Επίσης για τον ήχο, και εμένα μου σπάει τα αυτιά. Το πρόβλημα που είναι στο παιξιμό μου ή στον εξοπλισμό μου; Η ίσως στο κινητό που έκανε την ηχογράφηση;
Το πρόβλημα κατά πάσα πιθανότητα είναι στο ότι δε χρησιμοποιείς σωστά τον εξοπλισμό που έχεις. Δε μας είπες πως παίζεις, αλλά ότι κ να χρησιμοποιείς δε θα έπρεπε ν'ακουγεται έτσι. Είναι σαν να παίζεις ή από sim ή από plugin κ είναι απενεργοποιημένη η καμπίνα. Πες μας πως βγάζεις ήχο (ενισχυτή, σιμ, πλαγκιν) κ ίσως κάποιος μπορεσει να βοηθήσει.
Τουλαχιστόν μέχρι να δω για δάσκαλο, μπορείτε να μου δώσετε τίποτα πηγές στο internet πχ βιντεάκια που να στα μαθαίνουν και να σου δείχνουν και ασκήσεις;
Ασκήσεις οποιες κ να κάνεις μπορούν να βοηθήσουν. Δεν υπάρχει μυστική άσκηση που θα τα αλλάξει όλα . Είναι σε τι εστιάζεις όταν κάνεις μια άσκηση κ τι πρόγραμμα κ προσέγγιση έχεις φτιάξει για να βελτιωθείς.
Δύο πηγές που θα πρότεινα για να καταλάβεις κάποια πράγματα κ να μη χάνεις χρόνο μέχρι να βρεις δάσκαλο είναι:
α) μπες στο justinguitar αν είναι ακόμα free κ πάρ'τα όλα από την αρχή. Σιγουρεψου ο,τι κατανοείς τι λέει σε κάθε βίντεο κ πως μπορείς να το εφαρμόσεις. Κάνε ότι λέει σε κάθε βίντεο (τα έχει όλα φοβερά οργανωμένα από beginner κ είναι πολύ καλός στο να εξηγεί) οπότε ακόμα κ αν νομίζεις πως το ξέρεις δες το κ εφάρμοσε το
β) για καθαρά τεχνική βρες το rock discipline του petrucci. Αν το ακολουθήσεις για κάνα δίμηνο κ το εφαρμόσεις θα φτιάξεις ένα καλό foundation στη τεχνική σου κ κυρίως στο alternate picking. Δουλεύει πολύ με καθαρό κ μετρονόμο οπότε αυτό το ρομποτικό on the beat θα σου καρφωθεί στο κεφάλι . Χρησιμοποιησε μετρονόμο αλλά σκέψου να μπορείς να φτιάξεις αυτό το ρομποτικό που λέμε κ όχι να ανεβάσεις tempo . Αν στην αρχή οι ασκήσεις για ζέσταμα σου φανούν παλούκι μην ανησυχείς... Είναι το πιο δύσκολο κομμάτι του βιβλιου?. Βασικό να βρεις κ το ηχητικό της μεθόδου εκτός του βιβλίου κ να συγκρίνεις πως ακούγεσαι με το πώς ακούγεται το κάθε παράδειγμα. (οχι το τεμπο που παιζει, αν κ τα περισσοτερα ευτυχως τα παιζει κ αργα)
Δυστυχώς η μέθοδος αυτή δεν έχει πολλές ιδέες να σου δώσει για το τι να παίξεις, όσο για να φτιάξεις τεχνική . Μην κάνεις το λάθος να παίζεις τις ασκήσεις του για ..μουσική . γι'αυτο ξεκίνησα με Τζάστιν .
Υπάρχουν κι άλλες μέθοδοι τεχνικης αλλά αυτή είναι ολοκληρωμένη (αν κ εχει σα βαση το alternate picking, ετσι πρεπει οταν χτιζουμε το foundation) . Ξεκινάει από fragments σε μια χορδή (πολύ βασικό) κ μόλις την τελειώσεις θα έχεις πολλές καλές συνήθειες κ κατανόηση πως να φτιάχνεις κ μόνος σου υλικό για τεχνική
Γ) βγάζε πράγματα που αντικειμενικά μπορείς με το αυτί . Δουλευε το συνέχεια. Βελτιώνε το όσο μπορείς. Εδώ δεν έχω να πω τιποτα καθώς ανά μήνα πχ θα αλλάζε το feedback που θα σου έδινε κάποιος, αλλα μην το παραμελείς. Με το αυτί κ το μυαλό παίζουμε. Τα χέρια ακολουθούν (αφού τα έχουμε εκπαιδεύσει πρωτα?)
Δ) δυστυχώς δεν έχω τίποτα να προτείνω έτοιμο για το πιο σημαντικό κομμάτι που είναι αυτοσχεδιασμος. Εκεί θα πρέπει να εστιάσεις με τον δάσκαλο σου όταν βρεις.
Για να γλιτώνεις χρόνο σε Ο,ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ηχογράφησε τακτικά τον εαυτό σου κ άκου με ειλικρίνεια. Είτε είναι Ρυθμός, είτε άσκηση, είτε σόλο, είτε αυτοσχεδιασμος.