- Μηνύματα
- 3,270
- Πόντοι
- 38
Noιζω οτι το θεμα μεταφερθηκε στη διαμαχη home studio vs επαγγελματικο στουντιο.
Δεν ξερω αν αυτο εννοει ο τιτλος του θεματος αλλα νομιζω οτι το που θα παραχθει
ενα μουσικο εργο δεν εχει ΚΑΜΙΑ σχεση με το αν ειναι ποιοτικο ή οχι.
Αλλο η ποιοτητα και αλλο η παραγωγη.Μπορει μια μπουρδα να ναι παραγωγαρα και ενα αριστουργημα να χει γραφτει σ ενα ταπεινο home studio.
Aν ομως μιλαμε για ενα ποιοτικο εργο,σιγουρα η συνεισφορα ενος επαγγελματικου στουντιο θα το αναδειξει αλλιως.
Γενικα ομως,απο την ταπεινη μου εμπειρια,εχει στουντιαδες (που δεν εχεις ακουσει και κατι της προκοπης απ το στουντιο τους) οι οποιοι τα απορριπτουν ολα
οταν ακουνε τη φραση ''το γραψα σπιτι στο κομπιουτερ'' και χοουμστουντιαδες
που νομιζουν οτι κανανε την παραγωγαρα που δεν θα εκαναν ποτε σε επαγγελματικο περιβαλλον.(Καλα,αν μιλαμε για φυσικα τυμπανα,αστο...a studio is not a home..)
Καπου εκει χανεται η μπαλα και θελει ισορροπια...
Αν μιλαμε για παραγωγη και ηχητικο αποτελεσμα παντως,δυσκολα ενα χοουμ στουντιο
(εκτος αν ειναι του Tommy Lee) θα καταφερει τον ''Μεγαλο'' επαγγελματικο ηχο.
Αν μιλαμε για την μουσικη ως παραγωγη απλα για να την ακουμε χωρις να προσεχουμε το compression ή το snare...τοτε το home studio μπορει να κανει θαυματα..
Για να μιλαμε ομως με απτες αποδειξεις,δεν υπαρχει κανεις να παραθεσει μια χοουμ παραγωγη και την αντιστοιχη της σε στουντιο να μη μιλαμε τζαμπα?
Αν και κει αρχισει το..''εγω στο χοουμ μου γραφω καλυτερα απ αυτο που ακουσα'',τοτε δεν υπαρχει λογος περαιτερω κουβεντας..
Ή αν δεν υπαρχει ιδαιτερη διαφορα το..''ακου ομως το μπασο τι ογκο εχει στο επαγγελματικο...''
Κλεινω την αποψη μου λεγοντας οτι ενα επαγγελματικο στουντιο πιστευω αναδεικνυει τελικα ενα ποιοτικο εργο αν υπαρχει ο καταλληλος διαχειριστης των πραγματων.
Αλλιως,σπιτι μου σπιτακι μου,σπιτοκαλυβακι μου...και μαζι και μονος,ιδιος ειναι ο πονος,
Δεν ξερω αν αυτο εννοει ο τιτλος του θεματος αλλα νομιζω οτι το που θα παραχθει
ενα μουσικο εργο δεν εχει ΚΑΜΙΑ σχεση με το αν ειναι ποιοτικο ή οχι.
Αλλο η ποιοτητα και αλλο η παραγωγη.Μπορει μια μπουρδα να ναι παραγωγαρα και ενα αριστουργημα να χει γραφτει σ ενα ταπεινο home studio.
Aν ομως μιλαμε για ενα ποιοτικο εργο,σιγουρα η συνεισφορα ενος επαγγελματικου στουντιο θα το αναδειξει αλλιως.
Γενικα ομως,απο την ταπεινη μου εμπειρια,εχει στουντιαδες (που δεν εχεις ακουσει και κατι της προκοπης απ το στουντιο τους) οι οποιοι τα απορριπτουν ολα
οταν ακουνε τη φραση ''το γραψα σπιτι στο κομπιουτερ'' και χοουμστουντιαδες
που νομιζουν οτι κανανε την παραγωγαρα που δεν θα εκαναν ποτε σε επαγγελματικο περιβαλλον.(Καλα,αν μιλαμε για φυσικα τυμπανα,αστο...a studio is not a home..)
Καπου εκει χανεται η μπαλα και θελει ισορροπια...
Αν μιλαμε για παραγωγη και ηχητικο αποτελεσμα παντως,δυσκολα ενα χοουμ στουντιο
(εκτος αν ειναι του Tommy Lee) θα καταφερει τον ''Μεγαλο'' επαγγελματικο ηχο.
Αν μιλαμε για την μουσικη ως παραγωγη απλα για να την ακουμε χωρις να προσεχουμε το compression ή το snare...τοτε το home studio μπορει να κανει θαυματα..
Για να μιλαμε ομως με απτες αποδειξεις,δεν υπαρχει κανεις να παραθεσει μια χοουμ παραγωγη και την αντιστοιχη της σε στουντιο να μη μιλαμε τζαμπα?
Αν και κει αρχισει το..''εγω στο χοουμ μου γραφω καλυτερα απ αυτο που ακουσα'',τοτε δεν υπαρχει λογος περαιτερω κουβεντας..
Ή αν δεν υπαρχει ιδαιτερη διαφορα το..''ακου ομως το μπασο τι ογκο εχει στο επαγγελματικο...''
Κλεινω την αποψη μου λεγοντας οτι ενα επαγγελματικο στουντιο πιστευω αναδεικνυει τελικα ενα ποιοτικο εργο αν υπαρχει ο καταλληλος διαχειριστης των πραγματων.
Αλλιως,σπιτι μου σπιτακι μου,σπιτοκαλυβακι μου...και μαζι και μονος,ιδιος ειναι ο πονος,