Τι σημαίνει audition και πως γίνεται

Τα ντραμς είναι φυσικό όργανο όπως και η ακουστική κιθάρα.

Αυτό που συζητάμε εδω δεν έχει να κάνει με ηχολήπτες, αφου ο ηχολήπτης ήταν κοινός σε όλους.

Και επειδή τυγχάνω ηχολήπτης, να υπογραμμίσω πως η πηγή του ήχου είναι το Α και το Ω όταν μιλάμε για φυσικά όργανα, όπως αυτά που έγραψαν οι DT.

Αν ο παίκτης παίξει σκata (ξεκούρδιστα, κακή τεχνική, ανύπαρκτη δυναμική, κ.α.), σkata με EQ, compressor και Reverb θα βγάλει ο ηχολήπτης... ή θα καταλήξει να τα αντικαταστήσει, που είναι πλέον κοινή τακτική. Γι αυτό πολλές φορές σε μικρότερες παραγωγές γράφουμε με ηλεκτρονικά, γιατί δεν έχει πλέον σημασία αν ξέρει να κουρδίζει η και να χτυπάει στο sweet spot του τυμπάνου ή πιάτου ο καλλιτέχνης. Κι έτσι είμαστε όλοι ευχαριστημένοι.

Θυμάμαι συναυλία στο κατάμεστο Ρόδον, που έκανα ήχο για ένα απο τα γνωστότερα ελληνικά γκρουπ επι ένα διήμερο. Με κατηγόρησαν πως επίτηδες χαντάκωνα το πρώτο όνομα επειδή το support γκρουπ, ακουγόταν καλύτερα.  :o

Εμένα εν τω μεταξυ το πρώτο όνομα με πλήρωνε και φυσικά δεν είχα κάποιο δόλιο σκοπό ή συμφέρον να κανω τα "μαγικά" μου για να προσέξω ιδιαίτερα το support. Απλά ο ντραμερ του πρώτου ονόματος ήταν για τα μπάζα και έβγαζε μια κακοφωνία. Θυμάμαι έκανα solo στην κάσα για να διασκεδάζω όταν βαριόμουνα. Κανένα χτύπημα δεν ήταν δεύτερη φορά στον χρόνο ή ένταση.

Φυσικά γι αυτούς ο ηχολήπτης μεροληπτούσε υπερ του support  O0 και γι αυτό δεν με ξανακάλεσαν ποτέ. Ευτυχώς!

 
Τα έχω ζήσει και εγώ αυτά Γιάννη πολλάκις,μου έχει τύχει ακόμα και ντράμερ που είχε ΑΚΡΙΒΩΣ το σετ του Bohnam , μιλάμε τρελός για λεπτομέρεια μέχρι και 1Α μπακέτες είχε και το ίδιο κούρδισμα,και έφταιγα ΕΓΩ επειδή δεν είχε ΗΧΟ Bohnam :)

Tο γεγονός ότι δεν μπορούσε να "τράβηξει" ήχο από τα τύμπανα λόγω άθλιου χτυπήματος  δεν του πέρασε ποτέ από το μυαλό...

Του έλεγα εγώ ο κακομοίρης "μην καρφώνεις τον κόπανο στη μεμβράνη αν θές ήχο Bohnam " και με κοιταγε σαν Κινέζο :)

Θυμάμαι τα αρχαία τα χρόνια όταν παίζαμε σε μια συναυλία επτά μπάντες χωρίς ηχολήπτη χωρίς τίποτα..όλοι με τις ρυθμίσεις που είχε η πρώτη μπάντα πόσο εντύπωση μου εκανε όταν ανεβαίνε στο πάλκο "χερατος'' ντράμερ (Δαρίβας,Βεναρδης, Βρεττός κτλ ) τι δραματική διαφορά είχε ο ήχος κάτω και είχαμε ΡΑ της πυρκαγιάς.... μετά ανεβαίνε ο .... κουλός και εξαφανίζονταν τα ντραμς. :)

 
Superfunk είπε:
Του έλεγα εγώ ο κακομοίρης "μην καρφώνεις τον κόπανο στη μεμβράνη αν θές ήχο Bohnam " και με κοιταγε σαν Κινέζο :)
Ποιον ειπες κοπανο ρε ? (να σου΄λεγε ε?)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ωραιες οι ιστοριες ρε παιδια αλλα ο Μαντσινι μονο "άηχος ;D ;D" δεν ειναι. Τα γουστα ειναι γουστα αλλα εδω μιλαμε για ντραμερ αφροκρεμα, δεν μιλαμε για το Ανεστη Μπριόλα τον ντραμερ του Κωστα του Καπετανακη απο το συγκρότημα Γροθια στο Καρναγιο.

Επισης δε νομίζω ο ηχος που παίρνουμε απο το ytb να ειναι αυτος που ακουσε ο Πετρουτσι, ο οποιος παρεπιπτοντως ακουει οσο ακούμε ολοι μαζι και λιγο παραπανω.

 
Ο Petrucci, ο Daniel Barenboim και ο otto ακούνε τα ίδια πράγματα, εφόσον δεν έχουν κάποιο πρόβλημα υγείας. Όλα τα άλλα είναι θέμα αισθητικής και καλλιέργειας. Δεν τίθεται δηλαδή θέμα να μην ακούς κάτι, αλλά το αν σου αρέσει αυτό που ακούς, και να ξέρεις το τι χρειάζεται να κάνεις για να ακούσεις αυτό που σου αρέσει.

Και δε σύγκρινε κανείς το Μήτσο το Βουρδούμπαση με κορυφαίους μουσικούς, αλλά αντίστοιχα άλλους κορυφαίους μουσικούς με αυτούς. Και τους σύγκρινε πάλι από άποψη αισθητικής, ας πούμε τον ήχο του Πετρούτσι ούτε στον εχθρό μου δεν τον εύχομαι, ;D ;D ;D αντίθετα τον ήχο π.χ. του Ε. Johnson τον έχω φυλακτό  ;D ;D ;D αλλά αυτό αφορά μόνο τη δική μου αισθητική και γούστο, δε λέει τίποτα για αυτούς.

 
manosx είπε:
Ο Petrucci, ο Daniel Barenboim και ο otto ακούνε τα ίδια πράγματα, εφόσον δεν έχουν κάποιο πρόβλημα υγείας. Όλα τα άλλα είναι θέμα αισθητικής και καλλιέργειας. Δεν τίθεται δηλαδή θέμα να μην ακούς κάτι, αλλά το αν σου αρέσει αυτό που ακούς, και να ξέρεις το τι χρειάζεται να κάνεις για να ακούσεις αυτό που σου αρέσει.

Και δε σύγκρινε κανείς το Μήτσο το Βουρδούμπαση με κορυφαίους μουσικούς, αλλά αντίστοιχα άλλους κορυφαίους μουσικούς με αυτούς. Και τους σύγκρινε πάλι από άποψη αισθητικής, ας πούμε τον ήχο του Πετρούτσι ούτε στον εχθρό μου δεν τον εύχομαι, ;D ;D ;D αντίθετα τον ήχο π.χ. του Ε. Johnson τον έχω φυλακτό  ;D ;D ;D αλλά αυτό αφορά μόνο τη δική μου αισθητική και γούστο, δε λέει τίποτα για αυτούς.
Μανο δε το εγραψα επιθετικά. Ισα ισα. Βεβαια το οτι εγώ ακουω καλα μη το λες ετσι χωρις να ξερεις ;D.

Απλα λεω οτι ολοι οσους ακουσαμε ειναι παίχτες με το π το κεφάλαιο ;D. Καπου στη πορεια μπηκε και ο Νουρδουμπασης, αλλα δε ειναι εκει το θεμα μου. Οι δυναμικές και οι εντάσεις δεν ακούγονται καλα σε βίντεο 10ετιας απο το ytb.

Εμενα αυτο που δε μου αρεσε στην οντισιόν του μαντσινι ειναι η φάτσα του. Ηταν λιγο χλαπατσας.

Επισης να πω και τον πονο μου αφου μου διδεται η ευκαιρία επι του ιερου βηματος του νοιζ: δε τον καταλαβαίνω τον Πορτνοι. Έφυγε απο τους dt για να πάει μετα απο λιγο να κανει κατι παρομοιο με τους sons of apollo. Με winery dogs, ειπα " να κανει κατι αλλο" αλλα μετα ξανα τα ιδια. Ας έμενες ρε Πορτνοι με τα αλλα τα παιδια αν ηταν να πας παλι για progressive. Και θα πω και το αλλο γτ θα σκασω. Αν ηταν να τη κανει καποιος απο dt, ας ηταν αυτη η ξερακιανη ο τραγουδιαρης. Μας εχει πεθανει με τα φαλτσα τα τελευταία 5 Χρόνια. Ουφ το ειπα και ξελαφρωσα.

 
Μόνο παίχτες; Παιχταράδες. Υπερ- παιχταράδες. Στο υψηλότερο επίπεδο μουσικής που περιλαμβάνει distortion που έχει υπάρξει στον πλανήτη.  ;D ;D ;D

 
otto## είπε:
... Αν ηταν να τη κανει καποιος απο dt, ας ηταν αυτη η ξερακιανη ο τραγουδιαρης. Μας εχει πεθανει με τα φαλτσα τα τελευταία 5 Χρόνια. Ουφ το ειπα και ξελαφρωσα.
Είναι ο κύριος λόγος που δεν υπήρξα φανατικός ακροατής τους.
 
ελαχιστα παρακολουθησα το ειδος.

Τοσο που δεν ξερω καν αν ειναι το ιδιο με τους porcupine tree.

Αυτους τους πηγαινα περισσότερο.

 
Μorning guys. Πολύ ρηχή και πολύ επιγραμματική η τοποθέτησίς μου γιατί ούτε τους DT αντέχω/κατέχω ούτε είδα όλο το δοκιμαντέρ. Μόνο από το ολιγόλεπτο browse που έκανα σε όλους τους ντράμερ, με κλειστά μάτια θα επέλεγα τον πρώτο. Κατάφερε κι έβαλε λίγο  rock n roll και λίγο punk μέσα στη απύθμενη φλωριά-eehr sorry, άρτια τεχνική κατάρτιση και touch sensitivity-των υπολοίπων.  Εχcuse my αξεστιά.

 
Ο καλύτερος δείκτης του ότι οι DT είναι μια βαριά βιομηχανία απολύτου σοβαρότητος σε κάθε επίπεδο είναι ότι συνέχισαν να είναι σταθερά "στο κόλπο" και μετά το μεγαλύτερο album τους, μολονότι δε φαίνεται να ακολούθησε κάποιο album, 19 χρόνια τώρα, που να ταράξει τα νερά με τον τρόπο που το είχε κάνει το Metropolis Part II.

Τα χασμουρητά ορισμένων τέως ακροατών που δε βρήκαμε πουθενά να ακουμπήσουμε από εκεί και πέρα είναι άλλη κουβέντα για άλλο thread.  ;D ;D

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top