Κατ' αρχάς, το TB-303 έχει δυστυχώς ή ευτυχώς ιστορία και το ανέφερα εδώ για ευνόητους λόγους αλλά προφανώς δεν καταλάβετε την ειρωνεία. Το MicroKorg προς το παρόν δεν έχει. Όταν μετά από 20 χρόνια αναδείξει κάποιο x είδος μουσικής και ανεβεί η τιμή του σε εξωφρενικά ύψη τότε μπορούμε να ξανασυζητήσουμε τους παράγοντες πως, πότε και γιατί. Το πόσο θέλει ο καθένας να πουλήσει κάτι δεν έχει απαραίτητα σχέση με το πόσο προτίθεται να δώσει κάποιος για να το αγοράσει. Ούτε το αντίστροφο ισχύει. Και επίσης να σας πω ότι σε αρκετές περιπτώσεις δεν επαφίεται καν στο ζήτημα της αγοράς - ζήτησης. Ούτε σχετίζεται απαραίτητα με την ηλικία του synth και ούτε με το πόσο το μεταχειρίστηκε κάποιος, και συνεπώς αυτό περί ποσοστιαίας έκπτωσης δεν ευσταθεί. Η μάλλον για να το θέσω καλύτερα παραείναι γενικό για να ευσταθεί, εξού και η απάντησή μου.
Το μόνο που θυμάμαι είναι ότι ένα Μικυ Μαους περιοδικό έκανε 5 δραχμές τότε !!! Δεν μπορεί κανείς όμως να αγοράσει σήμερα ένα παιδικό περιοδικό με 0.015 ευρωλεπτά.
Παίδες, pliz, δείτε λίγο παραπέρα. Ρωτάς τι καθορίζει την τιμή ενός μεταχειρισμένου synth. Για ποιόν; Για μένα; Για σένα; ΑΝ το MicroKorg σου ήταν σαράβαλο και είχε την υπογραφή του αγαπημένου καλλιτέχνη κάποιου, ένας fan του θα στο αγόραζε χθες για όσο ζητούσες και θα έλεγε και ευχαριστώ. Εμένα με αφήνει παγερά αδιάφορο όπως και να χει. Νομίζετε ότι το θέμα παραμένει εκεί; Υπάρχει μία αποθήκη στις Συκιές στην Θεσσαλονίκη, ο τύπος έχει παλιά αναλογικά synth και απλά δεν ξέρει τι έχει. Αν ήξερε, θα τα πουλούσε στην ίδια τιμή; Τις προάλλες έρχεται μια γιαγιά στο Νάκα με μία κουβέρτα παραμάσχαλα και μέσα έχει ένα Oberheim Matrix 12, το οποίο ήθελε κάποιο service για να μπορέσει να το κάνει δώρο στο εγγονάκι της

. Όλοι οι πωλητές έμειναν παγωτό, κάποιος προσφέρθηκε επιτόπου να το αγοράσει αλλά η γιαγιά ανένδοτη (φυσικά για άλλους λόγους).