- Μηνύματα
- 25
- Πόντοι
- 1
Για ποιο λόγο?Superfunk είπε:λυπαμαι αλλα δεν μπορω να αντιμετωπισω σοβαρα καποιο ατομο που επι...17 live παιζει με χαλασμενο μπασο..
Για ποιο λόγο?Superfunk είπε:λυπαμαι αλλα δεν μπορω να αντιμετωπισω σοβαρα καποιο ατομο που επι...17 live παιζει με χαλασμενο μπασο..
ελα ντε...... :Voliminal είπε:Για ποιο λόγο?
αυτο καταλαβες εσυ?μπορει να ειναι και ετσι.... ;D ;DΜα τι λες βρε ΣΦ... αφού το έχει στείλει στον αντιπρόσωπο. Αν υπήρχε πρόβλημα γείωσης σίγουρα θα του το φτιάξουν.
hitman είπε:Και ο Thomann είναι ένα από τα εκατοντάδες μουσικά καταστήματα που έχει η Γερμανία. Γιατί τον συζητάμε?![]()
... μηπως μπορεις να μας πεις καποιο αλλο καταστημα της Γερμανιας με καλυτερες τιμες και καλυτερη εξυπηρετηση???hitman είπε:Δεν διαφωνώ. Ο προβληματισμός μου ήταν γιατί το 5% των "σωστών" ελληνικών καταστημάτων είναι στατιστικά αδιάφορο και δεν το συζητάμε, ενώ τον Θωμά που είναι ένα από τα χίλια (τυχαίο νούμερο) της γερμανίας τον συζητάμε 100 φορές την ημέρα.
Anyway, άλλο θέμα κουβέντας αυτό...
Ritchie77 είπε:... μηπως μπορεις να μας πεις καποιο αλλο καταστημα της Γερμανιας με καλυτερες τιμες και καλυτερη εξυπηρετηση???![]()
Ακριβώς δίπλα ;Dάλλο θέμα κουβέντας αυτό...
Μου εχει συμβει και χωρις την επαγγελματικη ιδιοτητα, οταν πραγματικα υπηρχε προβλημα η νομιζα οτι υπηρχε περιεγραψα το προβλημα απο εκει που το αγορασα. Εαν δεν μπορουσαν να αναλαβουν το service (λογω απλης εμποριας, δεν κανουν ολα τα μαγαζια service) ειτε επειδη εκριναν οτι δεν υπηρχε προβλημα πηρα μια εγγραφη δηλωση και μιλησα μετα με τον εξουσιοδοτημενο αντιπροσωπο. Αν πραγματικα υπαρχει προβλημα η κατασκευαστρια εταιρεια θα λυσει το προβλημα. Απλα θελει υπομονη, αναποδιες συμβαινουν σε ολους.WilliamSats είπε:@Farbicaudio
Νίκο, σε εσένα μπορεί να συμπεριφέρονται έτσι επειδή είσαι επαγγελματίας και σε ξέρουν. Εκεί ΟΚ, ξέρουμε πως φέρονται σε επαγγελματίες, στον απλό καταναλωτή όμως?
Σίγουρα. Και φυσικά όχι πανικό. Λύσεις υπάρχουν για όλα.FABRICAUDIO είπε:Μου εχει συμβει και χωρις την επαγγελματικη ιδιοτητα, οταν πραγματικα υπηρχε προβλημα η νομιζα οτι υπηρχε περιεγραψα το προβλημα απο εκει που το αγορασα. Εαν δεν μπορουσαν να αναλαβουν το service (λογω απλης εμποριας, δεν κανουν ολα τα μαγαζια service) ειτε επειδη εκριναν οτι δεν υπηρχε προβλημα πηρα μια εγγραφη δηλωση και μιλησα μετα με τον εξουσιοδοτημενο αντιπροσωπο. Αν πραγματικα υπαρχει προβλημα η κατασκευαστρια εταιρεια θα λυσει το προβλημα. Απλα θελει υπομονη, αναποδιες συμβαινουν σε ολους.
Νικος
οντως δεν το σκεφτηκα ετσι παρακαλω την διαγραφη του ποστ μουyameth είπε:Οπως λένε και οι κανονισμοί, το σωστό είναι να μην κάνουμε ανώνυμες καταγγελίες.
Πρέπει να υπάρχει μια δίκαιη ισορροπία για ευνόητους λόγους αλλά και να ξέρουμε πως γράφοντας εδώ, δημοσιεύουμε κάτι που μπορεί και να θεωρηθεί συκοφαντική δυσφήμιση.
Κάνε το edit και σβήσε ότι έγραψες. Μην τα περιμένουμε όλα από τους modst_eve είπε:οντως δεν το σκεφτηκα ετσι παρακαλω την διαγραφη του ποστ μου