- Μηνύματα
- 90
- Πόντοι
- 6
διαβαζοντας ξανα το κειμενο μου φοβαμαι οτι θα παρεξηγηθω.
Το mastered ακουγεται σχετικα καλυτερα απο το unmastered, ομως ακουγοντας και τα 2 συμπεραινω οτι το mastered θα μπορουσε καλλιστα να ακουστει δυναμικοτερο, με περισσοτερη ενεργεια (loudness) και πιο καρφωμενο στις νοτες, μπασσο. Βεβαια ο τεχνικος ειχε ακομα καποια κομματια στο ιδιο CD ( ετσι φανταζομαι) και οι αποφασεις του ηταν μικροι μικροι συμβιβασμοι μεχρι το ΟΛΟ αποτελεσμα να ειναι καλο. Κριση ως προς το mastering ολοκληρωμενη, ΔΕΝ γινεται χωρις ακροαση ολοκληρης της δουλειας (και αυτο ειναι νομος) οπως και χωρις την ακροαση της αρχικης μιξης.
Οσον αφορα το επομενο, συμφωνω γενικα οτι ενας καλος ηχος ξεκιναει απο την ενορχηστρωση. Μην ξεχνατε οτι οι μαεστροι στο παρελθον ηταν οι τωρινοι ηχοληπτες ως ενα σημειο. Διαλεγαν χωρους, αλλαζαν σειρες οργανων (αυτη ειναι η τριτη διασταση του ηχου, που χανεται σε closed mic ηχογραφησεις), γραφαν μερη για περισσοτερα ή λιγοτερα οργανα αναλογα την ενταση που επιθυμουσαν κτλπ .
Το γλυκο για να δεσει χρειαζεται ενορχηστρωση, καλο tracking, καλη μιξη και τελευταια καλο mastering (ολα μαζι).
Μην ξεχνατε παρακαλω οτι η επιστημη/τεχνη μας ειναι οπως συχνα λεω σε φιλους μουσικους, η τεχνη του συμβιβασμου (το να βρεις ποιος συμβιβασμος ειναι λιγοτερο επωδυνος και να τον επιλεξεις ειναι πραγματι μια τεχνη)
φιλικα
Αποστολης (www.odeon-mastering.com)
Το mastered ακουγεται σχετικα καλυτερα απο το unmastered, ομως ακουγοντας και τα 2 συμπεραινω οτι το mastered θα μπορουσε καλλιστα να ακουστει δυναμικοτερο, με περισσοτερη ενεργεια (loudness) και πιο καρφωμενο στις νοτες, μπασσο. Βεβαια ο τεχνικος ειχε ακομα καποια κομματια στο ιδιο CD ( ετσι φανταζομαι) και οι αποφασεις του ηταν μικροι μικροι συμβιβασμοι μεχρι το ΟΛΟ αποτελεσμα να ειναι καλο. Κριση ως προς το mastering ολοκληρωμενη, ΔΕΝ γινεται χωρις ακροαση ολοκληρης της δουλειας (και αυτο ειναι νομος) οπως και χωρις την ακροαση της αρχικης μιξης.
Οσον αφορα το επομενο, συμφωνω γενικα οτι ενας καλος ηχος ξεκιναει απο την ενορχηστρωση. Μην ξεχνατε οτι οι μαεστροι στο παρελθον ηταν οι τωρινοι ηχοληπτες ως ενα σημειο. Διαλεγαν χωρους, αλλαζαν σειρες οργανων (αυτη ειναι η τριτη διασταση του ηχου, που χανεται σε closed mic ηχογραφησεις), γραφαν μερη για περισσοτερα ή λιγοτερα οργανα αναλογα την ενταση που επιθυμουσαν κτλπ .
Το γλυκο για να δεσει χρειαζεται ενορχηστρωση, καλο tracking, καλη μιξη και τελευταια καλο mastering (ολα μαζι).
Μην ξεχνατε παρακαλω οτι η επιστημη/τεχνη μας ειναι οπως συχνα λεω σε φιλους μουσικους, η τεχνη του συμβιβασμου (το να βρεις ποιος συμβιβασμος ειναι λιγοτερο επωδυνος και να τον επιλεξεις ειναι πραγματι μια τεχνη)
φιλικα
Αποστολης (www.odeon-mastering.com)