FABRICAUDIO είπε:
1. Οταν παιζουμε μουσικη μονοι μας, ο μονος κριτης ειναι ο εαυτος μας
2. Οταν ηχογραφουμε μονοι μας ο μονος κριτης ειναι παλι ο εαυτος μας
3. Οταν κανουμε μιξη και μαστερινγκ μονοι μας ο μονος κριτης ειναι ο εαυτος μας
Η συναναστροφη με αλλα ατομα του ειδους και συνηθως με καλυτερες γνωσεις σε θεματα μουσικης εκτελεσης, ηχοληψιας και μιξης μονο θετικα αποτελεσματα μπορει να επιφερει.
Kατ αρχας θελω να πω οτι βρισκω το μελος FABRICAUDIO ενα απο τα πιο αξιολογα και πολυτιμα μελη του φορουμ κρινοντας απο τη σοβαροτητα και την μεστοτητα οσων ποστ του εχω διαβασει ασχετα με το αν διαφωνω η συμφωνω μαζι του.
Ενιωσα την αναγκη να το πω και τωρα ας διαφωνησω...
1.Ολοι μονοι τους παιζουν,η τεχνολογια δεν αλλαξε κατι σ αυτο,ισα ισα.Εδω υπαρχουν τα διαδικτυακα jam..Ερχεται η ωρα της κρισης οταν βγουν απ το δωματιο και παιξουν με αλλους σε κοινο,οχι απαραιτητα οταν μπουν σε επαγγελματικο στουντιο που απ τα κοψε ραψε και τα editing αντι για επαγγελματιες κριτες εχεις επαγγελματιες κοπτοραπτριες..
(εδω ειναι για μενα το μονο κακο που επεφερε η τεχνολογια:Η τεμπελια που εφαγε το πραγματικο,το ανθρωπινο )
2.Αλλο το ηχογραφω μονος,κι αλλο το ακουω μονος...
Ασε που ποσοι στην χωρα αυτη ειναι ΙΚΑΝΟΙ καθοδηγητες αναλογα με το στυλ που θελει βεβαια ο παιχτης να περασει?Ποσοι ακομα ειναι ικανοι να βγαλουν τον ηχοπου θα θελε ο ΠΑΙΧΤΗΣ-ΓΚΡΟΥΠ?
Γιατι το επαγγελμα ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ με balls δεν υφισταται εδω...
3.α)Το μαστερινγκ ειναι το μονο πλεον που δεν μπορει να γινει σπιτι(ακομα)και ειναι αδυνατον να το κανει καποιος χωρις ειδικες γνωσεις.
β)Η μιξη ειναι κατι εντελως υποκειμενικο αν εχεις στοιχειωδεις γνωσεις.
Εχουν καει γκρουπ απο επαγγελματιες μαστεραδες και μιξερς...
Υπαρχουν home producers με εκπληκτικο μερακι και επαγγελματιες με presets σε ολα τα σταδια παραγωγης-ηχογραφησης-μιξης.
Η συναναστροφη μονο θετικα μπορει να φερει αν υπαρχουν οι ΙΔΑΝΙΚΕΣ συνθηκες..
Κι αυτο δε συμβαινει παντα,να μην πω τις λιγοτερες φορες..
Εκτος αν πανε ολοι για τα φραγκα οποτε..τουμπεκι ψιλοκομμενη..και αντε να τελειωνουμε..
Για να μην ακουγομαι ομως ισοπεδωτικος,ενας ΓΝΩΣΤΗΣ σε ενα καλο επαγγελματικο στουντιο,(ηχοληπτης-παραγωγος και ολα τα αλλα,στην Ελλαδα ζουμε)
Θα ειναι παντα ανωτερος στο αποτελεσμα απ οποιοδηποτε χοουμ παραγωγο.
Επισης μια ΚΑΛΗ ομαδα μουσικων ΠΑΝΤΑ θα ειναι ανωτερη απο τον σπιτικο ''προγραμματιστη-ενορχηστρωτη'' λογω πληθους μουσικων ''εγκεφαλων''.
Οσο για την ποιοτητα της μουσικης σε επιπεδο δημιουργιας,αν αυτο εννοει το θεμα,
η τεχνολογια βοηθαει στην εξυψωση της γιατι ατομα με ταλεντο και μερακι επιδεικνυουν δουλειες υψηλοτατης ποιοτητας,ενω πριν 20 χρονια πιθανοτατα να μην τις ειχαν καταγραψει ποτε,να τα χαν παρατησει λογω του κοστους ηχογραφησης.
Και ενα τελευταιο,Ποιοτητα δεν ειναι μονο ο,τι πλασαρεται απο το εμποριο ως ποιοτικο.
Ποιοτητα ειναι ενα φιλαρακι που εχω και γραφει εκπληκτικα εργα με κλασσικη κιθαρα στο cubase που τ ακουω εγω,αυτος και αλλοι τρεις...
Η ποιοτητα δε συμβαδιζει με το ποσοι ακουνε ενα εργο.
Ειναι κατι αδιευκρινιστο και υποκειμενικο.Η τεχνολογια βοηθαει να ευρυνουμε την υποκειμενικοτητα μας..μαλλον.. ;D