Θα ήθελα την γνώμη σας.

υπάρχει λόγος
Ρωτάς τη γνώμη μας. Τί όμως υποκρύπτεται πίσω από την ερώτηση, δηλαδή τι θέλεις να πεις/κάνεις/πούμε/κάνουμε;

Σενάριο 1: Θεωρείς ότι σε αντέγραψαν. Κάνε strike αν ήσουν ο πρώτος που πόσταρε (εφόσον οι στίχοι είναι όντως public domain, κάτι που αμφιβάλλω ότι θα ευσταθήσει, εκτός αν το ΥΤ ποστ μιλάει για "εκπαιδευτικούς σκοπούς").

Σενάριο 2: Ρωτάς ποιο είναι καλύτερο κομμάτι. YMMV

Σενάριο 3: Ρωτάς αν μας άρεσε το δικό σου. See #2 above

Σενάριο 4: Profit ???

 
Ρωτάς τη γνώμη μας. Τί όμως υποκρύπτεται πίσω από την ερώτηση, δηλαδή τι θέλεις να πεις/κάνεις/πούμε/κάνουμε;

Σενάριο 1: Θεωρείς ότι σε αντέγραψαν. Κάνε strike αν ήσουν ο πρώτος που πόσταρε (εφόσον οι στίχοι είναι όντως public domain, κάτι που αμφιβάλλω ότι θα ευσταθήσει, εκτός αν το ΥΤ ποστ μιλάει για "εκπαιδευτικούς σκοπούς").

Σενάριο 2: Ρωτάς ποιο είναι καλύτερο κομμάτι. YMMV

Σενάριο 3: Ρωτάς αν μας άρεσε το δικό σου. See #2 above

Σενάριο 4: Profit ???
Ξεκάθαρα το πρώτο.

Θεωρώ ότι ξόδεψα αρκετό χρόνο και έβαλα δικές μου ιδέες για ποιο λόγο λοιπόν να το αντιγράψει κάποιος άλλος.

Απλά δεν είμαι σίγουρος ότι είναι αντιγραφή γι'αυτό ρωτάω.

Τα υπόλοιπα  που αναφέρεις δεν έχουν σημασία.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
για ποιο λόγο λοιπόν να το αντιγράψει κάποιος άλλος
Σου απάντησα ήδη: δεν υπάρχει παρθενογένεση στην Τέχνη.

Από τη σκοπιά του ορίτζιναλ συνθέτη ή του αντιγραφέα: την δόξα ουδείς εμίσησε, ούτε και το χρήμα.

Στη θέση σου θα ένιωθα very flattered.

 
Σου απάντησα ήδη: δεν υπάρχει παρθενογένεση στην Τέχνη.

Από τη σκοπιά του ορίτζιναλ συνθέτη ή του αντιγραφέα: την δόξα ουδείς εμίσησε, ούτε και το χρήμα.

Στη θέση σου θα ένιωθα very flattered.
Θα νιώσω κολακεία αν σιγουρευτώ ότι είναι όντως αντιγραφή.Αλλιως όχι.

Κέρδος έτσι κι αλλιώς δε νομίζω να υπάρχει.

 
Τίποτα κοινό εκτός απο το οτι είναι το ίδιο ποίημα.

Εγώ δεν θα έκανα copyright strike, δε μοιάζουν οι μελωδικές γραμμές των φωνητικών.

Αν αφαιρέσεις το ορίτζιναλ ποίημα και βάλεις δικούς σου στίχους, διατηρώντας τις μελωδικές σου γραμμές, θα δείς οτι δεν μοιάζουν καθόλου, μάλλον δηλαδή σε μπερδεύει το οτι ακούς τα ίδια λόγια.

 
Τίποτα κοινό εκτός απο το οτι είναι το ίδιο ποίημα.

Εγώ δεν θα έκανα copyright strike, δε μοιάζουν οι μελωδικές γραμμές των φωνητικών.

Αν αφαιρέσεις το ορίτζιναλ ποίημα και βάλεις δικούς σου στίχους, διατηρώντας τις μελωδικές σου γραμμές, θα δείς οτι δεν μοιάζουν καθόλου, μάλλον δηλαδή σε μπερδεύει το οτι ακούς τα ίδια λόγια.
Σεβαστή η άποψη σου.

 
Όχι δεν είναι αντιγραφή..οι δύο μελωδικές γραμμές διαφέρουν ακόμα και από ρυθμικής άποψης.
Δηλαδή θεωρείς ότι αυτά τα δύο τραγούδια δεν έχουν σχέση μεταξύ τους εκτός από τους στίχους;

 
Κατά την ταπεινή μου γνώμη όχι,δεν έχουν καμμιά σχέση.
Ξέρεις αυτό το λέω διότι δεν θέλω αύριο μεθαύριο αυτοί να πουν ότι το συγκεκριμένο τραγούδι (το δικό μου)είναι αντιγραφή από το δικό τους.

Διότι κάποια στιγμή στο μέλλον θα κάνω κανονικές ηχογράφησεις με κάποια από τα τραγούδια που έχω γράψει.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ξεκάθαρα το πρώτο.

Θεωρώ ότι ξόδεψα αρκετό χρόνο και έβαλα δικές μου ιδέες για ποιο λόγο λοιπόν να το αντιγράψει κάποιος άλλος


Μη βιάζεσαι... και μην ακούς τις...συμβουλές ατόμων που δεν κάνουν ούτε το βασικό research (ούτε εσύ το έκανες βέβαια ) πριν δώσουν συμβουλές για....strike...

https://www.google.com/amp/s/www.ethnos.gr/politismos/moysiki/136828_i-gi-poy-afino-ta-ypogeia-reymata-epistrefoyn-diskografika-me-neo-almpoym%3famp

Τα τραγούδια του δίσκου ξεκίνησαν τη δημιουργική τους πορεία πέρυσι κατά τη διάρκεια δεκάδων συναυλιών όπου δοκιμάστηκαν τα περισσότερα ζωντανά και ολοκληρώθηκαν το τελευταίο, δύσκολο για όλους, εξάμηνο όταν τα μέλη της μπάντας ξεκίνησαν να τα γράφουν μεταξύ τους μέσω διαδικτύου πριν οδηγηθούν στο στούντιο για την τελική ενορχήστρωση και ηχογράφηση.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μη βιάζεσαι...

https://www.google.com/amp/s/www.ethnos.gr/politismos/moysiki/136828_i-gi-poy-afino-ta-ypogeia-reymata-epistrefoyn-diskografika-me-neo-almpoym%3famp

Τα τραγούδια του δίσκου ξεκίνησαν τη δημιουργική τους πορεία πέρυσι κατά τη διάρκεια δεκάδων συναυλιών όπου δοκιμάστηκαν τα περισσότερα ζωντανά και ολοκληρώθηκαν το τελευταίο, δύσκολο για όλους, εξάμηνο όταν τα μέλη της μπάντας ξεκίνησαν να τα γράφουν μεταξύ τους μέσω διαδικτύου πριν οδηγηθούν στο στούντιο για την τελική ενορχήστρωση και ηχογράφηση.
Δεν μου λέει κάτι αυτό.

Και εγώ ξεκίνησα να το γράφω πριν 2-3 χρόνια και το έπαιζα με φίλους.

Δεν αποδεικνύεται τίποτα.

Αλλά αν δεν έχουν και καμία σχέση μεταξύ τους δεν έχει και νόημα.

 
Δεν μου λέει κάτι αυτό.

Και εγώ ξεκίνησα να το γράφω πριν 2-3 χρόνια και το έπαιζα με φίλους.

Δεν αποδεικνύεται τίποτα.

Αλλά αν δεν έχουν και καμία σχέση μεταξύ τους δεν έχει και νόημα.
Διάβασα ότι τα τραγούδια τους είναι σε στίχους Δημήτρη ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ.

ΥΠΟΠΤΟ.

 
Δεν μου λέει κάτι αυτό.

Και εγώ ξεκίνησα να το γράφω πριν 2-3 χρόνια και το έπαιζα με φίλους.

Δεν αποδεικνύεται τίποτα.

Αλλά αν δεν έχουν και καμία σχέση μεταξύ τους δεν έχει και νόημα.


Ναι αλλά εσένα δεν σε ξερει ούτε η μάνα σου :)

Αυτούς τους ξέρει εδώ και 25 χρόνια όλη  η Ελλάδα :) και αν έπαιξαν το τραγούδι  σε μια και μόνο συναυλία τους το 2019 το έχουν ακούσει χιλιάδες άνθρωποι πολύ πριν κυκλοφορήσει το δικό σου.

Τώρα για να απαντήσω και στην ερώτηση σου:και τα δυο τραγούδια έχουν ένα ΙΔΙΟ χαρακτηριστικό,είναι εξαιρετικά τετριμμένα, βαρετά και ακούγονται το ίδιο με το 90% του "ελληνικού βλαχοροκ" που μας ταλαιπωρεί από το 1983...

Απλά το δικό σου είναι χάλια παιγμένο ενώ το δικό τους είναι τέλεια παιγμένο (αυτό μας έλειπε ένα γκρουπ με τόση ιστορία και πείρα να μην παίζει τέλεια)

Καθαρά ΜΟΥΣΙΚΆ όμως δεν έχουν σχέση. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Διάβασα ότι τα τραγούδια τους είναι σε στίχους Δημήτρη ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ.

ΥΠΟΠΤΟ.


Έλα βρε.

Εδώ έγραψε στίχους ο Μαρινάκης για την ΝΑΤΑΣΑ, δεν θα έγραφε ο Μητσοτάκης για τα ΡΕΥΜΑΤΑ?

 
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να ρωτάς τους άλλους. 

1. Γράφεις σε ένα πεντάγραμμο την μελωδική γραμμή του δικού σου κομματιού.

2. Γράφεις σε άλλο πεντάγραμμο την μελωδική γραμμή του άλλου κομματιού.

Βλέπεις αν και που έχουν ομοιότητες. Απλά πράγματα.

Για το chord progression εννοείται πως δεν το συζητάμε.

 
Ναι αλλά εσένα δεν σε ξερει ούτε η μάνα σου :)

Αυτούς τους ξέρει εδώ και 25 χρόνια όλη  η Ελλάδα :)

Τώρα για να απαντήσω και στην ερώτηση σου:και τα δυο τραγούδια έχουν ένα ΙΔΙΟ χαρακτηριστικό,είναι εξαιρετικά τετριμμένα, βαρετά και ακούγονται το ίδιο με το 90% του "ελληνικού βλαχοροκ" που μας ταλαιπωρεί από το 1983...

Απλά το δικό σου είναι χάλια παιγμένο ενώ το δικό τους είναι τέλεια παιγμένο (αυτό μας έλειπε ένα γκρουπ με τόση ιστορία και πείρα να μην παίζει τέλεια)

Καθαρά ΜΟΥΣΙΚΆ όμως δεν έχουν σχέση. 
Η διαφορά μας βέβαια είναι ότι το δικό μου είναι πιο παλιό στο YouTube.

Και αν εμένα δεν με ξέρει η μάνα μου αυτούς δεν τους ξέρεις το YouTube.

Καλως η κακώς το YouTube είναι πολύ πιο αξιόπιστο μέσο για την διεκδίκηση δικαιωμάτων από ότι μια τυχάρπαστη ελληνική εφημερίδα η σάιτ που όντως δεν τους ξέρει η μάνα τους.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top