- Μηνύματα
- 1,713
- Πόντοι
- 938
Υπάρχει μουσικός που δεν θα τον ενδιέφερε να διαβάζει μουσική, όπως διαβάζει ένα βιβλίο; Το μέγεθος, η δυσκολία και ο όγκος δουλειάς είναι ο αποτρεπτικός παράγων. Κάπου εκεί στην προ-εφηβεία όταν ξεκινάς όργανο και θες να παίζεις όργανο (είναι παιχνίδι, το πιστεύω) κι όχι να μάθεις πώς διαβάζεται η μουσική. Δεν ξέρω γιατί αλλά θεωρώ ότι ο λόγος που οι περισσότεροι παρατούν τη μουσική, είναι οι κανόνες της, και η έλλειψη χαράς/ικανοποίησης όταν το κάνουν. Δε λέω να μπουν όλοι σε βάθος στα θεωρητικά. αλλά μια ρυθμική αγωγή κι ένα σολφέζ( sorry αν λέω βλακείες/υπεραπλουστεύω)- με διασκεδαστικό τρόπο, μπορούν να εφοδιάσουν όλα τα παιδιά με μουσικό αλφαβητισμό (δηλ. απλά να μάθουν να διαβάζουν απλές μουσικές φόρμες) και να κάνουν πιο ευκολη τη ζωή τους αργότερα, όταν σοβαρεύουν τα πράγματα, για όσους θέλουν να εμβαθύνουν. Πιθανόν να λέω και απύθμενες μπούρδες όμως γιατί δεν είμαι ούτε μουσικός, ούτε εκπαιδευτικός.Εννοείται, αρκεί να σε ενδιαφέρει (όχι εσένα συγκεκριμένα φυσικά) να ασχοληθείς μ' αυτά. :classic_smile:
Πάντως, όπως έστρωσα ποπό για να μάθω την προπαίδεια ή τις μετοχές (τις θυμάμαι όλες απ' έξω), έτσι θα μπορούσα να μάθω και να διαβάζω μουσικά, αν υπήρχε στο πρόγραμμα.
Χρόνια πολλά σε Ιωάννηδες, Ιωάννες και Προδρόμους
Τελευταία επεξεργασία από moderator: