Βελτιωση δεξιου χεριου (πενας)

atreu73 είπε:
The Dalai Lama.
Φίλως λες μπούρδες,ο δάσκαλός μου ο Superfunk που κατάγεται απ τη ζώνη του Ισημερινού, με έμαθε ήδη το κόλπο του Βεζούβιου και ο καρπός μου είναι χαλαρός.............χώρια που ενεργούμαι κανονικά πλέον

 
Η πένα είναι για τους φλώρους  ;D




Υ.Γ. Από τότε που μελέτησα (αρκετά μπορώ να πω) το speed mechanics for lead ( ντρέπομαι το ομολογώ  :-[  ;D αλλά ήταν και φρέσκο- φρέσκο τότε  ;D , και άλλες εποχές, αν δεν είχε η κιθάρα floyd, διπλούς και 24 τάστα την πέταγες  ;D), από τότε λοιπόν καταστράφηκα  ;D το 90% της προσπάθειας που κάνω για να παίξω είναι το να ΜΗΝ ξεκινήσω τα μπούρδου μπούρδου και όποιον πάρει ο χάρος  ;D και μας λέει ο φίλος ότι το έβγαλε και έχει πρόβλημα με την πένα; Ούτε το εξώφυλλο δεν είδε ζωγραφιστό  ;D ;D ;D

 
manosx είπε:
Η πένα είναι για τους φλώρους  ;D

paul gilbertino!!!!

χαχαχαχαα ωραιος..

φυσικα εαν ο φιλος θελει μα γινει master picker υπαρχει και αυτο...

η μηπως ειναι πολυ μεταλ;;;;;;;;;;;;;;;

http://www.thewizardofshred.com/

 
Φίλε Πάνο, όπως "γνωρίζεις" το πρόβλημα (αλλά δεν το κατανοείς πραγματικά), έτσι γνωρίζεις ο ίδιος και την λύση του (την γράφεις, αλλά λίγο "κρυμμένη", πράγμα που με οδηγεί στο συγκεκριμένο συμπέρασμα).

Ας δούμε τι γράφεις.

panoslydios είπε:
1. Εχω προβλημα με τα runs(πχ 3notes per strings).

Δεν εχω θεμα με την πενα γενικα.

2. Αν κατσω να μελετησω σχετικα πατερνακια,βλεπω full βελτιωση η οποια φευγει ομως μετα,γιατι

3. δεν σκεφτομαι μεσα μου στον αυτοσχεδιασμο να παιζω τοσο αυστηρα τεχνικες φρασεις.Σαν να μην με παει η πενα οταν παιζω.

4. Σαν να μην μπορω να ακουσω εκ των προτερων αυτο που θελω να παιξω.
Το πρόβλημά σου ξεκινάει (και το ξέρεις) από το 4.

Από την στιγμή που συμβαίνει αυτό, κατά την στιγμή του αυτοσχεδιασμού (που έτσι κι αλλιώς δεν σκέφτεται κάποιος όταν παίζει, απλά παίζει) 3., δεν μπορεί να υπάρξει αυτή η "μαγική" επικοινωνία του αυτιού με τα δάχτυλα (και των δύο χεριών), που επιτυγχάνεται όταν κάποιος παίζει αυτά που ακούει χωρίς να σκέφτεται.

Κατά συνέπεια, 3. όταν μελετάς "πατερνάκια", ακούς "πατερνάκια", που όμως δεν σου χρησιμεύουν κατά την διάρκεια του αυτοσχεδιασμού, κι αν τα αναπαράγεις παίζοντας, είναι σίγουρα (και αυτό το ξέρεις επίσης) κακό.

Έτσι όταν "έχεις πρόβλημα" με τα "runs(πχ 3notes per strings)", κατά τον αυτοσχεδιασμό, σημαίνει ότι τα δάχτυλά σου στηρίζονται σε patterns που έχουν "εσωτερικεύσει", αλλά το αυτί σου δεν ακολουθεί (και σωστά), θέλοντας κάτι άλλο που τα δάχτυλα δεν έχουν συνηθήσει.

Δεν υπάρχει χρονική συνοχή και επικοινωνία αυτιού-εγκεφάλου-συναισθήματος, με το υπόλοιπο νευρικό σύστημα που "οδηγεί" τα δάχτυλα.

Γνώμη μου, δούλεψε πάνω στους ήχους.

Θα πρέπει κάποια στιγμή τα δάχτυλά σου να "ξέρουν από μόνα τους" τι ήχο θα βγάλουν πατώντας ένα τάστο και ταυτόχρονα χτυπώντας την χορδή.

Μόνο τότε η μουσική μέσα σου θα είναι "ένα"και δεν θα σε νοιάζει τι θα παίξεις, απλώς θα παίζεις.

Πολλές φορές δεν θα ξέρεις ούτε καν τι παίζεις, αλλά δεν θα έχει πια σημασία.

Αλλά είμαι σίγουρος ότι όλα αυτά τα ξέρεις ήδη, απλά δεν τα έχεις συνειδητοποιήσει ακόμα.

 
fusiongtr είπε:
Φίλε Πάνο, όπως "γνωρίζεις" το πρόβλημα (αλλά δεν το κατανοείς πραγματικά), έτσι γνωρίζεις ο ίδιος και την λύση του (την γράφεις, αλλά λίγο "κρυμμένη", πράγμα που με οδηγεί στο συγκεκριμένο συμπέρασμα).

Ας δούμε τι γράφεις.Το πρόβλημά σου ξεκινάει (και το ξέρεις) από το 4.

Από την στιγμή που συμβαίνει αυτό, κατά την στιγμή του αυτοσχεδιασμού (που έτσι κι αλλιώς δεν σκέφτεται κάποιος όταν παίζει, απλά παίζει) 3., δεν μπορεί να υπάρξει αυτή η "μαγική" επικοινωνία του αυτιού με τα δάχτυλα (και των δύο χεριών), που επιτυγχάνεται όταν κάποιος παίζει αυτά που ακούει χωρίς να σκέφτεται.

Κατά συνέπεια, 3. όταν μελετάς "πατερνάκια", ακούς "πατερνάκια", που όμως δεν σου χρησιμεύουν κατά την διάρκεια του αυτοσχεδιασμού, κι αν τα αναπαράγεις παίζοντας, είναι σίγουρα (και αυτό το ξέρεις επίσης) κακό.

Έτσι όταν "έχεις πρόβλημα" με τα "runs(πχ 3notes per strings)", κατά τον αυτοσχεδιασμό, σημαίνει ότι τα δάχτυλά σου στηρίζονται σε patterns που έχουν "εσωτερικεύσει", αλλά το αυτί σου δεν ακολουθεί (και σωστά), θέλοντας κάτι άλλο που τα δάχτυλα δεν έχουν συνηθήσει.

Δεν υπάρχει χρονική συνοχή και επικοινωνία αυτιού-εγκεφάλου-συναισθήματος, με το υπόλοιπο νευρικό σύστημα που "οδηγεί" τα δάχτυλα.

Γνώμη μου, δούλεψε πάνω στους ήχους.

Θα πρέπει κάποια στιγμή τα δάχτυλά σου να "ξέρουν από μόνα τους" τι ήχο θα βγάλουν πατώντας ένα τάστο και ταυτόχρονα χτυπώντας την χορδή.

Μόνο τότε η μουσική μέσα σου θα είναι "ένα"και δεν θα σε νοιάζει τι θα παίξεις, απλώς θα παίζεις.

Πολλές φορές δεν θα ξέρεις ούτε καν τι παίζεις, αλλά δεν θα έχει πια σημασία.

Αλλά είμαι σίγουρος ότι όλα αυτά τα ξέρεις ήδη, απλά δεν τα έχεις συνειδητοποιήσει ακόμα.
RESPECT τα σέβη μου
 
fusiongtr είπε:
Φίλε Πάνο, όπως "γνωρίζεις" το πρόβλημα (αλλά δεν το κατανοείς πραγματικά), έτσι γνωρίζεις ο ίδιος και την λύση του (την γράφεις, αλλά λίγο "κρυμμένη", πράγμα που με οδηγεί στο συγκεκριμένο συμπέρασμα).

Ας δούμε τι γράφεις.Το πρόβλημά σου ξεκινάει (και το ξέρεις) από το 4.

Από την στιγμή που συμβαίνει αυτό, κατά την στιγμή του αυτοσχεδιασμού (που έτσι κι αλλιώς δεν σκέφτεται κάποιος όταν παίζει, απλά παίζει) 3., δεν μπορεί να υπάρξει αυτή η "μαγική" επικοινωνία του αυτιού με τα δάχτυλα (και των δύο χεριών), που επιτυγχάνεται όταν κάποιος παίζει αυτά που ακούει χωρίς να σκέφτεται.

Κατά συνέπεια, 3. όταν μελετάς "πατερνάκια", ακούς "πατερνάκια", που όμως δεν σου χρησιμεύουν κατά την διάρκεια του αυτοσχεδιασμού, κι αν τα αναπαράγεις παίζοντας, είναι σίγουρα (και αυτό το ξέρεις επίσης) κακό.

Έτσι όταν "έχεις πρόβλημα" με τα "runs(πχ 3notes per strings)", κατά τον αυτοσχεδιασμό, σημαίνει ότι τα δάχτυλά σου στηρίζονται σε patterns που έχουν "εσωτερικεύσει", αλλά το αυτί σου δεν ακολουθεί (και σωστά), θέλοντας κάτι άλλο που τα δάχτυλα δεν έχουν συνηθήσει.

Δεν υπάρχει χρονική συνοχή και επικοινωνία αυτιού-εγκεφάλου-συναισθήματος, με το υπόλοιπο νευρικό σύστημα που "οδηγεί" τα δάχτυλα.

Γνώμη μου, δούλεψε πάνω στους ήχους.

Θα πρέπει κάποια στιγμή τα δάχτυλά σου να "ξέρουν από μόνα τους" τι ήχο θα βγάλουν πατώντας ένα τάστο και ταυτόχρονα χτυπώντας την χορδή.

Μόνο τότε η μουσική μέσα σου θα είναι "ένα"και δεν θα σε νοιάζει τι θα παίξεις, απλώς θα παίζεις.

Πολλές φορές δεν θα ξέρεις ούτε καν τι παίζεις, αλλά δεν θα έχει πια σημασία.

Αλλά είμαι σίγουρος ότι όλα αυτά τα ξέρεις ήδη, απλά δεν τα έχεις συνειδητοποιήσει ακόμα.
Respect κι από μένα...

Η απάντηση αυτή τα λέει όλα. Δώσε βάση φίλε Λύδιε και δεν θα χάσεις.

 
Κυριοι, καλησπερα. Ειμαι νεος στο forum, επιτρεψτε μου να πω και εγω μια γνωμη για το θεμα.

Η αμεσοτητα στον αυτοσχεδιασμο προυποθετει το οτι οταν παιζουμε δεν σκεφτομαστε πως να κανουμε κατι, αλλα ακουμε/φανταζομαστε αυτο το κατι και στη συνεχεια το κανουμε. Η μελετη που κανουμε για να προετοιμαστουμε γι αυτο, και οσον αφορα στο θεμα της τεχνικης,

εχει να κανει με το να εξοικειωθουμε με τις κινησεις που ειναι απαραιτητες για να παιξουμε ο,τι ειναι να παιξουμε σε τετοιο βαθμο ωστε, οταν ερθει η ωρα και σε πραγματικο χρονο, οι κινησεις αυτες να γινονται μηχανικα. Ετσι, η προσοχη μας μπορει να ειναι στραμμενη στις μουσικες ιδεες αυτες καθ'αυτες, στο interaction με τους αλλους μουσικους κλπ. Αυτη η εξοικειωση χτιζεται με την επαναληψη και αυτος ακριβως ειναι ο λογος που οι δασκαλοι μας βαζουν-η εμεις οι ιδιοι τους εαυτους μας-σε μια συγκεκριμενη ρουτινα.

Τωρα, γνωμη μου ειναι πως αυτη η ρουτινα μπορει και πρεπει, κατα το μεγαλυτερο μερος,να σχετιζεται με το μουσικο υλικο που μας ενδιαφερει, μας αφορα και μας συγκινει. Οτιδηποτε μπορει να χρησιμοποιηθει σαν pattern...μια φραση απο σολο του Vai, ενα line του

Charlie Parker, ενα περασμα για φλαουτο απο την Ιεροτελεστια της Ανοιξης, κατι απο ενα κομματι που εχουμε να παιξουμε στην αυριανη προβα, κατι που εσυ θα βγαλεις, φιλε Λυδιε, οτιδηποτε σου κανει κουκου...Με απλα λογια, χτισε την μελετη σου γυρω απο πραγματα που εχουν σημασια για σενα.Επενδυσε σε αυτα. Δεν υπαρχει αλλος τροπος, κατα την ταπεινη μου γνωμη.

Κατι ακομα...δεν ξερω πως μελετας αυτοσχεδιασμο, αλλα προσωπικα εχω βρει παρα πολυ χρησιμη την μελετη με συγκεκριμενους στοχους η περιορισμους. Δηλαδη, και σε σχεση με τα παραπανω, η επι τουτου και με το στανιο χρηση των patterns που πριν μελετησες μηχανικα, ωστε να εξασκηθεις στην ανακληση τους σε πραγματικο χρονο, μεσα σε διαφορετικα αρμονικα περιβαλλοντα και να βρεις πραγματικα μουσικες χρησεις γι αυτα.

Και... κατι ακομα...το βιβλιο του Stetina, αν και οχι στυλιστικα τοσο του γουστου μου, εχει αναμφισβητητα μεθοδολογια. Σιγουρα καποιος μπορει να το προσεγγισει αφαιρετικα, κρατωντας την μεθοδο και αλλαζοντας τις νοτες...

Και, ακομα δυο πραγματακια...αφουγγρασου τον ηχο που ακους μεσα σου, εισαι σιγουρος πως ειναι αποτελεσμα μονο πενας?

Δεν ειμαι σιγουρος πως καταλαβαινω απολυτα τι εννοεις οταν λες 3notes/string...αλλα στην

πραγματικοτητα ειναι ενας τροπος να χαρτογραφησεις την ταστιερα. Εχει τρομερη δυναμικη, αλλα δεν ειναι ο μονος, ουτε παντα ο πιο ενδεδειγμενος. Κι οπως ολοι οι αλλοι τροποι, ειναι απλα ενας χαρτης.

Αλλο ο χαρτης, αλλο το ταξιδι, ναι?

 
Εγώ 2 πράγματα θα ήθελα να πω,δίχως να μπω στη διαδικασία να συμφωνήσω ή να διαφωνήσω με κάποιον,απλά θα δώσω τη δική μου οπτική στο θέμα,χωρίς αυτό να σημαίνει πως είμαι κάποιος ειδικός στις picking techniques.Όταν πρωτοξεκίνησα να ασχολούμαι σοβαρά με την ηλεκτρική κιθάρα έπαιζα κάθε μέρα για ώρες τα patterns που μου έδινε και εξακολουθεί να μου δίνει ο καθηγητής μου.Όταν άρχισα να νιώθω μια σχετική άνεση με τα χέρια μου,είδα ότι είχα πρόβλημα να αυτοσχεδιάσω,γιατί ναι μεν τα χέρια μπορούσαν και το μυαλό είχε ιδέες,αλλά εξακολουθούσα να μένω κολλημένος στα patterns και στις ασκήσεις.Το πρόβλημά μου λύθηκε ακούγοντας συνέχεια τους αγαπημένους μου κιθαρίστες,προσπαθώντας πλέον να καταλάβω τι παίζουν,πώς και γιατί.Άρχισα έτσι να μετατρέπω τα patterns σε αυτούσιες φράσεις και πλέον είμαι πολύ πιο άνετος και χαλαρός στο παίξιμό μου,όσον αφορά το soloing μέρος!Just my 2 cents! :)

 
Ευχαριστω για τις απαντησεις.

Το θεμα μου ειναι στα runs,γιατι πολυ απλα ακουγεται ΑΣΧΗΜΑ.

Γιατι αν ακουγονταν τα μπιμπλικια ομορφα θα τα επαιζα.

Ομως η ασχημια καποιες φορες πρεπει να αντανακλαται στον αυτοσχεδιασμο.

Και για αυτο το λογο υπαρχουν και τα σχετικα ειδη που την αντανακλουν.

Οπως επισης,η επιθετικοτητα πρεπει να βγαινει με καποιο τροπο και στα runs.

Μου κανει εντυπωση να μπορω να παιξω ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ κομματια σαν cover με πολυ δυσκολοτερες τεχνικες απο το shredding<και εκει να κολλαω .

Τα 3notes per string ακουγονται ΑΣΧΗΜΑ.ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ.

Γιαυτο πρεπει να παιζεις και λιγο διαγωνια,για οσος καταλαβαινουν τι εννοω.

Θα μπορουσα να παραθεσω και ενα βιντεο που εχω Live στο youtube για να δειτε τι λεω,απλα φοβαμαι μην με ξερει κανεις εδω .

Γιαυτο πρεπει να παιζεις και λιγο διαγωνια,για οσος καταλαβαινουν τι εννοω.

 
BillTrantos είπε:
Το πρόβλημά μου λύθηκε ακούγοντας συνέχεια τους αγαπημένους μου κιθαρίστες,προσπαθώντας πλέον να καταλάβω τι παίζουν,πώς και γιατί.Άρχισα έτσι να μετατρέπω τα patterns σε αυτούσιες φράσεις και πλέον είμαι πολύ πιο άνετος και χαλαρός στο παίξιμό μου,όσον αφορά το soloing μέρος!Just my 2 cents! :)
+1

Η ασκήσεις δεν είναι ντε και καλά μόνο κλίμακες ή ότι άλλο πει ο καθηγητής.

Όπως είπα στο προηγούμενο μνμ έκανα ασκήσεις ακόμα και σε απλά ρυθμικά από μπαλάντες.

Καλές είναι οι ταμπλατούρες αλλά χρειάζεται και η αυτοσχεδίαση,μπορείς και δεις πως παίζει ο άλλος μέσα από βίντεο.

Εγώ ήμουν της άποψης να τα μαθαίνω χωρίς ταμπλατούρες κτλ και ήταν μεγάλο λάθος,όλα χρειάζονται(προσωπική άποψη).

Θα μπορουσα να παραθεσω και ενα βιντεο που εχω Live στο youtube για να δειτε τι λεω,απλα φοβαμαι μην με ξερει κανεις εδω .

Γιαυτο πρεπει να παιζεις και λιγο διαγωνια,για οσος καταλαβαινουν τι εννοω.
Ανέβασέ το και μην σκας για τα υπόλοιπα

 
Τιποτα δεν χρειαζεται.Παω στοιχημα ακομη και αν δεν μου μαθαινε καποιος πριν απο 5 χρονια την πεντατονικη,εγω ο ιδιος θα την ειχα χαρτογραφησει ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ,και μαλιστα ισως να ειχα μια εντελως διαφορετικη προσεγγιση απο αυτη που εχω τωρα.

Γιατι το μονο πραγμα που σε διδασκει ειναι ο ηχος ο ιδιος.

 
panoslydios είπε:
Τιποτα δεν χρειαζεται.Παω στοιχημα ακομη και αν δεν μου μαθαινε καποιος πριν απο 5 χρονια την πεντατονικη,εγω ο ιδιος θα την ειχα χαρτογραφησει ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ,και μαλιστα ισως να ειχα μια εντελως διαφορετικη προσεγγιση απο αυτη που εχω τωρα.

Γιατι το μονο πραγμα που σε διδασκει ειναι ο ηχος ο ιδιος.
Οκ σεβαστή η άποψη,το αν σε οφελίσει ή όχι θα το μάθεις στην πορεία.

Με το βίντεο τι θα γίνει θα το ανεβάσεις?

 
Καλημερα σας,

Το γεγονος πως καποιος σου εμαθε την πεντατονικη η οποιαδηποτε αλλη με εναν τροπο δεν σημαινει πως δεν μπορεις τωρα, μετα απο πεντε χρονια, η δεκα η εικοσι, να την χαρτογραφησεις με εναν τελειως διαφορετικο τροπο, με μια τελειως αλλη προσεγγιση. Οχι μονο γινεται, αλλα εχει και πλακα.

Μια ερωτηση...μπορεις να εξηγησεις τι εννοεις οταν λες...runs?

 
Φίλε pipityri  :-* έκανες φοβερή ανάλυση των "διαδικασιών" που παρεμβάλονται από την μελέτη στον αυτοσχεδιασμό.

Προσκυνώ.

Καλωσήρθες!

 
Kαταρχην εχεις μπερδεψει την κολαση.Το θεμα λεει για βελτιωση δεξιού χεριού  και εσυ το πας αλλου....στο τι σου αρεσει και τι οχι....δεν σου αρεσουν τα 3 note per string runs? μη τα παιζεις βρε αδερφε δεν βλεπω που ειναι το προβλημα.Θες ποιο angular lines? Ε κατσε και κανε τοτε οτι και ο μεγιστος Carl Verheyen(εκτος βεβαια και αν εχεις καλυτερο ηχο ΚΑΙ απο αυτον ::)).Παιζε χωρις κλιμακες ακολουθωντας τα intervals(διαστήματα).Βεβαια και αυτη ακομα η παιχτουρα εχει παραδεχτει οτι στην ουσια δεν αυτοσχεδιάζει...φτιαχνει τα lines του εκ των προτερων...απλα φαινονται στον ακροατή φρεσκα γιατι δεν ειναι ενα μπαραζ απο ματζορε και μινορε δευτερες(συνεχομενες νοτες) που εχει συνηθισει να ακουει αλλα ποιο μεγαλα interval που ακουγονται φρεσκα και fusionοειδή.

Το βασικο σου προβλημα αν θες την γνωμη μου δεν ειναι η τεχνική αλλα το γεγονος οτι νομιζεις οτι ξερεις παραπανω πραγματα απο αυτα που πραγματικά ξέρεις.Και αυτο ειναι οτι χειροτερο....γιατι κοβω το κεφαλι μου οτι ουτε καλυτερο ηχο απο Stetina εχεις και απο τον "γνωστό" δασκαλό σου ουτε οτι παιζεις κομματια πολυ δυσκολοτερα απο αυτα που θεωρεις shredding.Σαν αυτους που πανε στα idols...γκαρίζουν και ενω ολοι γελανε αυτοι ειναι πεπεισμενοι οτι εχουν φωναρα.

Θες τωρα να μπορεις να παιζεις αυτα που ακους στο κεφάλι σου με ευκολιά? Θες σοβαρο eartraining.Τοσο απλα...αλλα οπως ολα θελει επιμονη και εσυ οπως σε κοβω εισαι απο τους τυπους που στην μεση της εξασκησης θα σταματησεις και θα αρχισεις τις φιλοσοφιες για το  πως η εντατική εξασκηση σκοτωνει την δημιουργική διαδικασία η πως επηρρεαζει αρνητικα το...τσι σου και κανει την πενα να....τρεμει ;D.

Θες δεν θες μια ειναι η αληθεια παντως....99% perspiration 1% inspiration.Οποιος καταλαβε καταλαβε.

 
Dreamdancer είπε:
Kαταρχην εχεις μπερδεψει την κολαση.Το θεμα λεει για βελτιωση δεξιού χεριού  και εσυ το πας αλλου....στο τι σου αρεσει και τι οχι....δεν σου αρεσουν τα 3 note per string runs? μη τα παιζεις βρε αδερφε δεν βλεπω που ειναι το προβλημα.Θες ποιο angular lines? Ε κατσε και κανε τοτε οτι και ο μεγιστος Carl Verheyen(εκτος βεβαια και αν εχεις καλυτερο ηχο ΚΑΙ απο αυτον ::)).Παιζε χωρις κλιμακες ακολουθωντας τα intervals(διαστήματα).Βεβαια και αυτη ακομα η παιχτουρα εχει παραδεχτει οτι στην ουσια δεν αυτοσχεδιάζει...φτιαχνει τα lines του εκ των προτερων...απλα φαινονται στον ακροατή φρεσκα γιατι δεν ειναι ενα μπαραζ απο ματζορε και μινορε δευτερες(συνεχομενες νοτες) που εχει συνηθισει να ακουει αλλα ποιο μεγαλα interval που ακουγονται φρεσκα και fusionοειδή.

Το βασικο σου προβλημα αν θες την γνωμη μου δεν ειναι η τεχνική αλλα το γεγονος οτι νομιζεις οτι ξερεις παραπανω πραγματα απο αυτα που πραγματικά ξέρεις.Και αυτο ειναι οτι χειροτερο....γιατι κοβω το κεφαλι μου οτι ουτε καλυτερο ηχο απο Stetina εχεις και απο τον "γνωστό" δασκαλό σου ουτε οτι παιζεις κομματια πολυ δυσκολοτερα απο αυτα που θεωρεις shredding.Σαν αυτους που πανε στα idols...γκαρίζουν και ενω ολοι γελανε αυτοι ειναι πεπεισμενοι οτι εχουν φωναρα.

Θες τωρα να μπορεις να παιζεις αυτα που ακους στο κεφάλι σου με ευκολιά? Θες σοβαρο eartraining.Τοσο απλα...αλλα οπως ολα θελει επιμονη και εσυ οπως σε κοβω εισαι απο τους τυπους που στην μεση της εξασκησης θα σταματησεις και θα αρχισεις τις φιλοσοφιες για το  πως η εντατική εξασκηση σκοτωνει την δημιουργική διαδικασία η πως επηρρεαζει αρνητικα το...τσι σου και κανει την πενα να....τρεμει ;D.

Θες δεν θες μια ειναι η αληθεια παντως....99% perspiration 1% inspiration.Οποιος καταλαβε καταλαβε.
Ρε φιλε,σοβαρα και μεταξυ μας,σου αρεσει το βιβλιο του stetina?

Εγω μελετουσα πολλες ωρες.Μεχρι που καταλαβα οτι μελεταω ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ

και οχι αυτα που θα με κανουν να παιζω μια φραση-να αισθανομαι-να παιζω την επομενη και να ξανααισθανομαι.

Μελετουσα την ιδια φραση σε τριχορδα ,τετραχορδα κτλ. 2-3-2,3-2-2,2-2-3.

Και αναρρωτιεμαι αν εκανε καλο ή οχι μιας και παντα αφοιμοιωνα ΜΟΝΟ τις δικες μου φρασεις ανεξαρτητα απο τη δομη τους στην ταστιερα.

Απο το stetina εχω ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΗΧΟ  και πολλα αλλα παιδια φανταζομαι απο εδω μεσα εχουν καλυτερο ηχο απο το στετινα..

Και απο το δασκαλο μου φυσικα .Μιας και η αλλοτριωση του($$$$$) αντανακλα στο παιξιμο του.Γιατι αυτο λεγεται δικαιοσυνη.

 
panoslydios είπε:
Εγω μελετουσα πολλες ωρες.Μεχρι που καταλαβα οτι μελεταω ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ

και οχι αυτα που θα με κανουν να παιζω μια φραση-να αισθανομαι-να παιζω την επομενη και να ξανααισθανομαι.







 
Ρε φιλαράκι πραγματικά διαβάζω αυτά που έχουν γραφτεί εδώ και με έχεις μπλέξει εντελώς.. τι ακριβώς εννοείς έχεις καλύτερο ήχο από τον Stetina?

Συγκρίνεις ασκήσεις με μελωδίες και αυτοσχεδιασμό. Είναι 2 εντελώς ξεχωριστά πράγματα, το ένα το κάνεις για να βελτιώσεις τεχνική και το άλλο γιατί θέλεις να εκφράσεις κάτι. Απλά το πρώτο σε βοηθάει να καταφέρεις να παίξεις πιο άνετα αυτό που θέλεις να εκφράσεις. Κανείς εδώ δεν σου πρότεινε να το πάρεις σαν βάση για ιδέες κτλ.

Μάλλον πρέπει να ξεκαθαρίσεις τι ακριβώς θες να βελτιώσεις και να επικεντρωθείς σε αυτό. Αυτά που σου γράφει ο Dreamdancer έιναι 100% σωστά..διάβασε τα λίγο πιο προσεκτικά και δεν θα χάσεις.

( όλα τα παραπάνω με πολύ φιλικές προθέσεις  :) :) )

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top