ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΜΟΥ!!!

γιατί να το δοκιμάσει?

εγώ πχ. μπορεί να έχω κινητικά προβλήματα και να μένω στη Κωλοπετινίτσα και να έχω στείλει πχ. το πατέρα μου να πάρει ένα μπάσσο...

ή μπορεί επειδή είμαι χαζοχαρούμενος να μην γουστάρω να δοκιμάζω και να μου πουλάνε ότι νάναι...

Ο «ΝΟΜΟΣ 2251/1994 ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ» μεταξύ των άλλων αναφέρει

β) Προμηθευτής είναι κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που, κατά την άσκηση της επαγγελματικής ή επιχειρηματικής του δραστηριότητας, προμηθεύει προϊόντα ή παρέχει υπηρεσίες στον καταναλωτή. Προμηθευτής είναι και ο διαφημιζόμενος. Προμηθευτής είναι επίσης και ο παραγωγός ως προς την ευθύνη του για ελαττωματικά προϊόντα.

5.

Κατά την ερμηνεία των γενικών όρων συναλλαγών λαμβάνεται υπόψη η ανάγκη προστασίας του καταναλωτικού κοινού. Γενικοί όροι συναλλαγών που διατυπώθηκαν μονομερώς από τον προμηθευτή ή από τρίτο για λογαριασμό του προμηθευτή, σε περίπτωση αμφιβολίας ερμηνεύονται υπέρ του καταναλωτή

Εγώ ΣΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΟΝΤΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ θα πήγαινα με το δικηγόρο μου και θα έπαιρνα τα λεφτά μου πίσω.

 
Υameth εχεις δικιο πως καλο ειναι να κρατας καπως πιο ουδετερη σταση σε αυτα μεχρι να αποκαλυφθει η αληθεια αλλα οπως ειπε και ο φιλος pan12 ο Καγμακης ειναι γνωστος για κατι τετοια "στραβα". Οσο λοιπον λαθος ειναι αυτο που εκανα εγω τοσο λαθος ειναι και ο SF να τα ριχνει τοσο ασχημα και αστηρικτα οπως ειπες στο παλικαρι που ειπε το προβλημα του.

Και ναι καμια φορα, μπορει να εχεις αγορασει κατι και απο τον ενθουσιασμο σου να μην παρατηρησεις εκεινη τη στιγμη κατι στραβο αλλα να το καταλαβεις μετα, αυτο ειναι ανθρωπινο, ανθρωπινο δεν ειναι το να μη σου φτιαχνουν το προβλημα απο το μαγαζι που το αγορασες το προιον. Και στην τελικη ας υποθεσουμε πως εγινε ετσι, πως δεν το δοκιμασε καν, δεν θα επρεπε το καταστημα να τον βοηθησει και να φτιαξει το προβλημα; Oποτε ναι μεν χαζομαρα του να αγορασεις χωρις να δοκιμασεις αλλα και το καταστημα δεν παει πισω...στην τελικη ζημιωμενος βγαινεις εσυ (και δαρμενος γιατι τ'ακους κιολας οταν λες το προβλημα σου ::))...εξαλλου ο πελατης εχει παντα δικιο ;)

 
ο Καγμακης ειναι γνωστος για κατι τετοια "στραβα"
γνωστος σε ΠΟΙΟΝ?

Σε εσενα?

Γιατι εγω δεν ειχα ΠΟΤΕ προβλημα μαζι του και η εξυπηρετηση του ηταν παντα υποδειγματικη.

Εν πασει περιπτωσει και προβλημα στη γειωση να εχει το μπασο ειναι κατι που φτιαχνεται μεσα σε ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ,και παρα πολυ ευκολα και εστω και αν του "αρνηθηκαν" να το φτιαξουν επρεπε να το ειχε φτιαξει μονος του μια και παιζει σοβαρα και ζωντανα,λυπαμαι αλλα δεν μπορω να αντιμετωπισω σοβαρα καποιο ατομο που επι...17 live παιζει με χαλασμενο μπασο..

Μπορει και να κανω λαθος... ::)

Παντως απο περιεργεια τηλεφωνησα και εγω στον Στολλα και ....το σηκωσαν στο 4ο χτυπημα.....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
smokemachine είπε:
Απο την ημερα που το πήρα διαπίστωσα οτι υπαρχει προβλημα με την γείωση του μπάσσου.

Ετσι λοίπον το άνεφερα στους πώλητες και αυτοι κανοντας τους κουκους μου ειπαν οτι  δεν ακούνε τιποτα.

Οκ λεω ελα που στις προβες δεν εμπαινε το καρφι μεσα τζτζτζτζτζτ...καλα λεω και το παω μετα απο ενα μηνα ξανα για το δώρεαν service και του λέω,(αφου ειχε προηγηθει ολοκληρο θεμα στο forum toy noise) οτι το μπασσο εχει προβλημα καντε το γιατι θα κανω ενα  τουρ με την μπαντα και θα γινω ρεζιλί.

Παώ να το πάρω και εμεσως πλην σαφως μου λενε οτι το προβλημα εμεις δεν το αναλαμβάνουμε φευγω τσατισμενος. λοιπον
Ελληναρες.....

Και μετα κλαιγονται γιατι παιρνουμε απο το Θωμα (αφου εχουν δεχτει μετα απο 200 παζαρια και παρακαλια να "σκοτωσουν" την τιμη 1 ευρω πανω απο Θωμαν). Ο οποιος Θωμαν σου δινει τα λεφτα πισω αν το επιστερεψεις χωρις να σου ζητησει το λογο. Και στον οποιο λυνεις προβληματα με ενα απλο μεηλ.

Υ.Γ. το ποστ αυτο ειναι ενα γενικο παραληρημα που αφορα οχι αυτη την περιπτωση αλλα το 95% τοις εκατο των συναλλαγων με Ελληνικα και Γερμανικα/διεθνη μαγαζια. Το υπολοιπο 5% ειναι στατιστικα ασημαντο για να το συζηταμε

 
Δυό τρείς σκέψεις...

1. Δε μπορεί κανείς πάντα να δοκιμάζει τα προϊόντα που αγοράζει. Ειδικά αν είναι κάτι που μπορεί να έρχετε απο εξωτερικό. ΠΧ. αγόρασα από Αθηναϊκό μαγαζί μικρόφωνο και προενισχυτή, και άλλα. Όλα του ήρθαν από Αμερική. Εξαιρετικός άνθρωπος ΚΑΝΕΝΑ παράπονο. Μιλάμε για γύρω στις 6,000 ευρώ σύνολο. Τα πακέτα τα άνοιξε ο άνθρωπος μπροστά μου, και είδαμε ότι είναι όλα μέσα! Αλλά δεν τα δοκίμασα και εκεί (άλλωστε πώς να τα δοκιμάσω;... δεν είναι δα και εύκολο). Αν μου έβγαζε κάποιο πρόβλημα δε θα έπρεπε να το κοιτάξει ο ίδιος, καταρχήν και μετά στην εταιρία;

2. Δεν υπάρχει εγγύηση σε ΟΛΑ τα προϊόντα; Ο ΟΠ έχει το μπάσσο 3 μήνες. Σιγά που δεν τον καλύπτει η εγγύηση.

3. Η συμπεριφορά του μαγαζιού (χωρίς να είμαι μπροστά) είναι απαράδεκτη.

Όχι μόνο ο ΟΠ αγόρασε ένα προϊόν 1300 ευρώ (που είναι κάποια λεφτά, δεν είναι πένες), όχι μόνο στην αρχή αρνήθηκα ότι υπάρχει πρόβλημα, αλλά μετά του είπαν ότι δεν το αναλαμβάνουν!

4. Για το Στόλλα απλά φαντάζομαι ότι είναι συγκυρία...

5. Τα μαγαζιά ούτε που τα ξέρω, ούτε έχω ψωνίσει ποτέ (Στόλλα και Καγμάκη).

Δηλαδή, αγοράζουμε ένα ΑΚΡΙΒΟ προϊόν και εκεί τελειώνει το θέμα; Ουδέν λάθος αναγνωρίζεται μετά από την απομάκρινση απ'το ταμείο; Πάμε καλά και το συζητάμε κι όλας; Εγγύηση, καλή πίστη, το δίκιο του πελάτη όλα πάνε στο βρόντο...

Όλα αυτά με την προϋπόθεση οτι ΥΠΑΡΧΕΙ πράγματι πρόβλημα, γιατί φαίνεται ότι οι απόψεις διαφέρουν επ'αυτού! ;)

 
Superfunk είπε:
γνωστος σε ΠΟΙΟΝ?

Σε εσενα?

Γιατι εγω δεν ειχα ΠΟΤΕ προβλημα μαζι του και η εξυπηρετηση του ηταν παντα υποδειγματικη.
ναι SF ...αναφέρω κάτι και αυτό δεσμευει τον εαυτό μου και μόνο...

ναι ... ακριβώς σε εμένα κατ’ επανάληψη πριν από πολλά πολλά χρόνια ... και για αυτό το λόγο δεν έχω κάμία σχέση με το συγκεκριμένο μαγαζί.............

επίσης αν το σχόλιο μου για το Καγμάκη θεωρειται μη αποδεκτό μπορεί όποιος μοντ θέλει να το κάνει εντιτ....

επίσης ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ διαφορετική είναι η αντιμετώπιση των περισσοτέρων όταν απέναντι τους έχουν έναν Επαγγελματία του χώρου και διαφορετική όταν έχουν το κάθε ψιλοάσχετο πιτσιρικά .... αυτό όμως δε καλύπτει κάποιον από πουθενά να πασσάρει σαβούρα...

 
hwept είπε:
Υ.Γ. το ποστ αυτο ειναι ενα γενικο παραληρημα που αφορα οχι αυτη την περιπτωση αλλα το 95% τοις εκατο των συναλλαγων με Ελληνικα και Γερμανικα/διεθνη μαγαζια. Το υπολοιπο 5% ειναι στατιστικα ασημαντο για να το συζηταμε
Και ο Thomann είναι ένα από τα εκατοντάδες μουσικά καταστήματα που έχει η Γερμανία. Γιατί τον συζητάμε?  ;)

 
Superfunk είπε:
Εν πασει περιπτωσει και προβλημα στη γειωση να εχει το μπασο ειναι κατι που φτιαχνεται μεσα σε ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ,
Έπρεπε να το κάνουν οι ίδιοι απο την στιγμή που ήταν 1 λεπτό δουλειά...

Απο την στιγμή που αγοράζω κάτι γιατί να το κάνω μόνος μου?(Αυτή είναι η μία πλευρά)

Η άλλη πλευρά είναι να το κάνω μόνος μου φυσικά!

Αλλά έτσι χάνεται η εμπιστοσύνη κ η φήμη του μαγαζιού το οποίο αγοράζεις κάτι ;)

 
Superfunk είπε:
γνωστος σε ΠΟΙΟΝ?

Σε εσενα?

Γιατι εγω δεν ειχα ΠΟΤΕ προβλημα μαζι του και η εξυπηρετηση του ηταν παντα υποδειγματικη.

Εν πασει περιπτωσει και προβλημα στη γειωση να εχει το μπασο ειναι κατι που φτιαχνεται μεσα σε ΕΝΑ ΛΕΠΤΟ,και παρα πολυ ευκολα και εστω και αν του "αρνηθηκαν" να το φτιαξουν επρεπε να το ειχε φτιαξει μονος του μια και παιζει σοβαρα και ζωντανα,λυπαμαι αλλα δεν μπορω να αντιμετωπισω σοβαρα καποιο ατομο που επι...17 live παιζει με χαλασμενο μπασο..

Μπορει και να κανω λαθος... ::)

Παντως απο περιεργεια τηλεφωνησα και εγω στον Στολλα και ....το σηκωσαν στο 4ο χτυπημα.....
Πρωφανος καποιοι το φησαν το παραδακι και δεν μπορουν να καταλαβουν οτι το να γεννησω 200 ευρω και να φτιαξω το καινουργιο μου μπασσο ειναι αδυνατον.

Και στην τελικη θα παλεψω για αυτα που μουν.

 
Παντως για το φτωχο μυαλο μου ειναι καπως αντιφατικο απο τη μια καποια ελληνικα καταστηματα να χρειαζονται πελατες για να επιβιωσουν, και απ την αλλη να δειχνουν συμπεριφορα του στυλ "μετα την απομακρυνση απ το ταμειο αντιο" ενω ο απροσωπος ευρωπαικος υπερμαγαζατορας να σου δινει δυνατοτητα επιστροφης ακομα και χωρις ουσιαστικο λογο-προβλημα.

 
 Πιθανόν να μην υπήρχε ελάττωμα, και μάλιστα δεν είναι κανένας πωλητής υποχρεωμένος να κάνει cavity shielding. Είναι δηλαδή μια τροποποίηση και βαφή του οργάνου και δεν γίνεται δωρεάν από κανέναν Καγμάκη, αφού είναι κατασκευαστική και σχεδιαστική επιλογή της fender, όχι ελάττωμα.

Τα 1300ευρώ δε σημαίνουν κάτι, θα μπορούσαμε να μιλάμε για ένα μπάσσο των 200ευρώ και να έχει το ίδιο θέμα. Αν ήταν ελαττωματικό, θα έπαιρνες τα 200 πίσω. Αν ήταν χαρακτηριστικό του, τότε δεν έχει αποζημείωση κλπ.

Στον Καγμάκη, είχα πάρει μπάσσο και μετά από ένα μήνα δεν μου παρείχε setup (σύμφωνα πάντα με τη κα.Καγμάκη) γιατί άργησα 1 μέρα... (από 27/5 στις 28/6). Απέναντι βέβαια είναι ο Δ.Δήμου... και όλα καλά! Η υποστήριξή πελατών και η πολιτική του μαγαζιου επιδέχεται βελτιώση.

Κατα τ' άλλα όμως, οι υπαλληλοι του Καγμάκη, οπως ο Ηρακλής, είναι μια χαρά και κάνουν καλή εξυπηρέτηση.

 
Καλησπέρα σας,

αν θέλετε και τη δική μου άποψη:

Συμφωνώ πως σίγουρα πρέπει πριν απο κάθε τέτοια αγορά να γνωρίζουμε τί θέλουμε, τί ήχο βγάζει και αν μας κάνει για τη χρήση που το προορίζουμε. Αν όχι σε όλους μας, στους περισσότερους έχει τύχει να δοκιμάσουμε ένα όργανο που δεν έχουμε την παραμικρή ιδέα αν μας κάνει/βολέυει κτλ κτλ. Εξάλλου το περιστατικό που περιγράφει ο φίλος μας εδώ έλαβε χώρα σε μαγαζί που απ ότι φαντάζομαι (γιατί διευκρινίζω δεν είμαι πελάτης) υπάρχει η δυνατότητα να δοκιμάσεις πριν αγοράσεις, ιδίως στη φάση που ψάχνεις αν σου κάνει ή όχι.

Βέβαια, απο τη στιγμή που πας ένα ακριβό ή και φτηνό όργανο στο μαγαζί που το αγόρασες και κατα τα λεγόμενα του φίλου μας πάντα σου απαντούν "δεν αναλαμβάνουμε να το φτιάξουμε", σίγουρα αρχίζεις και σκέφτεσαι διάφορα...Δε θέλουν, δε μπορούν, δε με εκτιμούν σαν πελάτη κτλ κτλ και είναι απολύτως φυσικό να τα αναρωτηθεί ο καθείς...

Να ρωτήσω απο περιέργεια την ακριβή αιτιολογία του μαγαζιού όταν τους είπες ότι κάνει πολύ "θόρυβο"? Σου εξήγησαν οτι το συγκεκριμένο μοντέλο είναι έτσι, ακούγεται έτσι? σου είπαν κάτι περι αυτού, έδειξαν ότι το γνωρίζουν, ή απλά πιστεύεις ότι θέλησαν να σε αποφύγουν?

 
Πρωφανος καποιοι το φησαν το παραδακι και δεν μπορουν να καταλαβουν οτι το να γεννησω 200 ευρω και να φτιαξω το καινουργιο μου μπασσο ειναι αδυνατον.
τα 200 ευρω ειναι απλα γεννημα της ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ σου,αν το μπασο σου εχει οντως,ακομα δεν ειμαι πεπεισμενος αλλα λεμε τωρα.....,προβλημα γειωσης ,θα χρειαστουν 10-30 ευρω (τα 30 ειναι υπερβολη αλλα λεμε τωρα),ενα κολλητηρι και 30" για να φτιαχτει.

εκτος και αν εννοεις οτι απαιτεις απο την Fender Japan να κανει shielding στα jazz bass της (και το Jaguar ενα JB ειναι ουσιαστικα) η να ..πληρωνει το extra shielding που θα κανουν οι...περιεργοι πελατες της που...ακουν...θορυβους... που ειναι αλλου παππα ευαγγελιο και θα πρεπει να μιλησεις με το ΙΑΠΩΝΙΚΟ υπουργειο καταναλωσης...

 
Φιλε εγω ειμαι μπασιστας ουτε κολλητρι ειμαι ουτε τζιτζιφιογκος ουτε πλουσιοπαιδο.

ΔΕΝ εχεις καταλαβει οτι ολοι εχουν καταλαβει το προβλημα εκτος απο εσενα.

 
Sinios είπε:
Έπρεπε να το κάνουν οι ίδιοι απο την στιγμή που ήταν 1 λεπτό δουλειά...

Απο την στιγμή που αγοράζω κάτι γιατί να το κάνω μόνος μου?(Αυτή είναι η μία πλευρά)

Η άλλη πλευρά είναι να το κάνω μόνος μου φυσικά!

Αλλά έτσι χάνεται η εμπιστοσύνη κ η φήμη του μαγαζιού το οποίο αγοράζεις κάτι ;)
Ακριβώς εκεί είναι η ένσταση μου.Το πρόβλημα γείωσης λύνεται σε 1 λεπτό.

Το hum των μονοπήνιων μαγνητών ΔΕΝ λύνεται.

Εγγύηση της Fender είναι lifetime guarantee και κανείς δεν την αποποιείται εφόσον το παρέλαβε ήδη ο αντιπρόσωπος. Αρκεί να αφορά το μπάσο και τους μαγνήτες που φοράει και όχι απαίτηση για αλλαγή μαγνητών πιό αθόρυβων...  ;)

 
smokemachine είπε:
Φιλε εγω ειμαι μπασιστας ουτε κολλητρι ειμαι ουτε τζιτζιφιογκος ουτε πλουσιοπαιδο.

ΔΕΝ εχεις καταλαβει οτι ολοι εχουν καταλαβει το προβλημα εκτος απο εσενα.
απλα δεν εχω καταλαβει γιατι κανει...200 ευρω η...κολληση μιας γειωσης,αν οντως το μπασο σου εχει αυτο το προβλημα,αλλα φαινεται οτι ΕΣΥ δεν εχεις καταλαβει οτι το "προβλημα" του μπασου σου ειναι ΑΣΤΕΙΟ και φτιαχνεται παμφθηνα και αμεσα (αν βεβαια υπαρχει,γιατι αν μιλας για single coil hum απλα εχεις αγορασει λαθος μπασο)

 
ενταξει ρε παιδες μην μαλωνουμε αμα ειναι θα το δω και θα σας πω αλλα εμενα ολες αυτες οι ιδεες μου μπηκαν απο ολα αυτα που ειπαν και διαβασα στα φορουμ και ποτε δεν σκεφτηκα οτι ειναι ενα λεπτο υποθεση γιατι αλλιως θα μου τοχαν κανει...

 
αυτες οι ιδεες μου μπηκαν απο ολα αυτα που ειπαν και διαβασα στα φορουμ και ποτε δεν σκεφτηκα οτι ειναι ενα λεπτο υποθεση
δεν μπορω να φανταστω οτι καποιος στο φορουμ θα εγραφε σοβαρα οτι χρeιαζονται 200 ευρω για να περασεις με ενα κομματι αλουμινοχαρτο το εσωτερικο του cavity..... ::) (στην ακραια περιπτωση που σε ενοχλει ο ΦΥΣΙΚΟΣ θορυβος των μονων)

anyway

εδω

http://www.fender.com/support/diagrams/pdf_temp1/basses/0259505A/SD0259505APg2.pdf

ειναι το σχηματικο του μπασου σου,τσεκαρε αν οι γειωσεις ειναι σωστες ,ναι θα πρεπει  να ΑΝΟΙΞΕΙΣ το μπασο σου,επισης ξεβιδωσε τη γεφυρα για να δεις αν εχει απο κατω της καλωδιακι που να την γειωνει (και τσεκαρε αν ειναι γειωμενο πανω σε pot)

 
Superfunk είπε:
εδω

http://www.fender.com/support/diagrams/pdf_temp1/basses/0259505A/SD0259505APg2.pdf

ειναι το σχηματικο του μπασου σου,τσεκαρε αν οι γειωσεις ειναι σωστες ,ναι θα πρεπει  να ΑΝΟΙΞΕΙΣ το μπασο σου,επισης ξεβιδωσε τη γεφυρα για να δεις αν εχει απο κατω της καλωδιακι που να την γειωνει (και τσεκαρε αν ειναι γειωμενο πανω σε pot)
Μα τι λες βρε ΣΦ... αφού το έχει στείλει στον αντιπρόσωπο. Αν υπήρχε πρόβλημα γείωσης σίγουρα θα του το φτιάξουν.
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top