Μου εχει συμβει και χωρις την επαγγελματικη ιδιοτητα, οταν πραγματικα υπηρχε προβλημα η νομιζα οτι υπηρχε περιεγραψα το προβλημα απο εκει που το αγορασα. Εαν δεν μπορουσαν να αναλαβουν το service (λογω απλης εμποριας, δεν κανουν ολα τα μαγαζια service) ειτε επειδη εκριναν οτι δεν υπηρχε προβλημα πηρα μια εγγραφη δηλωση και μιλησα μετα με τον εξουσιοδοτημενο αντιπροσωπο. Αν πραγματικα υπαρχει προβλημα η κατασκευαστρια εταιρεια θα λυσει το προβλημα. Απλα θελει υπομονη, αναποδιες συμβαινουν σε ολους.
Νικος