πειρα, οσα οργανα ειχαν "καλα" κξσυλα, υποκειμενικα για τα γουστα μου στο θεμα τονος, ακουγονταν κατα πλειοψηφεια πολυ καλυτερα απο αυτα που ηταν απο "πλαστικη αγριοπασατεμπια", με οτι ηλεκτρικα και αν ειχαν.

(αν και καποια τα θελεις μερικες φορες  απο αγριοπασατεμπια, ακριβως για τον "κακο" ηχο που βγαζουν)*

Επισης αρκετα (σημερινα) οργανα με αγριοπασατεμπια, ακουγονται πολυ καλα για τα λεφτα τους. Ιδιως αν τους κανεις καποια αναβαθμιση εκει που χωλαινουν (πχ στα ηλεκτρικα, ή και στα κλειδια ή και στη γεφυρα).

Ελαχιστα απο αυτα τα "φτηνα" μαλιστα, ακουγονται καλυτερα απο καποια με "καλα" ξυλα. (παλι με οτι ηλεκτρικα κι αν βαλεις).

Συμπερασμα μου, ολα παιζουν ρολο στη γραμμη απο το χερι μεχρι το μεγαφωνο.

Άλλα περισσοτερο, άλλα λιγοτερο.

Αλλά ΟΛΑ.

* ΥΓ1 Για μενα δεν υπαρχει "καλος" και "κακος" ηχος. (γιαυτο και οι παρενθεσεις παντα σε αυτες τι λεξεις)

Υπαρχει καταλληλος και ακαταλληλος ηχος.

Και το καταλαβα ευτυχως πολυ νωρις (γυρω στο '85 :)), οταν σε ενα κομματι ο μονος ηχος που πηγαινε σε ενα ριφ ηταν απο μια Rickenbacker, που την ειχα του πεταματού.

ΥΓ2 Ενα strat '63 που παιζω τωρα τελευταια, δεν ξερω αν εχει τιμιο κξσυλο, αλλα δεν εχω ξανακουσει τετοιο πραμα.

Με το που βγαζεις το βισμα απο μια οποιαδηποτε κιθαρα και το βαζεις σε αυτη, λες χριστος ανεστη.

Παω να δω το αρνι. Κοντευει :)
Ε, ναι. (Σε όλα!)

Να προσθέσω μόνο, το εξής:

έγραψα νωρίτερα ότι είναι ένα είδος ανάποδου show-off αυτό το "ουάο, μεγάλε τι ήχαρα βγάζεις με αυτό το όργανο! Τι είναι? - Α ξες, μου στοίχισε 100 ευρώ" .

Επειδή δεν εχω πια ούτε μια ακριβή κιθάρα, συχνά με ρωτάνε για τον ήχο ή τα πετάλια και δεν κρύβω ότι είναι όσο να πεις ικανοποίηση να κολακεύει κάποιος τον ήχο που βγάζεις με ένα Bad Monkey USA, ένα ψηφιακό delay της TC και ένα Danelectro tremolo.

Τα χώνω λοιπόν, γιατί ξέρω πώς νιώθουν όλοι αυτοί οι τρελοεπιστήμονες "αντι-ξυλιστές". Νιώθουν σπουδαίοι για τη μια τρύπα στο νερό και νομίζουν ότι έκαναν καμιά ανακάλυψη. Ναι, βγάζει ήχο και ένα καπάκι λεκάνης, so?

Με μια διαφορά όμως: ορισμένοι από μας, επαναλαμβάνω που ΔΕΝ έχουμε ούτε ένα ακριβό όργανο, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι *ζηλεύουμε* όσους έχουν - ούτε ότι θα γίνουμε καραγκιόζηδες σαν τους γιουτιουμπίστες και τους κολλημένους που επιμένουν για πάντα να μας πείσουν ότι "το ένα δεν μετράει, το άλλο δεν παίζει ρόλο" και το ότι "όλα είναι στο χέρι" ξερω γω.

Κι αυτό γιατί ο λόγος που κάποιοι δεν έχουμε ακριβά όργανα , είναι από επιλογή. Από στυλ και modus vivendi.

Νωρίτερα ο σουπερφάνκ ανάφερε κάποια παλιά όργανα που φτιάχνονταν με "ευτελή" για την εποχή τους υλικά - "με ό,τι έβρισκε ο Λίο Φέντερ" όπως αναφέρει (και ορθώς), στο έμμετρο πόνημά του ο φάνκυ φυσιοδίφης κιθαρίστας και συνθέτης.

Ας έχουμε υπόψην όμως, πως ούτε οι μέθοδοι κατασκευής ούτε τα "ευτελή" υλικά του άλλοτε, συγκρίνονται με τα "ευτελή υλικά" του σήμερα... Η μέρα με τη νύχτα είναι από άποψη ποιότητας, από επεξεργασία ξύλου, από εργασία πάνω στο όργανο κλπ.

Είναι σα να συγκρίνεις αρνάκι στη σούβλα από το χωριό σου με ψητό από αλυσίδα σουπερμάρκετ. Όσο καλό και αν είναι το δεύτερο, όσο κι αν σε χορτάσει και όσο κι αν μυρίζει ωραία, είναι ένα από τα πολλά, έχει ψηθεί στα γρήγορα σαν τα ξύλα των κινέζικων κιθάρων, είναι μαζική παραγωγή και και έχει φτιαχτεί για να καταναλωθεί γρήγορα πριν το βαρεθείς. Ο μόνος τρόπος να μην το βαρεθεί κανείς, είναι να επέμβει με modifications: κανένα έξτρα μυρωδικό, λίγο λαδολέμονο να νοστιμίσει , γαρνιτούρα λαχανικών/πατατών κ.λπ., μουστάρδες και λοιπά.

;D

 
Αφου (νομιζω οτι) εχουν εξαιρεθει απο τη συζητηση τα μανικια και οι ταστιερες και εχει επικεντρωθει στα σωματα των ηλεκτρικων οργανων,αν καποιος ειναι τοσο σιγουρος οτι μια κιθαρα με σωμα απο αλουμινιο,ακουγεται το ιδιο με την ιδια κιθαρα με σωμα απο πλαστικο ταπερ η οποια ακουγεται επισης το ιδιο με την ιδια κιθαρα με σωμα απο οποιοδηποτε ξυλο,σε ολες τις πιθανες ρυθμισεις,με λιγο γκειν,με καθολου γκειν,τιγκα στα ντιστορσια κλπ, εγω παω πασο.

Παντως για τον εαυτο μου κραταω αλλη αποψη.

Και αν καποιος θελει οπωσδηποτε κατι μετρησιμο γιατι δεν εμπιστευεται τα αυτια του,νομιζω οτι και αυτο ειναι εφικτο για καποιον που εχει ορεξη να μεταφερει ενα loaded pickguard σε δυο στρατ με ιδιο hardware,η μια με βαρυ-ασηκωτο σωμα και η αλλη με πουπουλο.

Και τα "μετρησιμα" αποτελεσματα του θα του δειξουν εκτος απο συχνοτικη αποκριση (που πιθανον να μην ειναι εντυπωσιακη αλλα θα ειναι υπαρκτη) και κατι αλλο: το δυναμικο ευρος,αυτο που εχουμε συνηθισει να λεμε σαν "κομπρεσσαρισμα" που εχουν τα βαρια οργανα,που αλλοι το προτιμανε και αλλοι θελουν την "αναπνοη" των ελαφρυτερων οργανων.

Αυτη ειναι η ταπεινη προσωπικη μου αποψη που δεν νιωθω την αναγκη να χασω καναδυο μερες με κατσαβιδια και κολλητηρια για να την τεκμηριωσω "επιστημονικα".

Προτιμω να παω να τεκμηριωσω επιστημονικα την αυξηση της χοληστερινης μου σε κανα μισαωρακι τωρα που εκατσε και ο καφες και ανοιξε το ματι.  ;D

 
georgekz750 είπε:
Αφου (νομιζω οτι) εχουν εξαιρεθει απο τη συζητηση τα μανικια και οι ταστιερες και εχει επικεντρωθει στα σωματα των ηλεκτρικων οργανων,αν καποιος ειναι τοσο σιγουρος οτι μια κιθαρα με σωμα απο αλουμινιο,ακουγεται το ιδιο με την ιδια κιθαρα με σωμα απο πλαστικο ταπερ η οποια ακουγεται επισης το ιδιο με την ιδια κιθαρα με σωμα απο οποιοδηποτε ξυλο,σε ολες τις πιθανες ρυθμισεις,με λιγο γκειν,με καθολου γκειν,τιγκα στα ντιστορσια κλπ, εγω παω πασο.

Παντως για τον εαυτο μου κραταω αλλη αποψη.
Το νήμα έχει να κάνει με ΞΥΛΑ. Μιλώντας για αλουμίνιο ή πλαστικό, δεν είσαι εκτός θέματος;

 
gdevelek είπε:
Το νήμα έχει να κάνει με ΞΥΛΑ. Μιλώντας για αλουμίνιο ή πλαστικό, δεν είσαι εκτός θέματος;
Εν μερει ναι,εν μερει οχι.

Οσο υποστηριζεται απο καποιον και συζητιεται για παραδειγμα οτι στην ηλεκτρικη κιθαρα ακουμε μονο τους μαγνητες και τα μεταλλικα τους μερη ειμαι εντος.

Με τον απολυτο ορισμο του ξυλοθεματος σε αυτο που παραθεσες ειμαι εκτος.

Αλλα σε αυτο που δεν παραθεσες αναφερω απλα συγκριση βαριας κιθαρας με ομοια ελαφρια κιθαρα.

Χωρις καν να με ενδιαφερει αν η βαρια ειναι αγριοβαλανιδια βορειας Γερμανιας και η ελαφρια θαμνος σαβανας. Και εκει αναφερομαι σε ξυλα,βαρια vs ελαφρια. Αν καποιος βρισκει οτι ακουγεται διαφορα σε αυτα τα δυο,τοτε προφανως αποδεχεται οτι στην ηλεκτρικη κιθαρα δεν ακουμε μονο τους μαγνητες και τα μεταλλικα μερη,ετσι δεν ειναι?

Επισης συμπληρωνω οτι αν καποιος αποδεχεται οτι μια αλουμινενια ακουγεται διαφορετικα απο μια ξυλινη,αυτοματως αποδεχεται οτι και το σωμα παιζει ρολο στον ηχο,αρα κατ επεκταση σωμα απο ξυλο διαφορετικης πυκνοτητας βαρους και χαρακτηριστικων θα παιζει το ρολο του.

Νομιζω λογικα τα σκεφτομαι.

 
georgekz750 είπε:
Επισης συμπληρωνω οτι αν καποιος αποδεχεται οτι μια αλουμινενια ακουγεται διαφορετικα απο μια ξυλινη,αυτοματως αποδεχεται οτι και το σωμα παιζει ρολο στον ηχο,αρα κατ επεκταση σωμα απο ξυλο διαφορετικης πυκνοτητας βαρους και χαρακτηριστικων θα παιζει το ρολο του.
όχι, εδώ κάνεις σφάλμα λογικής

πρόσεξε να το καταλάβεις

έχουμε το ξύλο Α, και το ξύλο Β

και έρχεται κάποιος και σου λέει ότι δεν υπάρχει διαφορά, και εσύ  διαφωνείς

εσύ βάζεις στο παιχνίδι το πλαστικό Γ και συμφωνείτε πως υπάρχει διαφορά μεταξυ Α/Β από τη μια και Γ από την άλλη μεριά

και συμπεραίνεις πως, αυτόματα, υπάρχει διαφορά ΚΑΙ μεταξύ Α και Β

δεν στέκει

 
Tamtam είπε:
Τα χώνω λοιπόν, γιατί ξέρω πώς νιώθουν όλοι αυτοί οι τρελοεπιστήμονες "αντι-ξυλιστές". Νιώθουν σπουδαίοι για τη μια τρύπα στο νερό και νομίζουν ότι έκαναν καμιά ανακάλυψη. Ναι, βγάζει ήχο και ένα καπάκι λεκάνης, so?

Με μια διαφορά όμως: ορισμένοι από μας, επαναλαμβάνω που ΔΕΝ έχουμε ούτε ένα ακριβό όργανο, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι *ζηλεύουμε* όσους έχουν - ούτε ότι θα γίνουμε καραγκιόζηδες σαν τους γιουτιουμπίστες και τους κολλημένους που επιμένουν για πάντα να μας πείσουν ότι "το ένα δεν μετράει, το άλλο δεν παίζει ρόλο" και το ότι "όλα είναι στο χέρι" ξερω γω.
Εχω αρχίσει και ενοχλούμαι προσωπικά απο την στάση σου, υποθετω έχω το δικαίωμα της άποψης μου ακόμα κι αν δεν συμφωνείς έτσι?

Είναι προφανές πως δεν ξέρεις να συζητάς και να δέχεσαι αντίθετες απόψεις απ τις δικές σου, θα πρέπει εγω να καταταχτώ λοιπόν στους επιστήμονες αντιξυλιστές που νοιώθω σπουδαίος κλπ, η θα πρέπει να είμαι αυτός που όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια επειδή δεν συντάσσομαι με τα κιθαριστικά σου είδωλα που πιστεύεις ότι ορκίζονται στη σημασία του ξύλου ενω δεν έχεις ούτε μισή απόδειξη γι αυτό.

Συνέχισε να μιλάς μόνος σου λοιπόν, καλή συνέχεια

 
gdevelek είπε:
όχι, εδώ κάνεις σφάλμα λογικής

πρόσεξε να το καταλάβεις

έχουμε το ξύλο Α, και το ξύλο Β

και έρχεται κάποιος και σου λέει ότι δεν υπάρχει διαφορά, και εσύ  διαφωνείς

εσύ βάζεις στο παιχνίδι το πλαστικό Γ και συμφωνείτε πως υπάρχει διαφορά μεταξυ Α/Β από τη μια και Γ από την άλλη μεριά

και συμπεραίνεις πως, αυτόματα, υπάρχει διαφορά ΚΑΙ μεταξύ Α και Β

δεν στέκει
Δεν συμφωνω ομως με το συλλογισμο σου.

Εγω το βλεπω πολυ πολυ απλα.

Αν το υλικο του σωματος της κιθαρας επηρρεαζει τον ηχο,θα πει οτι παιζει το ρολο του και καταρριπτει ολη τη θεωρια περι "μη συμμετοχης" του σωματος στον ηχο.

Συνεπως και διαφορετικα ξυλα (=διαφορετικα υλικα,με αλλη πυκνοτητα και αλλες ιδιοτητες) επηρρεαζουν τον ηχο.

Ο βαθμος που τον επηρρεαζουν ισως να ειναι μικρος,αλλα δεν νομιζω οτι εξεταζουμε αυτο το ποσοστο εδω.

Επετρεψε μου να διαφωνησω λοιπον και να κρατησω το δικο μου συλλογισμο.

Και σε ολο αυτο που γραφουμε να συμπληρωσω φυσικα και την προσωπικη εμπειρια του καθενος,που εμενα προσωπικα δεν μου δειχνει σε κανενα απο τα οργανα που εχω ή που ειχα οτι το υλικο του σωματος τους ΔΕΝ επαιζε το ρολο του στον ηχο και τη συμπεριφορα τους.

 
Καλά που ήταν τυφλό το παληκάρι και τον δούλεψαν και δεν του είχαν πει ότι παίζει με κοντραπλακέ Squier - αλλιώς αν το ήξερε πώς θα έβγαζε τέτοιο ήχο;


 
Προχθές λοιπόν, πήγα να πάρω μια σούβλα για το αρνί.

Μου δείχνει ο "σουβλάς" τις κλασσικές μεταλλικές, και μου λέει μετά "έχω και κάτι ξύλινες για τους μερακλήδες".

"Δηλαδή?" τον ρώτησα.

"Άκου να δεις" μου λέει, "άλλο ψήσιμο κάνει η ξύλινη, καμία σχέση με την μεταλλική".

"Γιατί?" τον ξαναρώτησα.

"Γιατί η ξύλινη αλληλεπιδρά με το κρέας, βγάζει και το δικό της άρωμα στο ψητό, και γίνεται λουκούμι. Άσε δηλαδή που ανάλογα με το κρέας και το τελικό αποτέλεσμα που θέλεις στην υφή και την γεύση του ψητού, παίρνεις και διαφορετική ξύλινη" μου απάντησε.

"Για πες τι εννοείς" ξαναματαρωτάω.

"Αν το κρέας είναι βαρύ και λιπαρό, θα πάρεις σούβλα από μαόνι που είναι για βαριά πράγματα, και απορροφάει το λίπος δίνοντας ένα λεπτό άρωμα στο ψητό, που διώχνει την λιπίλα.

Αν είναι σκληρό, θα πάρεις σούβλα από alder που θα το βοηθήσει να μαλακώσει με το ψήσιμο.

Αν είναι γάλακτος, θα πάρεις rosewood, για υπέροχο και απαλό ψήσιμο.

Αν είναι κοκορέτσι, θα πάρεις σούβλα από maple που το βοηθάει να αρπάξει όμορφα απ' έξω, αλλά να ψηθεί καλά και μέσα.

Το 'πιασες?" μου λέει.

Έτσι τελικά κι εγώ ......... το 'ψησα στο φούρνο. ;D ;D ;D

 
georgekz750 είπε:
Δεν συμφωνω ομως με το συλλογισμο σου.

Εγω το βλεπω πολυ πολυ απλα.

Αν το υλικο του σωματος της κιθαρας επηρρεαζει τον ηχο,θα πει οτι παιζει το ρολο του και καταρριπτει ολη τη θεωρια περι "μη συμμετοχης" του σωματος στον ηχο.

Συνεπως και διαφορετικα ξυλα (=διαφορετικα υλικα,με αλλη πυκνοτητα και αλλες ιδιοτητες) επηρρεαζουν τον ηχο.

Ο βαθμος που τον επηρρεαζουν ισως να ειναι μικρος,αλλα δεν νομιζω οτι εξεταζουμε αυτο το ποσοστο εδω.
Όχι γιατί μεταξύ των πολλών πιθανών ξύλων οι διαφορες είναι μηδαμινές. Το ποοστό που λές μετράει πολύ αν είναι ΤΟΣΟ μικρό που να είναι ΑΜΕΛΗΤΕΟ. Αυτός τουλάχιστον είναι ο "απέναντι" ισχυρισμός.

 
gdevelek είπε:
Όχι γιατί μεταξύ των πολλών πιθανών ξύλων οι διαφορες είναι μηδαμινές. Το ποοστό που λές μετράει πολύ αν είναι ΤΟΣΟ μικρό που να είναι ΑΜΕΛΗΤΕΟ. Αυτός τουλάχιστον είναι ο "απέναντι" ισχυρισμός.
Χαιρομαι που καταληγουμε τοσο συντομα και περιεκτικα να εστιασουμε και να συμφωνησουμε στο τι διαφωνουμε.

Αν μη τι αλλο δειχνει εποικοδομητικη κουβεντα.

Παντως απο μια παρτ-τελε που συναρμολογησα προσφατα με ολα τα υλικα τελεκαστερισια αλλα σωμα ενα φτηνιαρικο μαονι με maple top που ετυχε να εχω απο καποια "παραξενη" φτηνοτελε που απεβιωσε,μου φαινεται οτι η επιδραση του συγκεκριμενου τμηματος δεν ειναι και τοσο αμελητεα. Η κιθαρα ειναι και ακουγεται πιο "θολη" απ οτι με ενα alder σωμα.  Και λιγοτερο κομπρεσσαρισμενη (αυτο ηταν κατι που δεν μου αρεσε,αλλα αλλη κουβεντα τα περι ορεξεως).

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top