Θα ήθελα την γνώμη σας.

Καλως η κακώς το YouTube είναι πολύ πιο αξιόπιστο μέσο για την διεκδίκηση δικαιωμάτων από ότι μια τυχάρπαστη ελληνική εφημερίδα η σάιτ που όντως δεν τους ξέρει η μάνα τους.


Τρίχες. 

Τα τραγούδια δεν κατοχυρωνονται στο γιουτιουμπ.

Και ποιος σου λέει ότι, ως μέλη της ΑΕΠΙ και του νέου φορέα που την αντικαταστήσε ,που είναι, δεν έχουν κατοχυρώσει το κομμάτι το 2019?

Η δεν έχουν, που σίγουρα θα έχουν,συμβολαιογράφο που κατοχυρώνει αυτόματα όσα τραγούδια του πάνε?

Ή ότι δεν έχουν ηχογραφήσει τα live τους (που σίγουρα το έχουν κανει) το 2019?

Αλλά και πάλι τζάμπα αγχώνεσαι, τα τραγούδια δεν έχουν καμία σχέση και τίποτα το κοινό πλην του στίχου (και του ποσο τετριμμένα και χιλιοακουσμενα είναι μελωδικά  :) )

Καλύτερα να κυνηγήσεις τον Βασίλη (ζούμε για να σε ακούμε) που έχει πει καμία 150αρια ολόιδια από το 1980 ως σήμερα  :)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Τρίχες. 

Τα τραγούδια δεν κατοχυρωνονται στο γιουτιουμπ.

Και ποιος σου λέει ότι, ως μέλη της ΑΕΠΙ που είναι, δεν έχουν κατοχυρώσει το κομμάτι το 2019?

Ή ότι δεν έχουν ηχογραφήσει τα live τους (που σίγουρα το έχουν κανει) το 2019?
Σόρρυ φίλε μου αλλά για το YouTube η ΑΕΠΙ είναι ένα τίποτα.

Φυσικά και το YouTube είναι μέσω κατοχυρώσης. δικαιωμάτων.

Και εγώ έχω ηχογράφησει live από το 1982 πριν γίνει χάλια η ροκ σκηνή; Υπάρχουν πουθενά;Όχι.

 
Σόρρυ φίλε μου αλλά για το YouTube η ΑΕΠΙ είναι ένα τίποτα.

Φυσικά και το YouTube είναι μέσω κατοχυρώσης. δικαιωμάτων.

Και εγώ έχω ηχογράφησει live από το 1982 πριν γίνει χάλια η ροκ σκηνή; Υπάρχουν πουθενά;Όχι.


Καλά ότι πεις.

Αν φας καμία αγωγή επειδή δεν ξέρεις, και δεν θες και να μάθεις,τι σου γίνεται ...μη έρχεσαι μετά και μας κλαίγεσαι... εμείς,θα στα πούνε και άλλοι φαντάζομαι, στα είπαμε...

 Over and out from me :) και πολύ ασχολήθηκα κι ολας.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σόρρυ φίλε μου αλλά για το YouTube η ΑΕΠΙ είναι ένα τίποτα.

Φυσικά και το YouTube είναι μέσω κατοχυρώσης. δικαιωμάτων.

Και εγώ έχω ηχογράφησει live από το 1982 πριν γίνει χάλια η ροκ σκηνή; Υπάρχουν πουθενά;Όχι.
Συγγνώμη, τι ακριβώς εννοείς;

Δηλαδή αν το δικό σου κομμάτι ημερολογιακά είναι ανεβασμένο πριν το δικό τους, σημαίνει πως το δικό σου είναι το original?   Αυτό θες να πεις;

 
Καλά ότι πεις.

Αν φας καμία αγωγή επειδή δεν ξέρεις, και δεν θες και να μάθεις,τι σου γίνεται μη έρχεσαι μετά και μας κλαίγεσαι εμείς,θα στα πούνε και άλλοι φαντάζομαι, στα είπαμε...

 Over and out from me :)
Κοίταξε στην ΑΕΠΙ πήγαινα για δουλειά πριν 20 χρόνια όταν εργαζομουν σε έναν από τους κορυφαίους ραδιοφωνικούς σταθμούς της χώρας.Ειναι μια εταιρεία τις πλάκας με δημόσιους υπαλλήλους.

 
Συγγνώμη, τι ακριβώς εννοείς;

Δηλαδή αν το δικό σου κομμάτι ημερολογιακά είναι ανεβασμένο πριν το δικό τους, σημαίνει πως το δικό σου είναι το original?   Αυτό θες να πεις;
Θέλω να πω πως αν έγραψα πρώτος το κομμάτι είναι δικό μου.

 
Κοίταξε στην ΑΕΠΙ πήγαινα για δουλειά πριν 20 χρόνια όταν εργαζομουν σε έναν από τους κορυφαίους ραδιοφωνικούς σταθμούς της χώρας.Ειναι μια εταιρεία τις πλάκας με δημόσιους υπαλλήλους.


Δεν υπάρχει πλέον η ΑΕΠΙ, τόσο μακριά νυχτωμένος είσαι....

Over and out οριστικά αυτή την φορά. 

Έχει και η .... μοριακη παλινδρομηση τα ορΓια της...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν υπάρχει πλέον η ΑΕΠΙ τόσο μακριά νυχτωμένος είσαι....

Over and out οριστικά αυτή την φορά. 

Έχει και η .... μοριακη παλινδρομηση τα ορΓια της...
Μα εσύ ανέφερες την ΑΕΠΙ ότι θα μου κάνει αγωγή.

Δηλαδή θα μου κάνει αγωγή μια εταιρία που δεν υπάρχει;

 
Θέλω να πω πως αν έγραψα πρώτος το κομμάτι είναι δικό μου.
Αυτό ναι, ημερολογιακά.

Αλλά, αν επικαλεστείς γι'αυτό την ημερομηνία ανάρτησης του Youtube, δεν νομίζω.

Έπρεπε να είχες κάνει κατοχύρωση. 

Αυτά βέβαια, αφού πρώτα αποδείξεις πως το κομμάτι είναι κλεμμένο. Διαφορετικά θα εκτεθείς.

 
Αυτό ναι, ημερολογιακά.

Αλλά, αν επικαλεστείς γι'αυτό την ημερομηνία ανάρτησης του Youtube, δεν νομίζω.

Έπρεπε να είχες κάνει κατοχύρωση. 

Αυτά βέβαια, αφού πρώτα αποδείξεις πως το κομμάτι είναι κλεμμένο. Διαφορετικά θα εκτεθείς.
Το YouTube σου δίνει το δικαίωμα να κάνεις κατοχύρωση όταν ανεβάζεις τραγούδια η άλλο υλικό.Creative commons.

 https://creativecommons.ellak.gr/fylladio/

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Το YouTube σου δίνει το δικαίωμα να κάνεις κατοχύρωση όταν ανεβάζεις τραγούδια η άλλο υλικό.
Συγγνώμη. Όπως νομίζεις καλέ μου φίλε. Εγώ δεν γνωρίζω από αυτά.

Κάποια πράγματα είπε πιό πάνω και ο Superfunk.

Καλού κακού όμως, κάνε κι αυτό που σου είπα πιό πάνω με το πεντάγραμμο.

 
Ο πιο ασφαλής πλέον τρόπος για την απόδειξη της χρονικής προτεραιότητας ενός έργου είναι η χρονοσήμανση στον ΟΠΙ (Οργανισμός Πνευματικής Ιδιοκτησίας). Επίσης χρονική προτεραιότητα μπορεί να θεμελιωθεί και με κατάθεση του έργου σε Συμβολαιογράφο καθώς και με αποστολή του έργου με συστημένη επιστολή. Με αυτούς τους τρόπους το έργο αποκτά βεβαία χρονολογία η οποία είναι απαραίτητη για την δικαστική προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων στην Ελλάδα.

Η ΑΕΠΙ που αναφέρεται σε προηγούμενα ποσταρίσμαστα δεν είχε σχέση με κατοχύρωση πνευματικών δικαιωμάτων αλλά με την διαχείρισή τους. Ήταν οργανισμός συλλογικής διαχείρισης δικαιωμάτων.

Πληροφορίες για την Χρονοσήμανση μπορεί να βρει όποιος ενδιαφέρεται, στο site του ΟΠΙ στον εξής σύνδεσμο: ΧΡΟΝΟΣΗΜΑΝΣΗ - ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ (opi.gr)

Λίγα λόγια τα παραθέτω αυτούσια εδώ:


Χρονοσήμανση

Ο ΟΠΙ δημιούργησε την υπηρεσία της ηλεκτρονικής χρονοσήμανσης προκειμένου να διευκολύνει όλους τους δημιουργούς (ανεξαρτήτως είδους έργων και ανεξαρτήτως εάν πρόκειται για επαγγελματίες ή ερασιτέχνες) να αποκτούν βεβαία χρονολογία για την ύπαρξη ενός έργου τους. Η υπηρεσία ηλεκτρονικής χρονοσήμανσης του ΟΠΙ είναι διαθέσιμη μέσω του ιστοτόπου timestamp.gr.

Η χρονοσήμανση ενός έργου αποτελεί μια από τις πρακτικές που εφαρμόζονται για τη διασφάλιση του δημιουργού μέσω της τεκμηρίωσης της χρονικής στιγμής ύπαρξης του έργου. H υπηρεσία ηλεκτρονικής χρονοσήμανσης ουσιαστικά ταυτοποιεί μοναδικά ένα έργο - σε ψηφιακή ή ψηφιοποιημένη μορφή - και καταγράφει την ακριβή ημερομηνία και ώρα υποβολής του σε αυτήν.

Σημειώνεται ότι η υπηρεσία αυτή δεν συνιστά διατύπωση ή προϋπόθεση απόκτησης δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας ή συγγενικών δικαιωμάτων επί του έργου, δεδομένου ότι το δικαίωμα αποκτάται (τόσο σύμφωνα με το εθνικό δίκαιο όσο και τις διεθνείς συμβάσεις) ατύπως και χωρίς να απαιτείται κατάθεσή του. Προκειμένου ένα έργο να προστατεύεται πρέπει να συνιστά πρωτότυπο πνευματικό δημιούργημα λόγου, τέχνης ή επιστήμης, που εκφράζεται με οποιαδήποτε μορφή (α. 2 ν. 2121/1993). Το κατά πόσο ένα έργο πληροί τις ως άνω προϋποθέσεις κρίνεται από τα δικαστήρια.

Συμπερασματικά, με την ηλεκτρονική χρονοσήμανση ενός έργου πιστοποιείται η δεδομένη χρονική στιγμή ύπαρξής του. Το αν το υποβληθέν αρχείο αποτελεί έργο προστατευόμενο με δικαίωμα πνευματικής ιδιοκτησίας ή συγγενικό δικαίωμα, καθώς και το αν υφίσταται προσβολή δικαιώματος συνιστούν ζητήματα για τα οποία αποφαίνεται η Δικαιοσύνη.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία επισκεφθείτε www.timestamp.gr/el/information.
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ο πιο ασφαλής πλέον τρόπος για την απόδειξη της χρονικής προτεραιότητας είναι η χρονοσήμανση στον ΟΠΙ (Οργανισμός Πνευμστικής Ιδιοκτησίας). Επίσης χρονική προτεραιότητα μπορεί να θεμελιωθεί και με κατάθεση του έργου σε Συμβολαιογράφο καθώς και με αποστολή του έργου με συστημένη επιστολή. Με αυτούς τους τρόπους το έργο αποκτά βεβαία χρονολογία η οποία είναι απαραίτητη για την δικαστική προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων στην Ελλάδα.

Η ΑΕΠΙ που αναφέρεται σε προηγούμενα ποσταρίσμαστα δεν είχε σχέση με κατοχύρωση πνευματικών δικαιωμάτων αλλά με την διαχείρισή τους. Ήταν οργανισμός συλλογικής διαχείρισης δικαιωμάτων.

Πληροφορίες για την Χρονοσήμανση μπορεί να βρει όποιος ενδιαφέρεται, στο site του ΟΠΙ στον εξής σύνδεσμο: ΧΡΟΝΟΣΗΜΑΝΣΗ - ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ (opi.gr)

Λίγα λόγια τα παραθέτω αυτούσια εδώ:


Χρονοσήμανση

Ο ΟΠΙ δημιούργησε την υπηρεσία της ηλεκτρονικής χρονοσήμανσης προκειμένου να διευκολύνει όλους τους δημιουργούς (ανεξαρτήτως είδους έργων και ανεξαρτήτως εάν πρόκειται για επαγγελματίες ή ερασιτέχνες) να αποκτούν βεβαία χρονολογία για την ύπαρξη ενός έργου τους. Η υπηρεσία ηλεκτρονικής χρονοσήμανσης του ΟΠΙ είναι διαθέσιμη μέσω του ιστοτόπου timestamp.gr.

Η χρονοσήμανση ενός έργου αποτελεί μια από τις πρακτικές που εφαρμόζονται για τη διασφάλιση του δημιουργού μέσω της τεκμηρίωσης της χρονικής στιγμής ύπαρξης του έργου. H υπηρεσία ηλεκτρονικής χρονοσήμανσης ουσιαστικά ταυτοποιεί μοναδικά ένα έργο - σε ψηφιακή ή ψηφιοποιημένη μορφή - και καταγράφει την ακριβή ημερομηνία και ώρα υποβολής του σε αυτήν.

Σημειώνεται ότι η υπηρεσία αυτή δεν συνιστά διατύπωση ή προϋπόθεση απόκτησης δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας ή συγγενικών δικαιωμάτων επί του έργου, δεδομένου ότι το δικαίωμα αποκτάται (τόσο σύμφωνα με το εθνικό δίκαιο όσο και τις διεθνείς συμβάσεις) ατύπως και χωρίς να απαιτείται κατάθεσή του. Προκειμένου ένα έργο να προστατεύεται πρέπει να συνιστά πρωτότυπο πνευματικό δημιούργημα λόγου, τέχνης ή επιστήμης, που εκφράζεται με οποιαδήποτε μορφή (α. 2 ν. 2121/1993). Το κατά πόσο ένα έργο πληροί τις ως άνω προϋποθέσεις κρίνεται από τα δικαστήρια.

Συμπερασματικά, με την ηλεκτρονική χρονοσήμανση ενός έργου πιστοποιείται η δεδομένη χρονική στιγμή ύπαρξής του. Το αν το υποβληθέν αρχείο αποτελεί έργο προστατευόμενο με δικαίωμα πνευματικής ιδιοκτησίας ή συγγενικό δικαίωμα, καθώς και το αν υφίσταται προσβολή δικαιώματος συνιστούν ζητήματα για τα οποία αποφαίνεται η Δικαιοσύνη.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία επισκεφθείτε www.timestamp.gr/el/information.
Φίλε μου ευχαριστώ.

Έριξα μια ματιά.

Ο νόμος λέει ότι αυτός που το δημοσιεύει πρώτος σε οποιαδήποτε μέσο είναι και ο νόμιμος δικαιούχος.

Δηλαδή αυτό που λέει το άρθρο που έστειλες το αναφέρει ως ηλεκτρονική χρονοσημανση υπάρχει στο YouTube και είναι καθόλα αναγνωρισμένη.

 
Μα εσύ ανέφερες την ΑΕΠΙ ότι θα μου κάνει αγωγή.

Δηλαδή θα μου κάνει αγωγή μια εταιρία που δεν υπάρχει;


Δεν γνωρίζεις τα βασικά. 

Οποτε τζάμπα μιλάμε. 

Η ΑΕΠΙ δεν υπάρχει αλλά όπως ηδη έγραψα υπάρχει άλλος φορέας που την αντικαταστησε και που έτσι κι αλλιώς δεν θα σου κάνει μήνυση, ούτε η ΑΕΠΙ θα σου έκανε.

Το συγκρότημα που κατηγορείς και που απειλείς με strike θα σου κάνει αν έχει ήδη κατοχυρώσει* το κομμάτι , όπως κάνει με όλα του τα κομμάτια εδώ και 25 χρόνια αφού είναι μέλος του φορέα αυτού, ως πασίγνωστο, επιτυχημένο και με μακρα πορεία σχήμα .... (είμαι και εγώ μέλος και η standard πρακτική είναι να κατοχυρώνει ο δημιουργός τα κομμάτια πριν τα δηλώσει στην "ΑΕΠΙ " για αυτό σου το ειπα)

*Στην Ελλάδα, αλλά και παντού τα κομμάτια ΔΕΝ κατοχυρωνονται στο γιουτιουμπι υπάρχουν ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ νομικά αποδεκτοι τροποι τους οποίους αγνοείς πλήρως...και δεν ενδιαφέρεσαι και να μάθεις. ....

** Και να ΜΗΝ το εχει κατοχυρώσει το 2019 ,που χλωμό το βλέπω, αρκεί  μια λήψη  από μια συναυλία τους, ποσο μάλλον αν αυτή έχει ανέβει και στο....αγαπημένο σου γιουτιουμπι έστω και μια ώρα πριν το δικό σου βίντεο τον Απρίλιο του 2020 , για να αποδείξει ότι είναι παλαιότερο από το δικό σου...

Εξάλλου και νομικά να το πας μονο τον ΓΕΛΩΤΑ θα εισπράξεις στο δικαστήριο αν ισχυριστείς ότι...αυτοί, που τους ξέρει όλη η Ελλάδα 25 χρόνια τώρα, ήρθαν με κάποιο μαγικό τρόπο στο σπίτι σου ,που δεν σε ξέρει ούτε η μάνα σου καλλιτεχνικά και συνθετικά, το....2018 (το κομμάτι το παίζουν ζωντανά από το 2019) άκουσαν το .... αριστούργημα σου και στο έκλεψαν...

Κοινή λογική μαι Φρεντ,κοινη λογική και....ΕΛΕΟΣ....

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Φίλε μου ευχαριστώ.

Έριξα μια ματιά.

Ο νόμος λέει ότι αυτός που το δημοσιεύει πρώτος σε οποιαδήποτε μέσο είναι και ο νόμιμος δικαιούχος.

Δηλαδή αυτό που λέει το άρθρο που έστειλες το αναφέρει ως ηλεκτρονική χρονοσημανση υπάρχει στο YouTube και είναι καθόλα αναγνωρισμένη.
Το έργο δεν φέρει βεβαία χρονολογία με την δημοσίευσή του στο Youtube. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Το έργο δεν φέρει βεβαία χρονολογία με την δημοσίευσή του στο Youtube. 
Κατά τον νόμο το έργο φέρει χρονολογία με την δημοσίευση του σε ΟΠΟΙΟΔΉΠΟΤΕ μέσο.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση στο YouTube.

 
Εξάλλου και νομικά να το πας μονο τον ΓΕΛΩΤΑ θα εισπράξεις στο δικαστήριο αν ισχυριστείς ότι...αυτοί, που τους ξέρει όλη η Ελλάδα 25 χρόνια τώρα, ήρθαν με κάποιο μαγικό τρόπο στο σπίτι σου ,που δεν σε ξέρει ούτε η μάνα σου καλλιτεχνικά και συνθετικά, το....2018 (το κομμάτι το παίζουν ζωντανά από το 2019) άκουσαν το .... αριστούργημα σου και στο έκλεψαν...
Εδώ θα διαφωνήσω. Γενικά μιλώντας και όχι για την περίπτωση του ΟΡ. Επειδή υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που οι διάσημοι έκλεψαν από αυτούς "που δεν τους ξέρει η μάνα τους". Παράδειγμα το My number one που στείλαμε στη γιουροβύζιον με την Παπαρίζου.

 
Ο νόμος λέει ότι αυτός που το δημοσιεύει πρώτος σε οποιαδήποτε μέσο είναι και ο νόμιμος δικαιούχος.

Δηλαδή αυτό που λέει το άρθρο που έστειλες το αναφέρει ως ηλεκτρονική χρονοσημανση υπάρχει στο YouTube και είναι καθόλα αναγνωρισμένη.
Ωραία, αφού είναι έτσι, το δικό σου βίντεο έχει αναρτηθεί στις 4 Απριλίου του 2020 και των άλλων έχει αναρτηθεί στις 8 δεκεμβρίου του 2020, δηλαδή το δικό τους είναι αναρτημένο μεταγενέστερα. Αν αυτό το "αποδεικτικό στοιχείο" σε καλύπτει τότε όλα καλά.

Αλλά και πάλι, επαναλαμβάνω, πριν κάνεις οτιδήποτε, κάνε αυτό που σου είπα κάπου πιό πάνω με το πεντάγραμμο, να βεβαιωθείς εσύ ο ίδιος πως το ένα είναι αντιγραφή του άλλου.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top