Τα συγχαρητηρια που δεν ακουμε ποτε!

Άργησες, αλλά... κτύπησες φίλε philosophos. :)

Δυστυχώς, πριν απαξιώσει κάποιος μία άποψή μου, πρέπει να την καταλάβει. Ας δούμε λοιπόν τι δεν κατάλαβες (και μάλλον δεν το κατάλαβε και ο bloody sunday).

Αυτός που δεν θέτει σε κοινή θέα μυστικά που κατακτήθηκαν σε μία επαγγελματική πορεία ετών, δεν είναι κρυψίνους αλλά συνετός. Αν εσύ δεν είδες κανέναν τέτοιο να προκόβει (καίτοι, εγώ από μόνος μου αποτελώ επίσημη διάψευση, εφ'όσον και πρόκοψα και έχω την άποψη αυτή), τότε κοίτα πολύ προσεκτικότερα γύρω σου (πρώτον) και επίσης έλα να μου πεις πόσο μπροστά θα έπρεπε να είναι πλέον ο θλιβερός πλανήτης μας, από τότε που τηλεόραση / ραδιόφωνο / ίντερνετ / περιοδικά παρέχουν αφειδώς τόση και τόση γνώση.

Φυσικά, σε κάθε τι υπάρχουν εξαιρέσεις (εγώ π.χ. ξέρω μία στο χώρο της φωτογραφίας και άλλες δύο στο χώρο της μουσικής και τρεις σε αυτό το φόρουμ) αλλά.. εμ... δεν τις αναφέρετε, το οποίο με κάνει να υποπτεύομαι ότι εσείς δεν τις ξέρετε, ή δεν τις έχετε προσέξει ή (που είναι και πιθανότερο) έχετε απωλέσει την ικανότητα να αντιλαμβάνεστε ποια είναι πραγματική προσφορά γνώσης και τι είναι δημοσιογραφία.

Το "χαζοκούτι" αγαπητέ φιλόσοφε, πήρε το παρατσούκλι του για κάποιο λόγο: μήπως τάχα δεν είναι ότι το μαλακόμετρο έχει φτάσει προ-πολλού στα ουράνια και ότι το σύνολο σχεδόν των πληροφοριών που παρέχονται είναι ανακριβείς και άχρηστες; Που στην ευχή είδες εσύ τους καλλιτεχνες και τους επαγγελματίες που μοιράζουν με χαρά τα μυστικά τους; Διαφήμιση των προϊόντων τους και της μαγκιάς τους κάνουνε, υπογραμμίζοντας μάλιστα τη δική τους διαφορά από όλους εμάς που κοιτάζουμε.

Αλλιώς θα το λέγανε "γνωσιοκούτι" ή "εξυπνοκούτι". Διατηρείστε μία -τουλάχιστον- φραστική συνέπεια στα επιχειρήματά σας ρε παιδιά.. δεν γίνεται να βρίζουμε κάτι και να το επαινούμε στην ίδια παράγραφο, μόνο και μόνο για να τη "βγούμε" σε μία άποψη που δεν μας χαροποιεί.

 
trolley, σε παρακαλώ ξεκαθάρισε μου κάτι. Όταν λες "δεν αποκαλύπτουν τα μυστικά τους" εννοείς ότι:

1) το κάνουν γιατί δεν θέλουν ο κόσμος να μάθει τι τους κάνει πετυχημένους και δεν θέλουν να τους αντιγράψουν (είναι κρυψίνοι).

2) δεν τα λένε γιατί όντας επαγγελματίες είναι τόσα πολλά που θα έπρεπε να γράψουν βιβλίο και αρα οτιδήποτε άλλο θα είναι χάσιμο χρονου, ή

3) δεν μπαίνουν καν στον κόπο γιατί πολύ απλά τα περισσότερα "αυτιά" εκεί εξω είναι ερασιτέχνες στην καλύτερη και αρα δεν θα ήξεραν τι να κάνουν την πληροφορία αυτή.

 
theoctapus είπε:
trolley, σε παρακαλώ ξεκαθάρισε μου κάτι. Όταν λες "δεν αποκαλύπτουν τα μυστικά τους" εννοείς ότι:

1) το κάνουν γιατί δεν θέλουν ο κόσμος να μάθει τι τους κάνει πετυχημένους και δεν θέλουν να τους αντιγράψουν (είναι κρυψίνοι).

2) δεν τα λένε γιατί όντας επαγγελματίες είναι τόσα πολλά που θα έπρεπε να γράψουν βιβλίο και αρα οτιδήποτε άλλο θα είναι χάσιμο χρονου, ή

3) δεν μπαίνουν καν στον κόπο γιατί πολύ απλά τα περισσότερα "αυτιά" εκεί εξω είναι ερασιτέχνες στην καλύτερη και αρα δεν θα ήξεραν τι να κάνουν την πληροφορία αυτή.

4) όλα τα παραπάνω;

Έχει ενδιαφέρον αυτό που γράφεις διότι το (2) είναι όντως αυτό που κάνουν οι ελαχιστότατες εξαιρέσεις, και το (3) σου είναι ο λόγος για τον οποίο η δημοσιοποίηση τέτοιων στοιχείων σε ένα πλατύ και άγνωστης ποιότητας κοινό, δεν έχει κανένα νόημα.

Το (1) σου, είναι απλά χαρακτηρισμός: δεν είναι βρε κρυψίνοες οι άνθρωποι.

Πες ότι ήσουν ιδιοκτήτης συνεργείου. Ο πρώτος στον οποίο θα έλεγες τα επαγγελματικά σου μυστικά (της δουλειάς εννοώ, ότι της φοροδιαφυγής) θα ήταν ο συνεταίρος σου. Οι αμέσως επόμενοι υποψήφιοι θα ήταν τα δύο παληκάρια που έχουν έρθει σα μαθητευόμενοι μάστορες. Ίσως τα έλεγες και σε κάποιο συνάδελφο (από άλλη συνοικία) αν έβλεπες ότι τραβιέται πέντε μέρες και δεν μπορεί να βρει λύση σε ένα πρόβλημα. Τέλος, ίσως τα έλεγες σε ένα-δύο καλούς πελάτες που ξέρεις ότι είναι πιστοί στο μαγαζί και οι οποίοι θα σε εκτιμούσαν περισσότερο αν αντιλαμβανόντουσαν ότι έχεις κάποια βαθειά σχέση με το μαστοριλίκι σου.

ΜΕΤΑ από όλους αυτούς, ο bloody προσπαθεί να με πείσει ότι θα τα έλεγες και στον Τέρενς, στο μίζερο δίλεπτο που σου δίνει για να πεις τον πόνο της εργατικής τάξης, λίγο πριν βάλει διαφημίσεις της Αγκρικώλ. Όχι, δε θα τα έλεγες, άντε το πολύ-πολύ να έκανες πλάκα με τους κάφρους.

Ή ότι θα τα έλεγες σε ένα δημόσιο φόρουμ (ΤΟ ανέκδοτο), σε απόλυτα άγνωστους που μάλιστα (τις πιο πολλές φορές) θα σου την πούνε κιόλας επειδή δεν ξέρουν κάποια πράγματα.

Όχι κρυψίνους. Συνετός!

 
Πάντως η δικιά μου επαγγελματική εμπειρία έχει δείξει και ένα πέμπτο. Γιατί δεν μπορούν να τα περιγράψουν. Όσο πιο πολύ ασχολήσε με κάτι τόσο πιο πολύ μπαίνεις στον αυτόματο πιλότο και όταν έρθει κάποιος και σου πει "Περιέγραψέ μου με ακρίβεια τι κάνεις" αυτό αποδεικνύεται πιο δύσκολο από ότι θα έπρεπε να είναι.

 
Koίτα Eye, το αν διαλέγεις να αγνοείς τα τριακόσια εξηνταεφτά παραδείγματα που έφερα και που μπορώ να συνεχίσω να φέρνω είναι αποκλειστικά δικιά σου υπόθεση, αλλά δε σημαίνει πως μπορείς να πείσεις και τους άλλους να το κάνουν... :) Στο κάτω κάτω αν κάποιος είναι εχθρός της πληροφορίας ή της εκπαίδευσης μπορεί να το δηλώσει εξ αρχής. Και ειλικρινά δεν ξέρω πώς ήρθε η κουβέντα στην τηλεόραση, στον Τέρενς (?!) ή στην υπερπροσφορά πληροφορίας, ή στο ότι πρέπει φυσικά κάποιος να την ξεσκαρτάρει και να βρει την μια και πραγματικά πολύτιμη μέσα σε ένα βουνό από άχρηστα μιντιακά περιττώματα, αλλά δε νομίζω πως έχει κάποια σχέση με το θέμα περί συγχαρητηρίων. Όπως έλεγε κι ένας παλιός μου συμμαθητής, "κάπου χάθηκε η μπάλα". Μήπως βλέπετε υπερβολικά πολλή τηλεόραση?

 
Εγώ είμαι κατ’ επάγγελμα Δικηγόρος.

‘Ένα «μυστικό» της δουλείας μου είναι το εξής : «Πάμε πάντα στο Δικαστήριο καθαροί με το κοστούμι μας, μιλάμε ευγενικά μέχρι να χρειαστεί να αγριέψουμε»

Ένα άλλο «μυστικό» της δουλείας  είναι το πώς συντάσσεις ένα άρτιο Δικόγραφο  

Τέλος ένα τρίτο «μυστικό» (υποθετικό πάντα) είναι ότι συναλλάσσομαι με τον Δικαστή yameth και τον Εισαγγελέα trolley κάτω από το τραπέζι

Στο σημείο αυτό λοιπόν  να προσδιορίσουμε τί θεωρούμε «μυστικό» επαγγελματικό / τεχνικό  και μέχρι ποίου σημείου οι αποκαλύψεις είναι προσιτές στο ευρύ κοινό.

Φυσικά μπορεί να αντιταχθεί το επιχείρημα  ότι η τρίτη περίπτωση δεν μπορεί να αποκαλυφθεί γιατί είναι παράνομη. Ναι, αλλά είναι και "επαγγελματικό μυστικό» , και στο φινάλε εγώ από τον Edge (που λέγαμε πιο πάνω) δεν θέλω να μου πει τι στον κόρακα pedal χρησιμοποιεί. Θέλω να μου πει ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΔΙΑΣΗΜΟΣ (για να γίνω και εγώ)  ;D

 
theoctapus είπε:
Πάντως η δικιά μου επαγγελματική εμπειρία έχει δείξει και ένα πέμπτο. Γιατί δεν μπορούν να τα περιγράψουν. Όσο πιο πολύ ασχολήσε με κάτι τόσο πιο πολύ μπαίνεις στον αυτόματο πιλότο και όταν έρθει κάποιος και σου πει "Περιέγραψέ μου με ακρίβεια τι κάνεις" αυτό αποδεικνύεται πιο δύσκολο από ότι θα έπρεπε να είναι.
Ακριβώς !!

Και θεωρώ ότι κάνω μία πολύ απλή δουλειά, με την έννοια ότι δεν χρειάστηκε ειδική ακαδημαϊκή προετοιμασία για να την επιδιώξω.  Φαντάσου πόσο απρόσιτη είναι η περιγραφή μίας πραγματικά ζόρικης δουλειάς (από αυτές που ΑΠΑΙΤΟΥΝ μεταπτυχιακά στις Λόνδρες) στο μη-ειδικευμένο κοινό, και μάλιστα μέσω της τηλεόρασης η οποία είναι δεδομένο ότι απευθύνεται σε αναλφάβητους* (ή περίπου).

* εκτός αν οι φίλοι εννοούν την "ξένη" τηλεόραση, οπότε περιμένουμε διευκρινήσεις.

Koίτα Eye, το αν διαλέγεις να αγνοείς τα τριακόσια εξηνταεφτά παραδείγματα που έφερα και που μπορώ να συνεχίσω να φέρνω είναι αποκλειστικά δικιά σου υπόθεση, αλλά δε σημαίνει πως μπορείς να πείσεις και τους άλλους να το κάνουν... :) Στο κάτω κάτω αν κάποιος είναι εχθρός της πληροφορίας ή της εκπαίδευσης μπορεί να το δηλώσει εξ αρχής.
Δεν έφερες 367 παραδείγματα, αλλά πολύ λιγότερα. Επίσης, δεν τα αγνοώ ούτε προσπαθώ να πείσω άλλους να τα αγνοήσουν. Αν κάτι, τότε καλώ όλους να τα αναζητήσουν και να τα μελετήσουν ώστε να διαπιστώσουν μόνοι τους πόσο σωστή είναι η τοποθέτησή μου.

Απλώς απέφυγα να απαντήσω σε αυτά-καθαυτά τα παραδείγματα για να μην εκνευριστείς.

Αφού επιμένεις όμως, θα σου απαντήσω ότι ο σκηνοθέτης του It Might Get Loud απέτυχε στη προσπάθειά του να κάνει μία ταινία που δε θα είναι "πανηλίθια ταινία αποκλειστικά για κιθαροgeeks", κάτι που προκύπτει ΚΑΙ από το πόσο λίγοι τελικά την είδαν. Αλλά, εσύ παρουσιάζεις την καλλιτεχνική του (και όχι μόνο) αποτυχία σαν επιλογή: για πες μου ένα παράδειγμα ταινίας με κιθαρίστες ή μουσικούς που να μεταφέρει όντως πολύτιμη γνώση στους έστω κιθαροgeek θεατές της; Μήπως δεν υπάρχει;

Εγώ τουλάχιστον, γι' αυτό έκατσα να δω τη ταινία, και διαπίστωσα ότι ΟΛΑ όσα ήξερα για τον Plant και τον Page πριν την ταινία, τα ήξερα και μετά την ταινία. Μιλάμε για τον αβυσσαλέο απόπατο του κακού ντοκυμανταιρ, τέτοιο αίσχος μάλλον δεν έχει ξαναγίνει (αν και το είχε παλέψει στα ίσα ο Ιωάννου με το Rattle and Hum πριν τόσα χρόνια). Αυτοί οι δύο πρέπει να συναντηθούν.

Όσο για τους φωτογράφους που ανέφερες, τα επιχειρήματά μου προς τον philosophos αφορούν και εσένα: σύμφωνα με εσάς, με τόση διασπορά γνώσης που υπάρχει, μάλλον είναι οξύμωρο το ότι ο πλανήτης είναι στα χάλια που είναι, και ότι το ποσοστό των καλών επαγγελματιών (όχι καλλιτεχνών) φωτογράφων που δημοσιεύουν στο NG παραμένει τόσο μικρό.

Και ειλικρινά δεν ξέρω πώς ήρθε η κουβέντα στην τηλεόραση, στον Τέρενς (?!) ή στην υπερπροσφορά πληροφορίας, ή στο ότι πρέπει φυσικά κάποιος να την ξεσκαρτάρει και να βρει την μια και πραγματικά πολύτιμη μέσα σε ένα βουνό από άχρηστα μιντιακά περιττώματα, αλλά δε νομίζω πως έχει κάποια σχέση με το θέμα περί συγχαρητηρίων. Όπως έλεγε κι ένας παλιός μου συμμαθητής, "κάπου χάθηκε η μπάλα". Μήπως βλέπετε υπερβολικά πολλή τηλεόραση?
Η κουβέντα ήρθε στην τηλεόραση επειδή την ανάφερε το μέλος philosophos. Ανέφερα τον κ. Κουίκ ως παράδειγμα δημοσιογραφικής προσέγγισης, πιστεύοντας ότι αυτή η ποιότητα προσέγγισης εμφανίζεται σε όλα τα σύγχρονα δημοσιογραφικά μέσα και (αλοίμονο) στο ύφος και το περιεχόμενο των απόψεων πολλών ανθρώπων που δεν έχουν επαγγελματική σχέση με το χώρο της δημοσιογραφίας.

Για να μην αποφύγω την ερώτηση, απαντώ ότι (όπως έχω ξαναπεί) έχω την τηλεόραση διαρκώς ανοιχτή όχι για να βλέπω αλλά για να ακούω. Όμως, δεν έχω την ψευδαίσθηση ότι διδάσκομαι από αυτή την εμπειρία ούτε χρησιμοποιώ τις πληροφορίες που δέχομαι ως εφαλτήριο για οποιαδήποτε δραστηριότητα (εκτός ίσως από τον ύπνο).

Ναι, αλλά είναι και "επαγγελματικό μυστικό» , και στο φινάλε εγώ από τον Edge (που λέγαμε πιο πάνω) δεν θέλω να μου πει τι στον κόρακα pedal χρησιμοποιεί. Θέλω να μου πει ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΔΙΑΣΗΜΟΣ (για να γίνω και εγώ)  ;D
Κοίτα, δες μερικές εκατοντάδες φορές το It Might Get Loud, και... θα βρεις όλες τις απαντήσεις.

:) :) :) :)

 
Για να μην είμαστε και λιγο περι του αρχικού θέματος ....

Συγχαρητήρια φίλε al6sjackson!


 
@trolley

Δεν ήξερα ότι περίμενες να χτυπήσω. Θα το είχα κάνει νωρίτερα. :)

(Μάλλον το έκανα, αλλά με έκοψαν οι δημοκρατικές δυνάμεις του τόπου. ;D)

Δεν απαξιώνω επ' ουδενί καμία άποψή σου και κανενός άλλου. Δικαίωμά σου να την έχεις.

Αλλά επίσης εάν δεν έχω καταλάβει κάτι, το πιθανότερο είναι να μην το έχεις εκφράσει όπως ίσως το έχεις στο μυαλό σου. ;)

Πρόκοψες ? Μπράβο σου από τα βάθη της καρδιάς μου!!!

Σε τι πρόκοψες και πως πρόκοψες ?

Ήσουν στο χωριό και ήρθες στην πόλη ?

Έχτισες πέντε σπίτια και έκανες εξαψήφιο τον λογαριασμό στην τράπεζα ?

Έγινες διάσημος και τώρα δεν πληρώνεις στα ακριβά εστιατόρια ?

Τα παράτησες όλα και ζεις σε ένα παλιό πέτρινο σπίτι, σε ένα βουνό-χωριό-θάλασσα, αναπνέοντας καθαρό αέρα και τρώγοντας υγιεινά λαχανικά που καλλιεργείς μόνος σου ?

Πούλησες τα τρία αμάξια και τις επτά μηχανές, το σκάφος και το τζετ και κυκλοφορείς τώρα πια με το ποδήλατο ?

Έγινες μήπως παπάς και εξηγείς στους αμόρφωτους αμαρτωλούς τις θεϊκές επιταγές ?

Φωτογραφίζεις για περιοδικά ειδικού-γενικού ενδιαφέροντος και στις λεζάντες έχει το όνομά σου ?

Τραβάς φωτό σε μυστήρια και όλοι λένε: να ο φωτογράφος ?

Έκανες επιτυχημένο γάμο και βρήκες τον μήνα που τρέφει τους έντεκα ?

Έπιασες το λόττο-πρότο-τζόκερ-λαχείο-κίνο και δεν ξέρω εγώ τι άλλο ?

Συνειδητοποίησες το νόημα της ζωής και πως στο τέλος δεν θα έχει σημασία πόσο πρόκοψες, αλλά πως την ΕΖΗΣΕΣ ?

Να συνεχίσω....?

Υπερτονίζω είναι αλήθεια το συγκεκριμένο μέρος της απάντησής σου, αλλά είναι για καλό σου. Είναι για να μην καβαλήσεις το καλάμι και για να παραμείνεις ταπεινός, τώρα που πρόκοψες. :)

Επειδή λοιπόν κάποιος δεν συμμερίζεται την άποψή σου, δεν σημαίνει αναγκαία πως έχει και λάθος.

Επίσης το παρατηρούμενο αλλάζει, αναλόγως του παρατηρητή.(Εμένα μου αρέσει μια τύπισσα που εσένα δεν σου αρέσει. Δεν πάει να πει πως εσύ αυτομάτως δεν έχεις καλό γούστο.) Ελπίζω να ήμουν κατανοητός.

Δεν μοιράζονται τα μυστικά τους οι κρυψίνοι**,οι ανασφαλείς και οι ορκισμένοι μυημένοι. ;) ;D (Δεν αναλύω παρακάτω, ξυπνιός φαίνεσαι, μουστάκι έχεις που λέει και ο Χατζηχρήστος.)

**(Από το κρυφό-κρύβω άρα, με πολλά μυστικά και ανασφάλειες λέω εγώ.)

Αυτός που δεν θέτει σε κοινή θέα μυστικά που κατακτήθηκαν σε μία επαγγελματική πορεία ετών, δεν είναι κρυψίνους αλλά συνετός.

Αυτό δεν το κατάλαβα. Για τέχνες και επαγγέλματα μιλάμε ή για στοές ?

Τι σύνεση έχει να μην αποκαλύψει ο γέρος δημοσιογράφος στον νεότερο την μαεστρία του ''ψαρέματος'' της είδησης και την κατάλληλη τοποθέτησής της και προβολής της στο μέσο που εργάζεται?Και τι σύνεση έχει, να μην διδάξει ένας έμπειρος φωτογράφος την εξισορρόπηση των χρωμάτων και του φωτός και του φιλμ ακόμη και την γωνία της λήψης και των συνθηκών της εμφάνισης, σε έναν νεότερο? Και τι σύνεση κρύβει το να αποκρύπτει

κανείς οτιδήποτε ?

Αφού για οτιδήποτε και σε οτιδήποτε, θα πρέπει ο λαβών το θεάρεστο μυστικό, να βρέξει μώλο και να καταθέσει και αυτός-αυτή-αυτό(και τα μυστήρια) ψήγματα του εαυτού του τελικά.

Ρε μαμώ την τρέλα μου μέσα, μάθετε να σκέφτεστε έξω από το κουτί (out of the box Ελληνικά) που λένε και στην μουσική.

 
Για να κάνουμε και λίγο πλάκα..

Προτείνω να δώσουμε συγχαρητήρια και σε όσους δεν το ''ψάχνουν'' και παίζουν με ό,τι έχουν. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ!!!  ;D

 
gerrard είπε:
Για να κάνουμε και λίγο πλάκα..

Προτείνω να δώσουμε συγχαρητήρια και σε όσους δεν το ''ψάχνουν'' και παίζουν με ό,τι έχουν.
Επίσης και σε όσους παίζουν με ότι κιθάρα βρούν μπροστά τους, και δεν ξέρουν τι θα πεί intonation...Άλλους 2 ξέρω εδώ μέσα (εκτός από εμένα), τον Jazzjoker και τον ΕΖ ;D ;D

 
Φαντάσου πόσο απρόσιτη είναι η περιγραφή μίας πραγματικά ζόρικης δουλειάς (από αυτές που ΑΠΑΙΤΟΥΝ μεταπτυχιακά στις Λόνδρες) στο μη-ειδικευμένο κοινό, και μάλιστα μέσω της τηλεόρασης η οποία είναι δεδομένο ότι απευθύνεται σε αναλφάβητους* (ή περίπου).
* εκτός αν οι φίλοι εννοούν την "ξένη" τηλεόραση, οπότε περιμένουμε διευκρινήσεις.
Εye, δεν ξέρω γιατί έχεις κολλήσει τόσο πολύ σε κάτι τόσο άσχετο όσο τα μίντια και το γνωστό τσίρκο που επικρατεί. Περιμένεις προηγμένες συμβουλές πάνω πχ. στο πρωτόκολλο εκκόλαψης αξενικών νυμφών λαυρακιού, στο fuel efficiency των κινητήρων της Φόρμουλα 1, στους αλγόριθμους των plugins της Waves, τη χημική σύνθεση του Avastin για τον καρκίνο ή τον τρόπο κατασκευής ενός κβαντικού υπολογιστικού τσιπ σε κανένα μεσημεριάτικο τρας σόου? Εγώ μιλάω γενικά για την μεταλαμπάδευση ουσιαστικής, πολύτιμης και εξειδικευμένης γνώσης για να φτάσεις σε αυτά, και ναι, τα μεταπτυχιακά είναι ένα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση - η τηλεόραση (??!?) όχι. Επίσης, είναι στο χέρι του καθένα να αξιοποιήσει μια σωστή πληροφορία και να έχει τη στοιχειώδη αξιοπρέπεια να μην περιμένει έτοιμη, άνοστη και μηδενικού ενδιαφέροντος μασημένη τροφή.

Αφού επιμένεις όμως, θα σου απαντήσω ότι ο σκηνοθέτης του It Might Get Loud απέτυχε στη προσπάθειά του να κάνει μία ταινία που δε θα είναι "πανηλίθια ταινία αποκλειστικά για κιθαροgeeks", κάτι που προκύπτει ΚΑΙ από το πόσο λίγοι τελικά την είδαν.
Αφ'ενός την είδαν (και την βλέπουν στα σπίτια τους) όλο και περισσότεροι, αφ'ετέρου κρίνεις την καλλιτεχνική επιτυχία της από το πόσοι ήταν? Το κάνεις αυτό με όλα τα καλλιτεχνικά δημιουργήματα?

Αλλά, εσύ παρουσιάζεις την καλλιτεχνική του (και όχι μόνο) αποτυχία σαν επιλογή: για πες μου ένα παράδειγμα ταινίας με κιθαρίστες ή μουσικούς που να μεταφέρει όντως πολύτιμη γνώση στους έστω κιθαροgeek θεατές της; Μήπως δεν υπάρχει;
Φυσικά όχι γιατί δεν είναι αυτός ο σκοπός. Θα ήταν το άκρον άωτον της κιλ-μι-νάου βαρεμάρας. Ούτε καν εγώ δεν θα πήγαινα να τη δω. Έχεις δει εσύ καμία ταινία για το ποιο Agfa APX είναι καλό για ασπρόμαυρες χαμηλού φωτισμού? Ή για το αν το μαχόγκανι είναι καλογιαμεταλ?

Γίνεται ατελείωτο πινγκ-πονγκ η συζήτηση & άσχετη με το αρχικό θέμα, και προτιμώ εκ μέρους μου να τη σταματήσω εδώ πριν εκφυλιστεί περισσότερο.  :)

 
marathon είπε:
Επίσης και σε όσους παίζουν με ότι κιθάρα βρούν μπροστά τους, και δεν ξέρουν τι θα πεί intonation...Άλλους 2 ξέρω εδώ μέσα (εκτός από εμένα), τον Jazzjoker και τον ΕΖ ;D ;D
βάλε και εμένα και το SpyrosCh

είμαστε 5 μέχρι τώρα λοιπόν..  ;D

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
gerrard είπε:
βάλε και εμένα και το SpyrosCh

είμαστε 5 μέχρι τώρα λοιπόν..  ;D
Τελικά κάτι άρθρα περί setup και intonation...είναι για κάτι κοροϊδα σαν τον Superfunk!!!! ;D ;D

 
marathon είπε:
Τελικά κάτι άρθρα περί setup και intonation...είναι για κάτι κοροϊδα σαν τον Superfunk!!!! ;D ;D
;D ;D ;D

 
bloody_sunday είπε:
Εye, δεν ξέρω γιατί έχεις κολλήσει τόσο πολύ σε κάτι τόσο άσχετο όσο τα μίντια και το γνωστό τσίρκο που επικρατεί.
Έχω "κολλήσει" με τα media διότι μιλούμε για τα media.

Επίτρεψέ μου μία ανασκόπηση της συζήτησης: ένας άνθρωπος (όχι αδικαιολόγητα) θεωρεί ότι το να επιμένει στην αναζήτηση καλύτερου εξοπλισμού, χρήζει κάποιων συγχαρητηρίων. Αρκετοί θεώρησαν ότι αυτό δεν ισχύει, καθώς ο καταναλωτισμός (έστω ελέω καλλιτεχνικών ανησυχιών) δεν είναι κάτι το που χρήζει επαίνων. Μάλιστα, προχωρούν στο να συνδέσουν αυτή την αντίληψη με την εν' γένει αντίληψη που υπάρχει σε πολλά ελληνικά φόρουμ, ότι το να ξοδεύεις για τις κιθάρες σου είναι κάποιο είδος ενασχόλησης με τη μουσική. Εγώ προχώρησα να θυμίσω ότι αυτή η αντίληψη α) προϋπάρχει του ιντερνετ (μέσω περιοδικών ειδικού τύπου, β) έχει βρει τη χαρά της σε φόρουμ που βρίθουν ενθουσιωδών ερασιτεχνών και χομπιστών.

Ο υπαινιγμός, είναι ότι ο στείρος καταναλωτισμός είναι δημοσιογραφικό κατόρθωμα και ότι πολλά μέσα ενημέρωσης (αλλά για διαφορετικούς λόγους το καθένα) ενισχύουν αυτή την αντίληψη. Έτσι, μέσω αυτού του εύκολου άλματος, καταλήγουμε να συζητούμε για την ουσιαστική προσφορά αυτών των μέσων ενημέρωσης, του κοινού που τα παρακολουθεί και πολλά άλλα ενδιαφέροντα θέματα.

Οπότε, όπως κατανοείς, η παρακάτω τοποθέτηση...

Γίνεται ατελείωτο πινγκ-πονγκ η συζήτηση & άσχετη με το αρχικό θέμα, και προτιμώ εκ μέρους μου να τη σταματήσω εδώ πριν εκφυλιστεί περισσότερο.  :)[/size]
...δεν με εκφράζει ποσώς. Τέσσερα άτομα μου έστειλαν π.μ. με ιδιωτικές τοποθετήσεις επί των θεμάτων που συζητήθηκαν, το επίπεδο είναι κόσμιο... δεν βλέπω κάτι το αξιόμεμπτο στην εξέλιξή της, εκτός ίσως από την - πάντα άκυρη κατά τη γνώμη μου - ιδέα ότι μπορεί να είναι "εκτός θέματος", το οποίο ισχύει μετά τη τρίτη σελίδα για όλα τα thread "γνώμης", τα οποία όμως επιτρέπονται από τους κανονισμούς.

:)

 
trolley είπε:
Έχω "κολλήσει" με τα media διότι μιλούμε για τα media.

Επίτρεψέ μου μία ανασκόπηση της συζήτησης: ένας άνθρωπος (όχι αδικαιολόγητα) θεωρεί ότι το να επιμένει στην αναζήτηση καλύτερου εξοπλισμού, χρήζει κάποιων συγχαρητηρίων. Αρκετοί θεώρησαν ότι αυτό δεν ισχύει, καθώς ο καταναλωτισμός (έστω ελέω καλλιτεχνικών ανησυχιών) δεν είναι κάτι το που χρήζει επαίνων. Μάλιστα, προχωρούν στο να συνδέσουν αυτή την αντίληψη με την εν' γένει αντίληψη που υπάρχει σε πολλά ελληνικά φόρουμ, ότι το να ξοδεύεις για τις κιθάρες σου είναι κάποιο είδος ενασχόλησης με τη μουσική. Εγώ προχώρησα να θυμίσω ότι αυτή η αντίληψη α) προϋπάρχει του ιντερνετ (μέσω περιοδικών ειδικού τύπου, β) έχει βρει τη χαρά της σε φόρουμ που βρίθουν ενθουσιωδών ερασιτεχνών και χομπιστών.

Ο υπαινιγμός, είναι ότι ο στείρος καταναλωτισμός είναι δημοσιογραφικό κατόρθωμα και ότι πολλά μέσα ενημέρωσης (αλλά για διαφορετικούς λόγους το καθένα) ενισχύουν αυτή την αντίληψη. Έτσι, μέσω αυτού του εύκολου άλματος, καταλήγουμε να συζητούμε για την ουσιαστική προσφορά αυτών των μέσων ενημέρωσης, του κοινού που τα παρακολουθεί και πολλά άλλα ενδιαφέροντα θέματα.
Σε ευχαριστω αφανταστα για το τελευταιο σχολιο σου διοτι με γλυτωνει απο τον κοπο να γραψω με πολλα λογια οτι ηθελα να πω.Καθισα επι περιπου ενα μισαωρο και διαβασα προσεκτικα ολα τα σχολια σας(εκτος απο το 3ο του trolley γιατι απλα δεν την εχω ακουσει αρκετα ωστε να φτασω σε αυτο το Υστατο σημειο της φιλοσοφιας του και ετσι απλα,κουραστικα.... :)

Σας ευχαριστω ολους για τα σχολια σας με καποιους συμφωνω,με τους περισσοτερους διαφωνω και υπαρχουν και αυτοι που μπηκαν απλα για να σπασουν πλακα η να μου την "πουν".Γι'αυτο νιωθω οτι ειναι καιρος να ανακεφαλαιωσω.

Το θεμα μου δεν εχει ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ σχεση με το gas.για 19 χρονων γνωριζω θαρρω τον εαυτο μου οσο θα τον γνωριζω και στα 30 μου.Σαν αυτογνωστης με 8εωρω ωριμο και πολυ μακρυα απο καταναλωτισμους και αηδιες.Δεν ξεκινησα το αρθρο ουτε για να δηλωσω τη χαρα του να αγοραζω πραγματα(που σαφως συμβαινει στον καθε λογικο ανθρωπο)ουτε για να γινω παραδειγμα της υπερπληροφορισης των media(συγγνωμη το ξερω οτι δεν επρεπε να φτασω εδω αλλα εχω και εγω να μιλησω)!Αν ειχα την ευκαιρια να ξαναγραψω το αρθρο μαλλον δεν θα εγραφα τιποτε για τις αγορες και θα εγραφα για το ψαξιμο π.χ. στο youtube διαφορων οργανοπαιχτων για τροπους,τεχνικες η οτιδηποτε αλλο παιζουν.Και να πω και κατι?επειδη υπαρχουν και οι αουγκανοι που δεν με νιωθουν,ας καταλαβουν οτι ακομα και το να ακους ενα δισκο ειναι το "ψαξιμο" για το οποιο μιλαω!δεν ακους ενα τραγουδι απλα για να το ακουσεις η για την πλακα.Αν ειναι ετσι κλασε καλυτερα!

Οσον αφορα τον επαγγελματισμο και τα μυστικα,ναι τα εχω ακουσει και εγω αυτα,ομως οπως πιστευω στην τιμη που υποτιθεται οτι εχουν οι αντρες μεταξυ τους ετσι πιστευω οτι υπαρχει και τιμη αναμεσα σε συναδελφους η και σε newbies στα επαγγελματα,γιατι αν με ρωτησει καποιος κατι περι εξοπλισμου η περι τεχνης η περι παιξιματος και το ξερω,τοτε γιατι να μην του το πω?Δεν θα ημουν εγωιστης,αντικοινωνικος και πανω απο ολα μ*****ς?Κατα τη γνωμη μου ναι.Δεν πιστευω ο hendrix να εδιωχνε οποιονδηποτε "κατωτερο" του του μιλουσε....εννοοειται ομως οτι πολλοι αλλοι το εκαναν.καταληγω στο οτι οι γνωμες διυστανται για τον εξης λογο,υπαρχουν οσοι εχουν το hippy πνευμα και οσοι εχουν το πιο αριστοκρατικο.Αφου λοιπον επρεπε να διαβασω ολα τα σχολια που ελεγαν στην ουσια οτι το thread μου ηταν απολυτως useless και οτι στην ουσια κοιταζω στο 1 απο την κλιμακα του 10,τοτε θα σας ρωτηςω κατι που συχνα βλεπουμε ολοι σε σχολια στο youtube.αφου δεν σας αρεσε γιατι μπηκατε στον κοπο να απαντησετε?και μαλιστα περιφρονητικα?δεν θα επρεπε τοσο προχωρημενοι ανθρωποι να μην ασχολουνται καν με noiz και διαφορα τετοια?και για την απλη πληροφορια σας κυριε trolley θα βαλω τα δυνατα μου να βγαλω ενα τει μουσικης(πολυ κατςτερων γνωσεων απο αυτες της κλασσικης που ηδη κατεχω)ενω ξερω οτι η απορροφηση σαν επαγγελμα θα ειναι δυσκολη,κι ομως θα κανω οτι αγαπω.Δεν θα γινω φωτογραφος σαν επαγγελμα,και να παιζω καλη κιθαρα,στην ουσια ομως απλα σαν hobby,και να bashαρω νεαρους με αονειρα και θεληση.Αλλα σε καταλαβαινω.Η φωτογραφια κατι πρεπει να εχει και να αλλαζει τα μυαλα οποιουδηποτε κολλησει με αυτη,το ξερω απο την κοπελα μου.Μονο που πρεπει να κατανοησετε οτι σαν φωτογραφοι δεν ειστε ουτε ανωτεροι ουτε πιο "καλλιτεχνες" απο οποιονδηποτε αλλο.Και αν οι αποψεις μου σας φαινονται πεζες τοτε μην με αποκαλειτε ποιητη αλλα απλα "ιστορικο" που λεω τα πραγματα ως εχουν.ευχαριστω!

 
al6sjackson! είπε:
Σε ευχαριστω αφανταστα...
Η ευθύνη για την ενδιαφέρουσα συζήτηση που κατεγράφη, δεν ανήκει μόνο σε μένα, αλλά σε όλους όσους συμμετείχαν. Σε ευχαριστώ πάντως για την τιμή του να μου απαντάς προσωπικά.

Για την ιστορία - και ως έμμεση απάντηση στο υπόλοιπο ποστ σου - σε διαβεβαιώνω ότι η στα 30 σου θα έχεις εντελώς διαφορετική εικόνα και αντίληψη για τον εαυτό σου από αυτή που έχεις τώρα. Το ξέρω ότι ακούγεται σαν κλισέ, αλλά όποιον και να ρωτήσεις το ίδιο θα σου πει, και είναι αλήθεια.

Συγχαρητήρια στη φίλη σου που ασχολείται με τη φωτογραφία.

 
trolley είπε:
Η ευθύνη για την ενδιαφέρουσα συζήτηση που κατεγράφη, δεν ανήκει μόνο σε μένα, αλλά σε όλους όσους συμμετείχαν. Σε ευχαριστώ πάντως για την τιμή του να μου απαντάς προσωπικά.

Για την ιστορία - και ως έμμεση απάντηση στο υπόλοιπο ποστ σου - σε διαβεβαιώνω ότι η στα 30 σου θα έχεις εντελώς διαφορετική εικόνα και αντίληψη για τον εαυτό σου από αυτή που έχεις τώρα. Το ξέρω ότι ακούγεται σαν κλισέ, αλλά όποιον και να ρωτήσεις το ίδιο θα σου πει, και είναι αλήθεια.

Συγχαρητήρια στη φίλη σου που ασχολείται με τη φωτογραφία.
Ευχαριστω πολυ και θα ηθελα να ξερεις οτι δεν κρατω κακια σε οποιον εχει διαφορετικη γνωμη απο μενα.κρατω σε οποιον ομως λεει το οτιδηποτε χωρις να εχει δηλωσει οτι ειναι η ταπεινη του γνωμη.Ποσο μαλλον οταν γινεται εις βαρος μου λογω μιας παρερμηνειας...

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top