Ξεκίνησα sweep picking, συμβουλές για βελτίωση τεχνικής αλλά και ρυθμού!!!

nbampaliaris

Νέο μέλος
Μηνύματα
164
Πόντοι
18
Ιδιότητα
  1. Κιθάρα
Καλησπέρα παιδιά, έχει κανά 2 μήνες που ξεκίνησα να μαθαίνω sweep picking αν και τον τελευταίο μήνα ξεκίνησα να δουλεύω αρκετά.

Έφτασα σε ένα καλό επιπεδό που δεν το πιστεύω! Πριν καμιά βδομάδα ούτε να ονειρευτώ δεν μπορούσα ότι θα παίζω σε αυτήν την ταχύτητα!

Είπα να ρωτήσω καμιά συμβουλή να μην κάνω τα δίκά μου μόνο. Γενικά το ψάχνω καλά, πως να παίζω, ποια είναι η σωστή τοποθέτηση από τα δάχτυλα, ποια είναι η σωστή

φορά που πρέπει να κινείται η πένα κάθε φορά έτσι ώστε το alternate picking και το sweep picking να "δένουν" μεταξύ τους όμορφα και η πένα να κυλάει σαν μια "ροή", έτσι το φαντάζομαι δηλαδή.

Χάνω νότες σίγουρα σε μεγάλες ταχύτητες, αφού τώρα ξεκίνησα λογικό είναι, αλλά έχω και μεγάλο πρόβλημα στον ρυθμό αν δεν παίζω μαζί με το τραγούδι. Νομίζω ένας μετρονόμος θα βοηθούσε πολύ σε αυτό, αλλά δεν ξέρω τι να αγοράσω και πως να τους χρησιμοποιώ έτσι ώστε να είναι στην ταχύτητα του τραγουδιού που μαθαίνω.

Τέλος πάντων, νομίζω έκανα τεράστια βελτίωση, δυστυχώς δεν έχω παλιά βίντεο να σας δείξω. Δείτε πως είμαι τώρα και πιστέψτε με πριν κανά μήνα ούτε στο 1/4 της ταχύτητας του παρακάτω cover δεν μπορούσα να κάνω sweep picking:




 
Πρέπει γενικά να χαλαρώσεις ΠΟΛΥ, και να είσαι 100% σίγουρος για τις νότες. Το sweeping είναι μια αρκετά προχωρημένη τεχνική που πρέπει να είσαι εξαιρετικά άνετος με όλα τα προηγούμενα για να μπορέσεις να βγάλεις ένα καθαρό αποτέλεσμα.

 
  • Like
Reactions: nbampaliaris
Ναι όντως σφίγγομαι, ειδικά στο γρήγορο alternate picking πετάω φλέβες. Να φανταστώ και εκεί πρέπει να χαλαρώσω.

Άμα είναι από εδώ και πέρα βάζω μπρος να σκέφτομαι να είμαι χαλαρός, μέχρι να φτάσω στο σημείο που να μην χρειάζεται να το σκέφτομαι και να βγαίνει από μόνο του.

Γενικά δεν το είχα σκεφτεί καν, ότι πρέπει να χαλαρώσω, και αν δεν μου το λέγατε τώρα μπορεί να μην το διόρθωνα ποτέ.

Για τις νότες είμαι σίγουρος, και ξέρω πολύ καλά τι κάνω. Στο συγκεκριμένο κομμάτι, χάνω κάποιες αλλά το έπαιζα και σε ταχύτητα που ακόμη δεν την κατέχω. Στην εξάσκηση θα παίζω ποιο αργά.

Για τον ρυθμό, πιστεύεται ένας μετρονόμος θα βοηθήσει;

 
Δεν ξέρω ποια τεχνική είναι το sweep picking. Αυτό που παρατήρησα στο βίντεο είναι ότι όντως έχεις πολύ σφιγμένο δεξί. Καταβάλεις τεράστια προσπάθεια πχ στο σημείο που παίζεις γρηγορα με την πένα πάνω κατω, με το χέρι να κάνει μεγάλη διαδρομή, τη στιγμή που θα μπορούσες να το κάνεις κουνοντας ελαφριά τον καρπό σου. Να κάνεις δλδ μικρή κίνηση στο χέρι. Να μη απομακρύνεται η πένα απο την χορδη, τόσο στην πάνω όσο και στην κάτω κίνηση. Να μοιαζει σαν να είναι το χέρι ακίνητο.

Ελπίζω να καταλάβεις τι λέω.

Παιζεις πολυ καλά. Συνέχισε να δουλεύεις.

Ναι όντως σφίγγομαι, ειδικά στο γρήγορο alternate picking πετάω φλέβες. Να φανταστώ και εκεί πρέπει να χαλαρώσω.


Γι'αυτό μιλώ.

.

Για τον ρυθμό, πιστεύεται ένας μετρονόμος θα βοηθήσει;


Ο μετρονόμος είναι φίλος σου. Αργά στην αρχη, και θα ανεβάζεις ρυθμό σταδιακά. Σίγουρη μέθοδος.

 
1. Να φανταστώ και εκεί πρέπει να χαλαρώσω.

2. Για τον ρυθμό, πιστεύεται ένας μετρονόμος θα βοηθήσει;


1. Οπωσδήποτε.

2. Δεν θα βοηθήσει απλά, είναι απαραίτητος.

EDIT: Για να σου δώσω να καταλάβεις, το πιο σημαντικό πράγμα για να κυνηγήσεις (σε ότι και αν προσπαθήσεις), δεν είναι η ταχύτητα.

Είναι ο έλεγχος.

Αν έρθει αυτός, θα έρθει και η ταχύτητα.

Και έλεγχο αν σφίγγεσαι, δεν θα αποκτήσεις ποτέ.

Αν αποκτήσεις ταχύτητα αλλά δεν έχεις έλεγχο, και σου πω να παίξεις μια γρήγορη φράση λίγο πιο αργά, το πιθανότερο είναι να μην μπορείς (όσο περίεργο και αν ακούγεται).

Θα μπορείς να την παίξεις μόνο στην συγκεκριμένη ταχύτητα που την "έχεις" (όταν την αποκτήσεις), με την συγκεκριμένη πίεση που ασκείς.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Η δικη μου συμβουλη ειναι να βρεις ενα καλο δασκαλο κιθαρας και να κανεις οτι σου πει αυτος. Το βιντεο που ειδα δεν μου δειχνει εναν πραγματικα ταλαντουχο αυτοδιδακτο που να χρειαζεται ενα απλο χτυπημα στην πλατη και δυο τρια tips για να παει μπροστα, διακρινω αναγκη μεγαλου σκαψιματος και επαναπροσδιορισμου του τροπου παιξιματος σου.

 Βρες λοιπον τον καταλληλο ανθρωπο να σε βαλει στο δρομο το σωστο, γιατι gps να τον βρισκει για σενα δεν υπαρχει, και ενστικτο ιχνηλατη απο γεννησιμιου τους εχουν ελαχιστοι.

 
Δε θελω να σε στεναχωρησω αλλα τεχνικα πρεπει να αναθεωρησεις. 

Πρωτον εχε στο νου σου πως τεχνικη δε σημεινει ταχυτητα. Σκεψου το σαν τη μηχανικη που χρησιμοποιεις στα χερια σου για να παραγεις ελεγχομενο ηχο. Μπορουμε να μιλαμε με τις ωρες για την τεχνικη αλλα ξεκινα απο εκει. -Μηχανικη με οτι αυτο συνεπαγεται

(πως παιζεις? Με πηχη? με καρπο? Αν παιζεις με καρπο η κινηση ειναι... "γυαλοκαθαριστηρας'' ή πως ανοιγουμε το πομολο? Ο αντιχειρας με το πρωτο δαχτυλο ειναι σταθεροι 

ή κινουνται κι'αυτοι? Συνδυάζεις πανω απο ενα απο τα προηγουμενα ή οχι? η τεχνικη σου εφαρμοζεται σε ολο το φασμα των τεχνικων που θα χρησιμοποιεισεις στο παιξιμο σου? Οικονομια κινησεων εχεις? Παιζεις σφιγμενα? κλπ)

-Εγεγχομενος ηχος. Οσο καλυτερα εχεις στησει το foundation στα παραπανω τοσο περισσοτερο θα ασχολεισαι με τα αποτελεσματα τους που ειναι ο παραγομενος ηχος, το πως ακουγεσαι.

(τι ηχο παραγεις με την τεχνικη κ την πενα που χρησιμοποιεις? ποσο ρυθμικα ακριβες κ καρφωμενο στον παλμο ειναι το παιξιμο σου. Στην πορεια αυτο ισως χρειαστει αυτο να το αλλαξεις σε αλλες μουσικες (να μπορεις να παιζεις πριν ή μετα το beat) αλλα αυτο ειναι για ποοοολυ μετα, ειναι περισσοτερο εγκεφαλικο κ αν δε μπορεις να παιξεις πανω στο μπητ δεν εχει νοημα να το συζηταμε.Τι ελεγχο εχεις στις δυναμικες σου? Ποσο καλα μπορεις να μιουταρεις τις χορδες που δεν παιζεις για να καθαρισεις το παιξιμο σου. κ πολλα αλλα)

Η ταχυτητα ειναι αποτελεσμα αυτων. Εσυ κυνηγας ν'ανεβασεις την ταχυτητα μην εχοντας λυσει τα περισσοτερα απο αυτα. Συνηθως δε θα τα ελεγα ετσι χυμα αυτα σε καποιον, ξερω πως φαινεται πολυ ασχημο. Αλλα παιζεις τοσο σφιγμενα που κινδυνευεις-θα κινδυνεψεις απο τραυματισμο. Σιγουρα δεν εχουμε ολοι το ιδιο νευρικο συστημα κ αν(τ)οχες αλλα εσυ σφιγγεσαι παρα πολυ κ αν δεν εχεις τραυματιστει μεχρι τωρα πας με μεγαλο βαθμο σιγουριας να το κανεις στην συνεχεια. Κ παλι συγγνωμη για την κριτικη μου, αλλα ειδικα απο τη στιγμη που με την τεχνικη που χρησιμοποιεις τωρα το προβλημα δεν ειναι οτι θα δυσκολευτεις να βελτιωθεις, αλλα οτι μπορει να παθεις προβλημα κ να τρεχεις (ή στην καλυτερη να σε αφησει μακρυα απ'το όργανο για μεγαλο διαστημα), επρεπε να σου πω τι βλεπω.

100% φιλικα ολα αυτα. 

 
Μπιλ, όσα λες είναι σωστά και ακριβή.

Αυτά που λες δεν φαίνονται ασκημα, σε καμία περίπτωση. Ασκημο θα ήταν να λέγαμε "φίλε παίζεις σούπερ" και μη σχολιαζαμε παρακάτω. Άλλωστε, και ο ΟΡ συμβουλές ζητά...

 
καποια στιγμή πρέπει να ρωτήσεις τον εαυτό σου αν έχει μάθει να περπατάει σταθερά πριν του ζητήσεις να τρέξει.

Αυτό το ρώτησα στον εαυτό μου πριν 50 χρόνια και ξέχασα μια για πάντα το τρέξιμο. Σήμερα ακόμα δεν μπορώ να απαντήσω με σιγουριά.

 
καποια στιγμή πρέπει να ρωτήσεις τον εαυτό σου αν έχει μάθει να περπατάει σταθερά πριν του ζητήσεις να τρέξει.

Αυτό το ρώτησα στον εαυτό μου πριν 50 χρόνια και ξέχασα μια για πάντα το τρέξιμο. Σήμερα ακόμα δεν μπορώ να απαντήσω με σιγουριά.
Αυτο ουσιαστικα λεω κ εγω. Μονο επειδη δε ζηταει απο τον εαυτο του να τρεξει απλως, αλλα να κανει παρκουρ, ο κινδυνος δεν ειναι απλως να πεσει αλλα να χτυπησει πολυ ασχημα

 
Αυτο ουσιαστικα λεω κ εγω. Μονο επειδη δε ζηταει απο τον εαυτο του να τρεξει απλως, αλλα να κανει παρκουρ, ο κινδυνος δεν ειναι απλως να πεσει αλλα να χτυπησει πολυ ασχημα
είναι πολύ σημαντικό και δύσκολο να προγραμματίσεις την επόμενη ή την μεθεπόμενη νότα σύμφωνα με τι ακούς.

Βασικά όταν αυτοσχεδιάζεις.

Το πιό εύκολο είναι να παίξεις γρήγορα και να μπουρδουκλώσεις 10 νότες αντί 2 και να βάλεις μπροστά τον wow factor. Αν κάνεις και δυο σουηπ νά οι 15....

Κάτσε λίγο να ακούσεις τις μπαλάντες του Pat Metheny και μετά πας στον Pat Martino.

Αλλά από τον πρώτο στον δεύτερο άκου ενδιάμεσα πχ αυτό




 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Like
Reactions: σκούφοΣ
Είναι ξεκάθαρο πως ο ΟΡ έχει την θέληση και την ικανότητα γίνει σπουδαίος σπριντερ, και συντομα. Το βίντεο αυτό μου δειχνει.

Αλλά, χρειάζεται σωστή καθοδήγηση και εκπαίδευση. Έστω λίγα μαθήματα, ώστε να τον βάλει ο δάσκαλος στον σωστό δρόμο, όσον αφορά την τεχνική. Εξάλλου, δεν θα μπορεσει να κάνει και πολλά περισσότερα με την υπάρχουσα τεχνικη, διότι καταβάλλει τεράστια προσπάθεια μυοσκελετικά. Με βοήθεια, θα ανέβει επίπεδα με λιγότερο κόπο.

Απο 'κει και μετα, είναι στο δικό του χέρι να τον τερματίσει τον μετρονομο.

 
  • Like
Reactions: σκούφοΣ
Μπιλ, όσα λες είναι σωστά και ακριβή.

Αυτά που λες δεν φαίνονται ασκημα, σε καμία περίπτωση. Ασκημο θα ήταν να λέγαμε "φίλε παίζεις σούπερ" και μη σχολιαζαμε παρακάτω. Άλλωστε, και ο ΟΡ συμβουλές ζητά...
Απλως επειδη σ'αυτη την περιπτωση δεν του ειπαμε καλα τα πας αλλα προσεξε κανα δυο πραγματακια, αλλα οπα, στοπ, βαστα, σταματα τωρα οτι κανεις, ξανασκεψου το, παρ'το αλλιως κ παμε απο την αρχη, ξερω πως ακουγεται ασχημα ακομα κ αν το λεμε για καλο

Είναι ξεκάθαρο πως ο ΟΡ έχει την θέληση και την ικανότητα γίνει σπουδαίος σπριντερ, και συντομα. Το βίντεο αυτό μου δειχνει.
Αυτο εξαρταται απο αυτον. Απο τη στιγμη που εχει την αναγκη να τρεξει, αν το θελει πολυ, εχει μεγαλες πιθανοτητες να βρει λυσεις κ να τα καταφερει. Αρκει να μην κουβαλαει τραυματισμους στην πορεια, που θα μπορουσε να ειχε αποφυγει

είναι πολύ σημαντικό και δύσκολο να προγραμματίσεις την επόμενη ή την μεθεπόμενη νότα σύμφωνα με τι ακούς.

Βασικά όταν αυτοσχεδιάζεις.

Το πιό εύκολο είναι να παίξεις γρήγορα και να μπουρδουκλώσεις 10 νότες αντί 2 και να βάλεις μπροστά τον wow factor. Αν κάνεις και δυο σουηπ νά οι 15....
Dim παλι συμφωνω μαζι σου, αλλα νομιζω πως στην παρουσα φαση τον OP δε τον απασχολει κατι τετοιο. Καλα κανεις κ θετεις το θεμα σε μουσικες βασεις, ειδικα τωρα στα πρωτα βηματα, αλλα μονο τα ακουσματα καποιου εχουν τη δυναμη να τον τραβηξουν προς τα εκει.

 
Dim παλι συμφωνω μαζι σου, αλλα νομιζω πως στην παρουσα φαση τον OP δε τον απασχολει κατι τετοιο. Καλα κανεις κ θετεις το θεμα σε μουσικες βασεις, ειδικα τωρα στα πρωτα βηματα, αλλα μονο τα ακουσματα καποιου εχουν τη δυναμη να τον τραβηξουν προς τα εκει.


πάντα λέω ότι τα ακούσματα είναι η προϋπόθεση.

Το παιδί πριν μιλήσει ακούει τον γονιό και τους γύρω του. Ετσι αναπτύσσεται ο λόγος.

Δεν πα'νάχεις χέρι ή ικανότητες? Αν δεν έχεις ακούσματα να διοχετεύσεις την τεχνική σου προς τα εκεί και παραπέρα πάει χάθηκε.

Αυτό το λέω γενικά, δηλαδή αν κάποιος μείνει στους μετάλικα μια ζωή μετάλικα θα παίζει ή αν μείνει στον μπιμπικινγκ μια ζωή μπλουζ θα παίζει.

Ασχετο με την κουβέντα.

Όμως θεωρώ ότι το σουήπ είναι ένα εργαλείο που βοηθάει (και μόνον κατα τη γνώμη μου) στην ταχύτητα και εντυπωσιασμό και είναι κάτι που το μαστεράρεις αφού γίνεις σωστός καθαρός αργός παίκτης και μετά γρήγορος.

Ας ψάξει ο op να δει βίντεο του Gambale

 
  • Like
Reactions: σκούφοΣ
 Δυστυχώς παιδιά δεν είμαι σίγουρος ότι είναι τα πρώτα βήματα του ΟΡ. Αν είναι αυτά τα πρώτα βήματα θα είναι καλά, θα μιλάμε για κακιές συνήθειες κάποιον μηνών, που θα πάρουν κάποιους μήνες να ξεχαστούν. Έχω την υποψία όμως ότι παίζει πολύ καιρό έτσι ο ΟΡ, και μακάρι να κάνω λάθος.

 Αν όντως παίζει πολύ καιρό έτσι, θα βελάξει να αλλάξει συνήθειες. Θα βελάξει.

 Για αυτό βγάζω αφρούς από το στόμα όταν βλέπω "δασκάλους" να παραμερίζουν τις βάσεις τις τεχνικής, να μη δίνουν την αποκλειστική έμφαση εκεί και ειδικά για τους αρχάριους, για χάρη του youtube, και της ροκ σολαρας "να τη βγάλουμε γρήγορα- γρήγορα να προλάβουμε την προθεσμία". Τον στέλνεις δηλαδή σε λάθος δρόμο, οχι μονο απο θεμα τεχνικής αλλά κυρίως ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ, για να σου πάρει εσένα τσιγάρα.

 Αν δεν υπήρχε το άλλο ζήτημα, το στα περι πειρατείας και λογοκρισίας αναλυόμενο, και δεν ήμουν πια και κάποιας ηλικίας να μη βράζει (ευκολα ? ) το αίμα μου, θα είχαμε old school internet καταστάσεις.

 
  • Haha
Reactions: σκούφοΣ
Βρες εναν δάσκαλο για να προχωρήσεις γρήγορα και σωστα.

Έφαγες 2 μήνες να δουλεύεις το sweep picking και ποστάρεις εδώ ένα βιντεο όπου η βασική μας παρατήρηση είναι ότι σφίγγεσαι πολύ ειδικά στο alternate. 

Άρα σου λείπει κάτι θεμελιώδες στο παίξιμο της κιθάρας και ναι, όπως το φαντάζεσαι, πέταξες 2 μήνες στα σκουπίδια.

Αν είχες ένα δάσκαλο θα είχε αντιληφθεί αμέσως το πρόβλημα και μέσα σε 2 μήνες θα το είχε διορθώσει.

Δυστυχώς η κιθάρα απαιτεί αρκετό χρόνο για να μάθεις τα βασικά σωστά, όταν όμως το κανεις το να μάθεις πιο προχωρημένες τεχνικές είναι πιο εύκολο.

Υγ: Επειδή έχω την εντύπωση ότι έχω αυστηρό ύφος στα γραφόμενα μου θα ήθελα να μη με παρεξηγήσεις δεν τα γράφω με κακία!

 
Dim παλι συμφωνω μαζι σου, αλλα νομιζω πως στην παρουσα φαση τον OP δε τον απασχολει κατι τετοιο.


Και εγώ ηθελα να το σχολιάσω αυτό. Δεν λειτουργούμε όλοι το ίδιο, ούτε έχουμε ίδιους στόχους ολοι οι κιθαρίστες. Κάποιοι προσπαθούν να ακουστούν οσο καλύτερα περπατώντας, χωρίς να τους ενδιαφέρουν η ταχύτητα και οι φανταζί τεχνικές. Κάποιοι έχουν στόχο να το τερματίσουν το πράγμα. Και έχουμε και όλα τα ενδιάμεσα. Διαφοροποίηση, επίσης, υπάρχει στον τρόπο που επιλέγουμε να προσεγγίσουμε τον στόχο μας.

Προσωπικά, δεν με ενδιαφέρει η ταχύτητα. Δεν έχω χρησιμοποιήσει μετρονόμο τελευταία 30 χρόνια, ούτε έχω κάνει καποια άσκηση στην ηλεκτρική ποτέ. Με ενδιαφέρει να ακούγομαι ωραία σε κάθε νότα. Εάν έρθει και κάποιο γρήγορο πέρασμα, δεν θα πω όχι. Αυτό που κάνω δεν είναι λάθος, ΑΡΚΕΙ να το κάνω με σωστή τεχνική για να μην τραυματιστώ και για να μπορώ να κάνω όση περισσότερη οικονομία γίνεται. Είναι επιλογή μου ο στόχος και η προσέγγιση. Η τεχνική δεν πρέπει να είναι θέμα επιλογής. Όλοι οι στόχοι και οι διαφορετικες προσεγγίσεις είναι σωστές (είναι υποκειμενικο). Η τεχνική είναι must για όλους (είναι αντικειμενικό).

Άρα, δεν βλέπω να εχει ουσιαστική αξία να προτείνουμε επαναπροσδιορισμο στόχων, και τρόπου προσέγγισης για την επίτευξή των. Ο κάθε παίχτης ξέρει τι θελει, και πως το θέλει. Είμαι κατά στο να αλλάξουμε τον παίχτη και όχι τον δάσκαλο, στο θέμα στοχων και προσέγγισης των μαθημάτων (σε διπλανό θέμα το αναλύσαμε). Εφόσον ο Χ παίχτης θελει κατι συγκεκριμένο, να κόψει το κεφάλι του ο δασκαλος να του το δείξει με τον τρόπο που ο μαθητής θελει, και στον ρυθμο που ο μαθητής θελει. Απλά, να του το δείξει σωστά. Αλλιώς, θα βαρεθεί και θα σταματήσει να είναι παραγωγικός. Και δεν μιλάω για καποιον που ξεκινα από το μηδέν, αλλά καποιον προχωρημενο (όπως ο ΟΡ), όπου απλά θέλει να φτιάξει την τεχνική του και να προχωρήσει με βάση τους προσωπικούς του στόχους.

Εαν έβρισκα ένανα δάσκαλο να συνεχίσω από εκεί που είμαι (πολύ θα το ήθελα, αλλά δεν έχει κοντά μου κάποιον), δεν θα δεχομουν να μου δείξει εκείνος ο,τι θέλει, και με τον τρόπο που θελει. Θα πήγαινα για συγκριμένα πράγματα. Νομίζω οτι αυτό απασχολεί τον OP.

(τη γνώμη μου λεω, μη βαράτε)

 
  • Like
Reactions: σκούφοΣ
Αν δε σε ενδιαφέρει η ταχύτητα, η τεχνική είναι ένα option που θα σε βοηθήσει σε δεύτερο χρόνο να μην πάθεις τραυματισμό

 Αν όμως ΣΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ η ταχύτητα, η τεχνική δεν είναι δευτερογενές option αλλά ΔΟΜΙΚΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ, θεμέλιος λίθος μπορώ να πω ώστε να την αποκτήσεις. Το πιο απλό: Αν έχεις συνηθήσει να πετάνε τα δακτυλάκια ψηλά από την ταστιέρα σα δορυφόροι ? την ώρα που παίζεις, ο χρόνος, αυτά τα μιλισεκοντ παραπάνω, που θα σου πάρει να κάνεις την κίνηση "διάστημα- γη" ? σε σχέση με το να ήταν η απόσταση η μικρότερη δυνατή, αυτή η διαφορά σε κατέστρεψε, πάει και ο Βάις ? πάει και ο Σατριάνης ? πάνε αυτά, θα λες μετά "εγώ βγάζω ψυχή ναουμ", και θα έρχονται οι μεταλάδες και θα σου λένε "μα κοιτα ρε φίλε, το γουνάκι, sweep στα 280 bpm, γουνάκι, ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ;" ?

 Και για να μην παρεξηγηθώ, και εγώ μαζί σου είμαι dim, και μακάρι να μην είχα χάσει ατέλειωτες εργατοώρες με τις μ*λ*κιες αυτές, αλλά αυτός ειναι ο δρόμος για εκεί, για τα άλλα τα καλά και τα μεγάλα, μην λέω τα ίδια, να το κάνω γρίφο, τη φοράγαν το 1700 και είχε πάνω πούδρα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Παρόμοια θέματα

Trending...

Νέα θέματα