Virus TI Snow

kilon είπε:
Ας ξεκινησω με το καλη χρονια αν και λιγο καθυστερημενα.

Λοιπον εμενα προσωπικα μου κινησε το ενδιαφερον  το snow για τους εξης λογους.

1.Ιδια μηχανη ηxou με το TI.

2.Μικρο πολυ και βολικο

3.Ευελπιστω σε μια τιμη μεταξυ 800-1000ευρω

4.Πολυ χρησιμο για μουσικους που παιζουνε με Laptop.

Ta knobs σιγουρα ειναι λιγα, αλλα αποτι βλεπω ειναι full assignable,που μπορεις να οδηγησεις οποια παραμετρο θελεις.Απο τη στιγμη που το editor ειναι παιχνιδακι στο pc.

Ειναι το κατα ποσο δινεις τα παραπανω χρηματα για περισσοτερα knobs.

Τωρα κατι το οποιο μπορει να διαφωνησουνε πολλοι μαζι μου...

Θεωρω οτι περαν των πλεονεκτηματων που εχει το ti 80 polyphony,total integration,tap tempo(το πιο σημαντικο για live) to virus c εχει πιο ζεστο ηχο και καλυτερη ατακα..Επισης την ιδια αποψη εχουν πολλοι φιλοι μου οι οποιοι ειχανε το c και πηγανε στο ΤΙ.Αρα μηπως ειναι καλυτερο ενα μεταχειρισμενο c desktop με ολα του τα knobs (700-800) απο ενα ti snow?

Αποτι φαινεται η access,η waldorf,η korg εχουν κανει την κινηση τους στα μικρα και βολικα VA.

Εμπρος λοιπον καλη μου Clavia,περιμενω το nord wave summer rack micro edition!!!

;) ;) ;) :D :D ;D ;D ;D :o :o
Παιδιά το snow είναι επιεικός απαράδεκτο . Θα κοστίσει 1100 εύρω περίπου.

http://www.gearjunkies.com/news_info.php?news_id=2552

και είναι πολύ πισω σε σχέση με το  blofeld

Για του εξή λόγους

Snow 6 slot modulation matrix < Blofeld 16 slots

Snow 2 Envelops < Blofeld 4 with alot more types than snow

Snow small screen < Blofeld much bigger screen

Snow 4 part< Blofeld 16 parts

Snow 500 editable presets< Blofeld 1000 presets

Ασε που σε αυτήν την τιμη αγοράζει 4 blofelds

Προφανώς η access χτυπά την τιμή λόγω της τεράστιας επιτυχίας του virus. Eγώ προτιμώ χιλιες φορές το VIRUS TI desktop.

Στον ιχνηλάτη

Το software ειναι το μέλλον τελεία και πάυλα αλλά στο θέμα Hardware Interface είναι ακόμα πολύ πίσω και θέλει δουλεια. Για αυτό ο κόσμος αγοράζει ακόμα hard synths.  Ας κάνουμε όλoι εμπάρκο στο δύσχρηστο mouse και στους τρομερά ελλειπής midi controllers. 

Suggested retail price is: �1100.- (Incl. 19% MwSt) / $1.350,00

1,350.00 USD

=

905.525 EUR

United States Dollars   Euro

1 USD = 0.670759 EUR   1 EUR = 1.49085 USD

Και ειναι suggested  retail price.

Μπορει να ερθει 1100 οπως λες μπορει ομως να ερθει και 800.

Δεν διαφωνω μαζι σου οτι μπορει να ειναι πολυ ακριβο,αλλα καθεσαι και μου συγκρινεις μια μηχανη synth που οι περισσοτεροι εχουμε ακουσει,με μια μηχανη που ειναι σε ελλειψη και ο thomann ακομα εχει εικονα απο υπολογιστη.Μην συγκρινεις κατι απο τα specifications,ακουσε το πρωτα.

Για μενα τα waldorf ητανε καταπληκτικα μηχανηματα,το Q ητανε και θα ειναι ενα απο τα καλυτερα VA που εχουνε κυκλοφορησει.Τωρα ομως η εταιρεια λειτουργει με νεα διευθυνση και δεν ξερω τι εχει αλλαξει στο τεχνικο τμημα...Πραγματικα ελπιζω το blofeld να τα σπαει γιατι η τιμη του ειναι καταπληκτικη...Αναμενουμε..

Οσο για τα hardware  και τα software που λες εν μερη συμφωνω.Τα software οσον αφορα τα sample based synths για φυσικους ηχους σιγουρα ειναι το μελλον.Για τα analog modelling εχουνε πολλα ψωμια ακομα...

Λες ο Dave Smith να μην ξερει τι κανει βγαζοντας το poly evolver,prophet8,mono evolver και τωρα να ετοιμαζεται το BoomChik.

Και οσον αφορα το φιλο Nimrod7 με αυτα τα χρηματα παιρνεις το desktop και οχι to polar.

 
Νimrod7 λαθος μου δεν ειχα δει το link που εγραψες.Παρολα αυτα μπορουμε δηλαδη να το παραγγειλουμε σε αυτη την τιμη?Ειναι εγκυρο το συγκεκριμενο καταστημα?

 
skouter είπε:
Λες ο Dave Smith να μην ξερει τι κανει βγαζοντας το poly evolver,prophet8,mono evolver και τωρα να ετοιμαζεται το BoomChik.

Έχω την εντύπωση πως τα μηχανήματα αυτά είναι Analog και όχι Virtual Analog.  ::) ???

edit...

The return of a legend or the beginning of a new era?

The Prophet '08 is an eight-voice synthesizer

with a 100% analog signal path.

http://www.davesmithinstruments.com/products/p8/

:)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
# Two analog oscillators per voice.

# Classic Curtis analog low-pass filters.

Αναλογικες γεννητριες,αναλογικα φιλτρα με ψηφιακο χειρισμο.

Σιγουρα οχι 100% analog αλλα πιο πολυ απο VA στο οποιο ειναι ψηφιακος χειρισμος και ψηφιακες γεννητριες.

Ο λογος για τον οποιο εμπλεκεται το ψηφιακο ειναι για velocity,aftertouch,midi synchronizing,Για ευκολιες στη λειτουργικοτητα.

Εγω φιλε ixnilati δεν ειμαι της αποψης αναλογικα και τελος...Προσπαθω να ειμαι οσο πιο αντικειμενικος γινεται,απλα οταν ακουσω καποιο lead πιο ζεστο και πιο ιδιαιτερο απο το siel mono,καποιο pad καλυτερο απο το oberheim ob8 και καποιο bass καλυτερο απο minimoog,και ολα αυτα σε καποιο va η σε software,θα ειναι τεραστια ευτυχια για μενα και σου δινω το noizadiko λογω μου οτι δεν θα ξαναμιλησω για αναλογικα.... ::) ::) ;D ;D

 
skouter είπε:
Ας ξεκινησω με το καλη χρονια αν και λιγο καθυστερημενα.

Λοιπον εμενα προσωπικα μου κινησε το ενδιαφερον  το snow για τους εξης λογους.

1.Ιδια μηχανη ηxou με το TI.

2.Μικρο πολυ και βολικο

3.Ευελπιστω σε μια τιμη μεταξυ 800-1000ευρω

4.Πολυ χρησιμο για μουσικους που παιζουνε με Laptop.

Ta knobs σιγουρα ειναι λιγα, αλλα αποτι βλεπω ειναι full assignable,που μπορεις να οδηγησεις οποια παραμετρο θελεις.Απο τη στιγμη που το editor ειναι παιχνιδακι στο pc.

Ειναι το κατα ποσο δινεις τα παραπανω χρηματα για περισσοτερα knobs.

Τωρα κατι το οποιο μπορει να διαφωνησουνε πολλοι μαζι μου...

Θεωρω οτι περαν των πλεονεκτηματων που εχει το ti 80 polyphony,total integration,tap tempo(το πιο σημαντικο για live) to virus c εχει πιο ζεστο ηχο και καλυτερη ατακα..Επισης την ιδια αποψη εχουν πολλοι φιλοι μου οι οποιοι ειχανε το c και πηγανε στο ΤΙ.Αρα μηπως ειναι καλυτερο ενα μεταχειρισμενο c desktop με ολα του τα knobs (700-800) απο ενα ti snow?

Αποτι φαινεται η access,η waldorf,η korg εχουν κανει την κινηση τους στα μικρα και βολικα VA.

Εμπρος λοιπον καλη μου Clavia,περιμενω το nord wave summer rack micro edition!!!

;) ;) ;) :D :D ;D ;D ;D :o :o
Παιδιά το snow είναι επιεικός απαράδεκτο . Θα κοστίσει 1100 εύρω περίπου.

http://www.gearjunkies.com/news_info.php?news_id=2552

και είναι πολύ πισω σε σχέση με το   blofeld

Για του εξή λόγους

Snow 6 slot modulation matrix < Blofeld 16 slots

Snow 2 Envelops < Blofeld 4 with alot more types than snow

Snow small screen < Blofeld much bigger screen

Snow 4 part< Blofeld 16 parts

Snow 500 editable presets< Blofeld 1000 presets

Ασε που σε αυτήν την τιμη αγοράζει 4 blofelds

Προφανώς η access χτυπά την τιμή λόγω της τεράστιας επιτυχίας του virus. Eγώ προτιμώ χιλιες φορές το VIRUS TI desktop.

Στον ιχνηλάτη

Το software ειναι το μέλλον τελεία και πάυλα αλλά στο θέμα Hardware Interface είναι ακόμα πολύ πίσω και θέλει δουλεια. Για αυτό ο κόσμος αγοράζει ακόμα hard synths.   Ας κάνουμε όλoι εμπάρκο στο δύσχρηστο mouse και στους τρομερά ελλειπής midi controllers. 

Suggested retail price is: �1100.- (Incl. 19% MwSt) / $1.350,00

1,350.00 USD

=

905.525 EUR

United States Dollars   Euro

1 USD = 0.670759 EUR   1 EUR = 1.49085 USD

Και ειναι suggested  retail price.

Μπορει να ερθει 1100 οπως λες μπορει ομως να ερθει και 800.

Δεν διαφωνω μαζι σου οτι μπορει να ειναι πολυ ακριβο,αλλα καθεσαι και μου συγκρινεις μια μηχανη synth που οι περισσοτεροι εχουμε ακουσει,με μια μηχανη που ειναι σε ελλειψη και ο thomann ακομα εχει εικονα απο υπολογιστη.Μην συγκρινεις κατι απο τα specifications,ακουσε το πρωτα.

Για μενα τα waldorf ητανε καταπληκτικα μηχανηματα,το Q ητανε και θα ειναι ενα απο τα καλυτερα VA που εχουνε κυκλοφορησει.Τωρα ομως η εταιρεια λειτουργει με νεα διευθυνση και δεν ξερω τι εχει αλλαξει στο τεχνικο τμημα...Πραγματικα ελπιζω το blofeld να τα σπαει γιατι η τιμη του ειναι καταπληκτικη...Αναμενουμε..

Οσο για τα hardware  και τα software που λες εν μερη συμφωνω.Τα software οσον αφορα τα sample based synths για φυσικους ηχους σιγουρα ειναι το μελλον.Για τα analog modelling εχουνε πολλα ψωμια ακομα...

Λες ο Dave Smith να μην ξερει τι κανει βγαζοντας το poly evolver,prophet8,mono evolver και τωρα να ετοιμαζεται το BoomChik.

Και οσον αφορα το φιλο Nimrod7 με αυτα τα χρηματα παιρνεις το desktop και οχι to polar.
ειμαι απο εκείνους τους ανθρώπους που δεν πιστεύω στον ήχο των συνθ , το θεωρώ ασήμαντο θέμα για κάποιον που έτσι και αλλιώς δημιουργεί δικούς του ήχους. Εξάλλου δεν θέλω οι ήχοι μου να ακούγονται όυτε waldorf, moog, prophet, cs-80 θέλω να έχουν την δική μου προσωπικότητα, οτιδήποτε λοιπόν χρωματίζει τον ήχο , για τους άλλους μπόρει να είναι σούπερ κούλ για μένα είναι εμπόδιο. Εχω σιχαθεί να ακούω για φατ και ξεφατ, όλοι κυνηγάνε το σουπερ αναλογικό , ή το supersaw ή ότι άλλο σουπερ υπάρχει μα αποτέλεσμα ότι ακούω να μου φαίνεται ίδιο .Βέβαια δεν αμφισβητώ την προσπάθεια κάποιοι που καταβάλουν να δημιουργούν αλλά όταν κυνηγάς το στερεότυπο τότε δεν μπορείς να μιλάς και για πρωτοτυπία.

Η αλήθεια είναι ότι μόλις άρχισα να δημιουργώ δικούς μου ήχους. Το κομμάτι που δουλεύω τώρα θα είναι 100% δικοί μου ήχοι μόνο με το MOTIF ES6. Δεν με ενδιαφέρει αν το σύνθ λέγεται virus , blofeld ή κατσαρόλα. Με ενδιαφέρει να μπορεί να κάνει πολλαπλό layering , αν δεν μπορεί βολεύομαι μια χαρά με το μοτιφάκι. Στα 1100 ευρώ , 4 layers είναι πολύ δύσκολο να ικανοποιήσουν την ανάγκη μου για ενορχηστρικούς ηλεκτρονικούς ήχους . Εγώ το είπα άν είχα λεφτά το VIRUS TI keyboard το αγόραζα αμέσως , ποτέ το snow όμως. Γιατι και το MicroKorg είχα και το έδωσα χώρις δισταγμό μιας και ήταν ξεκάθαρο οτι δεν με κάλυπτε στούς ήχους που θέλω.

 
Kilon μου αρεσει αυτο που λες για πρωτοτυπια ηχων.

Με οποιοδηποτε synth μπορεις να φτιαξεις κατι καλο και κατι δικο σου.

Πολυ καλα κανεις και τη βρισκεις με το motif.Απλα σκεψου οτι αυτο το fat και το warm που εχεις βαρεθει να ακους να συζηταμε οπως προειπες παει και στα γουστα του καθενος.

Επισης το οτι συζηταμε για το moog,το blofeld,το virus δεν σημαινει οτι θελουμε να αντιγραψουμε τον ηχο τους.Αλλα συμφωνα με τις δυνατοτητες που μας δινουν αυτα τα μηχανηματα να κανουμε και εμεις το δικο μας..

Οταν τελειωσεις το κομματι σου αν εχεις ορεξη καντο και ενα upload να το ακουσουμε!!! ;D

 
skouter είπε:
Νimrod7 λαθος μου δεν ειχα δει το link που εγραψες.Παρολα αυτα μπορουμε δηλαδη να το παραγγειλουμε σε αυτη την τιμη?Ειναι εγκυρο το συγκεκριμενο καταστημα?
Φυσικά, εχω παραγγείλει απο κει. Είναι απο τα ποιό γνωστά καταστήματα στην Αγγλία.

 
Nimrod7 είπε:
Νimrod7 λαθος μου δεν ειχα δει το link που εγραψες.Παρολα αυτα μπορουμε δηλαδη να το παραγγειλουμε σε αυτη την τιμη?Ειναι εγκυρο το συγκεκριμενο καταστημα?


Φυσικά, εχω παραγγείλει απο κει. Είναι απο τα ποιό γνωστά καταστήματα στην Αγγλία.

Ευχαριστω πολυ για την πληροφορια...

;)

 
edessaios είπε:
παιδιά τώρα είδα τυχαία τη τιμή κάνοντας μια γύρα στα προιόντα του thomann. 1059 ναι δε κάνω λάθος

http://www.thomann.de/gr/access_virus_ti_snow.htm

δείτε το και μόνοι σας. :o
ελπίζω να είναι μεγάλη εμπορική αποτυχία,τόση ώστε να πέσει η τιμή του τουλάχιστον 300 ευρώ τους επόμενους μήνες...  >:(

 
Αναλογικες γεννητριες,αναλογικα φιλτρα με ψηφιακο χειρισμο.Σιγουρα οχι 100% analog αλλα πιο πολυ απο VA στο οποιο ειναι ψηφιακος χειρισμος και ψηφιακες γεννητριες.
DCO είναι αναλογικός ταλαντωτής, ψηφιακά ελεγχόμενος

VCO είναι αναλογικός ταλαντωτης, αναλογικά ελεγχόμενος

Είναι αναλογικό 100% ως προς την δρομολόγηση του σήματος, το γεγονός ότι είναι DCO δεν αφαιρεί από την "αναλογικότητα", απλά το tuning του ταλαντωτή είναι ψηφιακό. Ένα άλλο super synthesizer που έχει DCO είναι το Synthex.

Οι περιβάλλουσες στα συνθεσάϊζερ δεν θεωρούνται τμήμα του σήματος, εκτός από πολύ συγκεκριμένα modulars στα οποία μία περιβάλλουσα μπορεί να είναι και ταλαντωτής, μπορεί να είναι και φίλτρο, μπορεί να είναι διάφορα πράγματα ανάλογα με το πως γίνεται η σύνδεση των καλωδίων.

οτιδήποτε λοιπόν χρωματίζει τον ήχο
Το 99,9% των synthesizers χρωματίζει τον ήχο, λόγω αρχιτεκτονικής φίλτρων. Ακόμα και τα equalizers που υποτίθεται ότι ισοσταθμίζουν, τα χρησιμοποιούμε για τον ακριβώς αντίθετο λόγο, δηλαδή για να μην ισοσταθμίζουν. Δεν γίνεται διαφορετικά και αν θες και την γνώμη μου ακόμα και να μπορούσε να γίνει διαφορετικά δεν θα έπρεπε. Η συζήτηση περί fat, thin, squelchy, deep και δεν συμμαζεύεται, είναι τόσο υποκειμενική όσο και η αντίληψη αλλά και η προτίμηση του καθενός. Με χρήση equalizer πολλά synthesizers μπορεί να γίνουν fat, thin, squelchy, deep και το σίγουρο είναι η αρχική κατάσταση ενός ήχου μέσα σε μία μίξη ενδέχεται να αλλάξει. Υπάρχουν άνθρωποι που αποφεύγουν τo Minimoog επειδή μερικές φορές είναι τόσο χαρακτηριστικό που ο ήχος τους καταντάει cliche, το ίδιο για το TB-303, το ίδιο για κάποια Oberheim strings-pads κ.λ.π. Για μένα ο μεγαλύτερος φόρος τιμής που μπορείς να αποδώσεις σε οτιδήποτε είναι να το αντιγράψεις, κάτι που φαίνεται "λογικό" αν αναλογιστείς πόσοι προγραμματίζουν synthesizers και σε ποιό βαθμό. Δεν είμαι υπερ της αντιγραφής ή της εξομοίωσης αλλά κυρίως ως προς την σύνθεση ήχων είναι πολύ καλή εξάσκηση. Αυτό που πραγματικά είναι "ενδιαφέρον" όμως είναι γιατί κάποιος θα έδινε χρήματα για να αγοράσει ένα Yamaha VL1 και να φτιάξει ένα ήχο και να το πει Moog Bass, άσχετα με το αν θυμίζει Moog. :)

 
Πάρα πολλά + στο τελευταίο σχόλιο περί χρωματισμού.

Επειδή το προηγούμενό του είναι το τελευταίο ποστ σε μια σειρά πρόσφατων άλλων που δηλώνουν ότι "απεχθάνονται τον χρωματισμό", πιστεύω ότι μάλλον δεν έχουν καταλάβει οι συνφορουμίτες ότι με οποιοδήποτε μουσικό όργανο, ηλεκτρικό ή ακουστικό, επιδιώκουμε ακριβώς αυτόν τον χρωματισμό.

Ποιος θέλει να βάλει την κιθάρα του καρφί, σκέτη, χωρίς ΚΑΝΕΝΑ εφφέ, σε έναν θηριώδη εργαστηριακό ουδέτερο solid state ενισχυτή (μπρρρρρρρ); Ποιος θέλει να παίζει ηλεκτρονική μουσική ΜΟΝΟ με στοιχειώδη στείρα sine waves που δεν έχουν υποστεί ΚΑΜΙΑ επεξεργασία, ούτε ένα τόσο δα oscillator, με έναν απειροελάχιστο envelope, με μια δόση delay;

Πάρτε για παράδειγμα τα βιολιά: Ένα Στραντιβάριους είναι αυτό που είναι λόγω του απαράμιλλου χρωματισμού που του δίνει το ξύλινο σκάφος του, και οι λοιποί χθεσινοί & σημερινοί κατασκευαστές παλεύουν για να τους δώσουν τον ωραιότερο. Παίξτε ένα πανάκριβο φλάουτο από λευκόχρυσο και θα δείτε ότι είναι μια θρησκευτική εμπειρία, ακριβώς λόγω του χρωματισμού του! Όπως και με όλα τα άλλα όργανα, αυτό που πληρώνεις είναι ο ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΣ!!!!

Την έλλειψή του την θέλουμε μόνο σε μηχανήματα που διανέμουν και επεξεργάζονται τον ήχο που έχουμε φτιάξει τελικά εμείς (που έχουμε χρωματίσει εμείς με το μουσικό όργανο και με έξτρα εφφέ), έτσι ώστε να μην χαλάσουν τους κόπους μας...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Την έλλειψή του την θέλουμε μόνο σε μηχανήματα που διανέμουν και επεξεργάζονται τον ήχο που έχουμε φτιάξει τελικά εμείς (που έχουμε χρωματίσει εμείς με το μουσικό όργανο και με έξτρα εφφέ), έτσι ώστε να μην χαλάσουν τους κόπους μας...
Συμφωνώ απόλυτα. Όπως π.χ. σε ένα studio monitor, εκεί θέλουμε το crossover να είναι όσο περισσότερο flat γίνεται δηλαδή να χρωματίζει όσο το δυνατόν λιγότερο. (Για αυτό και η σχεδίαση είναι συνήθως τύπου Butterworth, σε αντίθεση με τα synthesizers όπου τα φίλτρα είναι τύπου Chebyshev).

 
Περίμενα κάτι καινούριο από την access βασικά μιας και το είχαν υποσχεθεί αλλά το snow το θεωρό μεγάλη ανοησία για όποιων το πάρει.Αν είναι να πάρεις κάποιος αυτή τη στιγμή κάτι από access ας προτιμήσει το desktop ή το keyboard.Ποιος δεν θέλει τα κνόμπς ενός σύνθ  πάνω στην επιφάνεια και στην τελική αν ήταν workstation no problem μπαίνεις στο menu και αρχίζεις να τροποποιείς τον ήχο(πράγμα κουραστικό και ψυχοφθόρο) αλλά μιλάμε για VA.Πες ότι εμένα στην τελική μου τη βαράει μια μέρα να φτιάξω μερικούς ήχους και μετά να το κλείσω το μηχάνημα

το ίδιο είναι να το κάνω εκείνη τη στιγμή(μιας και ο χρόνος είναι πολύτιμος)  και το ίδιο να ανοίξω μηχάνημα και υπολογιστή και software του υπάρχων? Άσε που για live δεν το συζητώ γιατί πρέπει να δώσεις extra χρήματα για να το χειρίζεσαι μέσω υπολογιστή.Και καλά για τους dance producers που ένα laptop το χρειαζόμαστε ο καημένος ο ροκάς ή ο οποιοσδήποτε άλλος τι φταίει.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top