skouter είπε:Λες ο Dave Smith να μην ξερει τι κανει βγαζοντας το poly evolver,prophet8,mono evolver και τωρα να ετοιμαζεται το BoomChik.
ειμαι απο εκείνους τους ανθρώπους που δεν πιστεύω στον ήχο των συνθ , το θεωρώ ασήμαντο θέμα για κάποιον που έτσι και αλλιώς δημιουργεί δικούς του ήχους. Εξάλλου δεν θέλω οι ήχοι μου να ακούγονται όυτε waldorf, moog, prophet, cs-80 θέλω να έχουν την δική μου προσωπικότητα, οτιδήποτε λοιπόν χρωματίζει τον ήχο , για τους άλλους μπόρει να είναι σούπερ κούλ για μένα είναι εμπόδιο. Εχω σιχαθεί να ακούω για φατ και ξεφατ, όλοι κυνηγάνε το σουπερ αναλογικό , ή το supersaw ή ότι άλλο σουπερ υπάρχει μα αποτέλεσμα ότι ακούω να μου φαίνεται ίδιο .Βέβαια δεν αμφισβητώ την προσπάθεια κάποιοι που καταβάλουν να δημιουργούν αλλά όταν κυνηγάς το στερεότυπο τότε δεν μπορείς να μιλάς και για πρωτοτυπία.skouter είπε:Παιδιά το snow είναι επιεικός απαράδεκτο . Θα κοστίσει 1100 εύρω περίπου.Ας ξεκινησω με το καλη χρονια αν και λιγο καθυστερημενα.
Λοιπον εμενα προσωπικα μου κινησε το ενδιαφερον το snow για τους εξης λογους.
1.Ιδια μηχανη ηxou με το TI.
2.Μικρο πολυ και βολικο
3.Ευελπιστω σε μια τιμη μεταξυ 800-1000ευρω
4.Πολυ χρησιμο για μουσικους που παιζουνε με Laptop.
Ta knobs σιγουρα ειναι λιγα, αλλα αποτι βλεπω ειναι full assignable,που μπορεις να οδηγησεις οποια παραμετρο θελεις.Απο τη στιγμη που το editor ειναι παιχνιδακι στο pc.
Ειναι το κατα ποσο δινεις τα παραπανω χρηματα για περισσοτερα knobs.
Τωρα κατι το οποιο μπορει να διαφωνησουνε πολλοι μαζι μου...
Θεωρω οτι περαν των πλεονεκτηματων που εχει το ti 80 polyphony,total integration,tap tempo(το πιο σημαντικο για live) to virus c εχει πιο ζεστο ηχο και καλυτερη ατακα..Επισης την ιδια αποψη εχουν πολλοι φιλοι μου οι οποιοι ειχανε το c και πηγανε στο ΤΙ.Αρα μηπως ειναι καλυτερο ενα μεταχειρισμενο c desktop με ολα του τα knobs (700-800) απο ενα ti snow?
Αποτι φαινεται η access,η waldorf,η korg εχουν κανει την κινηση τους στα μικρα και βολικα VA.
Εμπρος λοιπον καλη μου Clavia,περιμενω το nord wave summer rack micro edition!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
;D ;D ;D
![]()
![]()
http://www.gearjunkies.com/news_info.php?news_id=2552
και είναι πολύ πισω σε σχέση με το blofeld
Για του εξή λόγους
Snow 6 slot modulation matrix < Blofeld 16 slots
Snow 2 Envelops < Blofeld 4 with alot more types than snow
Snow small screen < Blofeld much bigger screen
Snow 4 part< Blofeld 16 parts
Snow 500 editable presets< Blofeld 1000 presets
Ασε που σε αυτήν την τιμη αγοράζει 4 blofelds
Προφανώς η access χτυπά την τιμή λόγω της τεράστιας επιτυχίας του virus. Eγώ προτιμώ χιλιες φορές το VIRUS TI desktop.
Στον ιχνηλάτη
Το software ειναι το μέλλον τελεία και πάυλα αλλά στο θέμα Hardware Interface είναι ακόμα πολύ πίσω και θέλει δουλεια. Για αυτό ο κόσμος αγοράζει ακόμα hard synths. Ας κάνουμε όλoι εμπάρκο στο δύσχρηστο mouse και στους τρομερά ελλειπής midi controllers.
Suggested retail price is: �1100.- (Incl. 19% MwSt) / $1.350,00
1,350.00 USD
=
905.525 EUR
United States Dollars Euro
1 USD = 0.670759 EUR 1 EUR = 1.49085 USD
Και ειναι suggested retail price.
Μπορει να ερθει 1100 οπως λες μπορει ομως να ερθει και 800.
Δεν διαφωνω μαζι σου οτι μπορει να ειναι πολυ ακριβο,αλλα καθεσαι και μου συγκρινεις μια μηχανη synth που οι περισσοτεροι εχουμε ακουσει,με μια μηχανη που ειναι σε ελλειψη και ο thomann ακομα εχει εικονα απο υπολογιστη.Μην συγκρινεις κατι απο τα specifications,ακουσε το πρωτα.
Για μενα τα waldorf ητανε καταπληκτικα μηχανηματα,το Q ητανε και θα ειναι ενα απο τα καλυτερα VA που εχουνε κυκλοφορησει.Τωρα ομως η εταιρεια λειτουργει με νεα διευθυνση και δεν ξερω τι εχει αλλαξει στο τεχνικο τμημα...Πραγματικα ελπιζω το blofeld να τα σπαει γιατι η τιμη του ειναι καταπληκτικη...Αναμενουμε..
Οσο για τα hardware και τα software που λες εν μερη συμφωνω.Τα software οσον αφορα τα sample based synths για φυσικους ηχους σιγουρα ειναι το μελλον.Για τα analog modelling εχουνε πολλα ψωμια ακομα...
Λες ο Dave Smith να μην ξερει τι κανει βγαζοντας το poly evolver,prophet8,mono evolver και τωρα να ετοιμαζεται το BoomChik.
Και οσον αφορα το φιλο Nimrod7 με αυτα τα χρηματα παιρνεις το desktop και οχι to polar.
Φυσικά, εχω παραγγείλει απο κει. Είναι απο τα ποιό γνωστά καταστήματα στην Αγγλία.skouter είπε:Νimrod7 λαθος μου δεν ειχα δει το link που εγραψες.Παρολα αυτα μπορουμε δηλαδη να το παραγγειλουμε σε αυτη την τιμη?Ειναι εγκυρο το συγκεκριμενο καταστημα?
Nimrod7 είπε:Νimrod7 λαθος μου δεν ειχα δει το link που εγραψες.Παρολα αυτα μπορουμε δηλαδη να το παραγγειλουμε σε αυτη την τιμη?Ειναι εγκυρο το συγκεκριμενο καταστημα?
Φυσικά, εχω παραγγείλει απο κει. Είναι απο τα ποιό γνωστά καταστήματα στην Αγγλία.
ελπίζω να είναι μεγάλη εμπορική αποτυχία,τόση ώστε να πέσει η τιμή του τουλάχιστον 300 ευρώ τους επόμενους μήνες... >edessaios είπε:παιδιά τώρα είδα τυχαία τη τιμή κάνοντας μια γύρα στα προιόντα του thomann. 1059 ναι δε κάνω λάθος
http://www.thomann.de/gr/access_virus_ti_snow.htm
δείτε το και μόνοι σας.![]()
DCO είναι αναλογικός ταλαντωτής, ψηφιακά ελεγχόμενοςΑναλογικες γεννητριες,αναλογικα φιλτρα με ψηφιακο χειρισμο.Σιγουρα οχι 100% analog αλλα πιο πολυ απο VA στο οποιο ειναι ψηφιακος χειρισμος και ψηφιακες γεννητριες.
Το 99,9% των synthesizers χρωματίζει τον ήχο, λόγω αρχιτεκτονικής φίλτρων. Ακόμα και τα equalizers που υποτίθεται ότι ισοσταθμίζουν, τα χρησιμοποιούμε για τον ακριβώς αντίθετο λόγο, δηλαδή για να μην ισοσταθμίζουν. Δεν γίνεται διαφορετικά και αν θες και την γνώμη μου ακόμα και να μπορούσε να γίνει διαφορετικά δεν θα έπρεπε. Η συζήτηση περί fat, thin, squelchy, deep και δεν συμμαζεύεται, είναι τόσο υποκειμενική όσο και η αντίληψη αλλά και η προτίμηση του καθενός. Με χρήση equalizer πολλά synthesizers μπορεί να γίνουν fat, thin, squelchy, deep και το σίγουρο είναι η αρχική κατάσταση ενός ήχου μέσα σε μία μίξη ενδέχεται να αλλάξει. Υπάρχουν άνθρωποι που αποφεύγουν τo Minimoog επειδή μερικές φορές είναι τόσο χαρακτηριστικό που ο ήχος τους καταντάει cliche, το ίδιο για το TB-303, το ίδιο για κάποια Oberheim strings-pads κ.λ.π. Για μένα ο μεγαλύτερος φόρος τιμής που μπορείς να αποδώσεις σε οτιδήποτε είναι να το αντιγράψεις, κάτι που φαίνεται "λογικό" αν αναλογιστείς πόσοι προγραμματίζουν synthesizers και σε ποιό βαθμό. Δεν είμαι υπερ της αντιγραφής ή της εξομοίωσης αλλά κυρίως ως προς την σύνθεση ήχων είναι πολύ καλή εξάσκηση. Αυτό που πραγματικά είναι "ενδιαφέρον" όμως είναι γιατί κάποιος θα έδινε χρήματα για να αγοράσει ένα Yamaha VL1 και να φτιάξει ένα ήχο και να το πει Moog Bass, άσχετα με το αν θυμίζει Moog.οτιδήποτε λοιπόν χρωματίζει τον ήχο
Συμφωνώ απόλυτα. Όπως π.χ. σε ένα studio monitor, εκεί θέλουμε το crossover να είναι όσο περισσότερο flat γίνεται δηλαδή να χρωματίζει όσο το δυνατόν λιγότερο. (Για αυτό και η σχεδίαση είναι συνήθως τύπου Butterworth, σε αντίθεση με τα synthesizers όπου τα φίλτρα είναι τύπου Chebyshev).Την έλλειψή του την θέλουμε μόνο σε μηχανήματα που διανέμουν και επεξεργάζονται τον ήχο που έχουμε φτιάξει τελικά εμείς (που έχουμε χρωματίσει εμείς με το μουσικό όργανο και με έξτρα εφφέ), έτσι ώστε να μην χαλάσουν τους κόπους μας...