θενκ για φιλε μου!!!GiorgosVolos είπε:Το θέμα είναι οτι την γουστάρεις κ σε εξυπηρετεί... καλα χιλιόμετρα!!!![]()
φιλε, οι κινεζοι τα εχουν προβλεψει ολα! μεχρι και για τους true σπορτιφ τυπους εχουν βαλει απο πισω κοτσαδορο(ετσι γραφεται??) για να κουβαλανε τρεϊλερακι με χιονοπεδιλα, εξοπλισμο για καταδυσεις, ψαροτουφεκα και οτι βαλει ο νους σου...Eμ, εμεις ειμαστε σπορτιφ τυποι βλεπεις;DΜε το tone στις 2, 4 και 6 χιλιαδες στροφες
![]()
μπορεις να τα κανεις αυτα με μια απριλια η με μια νιντζα? ;D ;D
μπα, δεν την υπερεκτιμω, καθ οτι ειμαι μεγαλη κοτα και παω πολυ φοβισμενος!Η μοτοσυκλέτα όμως (μιλάμε για σοβαρές μηχανές, όχι παπιά του θανατου) έχει κάτι που λέγεται "ενεργητικη ασφαλεια". Η γουρουνα όχι, συν του ότι οι άλλοι οδηγοι (που ειναι ο βασικος κινδυνος στην Ελλαδα) σε βλεπουν/υπολογιζουν όσο και μια μηχανη, δηλαδη κλάφτα. Αλλά όπως ξαναειπα δεν έχεις την επιταχυνση και τα φρενα για να τη σκαπουλαρεις. Προφανως και σου ευχομαι να τη χαρεις, αλλά μην την υπερεκτιμας, καθώς όπως είπες δεν έχεις και εμπειρία στο δρόμο...
![]()
οσο να ναι, σε βλεπουν παραπανω απο μηχανακι, οπως και να το κανουμε. τωρα για το ποσο σε υπολογιζουν, δεν ξερω...
το καλο με την γουρουνα οσον αφορα την ενεργητικη ασφαλεια, ειναι πως επιταχυνει παρα πολυ γρηγορα, κατι που ειναι ιδιαιτερα βολικο.( σε αλλαγες λωριδας και τετοια!)
φρενα πραγματι δεν εχει η ατιμη...!
αυτο που βλεπω παντως μεχρι στιγμης, ειναι πως οι δυο πιο μεγαλες πληγες των δρομων ειναι οι μηχανακηδες(οπως τους ελεγε μια γρια γειτονισσα) και οι ταξιτζηδες!