Δε θα υπάρξει θέμα αν προσέξεις (κατά την ηχογράφηση) το επίπεδο του σήματος σε κάθε περίσταση , και χειριστείς διαφορετικά κάθε "ρόλο" κατά τη μίξη.
Τοποθέτησε το μικρόφωνο στην κιθάρα ώστε το σήμα σου να μην pickάρει στα <<δυνατά>> lead σημεία, αλλά και να παραμένει σε λογικά επίπεδα όταν παίζεις πιο χαλαρά μέρη. Συνήθως εξυπηρετεί το να τοποθετήσεις το μικρόφωνο ώστε να βλέπει το σημείο που το μανίκι ενώνεται με το σώμα, χωρίς αυτό να είναι κανόνας (ανάλογα με τον ήχο που θέλεις να πετύχεις) Επίσης για να μειώσεις τις μεγάλες αυξομοιώσεις στα διαφορετικά στυλ παιξίματος, δοκίμασε να εισάγεις έναν κομπρέσσορα κατά την είσοδο του σήματος στο Daw, με αρκετά μικρό attack. Όχι υπερβολικό ώστε να σκοτώσεις τις δυναμικές σου, αλλά αρκετα γρήγορο ώστε να το κάνει πιο ισορροπημένο.
Χειρίσου κάθε μέρος με διαφορετικά Eq, και διάλεξε τα εφέ (ιδιαίτερα compression) ώστε να τα διαφοροποιήσεις.
Ps. Δοκίμασε επίσης να ηχογραφήσεις τα ακόρντα 2 φορές, Panάροντας τα δύο αυτά κανάλια δεξιά και αριστερά, για πιο πλούσιο και "ευρύ" ήχο.