- Μηνύματα
- 21,910
- Πόντοι
- 4,208
Η φωνη και τα χερια ειναι υπεροχα οργανα
Εννοείται, αρκεί να σε ενδιαφέρει (όχι εσένα συγκεκριμένα φυσικά) να ασχοληθείς μ' αυτά. :classic_smile:
Η φωνη και τα χερια ειναι υπεροχα οργανα
Υπάρχει μουσικός που δεν θα τον ενδιέφερε να διαβάζει μουσική, όπως διαβάζει ένα βιβλίο; Το μέγεθος, η δυσκολία και ο όγκος δουλειάς είναι ο αποτρεπτικός παράγων. Κάπου εκεί στην προ-εφηβεία όταν ξεκινάς όργανο και θες να παίζεις όργανο (είναι παιχνίδι, το πιστεύω) κι όχι να μάθεις πώς διαβάζεται η μουσική. Δεν ξέρω γιατί αλλά θεωρώ ότι ο λόγος που οι περισσότεροι παρατούν τη μουσική, είναι οι κανόνες της, και η έλλειψη χαράς/ικανοποίησης όταν το κάνουν. Δε λέω να μπουν όλοι σε βάθος στα θεωρητικά. αλλά μια ρυθμική αγωγή κι ένα σολφέζ( sorry αν λέω βλακείες/υπεραπλουστεύω)- με διασκεδαστικό τρόπο, μπορούν να εφοδιάσουν όλα τα παιδιά με μουσικό αλφαβητισμό (δηλ. απλά να μάθουν να διαβάζουν απλές μουσικές φόρμες) και να κάνουν πιο ευκολη τη ζωή τους αργότερα, όταν σοβαρεύουν τα πράγματα, για όσους θέλουν να εμβαθύνουν. Πιθανόν να λέω και απύθμενες μπούρδες όμως γιατί δεν είμαι ούτε μουσικός, ούτε εκπαιδευτικός.Εννοείται, αρκεί να σε ενδιαφέρει (όχι εσένα συγκεκριμένα φυσικά) να ασχοληθείς μ' αυτά. :classic_smile:
Μεγάλη κουβέντα, αυτή που είπες φίλε μου,για την έλλειψη χαράς και ικανοποίησης.Εγώ θεωρώ πως ο κάθε σπουδαστής,είναι διαφορετικός.Ο δάσκαλος, οφείλει να το καταλάβει αυτό και να προσαρμόσει τον τρόπο διδασκαλίας πάνω του.Δεν γίνεται, να ισχύει ένας τρόπος εκμάθησης,για όλους.Δεν μιλάω για τα βασικά, εννοείται.Υπάρχει μουσικός που δεν θα τον ενδιέφερε να διαβάζει μουσική, όπως διαβάζει ένα βιβλίο; Το μέγεθος, η δυσκολία και ο όγκος δουλειάς είναι ο αποτρεπτικός παράγων. Κάπου εκεί στην προ-εφηβεία όταν ξεκινάς όργανο και θες να παίζεις όργανο (είναι παιχνίδι, το πιστεύω) κι όχι να μάθεις πώς διαβάζεται η μουσική. Δεν ξέρω γιατί αλλά θεωρώ ότι ο λόγος που οι περισσότεροι παρατούν τη μουσική, είναι οι κανόνες της, και η έλλειψη χαράς/ικανοποίησης όταν το κάνουν. Δε λέω να μπουν όλοι σε βάθος στα θεωρητικά. αλλά μια ρυθμική αγωγή κι ένα σολφέζ( sorry αν λέω βλακείες/υπεραπλουστεύω)- με διασκεδαστικό τρόπο, μπορούν να εφοδιάσουν όλα τα παιδιά με μουσικό αλφαβητισμό (δηλ. απλά να μάθουν να διαβάζουν απλές μουσικές φόρμες) και να κάνουν πιο ευκολη τη ζωή τους αργότερα, όταν σοβαρεύουν τα πράγματα, για όσους θέλουν να εμβαθύνουν. Πιθανόν να λέω και απύθμενες μπούρδες όμως γιατί δεν είμαι ούτε μουσικός, ούτε εκπαιδευτικός.
Πάντως, όπως έστρωσα ποπό για να μάθω την προπαίδεια ή τις μετοχές (τις θυμάμαι όλες απ' έξω), έτσι θα μπορούσα να μάθω και να διαβάζω μουσικά, αν υπήρχε στο πρόγραμμα.
Χρόνια πολλά σε Ιωάννηδες, Ιωάννες και Προδρόμους
Κι όμως εχει δικιο ο "πνοη". Τα θεωρητικά της μουσικης ειναι σα τα μαθηματικά, τη φυσική, τη γραμματικη και τα αγγλικά. Αν ενα παιδι δε θέλει να τα διαβάσει και να τα καταλάβει απο μικρο, τόσο πιο δύσκολο γίνεται αργότερα. Επίσης ειναι πιο εύκολο για ένα παιδι να παραιτηθεί από το ωδείο σε σχέση με το σχολείο. Οποτε πολυς κοσμος ξεκινά με ωδείο και θεωρία και απλα τα παράτα διοτι θελει κόπο και χρόνο, και η αμεση σχεση με το όργανο δεν είναι ορατή στην αρχή. Δεν είναι τυχαίο δε, που μεγαλη μερίδα του κόσμου που "επιζεί" στο ωδείο ειναι οι κατόπιν επαγγελματίες μουσικοί. Και αν δε γίνουν επαγγελματίες, παντα το σκεφτονται σαν επιλογή γιατι ειναι σπουδές αυτές που έκαναν και όχι απλά χόμπυ. Πλατείασα λιγο αλλα σε σχεση με cosdr ειμαι γατάκι.Μεγάλη κουβέντα, αυτή που είπες φίλε μου,για την έλλειψη χαράς και ικανοποίησης.Εγώ θεωρώ πως ο κάθε σπουδαστής,είναι διαφορετικός.Ο δάσκαλος, οφείλει να το καταλάβει αυτό και να προσαρμόσει τον τρόπο διδασκαλίας πάνω του.Δεν γίνεται, να ισχύει ένας τρόπος εκμάθησης,για όλους.Δεν μιλάω για τα βασικά, εννοείται.
Εμ, ο δικός μου. Τον πήγαμε να μάθει αρμόνιο . Κάτι πήγε να γίνει, έπαιξε τη μικρή νεφέλη και τέτοια και μετά ανακάλυψε το PlayStation. Τώρα ιδιαίτερα με το fortnite.... Και δεν ακούει κουβέντα. Εγώ σχολείο, μπάσκετ και fortnite θέλω. Έτσι λέει. Μάχη γίνεται με το fortnite και έχει πάρει και από εμένα και θα μας φάει ζωντανούς. Αγύριστο κεφάλι Χαχαχα.Και δηλαδή ρε παιδιά όποιος θέλει να παίξει πανκ και χαρντκορ, θα τον βάλουμε να πάρει δίπλωμα φούγκας; ? 5 πατήματα και ένα distortion θέλει ο άνθρωπας, τι να την κάνει την πρίμα βίστα;
Τώρα, αν καταφέρουμε πιτσιρικά να τον στριμώξουμε να ξεστραβωθεί καλό θα του κάνουμε, αλλά πλέον καίγονται τα πιτσιρίκια από 2 χρονών με τα τάμπλετ, και το μυαλό τους γίνεται κουρκούτι, σιγά μην κάτσουν να βγάλουν τα μάτια τους στο όργανο.
Και επίσης, αν τελικά ΟΝΤΩΣ θέλει να βγάλει τη φούγκα, ο δρόμος θα είναι μακρύς, θεωρίες, αρμονίες και αντιστίξεις, αλλά δεν γίνεται αλλιώς, ούτε μπορεί να προσαρμοστεί διαφορετικά για τον καθένα. Δεν είναι θέμα προσαρμογής, είναι θέμα ύλης, και στα μαθηματικά δεν πας κατευθείαν σε διαφορικές εξισώσεις, θα μάθεις πρώτα παράγοντες κλπ. Αν δε θες και δε γουστάρεις με γεια σου και χαρά σου, πάτα το πεταλάκι και όρμα, ? οι 9.99/ 10 που έχουν μια επαφή με τη μουσική δεν ασχολούνται πέρα από κάποια βασική θεωρία, τόση όση τους χρειάζεται τέλος πάντων. Και πολύ καλά κάνουν, αλλά για πιο περίπλοκα πράγματα δεν υπάρχει σύντομος δρόμος, στενή η πύλη και τεθλιμμένη η οδός η απάγουσα εις την σοφίαν της περούκας ?[SIZE=11pt] [/SIZE]
Αν και δραστηριοποιουμαι σαν καθηγητης μουσικης συμφωνω απολυτα με ολα οσα γραφεις.Και δηλαδή ρε παιδιά όποιος θέλει να παίξει πανκ και χαρντκορ, θα τον βάλουμε να πάρει δίπλωμα φούγκας; ? 5 πατήματα και ένα distortion θέλει ο άνθρωπας, τι να την κάνει την πρίμα βίστα;
Τώρα, αν καταφέρουμε πιτσιρικά να τον στριμώξουμε να ξεστραβωθεί καλό θα του κάνουμε, αλλά πλέον καίγονται τα πιτσιρίκια από 2 χρονών με τα τάμπλετ, και το μυαλό τους γίνεται κουρκούτι, σιγά μην κάτσουν να βγάλουν τα μάτια τους στο όργανο.
Και επίσης, αν τελικά ΟΝΤΩΣ θέλει να βγάλει τη φούγκα, ο δρόμος θα είναι μακρύς, θεωρίες, αρμονίες και αντιστίξεις, αλλά δεν γίνεται αλλιώς, ούτε μπορεί να προσαρμοστεί διαφορετικά για τον καθένα. Δεν είναι θέμα προσαρμογής, είναι θέμα ύλης, και στα μαθηματικά δεν πας κατευθείαν σε διαφορικές εξισώσεις, θα μάθεις πρώτα παράγοντες κλπ. Αν δε θες και δε γουστάρεις με γεια σου και χαρά σου, πάτα το πεταλάκι και όρμα, ? οι 9.99/ 10 που έχουν μια επαφή με τη μουσική δεν ασχολούνται πέρα από κάποια βασική θεωρία, τόση όση τους χρειάζεται τέλος πάντων. Και πολύ καλά κάνουν, αλλά για πιο περίπλοκα πράγματα δεν υπάρχει σύντομος δρόμος, στενή η πύλη και τεθλιμμένη η οδός η απάγουσα εις την σοφίαν της περούκας ?[SIZE=11pt] [/SIZE]
Auτό πιστεύω.Πάντως δεν έχουν καμία σχέση τα ουφάδικα και τα πακμαν με τα πλευστέισον ? Εμείς ούτε ουφάδικο στο σαλόνι είχαμε, ούτε τα τότε παιχνίδια ήταν τόσο μεγαλοπρεπή και υπερπαραγωγάρες, χώρια που σε ηλικίες 6 ετών δεν έμπαινες καν στο ουφάδικο, χώρια τα νομίσματα που σου έτρωγε κλπ. Καμία σχέση, ένα arranger όμως ή μια κιθάρα έπαιρνες να γρατζουνίσεις, και ήταν και οι εποχές με τις μπάντες στα ντουζένια τους κλπ.
Τώρα άντε να τα ξεκολλήσεις ? Και ΓΙΑΤΙ να τα ξεκολλήσεις δηλαδή, για να αρχίζει να σου παίζει τίποτα nicky minaj και να κάνει twerking; ? Ρε fortnite και κσερο πσομι φιλως ?
μωρέ τα κόμματα να φύγουνε απο το Πανεπιστήμιο και τα χασισια ας τα πουλάνε :classic_biggrin:(...) Ας ξεκινήσουμε με το να μην πουλάμε ΠΡΕΖΑ και ΧΑΣΙΣΙΑ μέσα από τα πανεπιστήμια (...)
κατσε δηλαδη υπονοείς ότι ο γιος του cos παιζει να το ρίξει στο twerking?(...) Και ΓΙΑΤΙ να τα ξεκολλήσεις δηλαδή, για να αρχίζει να σου παίζει τίποτα nicky minaj και να κάνει twerking; ? Ρε fortnite και κσερο πσομι φιλως ?
μωρέ τα κόμματα να φύγουνε απο το Πανεπιστήμιο και τα χασισια ας τα πουλάνε :classic_biggrin:
Καλά να είναι, υγιής και αρτιμελής και ας αλλάξει το όνομά του και σε Τζέισον Αντιγόνη.μωρέ τα κόμματα να φύγουνε απο το Πανεπιστήμιο και τα χασισια ας τα πουλάνε :classic_biggrin:
κατσε δηλαδη υπονοείς ότι ο γιος του cos παιζει να το ρίξει στο twerking?