Oι treble boosters όπως έχουμε ξαναπεί χρησιμοποιούνται κυρίως για να "ξυπνήσουν" έναν σκοτεινό και κάπως muddy heavily οverdriven ενισχυτή. Κυρίως χρησιμοποιούνταν σε διάφορους Μάρσαλ, αν και όντως ο Γκάλαχερ (και ο Μέι που εμπνεύστηκε από αυτόν) τον χρησιμοποιούσαν επάνω σε Vox και Fenders. Για να αποδώσει όμως αυτή η συνδεσμολογία, όχι μόνο οι εντάσεις θα πρέπει να είναι απάνθρωπες σε ακριβώς το ίδιο σετάπ, αλλά και το αποτέλεσμα θα είναι αξιοπρεπές μόνο με αρκετό tweaking και μπόλικη πείρα στις σχέσεις του ενός gain/συχνοτήτων με το επόμενο. Προσωπικά δεν θα το πρότεινα ποτέ σε κάποιον αρχάριο καθώς θα περίμενα να του φύγουν τα αυτιά με την πρώτη σοβαρή ενασχόληση, μιας και κάνουν ακριβώς αυτό που λέει το όνομά τους: πουσάρουν τα πρίμα.
Τα σετάπ του Μπλάκμορ έχουν αλλάξει πιο πολλές φορές και από τα επεισόδια της Τόλμης και Γοητείας, και το δικό του treble booster πριν αλλαχθεί με άλλες πατέντες όπως το Aiwa βρισκόταν επάνω σε θηριώδη Μάρσαλ Major σε TΡΕΛΕΣ εντάσεις. Δεν βλέπω καμία ομοιότητα του σετάπ εκείνου με του συνφορουμίτη... είναι πολύ εξειδικευμένη πρόταση, αν και ενδιαφέρουσα σαν ιδέα. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι τα πετάλια μόνα τους δεν λένε τίποτα αν δεν αναφερθεί και η κιθάρα, ο ενισχυτής, οι ανάλογες εντάσεις κλπ. Δεν υπάρχει "band-in-a-box" πετάλι, και καλό είναι να γίνεται η διευκρίνιση. Πχ. αν πω πως ο Γκάλαχερ χρησιμοποιούσε και
tubescreamer (που όντως έτσι ήταν), οι πιο πολλοί θα αναρωτιούνται γιατί δεν ακούγονται σαν αυτόν όταν παίζουν με ένα. Και ούτως ή άλλως, το ζητούμενο είναι να εξελίσσεσαι παρά να αντιγράφεις!
Πίσω στο θέμα μας... σαν γνήσιο σπασικλάκι θα θυμίσω πως υπάρχουν πολλά θρεντ για overdrives ή και ειδικότερα tubescreamers κάθε βαλαντίου, τα οποία θα βγουν από το
ψαχτήρι. Δυστυχώς δεν είδα να αναφέρεται το χρηματικό όριο (διορθώστε με plz αν είναι αλλιώς), και αν ο συνφορουμίτης θέλει να το ακούσει ο ίδιος προηγουμένως ή αν δεν τον πειράζει να το παραγγείλει χωρίς να γίνει κάτι τέτοιο.