Ξύλα ηλεκτρικης κιθάρας. Μας κοροιδευουν η οχι;

Μια που μιλαμε για Gibson να πω οτι μια απο τις ποιο καλες κιθαρες που περασανε απο τα χερια μου το τελευταιο καιρο ειναι ..ειτανε την εδωσα.

η Joe Perry signature.

Τα εχει ολα, ειναι ελαφρια, καταπληκτικο μανικι και ηχο.

Ο φιλος που την πηρε θα την χαρει για πολυ καιρο.

 
(το πρωτο μου rig ηταν ενας....ECOLENA με ενα..fuzz...CORON & μια GERLEY ταυρακι Grin)
Ρε δεν το πιστευω, ΚΙ ΕΜΕΝΑ, μονο που η Gerley ηταν στρατ 2tone sunburst και με 5θεσιο αλλα με 3θεσιο παρακαλω

 
ε,ολοι οι...μεγαλοι κιθαριστες απο τον ΑΡΜΑΟ... ψουνιζανε τοτε ;D ;D (μου ειχε δωσει δωρο και κατι πενες...υφασματινες  :o :o :o (ακομα τις εχω!!!)

 
Superfunk είπε:
ενας....ECOLENA ;D
χεχε...  τι μου θυμισες τωρα!...  

ειχα εναν που περα απο τον τραγικο ηχο, ειχε πολυ καλο* built in tremolo.

*= ετσι μου φαινοταν τοτε...  ;)

 
Αν είχα βοήθεια από κάποιον θα ανέβαζα τεστάκι (έχω 5-6 στρατ) θα χρησιμοποιούσα το ίδιο pickguard και τον ίδιο μάνικα σε μαόνι, αλντερ, ας, Basswood και Poplar με καπάκια maple.....

Πάντως μιά από τις φτηνότερες κιθάρες μου έχει τον καλύτερο ήχο.... (καί δυό - τρεις ακριβές επίσης) είναι μια Cortez Goltop του 1975 με μαγνήτες 490 Gibson, μαόνι bolt on..... και η partcaster μου (alder - maple) με Surfuri Tonerider η οποία συγκρίθηκε με 5-6 USA fender και τους έριξε στα αφτιά.... (κιθαρίστες σε μπουζουκλερί έκαναν το τεστ) ή μία με 54άρηδες,Τexas, Noisseless, Kinnman, 62HotRod (μανίσια η κιθάρα), Δεύτερη βγήκε μιά αγνώστης προέλευσης Japan Early 80s strat με Lace Sensors !!!!! μάλιστα γι αυτήν ψαχνουμε να βρούμε τι μάρκα είναι (διότι κάποιος την έσβυσε) από C καλλιγραφικό άρχιζε πάντως.........

 
alderbody είπε:
χεχε...  τι μου θυμισες τωρα!...  

ειχα εναν που περα απο τον τραγικο ηχο, ειχε πολυ καλο* built in tremolo.

*= ετσι μου φαινοταν τοτε...  ;)
Επειδή άρχισα την... καρριέρα μου σαν τραγουδιστής!.. ;D.....στο πρώτο group που συμμετείχα ο echolena εκτελούσε χρέη μικροφωνικής!!... ;D

 
Για ρίξτε και μια ματιά σε αυτό το site:

http://www.mother-of-tone.com

Μου το έστειλε ένας φίλος μου και ακόμη δεν έχω προλάβει ούτε κι εγώ να το διαβάσω ολόκληρο.

Φαίνεται ενδιαφέρον όμως ;)

 
Btw. those old fender pickguards were made of celluloid, and thus sound much better than modern plastic pickguards. However, a wooden pickguard sounds best.
Μονο αυτη η λαλακια που διαβασα με εκανε να σταματησω ΑΜΕΣΩΣ να διαβαζω τις ΜΠΟΥΡΔΕΣ του τυπου...... ::)

 
AAAAAA συγνώμη SF....

Αν εσύ δε μπορείς να ακούσεις ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ πράγματα, όπως πχ αν είναι single-ply ή 3-ply το pickguard, ή αν δεν  μπορείς να αναγνωρίσεις με τη μία το "σκάσιμο" του tortoise shell, τότε εμείς δε σου φταίμε σε τίποτα...

Παρακαλώ αποχώρησε τώρα από το thread. :P ;D

 
Πάντως αν βιδώσεις τους μαγνήτες απευθείας στο ξύλο της κιθάρας η αλλαγή στον ήχο είναι αισθητή.

 
Είναι γνωστό (και χιλιοεπιβεβαιωμένο) το γεγονός ότι φτηνά (ή "ταπεινά") ξυλα μπορεί να τύχει να ακουστούν εξαιρετικά ιδιαίτερα αν "παντρευτούν" ωραία με τους μαγνήτες.

Το επιχείρημα υπέρ των "μπουτίκ" είναι κυρίως η επαναληψιμότητα και η προβλεψιμότητα της κατασκευής.

Σε σχέση με την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής/τάστα, φινίρισμα, γενική αίσθηση κλπ δεν χωράει αμφιβολία (αν και τα στάνταρντς των φτηνών οργάνων έχουν ανέβει πολύ).

Η μόνη μου ένσταση είναι βρίσκεται στην τονική προβλεψιμότητα. (Δηλαδή "θα βάλω αυτό το κομμάτι ξύλο και το αποτέλεσμα θα ακουστεί όπως ακριβώς το θέλω".)

Αυτό είναι που μου φαίνεται αδύνατο (για να μην πω παπατζιλίκι).

 
Πάντως αν βιδώσεις τους μαγνήτες απευθείας στο ξύλο της κιθάρας η αλλαγή στον ήχο είναι αισθητή.

Φυσικα μια και γινονται λιγοτερο μικροφωνικοι & χανουν απο twang (δεν.... κουνιουνται τοσο πολυ οσο οταν ειναι πανω στο pickguard) αλλα τωρα να μας λεει οτι οι tele του 50 (φορουσαν Bakelite guards και ο βακελιτης ειναι ΚΑΡΑ-ΠΛΑΣΤΙΚΟ) & ολες οι Fender μετα το 65 ηταν μαπα λογω πλαστικων pickguard (pickguard απο σελλουλοζη φορουσαν απο το 59 εως το 65) παει πολυ......(εκτος απο τρελλος ειναι και ανιστορητος...)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
harilatron είπε:
Η μόνη μου ένσταση είναι βρίσκεται στην τονική προβλεψιμότητα. (Δηλαδή "θα βάλω αυτό το κομμάτι ξύλο και το αποτέλεσμα θα ακουστεί όπως ακριβώς το θέλω".)

Αυτό είναι που μου φαίνεται αδύνατο (για να μην πω παπατζιλίκι).
Μαζί σου 100%

 
harilatron είπε:
Η μόνη μου ένσταση είναι βρίσκεται στην τονική προβλεψιμότητα. (Δηλαδή "θα βάλω αυτό το κομμάτι ξύλο και το αποτέλεσμα θα ακουστεί όπως ακριβώς το θέλω".)

Αυτό είναι που μου φαίνεται αδύνατο (για να μην πω παπατζιλίκι).
Εγώ από την άλλη θα τολμήσω να διαφωνήσω.

Εφόσον σε συνθήκες πανομοιότυπες (ίδια ΟΛΑ, εκτός ξύλου) σε μία κιθάρα πιστεύω θα υπήρχε μια διαφοροποίηση (ούτως ή άλλως) η μία με την άλλη. ΚΑι το χρησιμοποιούμενο ξύλο (λόγω σύστασης, πυκνότητας και δεν ξέρω τι ) θα "έσπρωχνε" τον ήχο σε μία συγκεκριμένη κατεύθυνση.

Αν η κατεύθυνση αυτή είναι μεγάλη ή μικρή, ακουστή ή όχι, καλή ή κακή, είναι αλλούνού Εφραιμ ακίνητο.

Σε εμένα ΔΕΝ πιστεύω ότι θα ακουγόταν.

Αλλά δεν θα αναιρέσω και τα "εσκαμμένα" της αρχαίας τέχνης της οργανοποίας λόγω ακουστικής μου ανικανότητας.

Just my two cents............

 
Superfunk είπε:
Μονο που οι αρχαιοι δεν ειχαν...μαγνητες και...ηλεκτρισμο... ;D ;D
Σηκωθείτε από ντιβάνια, καρέκλες, καναπέδες, PCιά και κρεβάτια και μάθετε ότι..........

ΝΑΙ. Οι Αρχαίοι είχαν και ηλεκτρισμό και μαγνήτες.

Εξάλλου απο τοιχογραφίες σε παρεκκλήσι που λειτουργούσε ο πάτερ Φαίσιος βρέθηκε αρχαία τοιχογραφία που χρησιμοποιείται από συμφορουμίτη μας που αποδεικνύει οτι

ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΡΑΤΟ ΚΑΙ ΟΙ ΤΕΛΕ ήταν αρχαιοελληνικά όργανα (εύκολο να αποδειχτεί από τα συνθετικά των ονομάτων τους).

Σιγά μην ήξερε ο βάρβαρος ο Leo αρχαία Ελληνικά.

 
Superfunk είπε:
ε,ολοι οι...μεγαλοι κιθαριστες απο τον ΑΡΜΑΟ... ψουνιζανε τοτε ;D ;D
ή όποιο άλλο μαγαζί μπορούσε να τους προμηθεύσει τα καυσόξυλα (ή γνησιότατο plywood όπως περήφανα το διαφήμιζε υπάλληλος γνωστού μαγαζιού τότε σε ένα πιτσιρικά) με χορδές.

Θυμάμαι ακόμα βέβαια (ώ άφρονη νέα γενιά) όταν πήρε ο κιθαρίστας μας (με ΠΟΛΛΕΣ στερήσεις και δόσεις) μία τελε σπέσιαλ κατάμαυρη με χρυσά εξαρτήματα (βρες μου το μοντέλο please SF), κάναμε 2 τσιγάρα με αυτή στο κέντρο πριν την ακουμπήσουμε. anyway

Οσο για την τσόχινη (τσόχα, πλαστικό, τσόχα) πένα, ήταν για μπάσο. Είχα και εγώ  ;)

 
audiokostas είπε:
Εξάλλου απο τοιχογραφίες σε παρεκκλήσι που λειτουργούσε ο πάτερ Φαίσιος βρέθηκε αρχαία τοιχογραφία που χρησιμοποιείται από συμφορουμίτη μας
εννοεις αυτην που φερω ως αββαταριο?  ;D

ανακαλυφθηκε στα ερειπεια αρχαιου ...Ωδειου!...  ;D

Σιγά μην ήξερε ο βάρβαρος ο Leo αρχαία Ελληνικά.
ολο και θα 'ξερε. Clarence Leonidas 7εndεr λεγοταν ο ανθρωπος.

 
(βρες μου το μοντέλο please SF
Τετοια?

604369.JPG


http://www.elderly.com/vintage/items/30U-13636.htm

 
alderbody είπε:
ανακαλυφθηκε στα ερειπεια αρχαιου ...Ωδειου!...   ;D
Πάνω στο οποίο (ως συνήθως) χτίστηκε μοναστήρι. Δεν τα ξέρεις καλά............

Κύριοι ιδού !!. Ο Λεωνίδας (δείτε το κρυπτικό 7 μαζί με ε των ΕΛ) ήτο ΕΛΛΗΝ !!!

Μετά από αυτό ξεκουράζω την βαλίτσα μου (i rest my case)

Κατάμαυρη (και το pickguard), rosewood, χρυσά τα πάντα, κανονικοί μαγνήτες (sorry but that's all I can recall).

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top