- Μηνύματα
- 3,714
- Πόντοι
- 633
- Ιδιότητα
- Κιθάρα
Εχω δει πολλους διαφορετικους τροπους προσεγγισης στο πως κραταμε την πενα κ το τι κινηση χρησιμοποιει καθενας. Κανενας δεν σφιγγεται τοσο. Αν δεν εκανε μπαμ στο παιξιμο του ολα οσα λεμε ειναι ωραια κ καλα κανουμε που τα συζηταμε. Απο τη στιγμη που διαλεξε να παει προς τα εκει που παει με τον τροπο που παει πρεπει το πρωτο πραγμα που θα του πουμε ολοι ειναι σταματα γιατι σε μια εβδομαδα, σε ενα μηνα, σε ενα χρονο θα παθει μια ωραιοτατη τενοντιτιδα.Η τεχνική δεν πρέπει να είναι θέμα επιλογής. Όλοι οι στόχοι και οι διαφορετικες προσεγγίσεις είναι σωστές (είναι υποκειμενικο). Η τεχνική είναι must για όλους (είναι αντικειμενικό).
Τα λεω ολα αυτα γιατι......
Δεν πρεπει να υπαρχει δασκαλος. Εκτος αν αποφασισε να δουλεψει σουηπ χωρις να το ξερει ο δασκαλος. Γιατι αν ο δασκαλος αποφασισε να του δουλεψει το σουηπ στη φαση που ειναι τωρα ο OP ειναι αλλο το θεμα συζητησης που πρεπει να εστιασουμε...Είμαι κατά στο να αλλάξουμε τον παίχτη και όχι τον δάσκαλο, στο θέμα στοχων και προσέγγισης των μαθημάτων (σε διπλανό θέμα το αναλύσαμε). Εφόσον ο Χ παίχτης θελει κατι συγκεκριμένο, να κόψει το κεφάλι του ο δασκαλος να του το δείξει με τον τρόπο που ο μαθητής θελει, και στον ρυθμο που ο μαθητής θελει. Απλά, να του το δείξει σωστά. Αλλιώς, θα βαρεθεί και θα σταματήσει να είναι παραγωγικός. Και δεν μιλάω για καποιον που ξεκινα από το μηδέν, αλλά καποιον προχωρημενο (όπως ο ΟΡ), όπου απλά θέλει να φτιάξει την τεχνική του και να προχωρήσει με βάση τους προσωπικούς του στόχους.