USB audio interface.

cos_dr είπε:
Εμένα η lambda στα 24/48 με σοναρ μου βγάζει 5,6 χωρίς πρόβλημα με καλούς επεξεργαστές όσους είχα.
Μια χαρά είναι.

Λες να φταίει το κιουμπέιζ σε μένανανα  ;D ;D ;D ;D ;D.\

Σε ό,τι λάπτοτ δοκιμσα την alpha...μεχρι 10 .&-


Edit:
Εκτός και αν το κάνουν επίτηδες εκεί στη lexicon ....μιας και φημίζονται για τα reverb  :P ;D ;D ;D ;D

 
10ms συνηθως ειναι τo όριο προς τα κάτω όχι προς τα πάνω.

Οταν μιλαμε για 10 ειναι total αρα 5 και 5.

Εκτος απο rme εκει ειναι το μικροτερο οριο θα ελεγα,ειδικά για usb και με καλο επεξεργαστη και αψογους drivers.

Και συνηθως παίζεις πολυ πιο πανω.20-30ms total latency το πιο πιθανο σενάριο.

Aν έχεις ήδη κάρτα τσίμπα ενα μικτάκι που να στελνει και σε δευτερο stereo pair ή σαν aux ή καλύτερα σαν group και παιξε και τα line και τα inst και πυκνωτικό με το phantom του απο εκει και straight το group out στην καρτα.Απ'την κάρτα τα out στο tape in του μικτη και master του μικτη στα monitor.

Και περισσοτερα inputs/outputs και ίσως πιο αμεσο στη χρηση απο κάρτα.

Υπάρχουν μικτες οπως το mackie 1202vlz που παίζουν δεύτερο group οταν κάνεις mute.

Μιλάω για 2ο group για να μπορεις να στελνεις εκει ο,τι θέλεις να ηχογραφηθεί στο pc χωρις να διακόπτεις τίποτα ούτε να χεις feedback loop.

Οσο για το phantom του μικτη και line/inst να θες ταυτογχρονα αφου θα συνδεσεις TS καρφί δεν περνάει το phantom οποτε και να ειναι global δεν σε νοιαζει θα χεις και το πυκνωτικο σου και ο,τι αλλο θες.

Απλα πρόσεξε με Τrs.

 
belzrebuth είπε:
10ms συνηθως ειναι τo όριο προς τα κάτω όχι προς τα πάνω.

Οταν μιλαμε για 10 ειναι total αρα 5 και 5.

Εκτος απο rme εκει ειναι το μικροτερο οριο θα ελεγα,ειδικά για usb και με καλο επεξεργαστη και αψογους drivers.

Και συνηθως παίζεις πολυ πιο πανω.20-30ms total latency το πιο πιθανο σενάριο.

Aν έχεις ήδη κάρτα τσίμπα ενα μικτάκι που να στελνει και σε δευτερο stereo pair ή σαν aux ή καλύτερα σαν group και παιξε το phantom σου εκει.

Και περισσοτερα inputs/outputs και ίσως πιο αμεσο στη χρηση απο κάρτα.

Υπάρχουν μικτες οπως το mackie 1202vlz που παίζουν δεύτερο group οταν κάνεις mute.

Μιλάω για 2ο group για να μπορεις να στελνεις εκει ο,τι θέλεις να ηχογραφηθεί στο pc χωρις να διακόπτεις τίποτα ούτε να χεις feedback loop.

Οσο για το phantom του μικτη και line/inst να θες ταυτογχρονα αφου θα συνδεσεις TS καρφί δεν περνάει το phantom οποτε και να ειναι global δεν σε νοιαζει θα χεις και το πυκνωτικο σου και ο,τι αλλο θες.

Απλα πρόσεξε με Τrs.
Ετσι κανω και τωρα, αν θέλω phantom συνδεω τον behringer ub802  που έχω.Αλλά θα την πάρω από εδω και θα την πάω αλλού ;D , για αυτό μπηκα στο τριπ να δω κατι ολοκληρωμενο.

 
H περιμένεις για μεταχερισμένη τοτε ή πας για steinberg.

Θεωρώ οτι η steinberg ειναι η ποιοτικότερη λύση σε αυτά τα λεφτα.

Έχω δουλέψει λιγο σε home studio φιλου τη μεγάλη με τις 8 προενισχύσεις,δεν θυμαμαι πως τη λενε και μ'αρεσε πολυ.

 
Οσο για τις scarlett που προτάθηκαν γενικά θεωρώ οτι εισαι καλύτερα με την on-board οποτε αν κοιτάξεις για focusrite κοιτα μόνο τις μπλε και όχι τις κοκκινες. :P

Οι καινούριες κοκκινες δεν ξέρω αν ειναι καλύτερες.

 
belzrebuth είπε:
Οσο για τις scarlett που προτάθηκαν γενικά θεωρώ οτι εισαι καλύτερα με την on-board οποτε αν κοιτάξεις για focusrite κοιτα μόνο τις μπλε και όχι τις κοκκινες. :P
αλήθεια... κάτω από ποια "reference συνθήκη" έβγαλες αυτό το συμπέρασμα?...

προσωπικά, ακούγοντας takes και από μπλε και από κόκκινη (saffire pro 24 vs ταπεινής Scarlett 2i2 χωρίς πράσινους κόκκους) σε τρίτο ουδέτερο αντικειμενικά καλό σύστημα (παρακάμπτοντας δηλαδή τα dac τους με την σύγκριση κατά το δυνατό να περιορίζεται στους preamp), οι "διαφορές" ούτε κατά διάνοια δεν θα με οδηγούσαν στο να προτείνω σε κάποιον να κρατήσει την on board του αντί (έστω) της φθηνότερης scarlett (κι ας μη την λένε Johansson)...  ;D

και μάλιστα με κριτήριο μόνο αυτούς, σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσα να δικαιολογήσω τη διαφορά τιμής σε κάποιον εν δυνάμει αγοραστή της...

εκτός αν έχω κουφαθεί (θα μου πεις κι εσύ το γήρας ουκ έρχεται μόνον) γιατί από και τις δύο έφτασε στ' αυτιά μου η κλασική mainstream "κουρδισμένη" χροιά των φθηνών mic preamp της focusrite (με έμφαση στις μεσαιουψηλές), που σε πρώτο χρόνο "εντυπωσιάζει" τους πολλούς...

την οποία ειρήσθω εν παρόδω χροιά, θεωρώ must για ανθρώπους που δεν επιθυμούν να εμβαθύνουν περαιτέρω στα περί "ήχου" (και που μάλλον ποτέ δεν θα τους δημιουργηθεί και η ανάγκη να αναζητήσουν κάτι παραπάνω, αν μείνουν μακρυά από τις σειρήνες του hype)... άλλωστε για τους "άλλους", οι pre οποιασδήποτε φθηνής κάρτας, πρέπει συνειδητά να είναι ένα απλό μεταβατικό στάδιο προς την γνώση (κατά κανόνα και "ανθρώπινα", οι περισσότεροι "ούτε καν" εξαντλούν τις όποιες δυνατότητες τους προσφέρει ακόμα και ένας βασικός εξοπλισμός πριν πάνε παραπάνω)...

φαντάζομαι λοιπόν ότι η φράση σου οφείλεται σε υπερβάλλον χιούμορ, αλλά θεωρώ ότι χρειάζεται προσοχή, γιατί κοντεύει να μας γίνει δεύτερη φύση ο εύκολος αφορισμός...

αντικειμενικά πλέον σε κάθε κατηγορία τιμής,  η πρόοδος της εφηρμοσμένης τεχνολογίας (ειδικά στα ηλεκτρονικά), επιτρέπει στον υποψήφιο πελάτη, να έχει τις ίδιες πιθανότητες για μια πραγματικά "κακή αγορά", με το να συναντήσει σε συναυλία των DP έναν Bigfoot με ακουστικά που θα ακούει Παπαθανασίου, χορεύοντας punk παρέα με τον Σάμυ...

ναι... συγκριτικά, μια "καλύτερη" στα σημεία αγορά, πάντα δύναται να κάνει (αυτός και είναι ο λόγος που συζητάμε και προτείνουμε), αλλά κατά κύριο λόγο σε σχέση με την ικανοποίηση της "πραγματικής" του ανάγκης... καλό λοιπόν είναι να μην "βοηθάμε" να αισθανθεί μ@μ@κ@ς κάποιος που ήδη κατέχει μια "κόκκινη" (λόγω των σχολίων μας, παρ όλη την όποια καλή μας πρόθεση), όπως καλό είναι και να ξεκαθαρίζουμε και με ποια κριτήρια κάτι είναι "καλό" (πόσω δε μάλλον καλύτερο από κάτι άλλο)...

π.χ. κι εγώ, κακώς παρέλειψα να αναφέρω ότι σε αυτή την κατηγορία τιμής που έθεσε ο Λάκης, οι προενισχυτές της tascam είναι οι "καλύτεροι"που έχω ακούσει, γιατί είναι οι πιο "ουδέτεροι" (οπότε all around αλλά και "σχολείο") σε σχέση πάντα με τον εμπορικό ανταγωνισμό τους...  

ΥΓ. φυσικά και το "best buy" δεν πέθανε ως έννοια, απλά την τελευταία δεκαετία κλείνει (καλώς) κυρίως προς το "know about buy"...

ΥΓ2. το ποστ μου με την καλύτερη των διαθέσεων πάντα... :)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Προφανώς και δεν θα ειναι καλύτερα καποιος με on-board απ'οτι με scarlett (λιγο dramatic μου βγηκε αυτο) αλλα για τις τελευταιες δεν ειμαι μονο εγω που το λεω ,εχει γεμισει το ιντερνετ αρνητικα σχολια.

Απο dropouts λογω driver μεχρι κατασκευαστικα flaws αλλα και νυξεις για τα preamps σε συγκριση με τη pro σειρα.

Scarlett εχω χρησιμοποιησει (2i4 και 18i20) και δεν θυμαμαι κατι ιδιαιτερο,δεν μ'αρεσαν ουτε τα preamps που τα κοιταω και τελευταια,το buffer επρεπε να παιζει γυρω στα 256 και πανω για να μην κλικαρει και σαν ποιοτητα κατασκευης τη θεωρησα απλα πανω του μετριου.Και δεν μ'αρεσει και το χρωμα :o

Eπισης αν θυμαμαι καλα στην 18i20 το gain ηταν πολυ πιο αστειο απ'του Octopre mkii dynamic που χρησιμοποιω ακομα αλλα δεν με τρελαινει και ας την κανει τη δουλεια του.

Την αποψη μου λεω και φυσικα μπορει να χω και αδικο και να πεσα σε κακες παρτιδες.

Παρεπιμπτοντως και η pro σειρα και αυτη δεν ειναι κατι τρομερο σαν AD αλλα έχει μεγαλυτερο Ι/Ο οποτε μπορεις να την δουλεψεις και με καποιο μικτη,external preamps κλπ αμα θες να γλυκάνεις λιγο το τι μπαινει μέσα.

Χωρις input και οσο ο ηχος μενει digital δεν εχω παραπονα.

Τα preamps και της "μπλε" σειρας δεν ειναι τιποτα συναρπαστικο και αν τα πιεσεις ειναι λιγο ξυραφια αλλα με σωστο gain stage κανεις τη δουλεια σου.

Τις προτεινα πανω απο scarlett κυριως γιατι εχουν πολυ καλυτερη ποιοτητα κατασκευης και το σημαντικότερο ειναι σταθερες και αν το συστημα σου ειναι οκ μπορουν να κατέβουν πολυ χαμηλα σε buffer χωρις προβληματα.

Για μενα η κάρτα ήχου ειναι κάτι που θέλω να ειναι set and forget.Οσο δεν ξέρω οτι ειναι εκει τοσο το καλύτερο γι'αυτο το πρωτο που κοιτάω και προτείνω ειναι η αξιοπιστία των drivers και η ποιοτητα κατασκευης και μετα το ποσο καλα preamps εχει.

Ετσι και αλλιως ολες οι εταιρειες κοιτανε το transparency πλεον στα preamps δεν θα ακουσεις κομματι και θα πεις πρεπει να παιζει μια scarlett εκει.

Ο,τι προενισχυση βρεις σε καρτα πλεον θα μοιαζει και με την αντιστοιχη σε τιμη της αλλης εταιρειας.

Οι drivers και το build quality ομως διαφέρουν αρκετα.

Ελπίζω να μην παρεξηγηθηκε το post,ήταν όντως λιγο απολυτο και ανακριβες!

 
προσωπικά έχοντας εδώ και κανα χρόνο μια κόκκινη, πήγα να αισθανθώ λίγο μ@, αλλά μετά σκέφτηκα...

ρε συ dropouts έχεις?

κλικάρει?

μήπως δε σου αρέσει το χρώμα?

γιατί όταν την πήρες σκέφτηκες και έγραψες και σε άλλο φόρουμ ότι ήταν οι καλύτεροι pre που άκουσες?

μήπως δεν οδηγεί τα δύσκολα ακουστικά σου?

ή δεν δουλεύουν οι drivers ή δεν την σετάρισες και την ξέχασες?

Δεν ξέρω τι λέτε, αλλά για μένα ήταν από τις καλύτερες αγορές.

Από τη μέρα που την πήρα έστησα και δουλεύω καθημερινά γύρω στα 7-8 κομμάτια με καθημερινές προσθήκες, και όλα τα βρίσκω ρολόι...

Μάλλον μου έτυχε το καλό κομμάτι ε?

 
Οσον αφορα drivers :

Eιναι πολυπαραγοντικο το θεμα οποτε δεν βλεπω τον λογο να αισθανθεις μ$*@%ς επειδη καποιος ειπε κατι κακο για την καρτα σου.

Ουτε θα αλλαξεις την αποψη αυτουνου που δεν του αρεσε/δουλεψε επειδη σε σενα δουλευει απροβληματιστα.

Γι'αυτο οι ανθρωποι συμβουλευονται τα φορουμ για να ζυγισουν τις αποψεις και να αποφασισουν.

Το οτι μπορει απλα να ετυχε να κατσαν οι drivers και να πετυχες καλο κομματι δεν αναιρει το γεγονος οτι σε πολλους η συγκεκριμενη σειρα εχει προκαλεσει πονοκεφαλους.

Πιο πολυ με ενδιαφερει τι εχεις δοκιμασει πριν απο αυτο που εχεις παρα το οτι ετυχε και σου δουλευει.Αν ερχεσαι απο την us-122 η καμια behringer προφανως και θα σ'αρεσει η scarlett.Δεν απευθυνομαι καπου γενικα μιλαω!

Ειχε τυχει και σε μενα να δοκιμασω παλιοτερα την emu 0404 ενω ειχα ηδη μια hammerfall και την βρηκα να δουλευει και να μου ακουγεται μπομπα και σε mac και σε windows ενω διαβαζα ενα σωρο καντηλια στο net για drivers και αποδοση.

Την δοκιμασα σε 5-6 συστηματα και μετα διαμορφωσα την αποψη που εχω ακομα.

Για μενα καθοριστικος παραγοντας για να δω αν οι drivers ειναι οκ ειναι το αν δουλευουν σε mac.

Αν δω παραπονα απο χρηστες mac λογω της ομοιομορφιας του hardware σε σχεση με τα windows συστηματα αυτοματως τα ριχνω στην καρτα.

Και αντιστοιχα αν μου πει καποιος οτι μια καρτα δουλευει αψογα σε windows δεν μπορω να το παρω ως ευαγγελιο γιατι μπορει εσενα το συστημα να ετυχε να ταιριαξε με τους drivers αλλα σε μενα οχι και ου το καθεξης.

Oσον αφορα preamps:

Θεωρω το ολο θεμα καθαρα υποκειμενικο και ο καθενας εχει την εμπειρια του ή και οχι και δεν εχουμε και ολοι τα ιδια αυτια ουτε εχουμε την ιδια αποψη για τι ακουγεται ζεστο,sterile,τραχυ κλπ.

Επισης παιζει περισσοτερο ρολο καποιες φορες με το τι πηγη ή μικροφωνο δοκιμασες τις προενισχυσεις σου και αυτο αποδεικνυεται και με τα blind tests που πολλες φορες οι διαφορές σε πανακριβα hi end preamps και σε ultra low budget μικροτερες στο αυτι αρκετων απ'οτι θα περιμενε καποιος σε σχεση με την διαφορα τιμής τους.

Οποτε δεν θα πρεπε να μπαινουμε καν στον κοπο να αντικρουσουμε αποψεις αλλωνων απλα να εκφερει ο καθενας τη δικη του,να διαβασει και των αλλων και να βγει ετσι καπως ο μεσος ορος.

Οσο για το χρωμα και αυτο και αν καργα υποκειμενικο ;D

 
Τί να σου πω....

μικρή εμπειρία.

πριν δυό χρόνια μια tc impact, μετά δοκιμαστικά μια tascam 322, ετοιμάστηκα να πάρω μια native instruments διάβασα διάφορα στραβά για οδηγούς, μετά δοκίμασα μια scarlett 2i2 και προτίμησα και κατέληξα σε μια 6ι6.

Πριν από αυτά, έγραφα ό,τι έγραφα σε ένα Boss BR600 πριν περάσω σε cubase.

Βασικά γράφω κιθάρες, μπάσα και καμιά φορά λίγα πλήκτρα.

Μικρόφωνα λίγα πράγματα.

Εχω ένα παλιό akg d190 και ένα Philips ίδιας εποχής (κορυφαίο τότε) δεν θυμάμαι τώρα ποιό είναι.

Κάποιες ακουστικές κιθάρες τις ηχογράφησα παρεμβάλοντας στη line ένα φορητο tascam DR07 που έχω.

α...χρησιμοποιώ και ένα behringer (ουπς είπα την κακιά λέξη) mic 200 ultragain συνήθως στην κιθάρα...

Δεν ξέρω ...πιθανόν οι περισσότεροι έχουν μεγαλύτερη εμπειρία ασυζητητί, αλλά προβλήματα δεν είχα κανένα με την focus.

 
Καλησπέρα.Για να μην ανοίγω καινούριο θέμα.

Ψάχνω μια κάρτα ήχου μέχρι 150 ευρώ.

1.Σταθερότητα σε mac(el capitan)


2.Αξιόπιστοι drivers



3.Χαμηλό latency



4.Καλό προενισχυτή mic


Και πολύ σπάνια να ηχογραφήσω καμιά ηλεκτρική η κανα μπάσο(οχι ταυτόχρονα)

Πάνω κάτω οι διαθέσιμες επιλογές είναι γνωστές, αλλά πια είναι η καλύτερη επιλογή που μπορω να κάνω?

 

Απαντήσεις

Νέα θέματα

Back
Top