Ξύλα ηλεκτρικης κιθάρας. Μας κοροιδευουν η οχι;

Θα σου δώσω ένα άλλο παράδειγμα (προσπαθώντας να σου εξηγήσω ότι χρησιμοποιείς λάθος εκφράσεις)...

Πληστηριασμοί κρασιών, παλιά, σπάνια μπουκάλια, κοστίζουν μια περιουσία...μπορεί όταν το ανοίξεις να είναι ξύδι (μου έχει τύχει). Αυτό δεν μειώνει την τιμή που θα πληρώσεις.

 
marathon είπε:
Μόνο και μόνο που έχεις Ibanez είσαι "θύμα" του marketing.
E γιαυτο ειπα..."οχι σε τοσο μεγαλο βαθμο" γιατι ειμαι και εγω εν μερει θυμα. Απλα αναφερω μονο οτι δεν πιστευω να εδινα τοσα πολλα χρηματα για ενα sign μοντελο. Τελος παντων ειναι αλλο θεμα αυτο και δεν εχεις αδικο σε αυτα που λες γενικα. Ειμαι υπερ της αποψης του "οτι πληρωνεις παιρνεις" αλλα υπαρχουν και καποια όρια... Αν εξαιρεσουμε το θεμα της αισθητικης ομορφιας σε μια κιθαρα θεωρω οτι υπαρχει καποιο οριο χρηματικο απο το οποιο εαν πας παραπανω δεν θα κερδισεις κατι παραπανω σε θεμα επιδοσεων. Τωρα αυτο το οριο δεν ξερω πιο ειναι και σιγουρα απο εταιρια σε εταιρια αυτο αλλαζει. Αποψη μου παντα για να μην παρεξηγειθω

 
μιλαω παντα για χρηματα που δαπανα καποιος για να εχει τα αναλογα ποιοτικα αποτελεσματα στον ηχο. Οχι κατι αλλο οπως αισθητικη, ευκολια στο παιξιμο, κυρος κτλ. ΜΟΝΟ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΗΧΟΥ!

 
sayan είπε:
εαν εξαιρεσουμε το θεμα της αισθητικης ομορφιας σε μια κιθαρα θεωρω οτι υπαρχει καποιο οριο χρηματικο απο το οποιο εαν πας παραπανω δεν θα κερδισεις κατι παραπανω σε θεμα επιδοσεων.
Αισθητική ομορφιά δεν είναι στο λογότυπο του head...όταν πληρωνεις κάποια αρκετά λεφτα για ένα signature μοντέλο το βλέπεις και σαν επένδυση-αξία μεταπώλησης.

Η ποιότητα είναι κάτι το υποκειμενικό (θα ήθελα και εγώ να μου υποδείξουν ένα τεστ μέτρησης ποιότητας). Διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο.

Το μόνο λοιπόν που μετράται είναι η αξία αγοράς-πώλησης

 
Χωρις να εχω διαβασει ολα τα ποστς (13 σελιδες!!!) να πω στο φιλο που το ανοιξε οτι αν πληρωσεις 200 ευρω οπως ειχα πληρωσει εγω μια μουφοστρατ θα παρεις μια κιθαρα που εχει καρουμπαλα εκει που παταει το τρεμολο! Με αποτελεσμα να καθεται στραβα και οτι συνεπαγεται αυτο. Θα παρεις μαγνητες οτι ναναι με πολυ θορυβο, με κολλησεις στα ηλεκτρικα που στον πρωτο μηνα ξεκολλησανε, πικγκαρντ που πρεπει να λυγισει για να ταιριαζει στις τρυπερ και παει λεγοντας.

Τα ξυλα ειναι basswood για το σωμα και maple για το μπρατσο με rosewood ταστιερα, δηλαδη τα ιδια ξυλα που μπαινουν σε Ιμπανεζ των 1000 ευρω και βαλε.

Δεν πληρωνεις τοσο το ξυλο -εκτος αν ειναι σπανιο οπως 5Α maple,Flame Koa κλπ κλπ- αλλα τη δουλεια που εχει γινει πανω στο οργανο. Και την εργασια την χρεωνει ο καθενας οσο θελει.

Πχ στην Ελλαδα σου ζητανε για binding σε σωμα και μανικι 150-200 ευρω ενω ο κυριος Suhr ζηταει 700 δολλαρια!!!!

Να μια διαφορα 500 ευρω που ερχεται απο το πουθενα και με καμια ανταποκριση σε διαφορα ποιοτητας υλικων η εργασιας.

 
Και ο κυριος Τομ Anderson πουλαει κιθαρες 3-4000 us$ με κινεζικες θηκες.

Oταν τον ρωτησα μου ειπε αυτες ειναι οτι ποιο καλο μπορουμε να βρουμε  ;D ;D

 
Sozos είπε:
Χωρις να εχω διαβασει ολα τα ποστς (13 σελιδες!!!) να πω στο φιλο που το ανοιξε οτι αν πληρωσεις 200 ευρω οπως ειχα πληρωσει εγω μια μουφοστρατ θα παρεις μια κιθαρα που εχει καρουμπαλα εκει που παταει το τρεμολο! Με αποτελεσμα να καθεται στραβα και οτι συνεπαγεται αυτο. Θα παρεις μαγνητες οτι ναναι με πολυ θορυβο, με κολλησεις στα ηλεκτρικα που στον πρωτο μηνα ξεκολλησανε, πικγκαρντ που πρεπει να λυγισει για να ταιριαζει στις τρυπερ και παει λεγοντας.

Τα ξυλα ειναι basswood για το σωμα και maple για το μπρατσο με rosewood ταστιερα, δηλαδη τα ιδια ξυλα που μπαινουν σε Ιμπανεζ των 1000 ευρω και βαλε.

Δεν πληρωνεις τοσο το ξυλο -εκτος αν ειναι σπανιο οπως 5Α maple,Flame Koa κλπ κλπ- αλλα τη δουλεια που εχει γινει πανω στο οργανο. Και την εργασια την χρεωνει ο καθενας οσο θελει.

Πχ στην Ελλαδα σου ζητανε για binding σε σωμα και μανικι 150-200 ευρω ενω ο κυριος Suhr ζηταει 700 δολλαρια!!!!

Να μια διαφορα 500 ευρω που ερχεται απο το πουθενα και με καμια ανταποκριση σε διαφορα ποιοτητας υλικων η εργασιας.
Συμφωνώ μαζί σου φίλε. Και εμένα μου φαίνεται ότι τα φτηνά όργανα δεν είναι τόσο ότι έχουν κακής ποιότητας ξύλα (χωρίς να αποκλείεται ότι μπορεί να έχουν β' διαλογής από αισθητικης και όχι μόνο ποιότητας) αλλά ότι έχουν φτηνά-φτηνιάρικα υλικά εν γενει και κακό craftmanship, το οποίο κάνει το όργανο να είναι δυσκολόπαιχτο, εκνευριστικό στο σετάρισμα, αναξιόπιστο και να σου σπάει τα ούμπαλα γενικώς.

Τέλοσπάντων ο καθένας μας ξέρει μέχρι που τον παίρνει να δώσει και ποιες είναι οι ορέξεις του οπότε πορεύεται ανάλογα. Σε κάθε περίπτωση και όπως αναφέρθηκε και σε προηγούμενο post, όπως δε μπορούμε να οδηγούμε όλοι bentley και ferrari έτσι δε γίνεται να έχουμε όλοι τη signature του Page ή του zakk wylde (τα παραδείγματα τυχαία).

 
sayan είπε:
Τελικα ποσο σημαντικα ειναι τα ξυλα σε μια ηλεκτρικη κιθάρα? Κατα ποσο συμβαλλουν τα ξυλα στην ηχητικη αποδοση μιας κιθάρας? Η χρηματική διαφορα αναμεσα σε δυο κιθάρες ( 500/1500€) αντικατροπτιζουν την αντιστοιχη ηχητικη διαφορα??? η μηπως πληρωνουμε ονοματα?? Αντιλαμβανομαι οτι μια κιθαρα 200 € σιγουρα θα υστερει ηχητικα για πολλους λογους, μαγνητες, ηλεκτρικα, κακη συναρμολογηση ισως, αλλα ειναι τα ξυλα της 200€ης κιθαρας που την καθιστουν τοσο φτηνη???
Χωρις φυσικα να εχω διαβασει ολα τα ποστ......  ;D

Ειναι ασχετο το θεμα της τιμης με το θεμα της ποιοτητας των ξυλων σε δυο διαφορετικα οργανα.

Η ποιοτητα στα ξυλα σιγουρα παιζει ρολο στον ηχο του οργανου, αλλιως ολοι θα εφτιαχναν stradivarius.

Οσο πιο ντιγκιταλε ειναι και εφφεδιαρικος ειναι ο ηχος του προενισχητη-ενυσχυτη-μονιτορ κλπ οπως και το ειδος των μαγνητων τοσο δεν θα καταλαβαινεις τη διαφορα.

Αν εχει σκοπο να παιξει καποιος με μια πεταλιερα στο πισι πχ με ακτιβ μαγνητες ας παρει μια πλαστικια κιθαρα.

Δεν θα καταλαβει τη διαφορα  ;D

Οσο για το χρηματικο θεμα, ειναι κατι διαφορετικο και εχει να κανει με το εμποριο.

Στο εμποριο ειναι τοσο πολυπλοκο το θεμα που μπορεις να βρεις κιθαρα με καλυτερα ξυλα σε μικροτερη τιμη απο μια που ειναι Γ Τ Π.

 
ffmakis είπε:
Και ο κυριος Τομ Anderson πουλαει κιθαρες 3-4000 us$ με κινεζικες θηκες.

Oταν τον ρωτησα μου ειπε αυτες ειναι οτι ποιο καλο μπορουμε να βρουμε  ;D ;D
Ο κος Τομ Anderson είναι τουλάχιστον ειλικρινής. ΟΛΟΙ πουλάνε κινέζικες θήκες απλά ο Τομ Anderson δεν ντρέπεται να το λέει. Πέρισυ το πάσχα ήμουν στο Ηονγ kong...σε βεβαιώνω ότι το 90% της ευρωπαϊκής παραγωγής παράγεται εκεί. Εσύ πιστεύεις δηλ ότι η Fender τις θήκες της της φτιάχνει στην Αμερική. Και δεν μιλάω για μαϊμούδες αλλά για κανονικές γραμμής παραγωγής με ευρωπαϊκό ποιοτικό έλεγχο

Άσε που η ποιότητα τους καλυτερεύει εντυπωσιακά. Είδα packaging και εκτυπώσεις αψεγάδιαστες.

 
ειναι παντως φανερο οτι η χρυση εποχη των καλων ξυλων + φτηνα εχει περασει οριστικα, σε αντιθεση με τα ηλεκτρονικα και hardware μερη της κιθαρας οπου τα πραγματα μαλλον δεν ηταν ποτε καλυτερα

 
Να και μια κουκλα που περασε για μια νυχτα απο το κρεβατι μου  ;D ;D

Δεν μου εκατσε και την εδιωξα.

 
Σόρυ τωρα αλλα μετα την επαναναγνωση γιατι βγαινω λιγο συγχυσμενος?Πως και εχω την εντύπωση οτι ανεκαθεν η πλειοψηφία του νοιζ υποστήριζε πως τα ξύλα ειναι η μόνη αλήθεια προς τον παράδεισο?Πως και θυμαμαι οτι τις danelectro(τυχαιο και οχι μοναδικο παραδειγμα στην αντιπαραθεση) τις βγάζαμε αψυχες,αξύριστες,βρωμούσες?

Ολα μαρκετινγκ κ καλαισθησια ήταν κ για μενα και ας μην εχω την παραμικρη ιδεα και σχεση με το αθλημα της αναγνωσης των πολυπόθητων 23452 hz στο ξύλο της αγγουριάς του Λέο που το ταρίχευσε το 1930 για να φτασει σήμερα να χει 2 παραπάνω αρμονικες απο ολες τις αλλες κιθαρες και να παινεύομεν το απαίνευτο.

 
Σόρυ τωρα αλλα μετα την επαναναγνωση γιατι βγαινω λιγο συγχυσμενος?Πως και εχω την εντύπωση οτι ανεκαθεν η πλειοψηφία του νοιζ υποστήριζε πως τα ξύλα ειναι η μόνη αλήθεια προς τον παράδεισο?Πως και θυμαμαι οτι τις danelectro(τυχαιο και οχι μοναδικο παραδειγμα στην αντιπαραθεση) τις βγάζαμε αψυχες,αξύριστες,βρωμούσες?
Mάλλον το forum είδε το φως το αληθινόν. ;D

 
Το χαος καλα κρατει!!! Ποιο πιστευετε οτι ειναι το ανωτερο οριο που θα επρεπε να επενδυσει κανεις για ενα καλο οργανο (απο ηχητικης αποδοσης ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ)??? Ξερω οτι αυτο που ρωταω ειναι πολυ χονδρικη ερωτηση, αλλα εαν εξαιρεσουμε οπτικα γουστα και hand made καταστασεις που θα βάζατε το χρηματικο οριο απο το οποιο και πανω ειναι καθαρα πολυτελεια?

 
σπυρέτο τρέχει αιμα δεν το σκουπισες καλά το πύον :P

Πάντως μετα και απο τις απαντήσεις των less40,alter που και αυτοι κατεχουν το πραμα μπορω να φανταστω οτι ολοι οσοι υποστηρίζουν για συχνοτικες διαφορες στο φάσμα του [(παπαστρούμφ*το κατακορυφο της αιδούς)/ξεβγαλμα απ την φάκα=μπομπ σφουγγαράτος] εχουν πεσει σε λούπα με αδιεξοδο προς την αποκατανάλωση του συγχρονου νεάτερνταλ(τι λεω ο γκαργκιόλης απογεματιάτικα ναούμ).

 
αυτη τη στιγμή δεν πίνω γάλα δυστυχώς αλλα έχω παρέα ετούτον:

orange_01_small.jpg


 
Η ιατρο-οικονομικη θεωρια στην οποια κατεληξα ειναι η εξης:

Οι φτωχοι ειναι βαρυκοοι.

Οσο λιγοτερα λεφτα εχει κανεις τοσο λιγοτερο φαινεται να επηρρεαζονται τα αυτια του απο  την συνεισφορα των μαγικων/custom shop/πεπαλαιωμενων κλπ ξυλων των ηλεκτρικων οργανων.

Αμα εχει 5-10 χιλ καβατζα και τον τρωνε για ξοδεμα, το αυτι αρχιζει απο μονο του να ακουει τεραστιες διαφορες, θελει δεν θελει...

 
Κύριοι, για το θέμα τιμής/απόδοσης τα πράγματα είναι απλά. Υπάρχουν 4 κατηγορίες ανδρών:

1. Αυτοί που ισχυρίζονται ότι οι κοντές και χοντρές κοπέλες με γυαλιά κάνουν το καλύτερο σεξ και είναι οι καλύτερες σύντροφοι επειδή μόνο τέτοιες μπορούν να βγάλουν.

2. Αυτοί που κυκλοφορούν μόνο με ψηλές ξανθιές (παρότι κρυφογουστάρουν και τις άλλες) γιατί πάνω απ' όλα είναι το prestige.

3. Αυτοί που ισχυρίζονται συνέχεια ότι οι κοντές και χοντρές κοπέλες με γυαλιά κάνουν το καλύτερο σεξ και είναι οι καλύτερες σύντροφοι, αλλά οι ίδιοι κυκλοφορούν με ψηλές ξανθιές.

4. Αυτοί που έχουν δοκιμάσει πολύ και από τα δύο είδη και ξέρουν τι να ψάξουν.

Παρόμοια και για τις κιθάρες. ;D 8)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top