The Police Live at Beat Club 1978

Ritchie77 είπε:
Και το αφεντικο σου το ιδιο πιστευει για σενα. Πρόσεξε όμως. Αυτή είναι απλά η γνώμη μου.
Βασικά, όλοι το ίδιο πιστεύουν (για τους άλλους πάντα). Disclaimer: Δεν είναι απλά η γνώμη μου, είναι η αλήθεια. :) :) :)

 
atreu73 είπε:
Θεωρώ ηλιθιότητα να βγάζει κάποιος 2.000 την μέρα επειδή έτυχε να γράψει κάποτε ένα τραγούδι.
Γιατι ηλιθιοτητα? Ετσι δουλευει η αγορα.  

Δεν θεωρώ ηλίθιο και όποιον υποστηρίζει το δικαίωμα στο στρεβλό αυτό μεροκάματο.
Τι θα πει "στρεβλο" μεροκαματο βρε Antreu? Απο που κι ως που στρεβλο?

Προσωπικά τους καλλιτέχνες τους θέλω μπατίρηδες και πεινασμένους γιατί θεωρώ ότι τότε κάνουν την καλύτερη δουλειά τους.
Αυτο και το "τα ναρκωτικα σε κανουν καλυτερο συνθετη/μουσικο" ειναι δυο απο τους πιο διαδεδομενους μυθους.
 
trolley είπε:
Βασικά, όλοι το ίδιο πιστεύουν (για τους άλλους πάντα). Disclaimer: Δεν είναι απλά η γνώμη μου, είναι η αλήθεια. :) :) :)
Eνίσταμαι so much.

Δεν θέλω καν να φανταστώ την J Lo(ας ούμε ρε παιδί μου) πεινασμένη.

What about καπούλια?

 
Waterfall-K είπε:
Γιατι ηλιθιοτητα? Ετσι δουλευει η αγορα.  

Τι θα πει "στρεβλο" μεροκαματο βρε Antreu? Απο που κι ως που στρεβλο?

Αυτο και το "τα ναρκωτικα σε κανουν καλυτερο συνθετη/μουσικο" ειναι δυο απο τους πιο διαδεδομενους μυθους.
Δηλαδή η αγορά με την ηλιθιότητα είναι όροι ασύμβατοι;

Στρεβλό θα πει να συνεχίζεις να αμείβεσαι για κάτι που έκανες πριν 20 χρόνια. 

 
atreu73 είπε:
Στρεβλό θα πει να συνεχίζεις να αμείβεσαι για κάτι που έκανες πριν 20 χρόνια.
Και γιατι παρακαλω?
 
atreu73 είπε:
Δηλαδή η αγορά με την ηλιθιότητα είναι όροι ασύμβατοι;

Στρεβλό θα πει να συνεχίζεις να αμείβεσαι για κάτι που έκανες πριν 20 χρόνια. 
Στρεβλο θα ηταν να συνεχίζεις να αμείβεσαι για κάτι που έκανες πριν 20 χρόνια εφοσον κανενας δεν το ακουει-χρησιμοποιει-εκμεταλλευεται κτλ. Οσο εχει ζητηση θα πληρωνεται κανονικα. Νομοι της αγορας ειναι αυτοι, ο νομος της προσφορας και της ζητησης.
 
Waterfall-K είπε:
Και γιατι παρακαλω?
Τι γιατί; Γιατί όχι; Το ότι κάποιος βγάζει χρήματα χωρίς να παράγει τίποτα και χωρίς να ρισκάρει τίποτα θα έπρεπε σε όλους να φαίνεται περίεργο.

 
Ritchie77 είπε:
Στο συνδεσμο που κοινοποιησε ο συμφορουμιτης απο την περιοδο των ηχογραφησεων ο παραγωγος και μηχανικος ηχου λεει τα εξης

Sting introduced 'Every Breath You Take' by way of a simple demo, consisting of himself singing over a Hammond organ part that would subsequently be replaced by Andy Summers's guitar (keyboards were never the strong suit of this band). The demo had been recorded in a small eight-track suite at North London's Utopia Studios and, according to Hugh Padgham, provided a solid delineation of the song in terms of the main riff, the vocal melody and the already-completed lyrics.

οποτε το ριφ πανω κατω ειναι του Στινγκ.

Επισης σε αλλο σημειο αναφερει και τον τροπο που ηθελε ο Στινγκ να παιχτουν τα ντραμς πραγμα στο οποιο ειχε αντιρρησεις ο Copeland γιατι ηθελε να τα παιξει με το δικο του τροπο.
Υπέθεσα ότι είναι του Summers επειδή είναι πανομοιότυπο με αυτό του message in a bottle.

Εκτός αν είναι κι αυτό του Sting.    ;D

Ένα πράγμα είναι σίγουρο.

Αν κάποιος απο τους τρείς ήταν διαφορετικός, ο ήχος των Police δεν θα ήταν αυτό που ξέρουμε όλοι.

 
longshadow είπε:
Υπέθεσα ότι είναι του Summers επειδή είναι πανομοιότυπο με αυτό του message in a bottle.

Εκτός αν είναι κι αυτό του Sting.    ;D

Ένα πράγμα είναι σίγουρο.

Αν κάποιος απο τους τρείς ήταν διαφορετικός, ο ήχος των Police δεν θα ήταν αυτό που ξέρουμε όλοι.
Κι εγω το ιδιο νομιζα. To message παντως ειναι δικο του ριφ, εδω εξηγει πως το εγραψε

 
atreu73 είπε:
Τι γιατί; Γιατί όχι; Το ότι κάποιος βγάζει χρήματα χωρίς να παράγει τίποτα και χωρίς να ρισκάρει τίποτα θα έπρεπε σε όλους να φαίνεται περίεργο.
μεγάλη κουβέντα, όσο πιο απλά (με τον σωστό τρόπο δηλαδή) μπορεί να ειπωθεί...

 
Σοβαρά τώρα, χωρίς κίνητρα απλά θα σταματήσει η (επαγγελματική ) παραγωγή μουσικής. Το αν η ποιότητα αυτής της μουσικής είναι αυτή που είναι, σε αυτό δε φταίει κανένα σύστημα παρά μόνο το επίπεδο του κόσμου. Οι περισσότεροι επαγγελματίες είναι μουσικάρες, και αν ο κόσμος ήθελε καλή μουσική θα ήταν ικανοί να τη δώσουν, και μη σου πω και πιο ευτυχισμένοι. Ο "λαός ο καημένος"επιμένει να κυλιέται στο βούρκο, και μην ελπίζεις να αλλάξει αυτό, όποιος επιχείρησε κάτι τέτοιο το μετάνιωσε πικρά, άρον άρον κλπ

 
Ρε παιδια αφήστε τον Sting και τους ομοίους του (αυτοί δηλαδή που το αξίζουν) να κόβουν 2 πισίνες την ημέρα. Το πρόβλημα είναι το αυτό που είπε ο Manosx, ότι δηλαδή κόβει πισίνες και η κυρία Γκακά ,o Justin Mpafolake οι σκυλάδες (και με την φοροδιαφυγή) κλπ. Για αυτό φταίει η μουσική παιδεία που δεν υπάρχει και που πολλοί νέοι δεν ψάχνουν λίγο απο ιστορία μουσικής (κλασσική, blues, παραδοσιακη κλπ (δεν ξαναβάζω κλπ :)) και ακούνε ότι είναι μοδάτο και σρεντένιο 8)

 
atreu73 είπε:
Τι γιατί; Γιατί όχι; Το ότι κάποιος βγάζει χρήματα χωρίς να παράγει τίποτα και χωρίς να ρισκάρει τίποτα θα έπρεπε σε όλους να φαίνεται περίεργο.
(άντε, το διαβάσατε, ανοίξτε τώρα κανά βιβλίο).

 
trolley είπε:
(άντε, το διαβάσατε, ανοίξτε τώρα κανά βιβλίο).
Μόνο οι Κνίτες διαβάζουν βιβλία.

 
atreu73 είπε:
Μόνο οι Κνίτες διαβάζουν βιβλία.
Χαμένος χρόνος.

Ελπίζω τουλάχιστον να τα κλέβουν, καθότι ο συγγραφέας τους έχει πάψει προ πολλού να παράγει και να ρισκάρει. Οπότε - λογικά - το χρήμα το παίρνουν καθάρματα.

(Σ.Σ. Εξέφρασες μία από τις πιο τρα-λα-λα απόψεις, στο μέσο μίας κοινότητας που θέλει να αυτο-προσδιορίζεται ως "κοινότητα μουσικών", δηλαδή πολιτών που σχετίζονται άμεσα με την ιδέα της προστασίας δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας. Το περίεργο είναι ότι την αδιανόητη αυτή θέση συνεχάρη και ο npap, οπότε κάποιος, κάπου έχασε τη μπάλα.. και... δεν είμαι εγώ. Πείτε και άλλα πάντως, να γελάσουμε, ειδικά όσοι περιμένουν να πουληθεί κανάς δίσκος ή να τους μαζέψει δικαιώματα η ΑΕΠΙ.)

 
trolley είπε:
Χαμένος χρόνος.

Ελπίζω τουλάχιστον να τα κλέβουν, καθότι ο συγγραφέας τους έχει πάψει προ πολλού να παράγει και να ρισκάρει. Οπότε - λογικά - το χρήμα το παίρνουν καθάρματα.

(Σ.Σ. Εξέφρασες μία από τις πιο τρα-λα-λα απόψεις, στο μέσο μίας κοινότητας που θέλει να αυτο-προσδιορίζεται ως "κοινότητα μουσικών", δηλαδή πολιτών που σχετίζονται άμεσα με την ιδέα της προστασίας δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας. Το περίεργο είναι ότι την αδιανόητη αυτή θέση συνεχάρη και ο npap, οπότε κάποιος, κάπου έχασε τη μπάλα.. και... δεν είμαι εγώ. Πείτε και άλλα πάντως, να γελάσουμε, ειδικά όσοι περιμένουν να πουληθεί κανάς δίσκος ή να τους μαζέψει δικαιώματα η ΑΕΠΙ.)

Οπότε χαίρε wow που για μια φορά τουλάχιστον δεν είσαι εσύ αυτός που έχασε την μπάλα.
 
Χωρίς να εχω στοιχεία, διαισθητικα και μονο, θα μπορούσα να ισχυριστώ οτι ο κλάδος της μουσικής βιομηχανίας ειναι απο τους πιο κακοπληρωμενους διεθνώς.

(Ειδικά αν δεις τα παγκόσμια κέρδη του κλάδου ανά κεφαλή ή ανά εργατοωρα - και φυσικα τις ανισότητες στην κατανομή αυτών των κερδών)

Επομένως, όποιος επενδύει χρονο και προσπάθεια στον κλάδο, με στόχο να βγάζει τα προς το ζην σε αυτόν, αναλαμβάνει ενα τεράστιο ρίσκο αποτυχίας. Αυτο και μονο δικαιολογεί τις αμοιβές των superstars.

Λίγα βγάζει ο Gordon απ´ το every breath...

 
atreu73 είπε:
Οπότε χαίρε wow που για μια φορά τουλάχιστον δεν είσαι εσύ αυτός που έχασε την μπάλα.
Χαίρω, χαίρω. Να, σου διόρθωσα και το quote, έτσι για να φαίνεται ότι ξέρεις τι λες.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top