To τέλος ή η αναγέννηση των DVD (CD) ;

Το ότι "όλα τα CD-R" του πλανήτη κατασκευάζονταν σε δέκα εργοστάσια, αν ισχύει, δε σημαίνει αυτό που γράφεις. Πρώτον, αυτά τα δέκα εργοστάσια μπορεί να έφτιαχναν δέκα τύπους CD-R το καθένα, όπως η TDK που ανέφερες έφτιαχνε κάμποσους τύπους κασετών νορμαλ, άλλους τόσους χρωμίου, τρεις-τέσσερις μετάλλου κλπ.
Μείνε στο γεγονός ότι αυτό γινόταν πάνω-κάτω με τα CDR, το έχω ψάξει όσο δεν πάει στο παρελθόν. Το ότι υπάρχουν και υποδεέστερα CDR δεν λέει κάτι, πάντα υπάρχουν και κάποια υποδεέστερα προϊόντα. Ο γενικός κανόνας όμως ήταν ότι οι μεγαλύτερες γνωστές εταιρείες που πούλαγαν CDR αγόραζαν από το ίδιο εργοστάσιο και το ίδιο ακριβώς προϊόν. Τώρα αν εσύ νιώθεις καλύτερα αγοράζοντας το, πχ, Verbatim €1 ακριβότερο από το ακριβώς ίδιο TDK, συνέχισε να το κάνεις. 

Και μην αρχίσω τώρα με τις συσκευές εγγραφής, εκεί τα εργοστάσια που έφτιαχναν τον μηχανισμό ήταν λιγότερα από δέκα, αλλά οι διαφορές ήταν τεράστιες
Τα CD recorders είναι άλλη ιστορία, εκεί υπήρχαν διαφορές και μάλιστα τεράστιες.

Αυτό επηρεάζεται από τόσες παραμέτρους που επίσης δεν ευσταθεί σα συμπέρασμα. α) Το είδος και την ποιότητα του αρχικού αρχείου, β) το είδος και την ποιότητα του μουσικού περιεχομένου του αρχείου, γ) τον encoder που χρησιμοποιήθηκε, δ) τα settings του encoder, ε) CBR ή VBR, στ) τον decoder που χρησιμοποιείται όταν το ακούς, ζ) τα ηχεία από τα οποία ακούς, η) το αν είσαι όντως ο Σούπερμαν ή όχι.
Μην το κουράζουμε. Έχεις ένα CD. Το μετατρέπεις σε MP3 @320. Ακούς τα MP3 στο ίδιο σύστημα που ακούς το CD. ΑΝ ακούσεις διαφορές, καλό είναι να επικοινωνήσεις με κάποιους ειδικούς επιστήμονες του χώρου και να γίνουν τα απαραίτητα πειράματα, μπας και ανακαλύψουν σε τι διαφέρει η ακοή σου από την ακοή των υπολοίπων 8 δισεκατομμυρίων κατοίκων αυτού το πλανήτη.
(από τα ίδια πειράματα πέρασαν και κάποιοι...χαιφιντελίστες που "άκουγαν" διάφορα και αγόραζαν με €4,000 το μέτρο τα καλώδια που χρησιμοποιούσαν στο σύστημα τους - οι επιστήμονες ακόμα γελάνε...?)

 
από τα ίδια πειράματα πέρασαν και κάποιοι...χαιφιντελίστες που "άκουγαν" διάφορα και αγόραζαν με €4,000 το μέτρο τα καλώδια που χρησιμοποιούσαν στο σύστημα τους - οι επιστήμονες ακόμα γελάνε...?


Αυτό μας φέρνει στη συζήτηση για το αν "ότι πληρώνεις, παίρνεις" το οποίο φυσικά δεν ισχύει έτσι όπως το καταλαβαίνει ο πολύς κόσμος. Δηλαδή, ένα καλώδιο μπορεί να αξίζει Χ χρήματα. Ένα άλλο καλώδιο που κοστίζει 2x μπορεί να είναι το ίδιο, ελάχιστα καλύτερο, δύο φορές καλύτερο ή τριάντα φορές καλύτερο, δηλαδή δεν υπάρχει ευθεία αντιστοίχιση, αλλά υπάρχει ΚΑΠΟΙΑ αντιστοίχιση, την οποία καλείται να διαπιστώσει όποιος/α ενδιαφέρεται. Και όντως, από ένα σημείο και μετά η αντιστοίχιση είναι τόσο ασταθής που μπορεί να μην αξίζει καν η κουβέντα.

Για τα MP3, σου ξαναλέω ότι ισχυρίζεσαι κάτι που δεν ισχυρίζονται ούτε αυτοί που φτιάξανε (και βελτιώνουν διαρκώς) τους encoders. Ανάλογα με όλες τις παραμέτρους που ανέφερα νωρίτερα (υπάρχουν και άλλες) μπορεί να ακούγεται από πανεύκολα έως πανδύσκολα η διαφορά, αλλά επιστημονικώς (αφού επικαλείσαι την επιστήμη) είναι αδύνατο να μην υπάρχει διαφορά η οποία εκτός του ότι ακούγεται, φαίνεται κιόλας στην κυμματομορφή και σε οποιαδήποτε "φασματική" ας πούμε, ανάλυση.

 
Ένα άλλο καλώδιο που κοστίζει 2x μπορεί να είναι το ίδιο, ελάχιστα καλύτερο, δύο φορές καλύτερο ή τριάντα φορές καλύτερο
Επίσης ένα άλλο καλώδιο (όπου "καλώδιο βάλε ό,τι προϊόν σου έρθει στο μυαλό) μπορεί να κοστίζει 2x και να είναι χειρότερο, κάτι καθόλου σπάνιο. 

επιστημονικώς είναι αδύνατο να μην υπάρχει διαφορά η οποία εκτός του ότι ακούγεται, φαίνεται κιόλας στην κυμματομορφή και σε οποιαδήποτε "φασματική" ας πούμε, ανάλυση.
Το ότι υπάρχει διαφορά υπάρχει, κανείς δεν λέει το αντίθετο. Το θέμα είναι αν μπορεί το μέσο αυτί υπό κανονικές συνθήκες να την ακούσει. "Όχι" είναι η απάντηση. Τώρα αν μας βάλουν να ακούσουμε CD vs MP3 σε εργαστηριακές συνθήκες και πάνω σε ένα super-dooper ηχητικό σύστημα, τότε μάλλον ναι, κάτι μπορεί να ακούσουμε. 

Πολύ το ψειρίζουμε όμως. Στη δεδομένη στιγμή όλοι μας ακούμε απείρως καλύτερα μουσική, άσχετα αν την ακούμε σε MP3 ή άλλο format. Στην εποχή μας πρέπει να προσπαθήσει κάποιος πολύ για να ακούσει μουσική με χάλια ήχο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Επειδή είμαστε σε forum τεχνολογίας , και ευελπιστώ να βρω ψήγματα κατανόησης ? γράφω τα κάτωθι:

Για εμένα (ναι στον μάταιο τούτο κόσμο μικρή σημασία έχουν) , αλλά για ΕΜΕΝΑ , είναι αδιανόητο να "ξεχάσω" πώς γράφουμε σε έναν υλικό φορέα, όσο obsolete και αν έχει γίνει.

Κατά καιρούς λοιπόν , φρεσκάρω τη μνήμη μου.

Συγκεκριμένα για τα DVD αυτό το ΣΚ (και για τα cd).

Είχα πάρα πολύ καιρό να κάψω κάτι από αυτά, ειδικά DVD.

Έπρεπε να θυμηθώ , πώς τα ριπάρουμε και πως τα καίμε (σαν .vob αρχεία, με τα Menu τους και τους υπότιτλούς τους).

Κατά καιρούς το κάνω και με άλλα μέσα.

-Πώς γράφουμε κασσέτα (οκ δεν εννοώ πως πατάμε το rec + play - αν και υπάρχουν άτομα νεαράς ηλικίας που προφανώς τους ακούγονται "κινέζικα" όλα αυτά ). Εννοώ πώς καλιμπράρουμε μια ταινία, πώς ρυθμίζουμε αζιμούθιο και στάθμες εγγραφής.

-Πώς αντιγράφουμε μια δικέτα σε μιαν άλλην, σε περιβάλλον dos

-Πώς γράφουμε ένα Mini disc .

-Πως αντιγράφουμε VHS και κάνουμε bypass το macrovision...

Ειδικά τα rip των DVD , έχουν πολλές επιλογές.

Αν θέλουμε , όπως είπα ανωτέρω να τα κάψουμε ως dvd να παίζουν σε  dvd players, ή αν θέλουμε να τα ριπάρουμε σαν . avi κ.ο.κ.

Αν μη τι άλλο, βοηθούν αυτές οι διαδικασίες θύμησης  στο..... αλτσχάιμερ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Like
Reactions: Trolley
Πάντως τη μεγαλύτερη διαφορά στον ήχο (είτε μιλάμε για hifi η όχι) την κάνουν τα ηχεία από τα οποία θα ακούσεις την/τις πηγές σου. Εκεί όντως αξίζει να επενδύσεις... (Δες ηλεκτροστατικά ηχεία)

 
Το ότι υπάρχει διαφορά υπάρχει, κανείς δεν λέει το αντίθετο. Το θέμα είναι αν μπορεί το μέσο αυτί υπό κανονικές συνθήκες να την ακούσει.
Αυτό ισχύει και έχει γίνει και κάποιο σχετικό πείραμα. Το μέσο αυτί δεν διακρίνει ούτε τη διαφορά μεταξύ 320 και 256 kb/s.

Όμως δεν έχουν όλοι το μέσο αυτί. Κάποιοι είναι πιο ευαίσθητοι στην αντίληψη της ακουστικής ποιότητας, και εάν εκείνοι ακούν τη διαφορά (που άλλωστε υπάρχει, δεν ακούν φαντάσματα) αυτό είναι πέρα για πέρα σεβαστό ακόμη και εάν οι υπόλοιποι δεν την αντιλαμβανόμαστε.

Ωστόσο σε περιβάλλον αυτοκινήτου (ακόμη και ηλεκτρικού), με το θόρυβο της τριβής των ελαστικών, τον περιβάλλοντα αστικό θόρυβο, τα έντονα οπτικά ερεθίσματασ, την μειωμένη ικανότητα συγκέντρωσης στην ακρόαση λόγω οδήγησης κλπ μου φαίνεται ακόμη πιο σπάνιο να γίνει αντιληπτή η διαφορά ακόμη και από ένα εξαιρετικό αυτί. Αυτό δεν μπορώ να το τεκμηριώσω, απλώς έτσι πιστεύω. Και πάλι βέβαια κάποιος θα υπάρχει. Ε αυτός ας βάλει CD.

 
Κάποιοι είναι πιο ευαίσθητοι στην αντίληψη της ακουστικής ποιότητας, και εάν εκείνοι ακούν τη διαφορά (που άλλωστε υπάρχει, δεν ακούν φαντάσματα) αυτό είναι πέρα για πέρα σεβαστό ακόμη και εάν οι υπόλοιποι δεν την αντιλαμβανόμαστε.
Όποιος έχει γνωρίσει κάποιον σαν αυτόν που περιγράφεις παραπάνω, ας μας ενημερώσει (κάτι μου λέει ότι δεν θα ζήσουμε αρκετά για να τον δούμε...?). Παιδιά μην ψάχνετε, δεν υπάρχει. Τα formats αυτά φτιάχτηκαν με βάση την ανθρώπινη ακοή και τι αυτή δεν μπορεί να ακούσει. Έχουν γίνει αμέτρητα blind tests τις τελευταίες δεκαετίες, μην ξανανοίγουμε λυμένα θέματα. Όποιος νομίζει ότι ακούει διαφορές ανάμεσα σε MP3 @320 και CD, ακούει...καλώδια, υπέρηχους, υπόηχους και άλλα παλαβά, ε, άστε τον να νομίζει.??

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αυτό ισχύει και έχει γίνει και κάποιο σχετικό πείραμα.


Σε άλλο πείραμα, αυτοί που δεν διέκριναν κάποια διαφορά ανάμεσα στο CD και το 320άρι MP3, επίσης δεν διέκριναν κάποια διαφορά ανάμεσα στο 320άρι MP3 και το 128άρι MP3. Δηλαδή, για να ειπωθεί σωστά, δεν είναι ότι δεν διέκριναν, είναι ότι στα "τέτοια" τους το όλο θέμα, και αυτή είναι η πραγματικότητα για τους περισσότερους, δηλαδή ότι δεν αντιλαμβάνονται σα σημαντικές τις διαφορές στην ηχητική ποιότητα, απλά τη "βρίσκουν" με τη μουσική που ακούνε, ακόμη και αν παίζει από ντουντούκα. Δεν τους προδίδουν τα αυτιά τους, αλλά  απλώς δεν ασχολούνται.

Επίσης, δεν ξέρω για ποιο λόγο θεωρείς προβληματικό χώρο το αυτοκίνητο για την ανίχνευση τέτοιων ζητημάτων. Το 2017 είχα σχεδόν ξεχάσει μέσα στο CD player το Random Access Memories των daft Punk, το είχα ακούσει 1000 φορές. Η αλλαγή σε MP3 (256άρι έπαιζε το αυτοκίνητο τότε), ήταν απόλυτα ξεκάθαρη, με τον κινητήρα σβηστό φυσικά και το αυτοκίνητο ακίνητο, όχι με μποτιλιάρισμα στον Κηφισσό. Δυστυχώς, τα οχήματα που έχω οδηγήσει από τότε μέχρι σήμερα, δεν έχουν πλέον CD, αν και το πιο πρόσφατο παίζει επιτέλους FLAC (αλλά δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη).

Και. ρε άτομα, μη μου λέτε για "μέσα αυτιά" και τέτοια. Τι σχέση έχουν αυτά με τρελούς σαν εμάς που μαζευόμαστε εδώ μέσα;

Παιδιά μην ψάχνετε, δεν υπάρχει.


Ας ξαναγράψω ότι επιχειρείς να διαψεύσεις ένα well-known-fact. Οι ηχολήπτες στο φόρουμ, κανονικά θα έπρεπε να έχουν ήδη αρχίσει να νιαουρίζουν.

 
Οι ηχολήπτες στο φόρουμ, κανονικά θα έπρεπε να έχουν ήδη αρχίσει να νιαουρίζουν.
Nαι, φέρε μας τον ηχολήπτη του Abbey Road που ακούει σε monitors που κοστίζουν πιο ακριβά απ'το αμάξι σου και μέσα σε χώρο με "εργαστηριακές συνθήκες" να μας πει τις διαφορές που ακούει στα MP3.?
Έλα ρε Trolley...

 
Nαι, φέρε μας τον ηχολήπτη του Abbey Road που ακούει σε monitors που κοστίζουν πιο ακριβά απ'το αμάξι σου και μέσα σε χώρο με "εργαστηριακές συνθήκες" να μας πει τις διαφορές που ακούει στα MP3.?
Έλα ρε Trolley...


Ας ξαναγράψω ότι επιχειρείς να διαψεύσεις ένα well-known-fact. Οι ηχολήπτες στο φόρουμ, κανονικά θα έπρεπε να έχουν ήδη αρχίσει να νιαουρίζουν. Οι ηχολήπτες στο Abbey Road, δεν θα ασχολιόντουσαν.

 
Ας ξαναγράψω ότι επιχειρείς να διαψεύσεις ένα well-known-fact.
Που είναι ποιο ακριβώς? Ότι κάποιοι ακούνε διαφορές ανάμεσα σε CD και MP3 @320? 

Ok...? Μία θεία μου υποστήριζε ότι άκουγε τον Άγιο Παΐσιο τα βράδια. Θεός σχωρέστην...?✝️ 

 
Επίσης, δεν ξέρω για ποιο λόγο θεωρείς προβληματικό χώρο το αυτοκίνητο για την ανίχνευση τέτοιων ζητημάτων. Το 2017 είχα σχεδόν ξεχάσει μέσα στο CD player το Random Access Memories των daft Punk, το είχα ακούσει 1000 φορές. Η αλλαγή σε MP3 (256άρι έπαιζε το αυτοκίνητο τότε), ήταν απόλυτα ξεκάθαρη, με τον κινητήρα σβηστό φυσικά και το αυτοκίνητο ακίνητο, όχι με μποτιλιάρισμα στον Κηφισσό. Δυστυχώς, τα οχήματα που έχω οδηγήσει από τότε μέχρι σήμερα, δεν έχουν πλέον CD, αν και το πιο πρόσφατο παίζει επιτέλους FLAC (αλλά δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη).
Εαν είσαι σε ένα αυτοκίνητο με σβηστή μηχανή, κλειστές πόρτες και παράθυρα, σε ένα ήσυχο σημείο, οκ πρόκειται ουσιαστικά για έναν ιδιόμορφο (μεν) χώρο ακρόασης (δε). Μπορείς να κλείσεις τα μάτια και να συγκεντρωθείς στη μουσική είτε για να την απολαύσεις είτε για να τεστάρεις αν καταλαβαίνεις τις διαφορές που συζητούσαμε. Με ένα καλό ηχοσύστημα, λόγω της μικρής απόστασης από την πηγή του ήχου, το χαμηλό χρόνο αντήχησης κλπ, παίζει να είναι καλύτερα από ότι στο σπίτι σου. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα booth.

Ωστόσο συνήθως όταν λέμε ακούω μουσική στο αυτοκίνητο εννοούμε οδηγώντας. Ο θόρυβος βάθους σε μια τέτοια συνθήκη, όχι μόνο σε μποτιλιάρισμα, είναι σχετικά υψηλής στάθμης, αρκετά πλούσιος στο φάσμα των συχνοτήτων, και παρουσιάζει έντονη διακύμανση. Το να τον αγνοήσεις και να αξιολογήσεις το σήμα της πηγής ανεπηρέαστος θεωρώ ότι είναι πολύ δύσκολο και δυσκολεύει ακόμη περισσότερο εφόσον μέρος της προσοχής σου απασχολείται από τα οπτικά ερεθίσματα ή τις απαιτήσεις της οδήγησης. Σε εμένα τουλάχιστον έτσι συμβαίνει. Όπως είπα και παραπάνω δεν μπορώ να το τεκμηριώσω, απλώς υποθέτω.

 
Όταν οδηγούμε η καλλίτερη μουσική είναι ο ήχος του κινητήρα ?

 
Ωστόσο συνήθως όταν λέμε ακούω μουσική στο αυτοκίνητο εννοούμε οδηγώντας.


Όπως έγραψα, η προσωπική μου συλλογή μουσικής, σχεδόν δεν περιλαμβάνει καθόλου αρχεία MP3. Η πρώτη φορά που υποχρεώθηκα να χρησιμοποιήσω τέτοια αρχεία ήταν ακριβώς λόγω του αυτοκινήτου, αλλιώς δεν θα είχε αναφερθεί καθόλου το αυτοκίνητο στην συζήτηση. Δεν είναι δηλαδή το κύριο μέρος στην διατύπωση της άποψής μου.

Προφανώς, αυτό που ακούγεται ακόμη και μέσα στο αυτοκίνητο (δηλαδή η διαφορά ανάμεσα στα CD και τα MP3) ακούγεται κατά πολύ περισσότερο από ηχεία monitor στο περιβάλλον του σπιτιού ή του οικιακού μας στούντιο. Για την ακρίβεια (αυτό είναι στην εμπειρία μου), όσο καλύτερα τα ηχεία, τόσο περισσότερο ακούγεται. Δεν χρειάζονται ειδικά ή υπερ-ευαίσθητα αυτιά, χρειάζεται μόνο να δίνει κάποιος σημασία, κάτι που οι περισσότεροι δεν κάνουν βέβαια, γι' αυτό άλλωστε είναι ευχαριστημένοι με την ποιότητα Spotify.

Επίσης, προφανώς δε μιλάμε για πανκ ροκ, ούτε για κλαρίνα σε πανηγύρια, μιλάμε για μουσικό περιεχόμενο που προσφέρεται για τέτοιες αποτιμήσεις, κάτι δηλαδή που να περιλαμβάνει καλά γραμμένες φωνές, ακουστικά όργανα κλπ.

 
Επανερχομαι , με νέα από την αγορά.

Τα DVD (ταινίες) είναι σε ιστορικά χαμηλά.

Με 1-2 ευρώ παίρνεις boxset εκδόσεις.

Ευκαιρία για όσους θέλουν να χτίσουν συλλογή τώρα.

Επίσης τα "άγραφα" DVD σε ακόμια πιο ιστορικά χαμηλά.

Πήρα "κεικ" 10 DVD (-)  RACKS σημερα από super market...0,65 λεπτά!

Σε ιστορικά υψηλά από την άλλη οι VHS tapes (ταινίες) , αλλά και οι "άγραφες".

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Επανερχομαι , με νέα από την αγορά.

Τα DVD (ταινίες) είναι σε ιστορικά χαμηλά.

Με 1-2 ευρώ παίρνεις boxset εκδόσεις.

Ευκαιρία για όσους θέλουν να χτίσουν συλλογή τώρα.

Επίσης τα "άγραφα" DVD σε ακόμια πιο ιστορικά χαμηλά.

Πήρα "κεικ" 10 DVD (-)  RACKS σημερα από super market...0,65 λεπτά!

Σε ιστορικά υψηλά από την άλλη οι VHS tapes (ταινίες) , αλλά και οι "άγραφες".
Για φωνογραφικούς κυλίνδρους έχουμε καμία πληροφόρηση??

image.png

 
Πάντως βλέπω ότι  έχουν σταματήσει την τελευταία πενταετία οι εφημερίδες να βάζουν dvd με ταινίες.

Από μουσική, πολύ σπάνια έχω δει να βάζουν κάποιο cd πχ πέρυσι είχαν ένα cd του Πέτρου Ιακωβίδη που μόλις είχε βγει σε ψηφιακή μορφή το είχαν δώσει και με εφημερίδα. Κατά τ αλλά κάποιες συλλογές με επιτυχίες της χρονιάς βγαίνουν στο τέλος κάθε χρόνου με εφημερίδες.

Μουσικά dvd, όπως υπήρχαν παλιότερα που ήταν μαζι με cd στα δισκοπωλεία, πλέον δεν βγαίνουν, τουλάχιστον στην ελληνική μουσική.

Βγήκε μόνο συναυλία της Γαρμπή που ήταν 3 ώρες το dvd μαζί με 3 cd που περιείχαν την ηχογράφηση. Αλλά ήταν πανάκριβη έκδοση γύρω στα 50 ευρώ.

Τα cd σε γενικές γραμμές ακόμα και ένα απλό cd, έχουν επιστρέψει σε τιμές που είχαν στις αρχές του 2000. Βέβαια τα λίγα cd που υπάρχουν στα δισκοπωλεία απευθύνονται μόνο σε σκληροπυρηνικους φανς και επίσης σε αρκετά δεν βάζουν booklet με τους στίχους μέσα, απλά μόνο τους συντελεστές και κάποιες φωτός ή κάποια έξτρα αφίσα. Αρκετά κακές εκδόσεις και ποιότητα υλικού.Και έχει μειωθεί και η διάρκεια των cds. Έχει πάει δηλαδή σε διάρκειες που ήταν αρχές δεκαετίας 90. 

Αν κάποιος κατά τύχη βγάλει πάνω από 50 λεπτά διάρκεια το κανουν διπλό cd για να φαίνεται πιο εμπορικό το αποτέλεσμα και να ανεβαίνει η αξία του.

Της Φουρέιρα με 12 κομμάτια , που τα 5 ήταν ήδη γνωστά, διαρκεί 35 λεπτά και έχει 20 ευρώ.

Του Αργυρού είναι 80 λεπτά αυτό που έβγαλε πριν 2 χρόνια και το χώρισαν σε 3 cd σαν concept album και κοστίζει 30 ευρώ.

Το μόνο cd που έχω πάρει αυτά τα χρόνια είναι του Θοδωρή Φέρρη που ευτυχώς είναι τίμιο ηχητικά, δηλαδή δεν έχει πολύ subbass και έχει και dynamic range. Είναι 15 τραγούδια που τα 9 ήταν ήδη γνωστά και τα υπόλοιπα 6 κυκλοφόρησαν μαζί με το cd, σε γενικές γραμμές τα περισσότερα είναι μπαλάντες, 1 ζεϊμπέκικο, 3 ποπ και 2 τσιφτετέλια. Και θύμισε εποχές 90s και η συσκευασία, απλά έχει 16σέλιδο booklet με φωτός χωρίς τα lyrics. Και η τιμή του μόνο 11 ευρώ, από τα λίγα σε καλή τιμή.

 
Σημερα ειχα ραντεβου με τον ξυλουργο που μου έκανε τα παντα στο σπίτι.

Κουζινα, ντουλαπες και βιβλιοθηκες για CD/DVD/VINYL και VHS.

Θα κάνω μια επέκταση, πήραμε μετρα, στο storage.

Πιθανολογώ θα πάρει καμια 500αρια κομματια σε dvd.

Θα πάω να αγοράσω τώρα......να το γεμισω (μιλάμε γα ταινίες που τις έχω ηδη σε διάφορα format και μάλιστα και σε καλλιτερη HD αναλυση) , αλλά είναι ευκαρία λόγο κόστους.

 
  • Like
Reactions: thebest20

Trending...

Νέα θέματα