- Μηνύματα
- 11,651
- Λύσεις
- 1
- Πόντοι
- 3,578
Τα ντραμς είναι φυσικό όργανο όπως και η ακουστική κιθάρα.
Αυτό που συζητάμε εδω δεν έχει να κάνει με ηχολήπτες, αφου ο ηχολήπτης ήταν κοινός σε όλους.
Και επειδή τυγχάνω ηχολήπτης, να υπογραμμίσω πως η πηγή του ήχου είναι το Α και το Ω όταν μιλάμε για φυσικά όργανα, όπως αυτά που έγραψαν οι DT.
Αν ο παίκτης παίξει σκata (ξεκούρδιστα, κακή τεχνική, ανύπαρκτη δυναμική, κ.α.), σkata με EQ, compressor και Reverb θα βγάλει ο ηχολήπτης... ή θα καταλήξει να τα αντικαταστήσει, που είναι πλέον κοινή τακτική. Γι αυτό πολλές φορές σε μικρότερες παραγωγές γράφουμε με ηλεκτρονικά, γιατί δεν έχει πλέον σημασία αν ξέρει να κουρδίζει η και να χτυπάει στο sweet spot του τυμπάνου ή πιάτου ο καλλιτέχνης. Κι έτσι είμαστε όλοι ευχαριστημένοι.
Θυμάμαι συναυλία στο κατάμεστο Ρόδον, που έκανα ήχο για ένα απο τα γνωστότερα ελληνικά γκρουπ επι ένα διήμερο. Με κατηγόρησαν πως επίτηδες χαντάκωνα το πρώτο όνομα επειδή το support γκρουπ, ακουγόταν καλύτερα.
Εμένα εν τω μεταξυ το πρώτο όνομα με πλήρωνε και φυσικά δεν είχα κάποιο δόλιο σκοπό ή συμφέρον να κανω τα "μαγικά" μου για να προσέξω ιδιαίτερα το support. Απλά ο ντραμερ του πρώτου ονόματος ήταν για τα μπάζα και έβγαζε μια κακοφωνία. Θυμάμαι έκανα solo στην κάσα για να διασκεδάζω όταν βαριόμουνα. Κανένα χτύπημα δεν ήταν δεύτερη φορά στον χρόνο ή ένταση.
Φυσικά γι αυτούς ο ηχολήπτης μεροληπτούσε υπερ του support O0 και γι αυτό δεν με ξανακάλεσαν ποτέ. Ευτυχώς!
Αυτό που συζητάμε εδω δεν έχει να κάνει με ηχολήπτες, αφου ο ηχολήπτης ήταν κοινός σε όλους.
Και επειδή τυγχάνω ηχολήπτης, να υπογραμμίσω πως η πηγή του ήχου είναι το Α και το Ω όταν μιλάμε για φυσικά όργανα, όπως αυτά που έγραψαν οι DT.
Αν ο παίκτης παίξει σκata (ξεκούρδιστα, κακή τεχνική, ανύπαρκτη δυναμική, κ.α.), σkata με EQ, compressor και Reverb θα βγάλει ο ηχολήπτης... ή θα καταλήξει να τα αντικαταστήσει, που είναι πλέον κοινή τακτική. Γι αυτό πολλές φορές σε μικρότερες παραγωγές γράφουμε με ηλεκτρονικά, γιατί δεν έχει πλέον σημασία αν ξέρει να κουρδίζει η και να χτυπάει στο sweet spot του τυμπάνου ή πιάτου ο καλλιτέχνης. Κι έτσι είμαστε όλοι ευχαριστημένοι.
Θυμάμαι συναυλία στο κατάμεστο Ρόδον, που έκανα ήχο για ένα απο τα γνωστότερα ελληνικά γκρουπ επι ένα διήμερο. Με κατηγόρησαν πως επίτηδες χαντάκωνα το πρώτο όνομα επειδή το support γκρουπ, ακουγόταν καλύτερα.

Εμένα εν τω μεταξυ το πρώτο όνομα με πλήρωνε και φυσικά δεν είχα κάποιο δόλιο σκοπό ή συμφέρον να κανω τα "μαγικά" μου για να προσέξω ιδιαίτερα το support. Απλά ο ντραμερ του πρώτου ονόματος ήταν για τα μπάζα και έβγαζε μια κακοφωνία. Θυμάμαι έκανα solo στην κάσα για να διασκεδάζω όταν βαριόμουνα. Κανένα χτύπημα δεν ήταν δεύτερη φορά στον χρόνο ή ένταση.
Φυσικά γι αυτούς ο ηχολήπτης μεροληπτούσε υπερ του support O0 και γι αυτό δεν με ξανακάλεσαν ποτέ. Ευτυχώς!